Foros ›
Autor
Mensaxe
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Xov, 30 Ago 2018, 15:41
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Grande Meigalicix! Cabeciña e paciencia, nada de apresurarse. Porque como ti dis, "isto faise para disfrutar".
Unha aperta e a seguir disfrutando desas pequenas saídas.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 06 Set 2018, 11:30
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Acabo de entrar, e vexo que hai máis de 8 días que non actualizo o diario, e non por falta de actividade, senón todo o contrario.

Moitísimas grazas , Pollastre e Suso, polos comentarios. Se algo axuda a manter os ánimos, e sobre todo "a cabeza", é este diálogo virtual que tanto nos aporta a todos.

O inventario resumido desde a última entrada ven sendo o seguinte:
- Xoves 31, saida de media hora pola Guía
- Venres 1 e sábado 2: Exercicios de reforzo de gñúteos versión reducida
- Domingo 3 : Primeira saída despois de 3 meses de ida e volta ata Chapela de mañá cedo, 54 minutos a ritmo medio de 6:15, con algún que outro pico de ritmo de 5:15 en zonas favorables. Resultados que noutra época consideraría borralla absoluta, pero a día de hoxe resistir ben , sen molestias excesivas durante 9 km é todo un avance.
- Martes 5: Retorno ó ximnasio. De entrada foi unha sesión sen chaleco de electroestimulación. Pero os 15 minutos de elíptica, as sentadillas , planchas e abdominais chegáronlle ben.

E hoxe xoves, toca volver pola fisio, a ver se non atopa o piramidal dereito descolocado e o isquio esquerdo sobrecargado, e que novos permisos me vai dando.

Polo demáis , os ancestros xa están na favela desde hai catro días. Duro periodo de adaptación para todos. A ver que nova normalidade imos instalando entre todos, e en que banda horaria logro meter algún entreno, porque no que vai de semana foi imposible. Mañá e domingo sería o pertinente, e o deixo escrito para ver se a miña propia receta segue a funcionar, pero polo do agora o horario vai de minuto a minuto.
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4268 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 06 Set 2018, 15:08
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Los jóvenes dicen: "Corro para estar en forma".
Los viejos decimos: "Estoy en forma para poder correr".

Las comillas delatan que la frase no es mía pero me la apropio, y como yo, muchos entre los que te incluyo.

Esos 6:15 saben a gloria Meiga. Espero que tengas buen año.
corredor101

Maratoniano
Maratoniano
7/04/08
117 Carreiras
4361 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 06 Set 2018, 17:53
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

freakyrunning escribió:
Los jóvenes dicen: "Corro para estar en forma".
Los viejos decimos: "Estoy en forma para poder correr".

Las comillas delatan que la frase no es mía pero me la apropio, y como yo, muchos entre los que te incluyo.

Esos 6:15 saben a gloria Meiga. Espero que tengas buen año.

A lo que yo añadiría:

Los jóvenes dicen: "Voy al gimnasio a ponerme en forma/cachas".
Los viejos decimos: "Voy al gimnasio para reforzar cosas para que no me duelan".
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 11 Set 2018, 22:50
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Crónicas da favela: "O quid da cuestión"

Efectivamente , Freaky e 101, corremos e imos ó ximnasio para reforzar, para non romper, para ir manexando a vellez que se nos achega cada vez un pouco máis... Pero por riba diso está o feito en sí de poder correr, de ter un horario para facelo.
Agora que o isquio e a fisio me dan permiso para correr, é a vida diaria a que non me deixa, xusto cando máis necesito o desafogo psicolóxico que da un bo trote .
No escenario actual xa non me vale a simple receta de escribir no diario o que me marco para facer. As Parcas deciden por min constantemente .
Malamente o pasado sábado logrei facer unha saída ás 19.30 da tarde, a única da semana. Mal día e mala hora: As beirarrúas inzadas de terrazas aproveitando os restos do verán, pero sobre todo as pernas fatigadas antes de sair. Ando nunha media de 5 horas de sono efectivas diarias . A miña hora tranquila e fresca das 7 da maña para correr converteuse na hora de cociñar para todos ... Estou diante dunha crise loxística importante. Teño que buscar 3 días á semana para entrenar se quero volver ó punto de disfrutar disto sin que me pese o cú e os cuádriceps. Pero vista a sondaxe piloto destes últimos 10 días, esas sesións non logro ubicalas en ningunha parte. Ou me dedico a ir de 6:30 a 7:30 (deitándome ás 23, cousa que non logrei ata agora ) ou me conformo co momento das 19:30, e o desgaste do traballo do día cargado nas pernas , cousa que só logrei dúas veces.

Vou ter que pedirlle a Pollastre que me dea clases de reforzo de palilleira de Camariñas
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4268 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Set 2018, 8:19
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Ánimo Meiga. Yo tuve épocas de 6:30 a 7:30, tiene la pega que trabajar por la noche, aunque sea haciendo solitarios, es difícil es imposible. Tengo claro que volveré a hacerlo según las cartas que me ofrezca la temporada, pero si alguien te puede ayudar es el maestro del schedule, el Sr. Pollastre.
corredor101

Maratoniano
Maratoniano
7/04/08
117 Carreiras
4361 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Set 2018, 18:27
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Buff, conciliar la vida deportiva con la laboral-familiar...hace casi un año que entré en el club.
Lo bueno es que el cuerpo se adapta a todo. Si te pones a correr a las 6 de la mañana, al principio cuesta, pero te acabas acostumbrando. Si toca a última hora de la tarde, lo mismo. El cuerpo se adapta a todo. Evidentemente hay situaciones ideales para correr y otras que cuesta más, pero al final te adaptas a todo.
cK13

Montañés
Montañés
26/11/15
0 Carreiras
2123 Mensaxes
Caldas de Reis
Respostar citando Envío Lun, 17 Set 2018, 8:15
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Mejor o peor, pero al final siempre hay un hueco. Al que no quiere, le sobran las escusas, al que quiere, le sobran motivos.
Animo Meiga
beuckelssen

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/08/12
88 Carreiras
959 Mensaxes
Valdoviño
Respostar citando Envío Lun, 17 Set 2018, 20:25
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Ánimo, yo estoy con Mr 101... el cuerpo al final se adapta a todo. Aunque lo más importante es salir de la pesadilla trabajo-familiar-logística.

Creo que estuviste por Carnota, ¿no? Una pena no haberlo sabido con antelación porque participé en esa carrera y debimos haber coincidido...
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 17 Set 2018, 21:56
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Moitas grazas ós tres polos ánimos e comentarios. Especialmente hoxe que aínda estou de baixón... Logrei sair este sábado e o domingo, pero as sensacións foron moi malas, molestias constantes na carreira e despois. O vindeiro luns vou á fisio outra vez para valorar como está todo realmente. De momento non me planteo correr ata sábado ou domingo. Farei igualmente a sesión de ximnasio do mércores e a ver como se vai portando o corpo. Isto vai francamente lento
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4268 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 18 Set 2018, 8:41
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Meigalicix escribió:
Isto vai francamente lento

Pero vai Meiga. Ánimo.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 21 Set 2018, 10:29
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

"Crónicas da favela: Tomándome o meu tempo"

Despois das desastrosas sensacións da fin de semana, decidin non correr nestes días. Simplemente probar que tal me sentaba a sesión de ximnasio. Foi antonte, mércores, con Gonzalo, despois de moitos meses sen coincidir con el.
Experiencia reconfortante desde todo punto de vista: Por desconetar unhas horas da miña situación vital, por pasar das duchas á sala animada polos acordes de "Smoke on the waters" e "Highway Star", e loitar coas planchas e sentadillas a ritmo de "More than a feeling" e "Beark on trough, to the other side"... Agradecinlle moitísimo a Gonzalo o seu bo gusto musical e os esforzos por desterrar o reguetón do fío musical do ximnasio, e por suposto tamén todas as súas loubanzas ó meu estado de forma medianamente conservado, despois de 4 meses sen sesións de exercicios con chaleco e electrodos.
Saín levitando, o corpo relaxado e a gusto, sen molestias.
Hoxe , dous días despois, con esta media habitual de sono de 5 horas e estrés a mazo, horas de pe, brétema da ría, xa teño a inserción do isquio apuntando maneiras outra vez. Pero haberá que seguir intentándoo, pelexar contra o " horario na neveira", e recuperar a forma e o ritmo algún día. Tomándome o meu tempo.




Última edición por Meigalicix o Ven, 21 Set 2018, 12:41; editado 1 vez
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Ven, 21 Set 2018, 10:39
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Grazas por traer ao recordo a música de Boston....ese "Mais ca un sentimento"....

E moita forza! Guiño
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Ven, 21 Set 2018, 14:25
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Pero a que ximnasio vas ti Meigalicix? Con esas músicas é imposible deixar de ser un tronquito. Non vaias de alternativa e volve aos ritmos latinos que tanto axudan para levantar eses quilos Guiño
PD: así si que da gusta ir ao ximnasio. Vou propoñer que nas clases de zumba e aerobic da USC poñan cousas así, porque dar voltas nas pistas escoitando a Maluma non é moi motivador.
corredor101

Maratoniano
Maratoniano
7/04/08
117 Carreiras
4361 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 21 Set 2018, 15:10
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Eso sí que es un monitor!!!

Recuerda que con la niebla y con la humedad, las molestias se multiplican. Ánimo, y pasiño a pasiño.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos