0. El idiota cr...">
Foros ›
Autor
Mensaxe
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4268 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 05 Mai 2017, 15:54
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

DoctorSlump escribió:
Meigalicix escribió:
As axendas son como as utopías, nunca se cumplen, pero de vez en cando axudan a trazar o camiño.

freakyrunning escribió:
El pesimista cree que 0,0016=0. El optimista cree que 0,0016>0. El idiota cree que 0,0016=1.

Este diario rebosa sabiduría.

Nota: Apuesto al no.

Eso quiere decir que Doctor es del 1. Después del machiño, ya no correr, sino IR al maratón de Londrés quiere decir que es del mundo de Oz.

Pero el Doctor cree que Meiga es de las del 0.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Ven, 05 Mai 2017, 16:05
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

freakyrunning escribió:
Eso quiere decir que Doctor es del 1. Después del machiño, ya no correr, sino IR al maratón de Londrés quiere decir que es del mundo de Oz.

Pero el Doctor cree que Meiga es de las del 0.

Si sacas el caso del machiño y el empecinamiento (exitoso) en ir a Londres. me veo obligado a precisar que evidentemente no pienso que Meiga no pueda. Es un tema motivacional. A Alicia la veo feliz en su pecera y sus rutinas, y ya se autoflagela si se salta alguna. Un maratón trastoca bastante los planes.

Pero qué sé yo.

Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 05 Mai 2017, 16:17
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Jolín... Esto va de opinar sobre Meiga y no se me ocurre nada...
Bueno. Haré lo de siempre. Soy un hombre de resursos limitados; pero intento administrarlos bien...
www.youtube.com/watch?v=e-IDD3pRztM
Pd: ¿Para que Corremos? y más aún... ¿Para que correr una Marathon?
Papa-Léguas

Super Veterano
Super Veterano
14/10/11
0 Carreiras
2613 Mensaxes
Sparkland
Respostar citando Envío Ven, 05 Mai 2017, 17:19
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Soy muy malo yo con los números, y peor aún calculando mi idiocia personal (antes de impuestos), así que renuncio a revolver en el cajón de las etiquetas que Freaky nos propone.

En cuanto a la posibilidad de que Meigalicix afronte un maratón, simplemente decir que otros lo intentaron, profesionales de la salud mental para más señas, y desistieron. Lo cual, todo sea dicho, me deja mucho más tranquilo y confiado con nuestro sistema de sanidad pública.

Pero bueno, el maratón tiene un tirón gravitacional que no se lo salta un gitano. Hoy estamos aquí, y mañana, quien sabe. Un día una neurona dice un ¿Y por qué no?, y allá van detrás todas las demás, como fichas de dominó.

Esta publicación no es un juguete, no se la dé a niños menores de 100 años. No la arroje al fuego, ni aún vacía de contenido. En caso de intoxicación accidental acuda a la mayor brevedad posible al servicio de urgencias psiquiátricas más cercano.
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 05 Mai 2017, 18:11
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Meiga es perfectamente capaz de enfrentarse a una Marathon y salir victoriosa. Otra cuestión es hasta que punto está dispuesta a sacrificarse (o hasta que punto le compensa el sacrificio). Porque Maestro. Como Vd muy bien dijo en su segundo post (el primero sé que era una provocación de las suyas). El Maratón sigue siendo "La Última Frontera". No tiene nada que ver con ninguna otra Carrera.
Pd: De los supuestos profesionales de la salud mental ni me hable. Como chotas. Se lo digo yo que estoy a tratamiento.
2ª Pd: Con Alicia me une algo aún más profundo que la Amistad. Ella lo sabe.
3ª Pd: Perdona por la "Usurpación" de tu Diario. Piensa que es tan bueno que se escribe solo... Guiño
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 05 Mai 2017, 18:29
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Miña naiciña!!!... Doume media volta e aparece medio mundo de visita por aquí.
Menudo ambientazo de tertulia televisiva, e iso que só insinuei que tiña curiosidade de saber se sería capaz de facer unha saída de 30 km en plan entreno algún día...

Doutor, que ben me coñeces. Son feliz así neste estado. Xa dixen varias veces que esto de correr é "o meu terceiro amor". Hai un primeiro e un segundo amor (enténdase grupos e actividades) que me ocupan case todos os fins de semana. E tamén hai que cumplir coa familia. Planificar unha marathón sería renunciar a iso... Pero tamén é certo que hai sete anos por estas datas correr 21 km ata Baiona parecíame impensable. Así que Papa-Leguas , tamén che teño que dar a túa parte de razón. Todos temos un punto de locura. E senón que lle pregunten ós profesionais da saúde mental Guiño (cousa que me toca ben de cerca, agora que outro dos meus sobriños ven para Vigo a facer o MIR en Psiquiatría no Alvaro Cunqueiro).

PD: D. Andrés, moi agradecida de que poña algo de banda sonora a este diario , que xa se botaba de menos.
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 06 Mai 2017, 14:51
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Ave María Purísima... Desengañe Vd a esa pobre criatura...
www.elmundotoday.com/2...a-tarumba/
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 06 Mai 2017, 19:02
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Eu o teu sobriño cantarialle a de:...vente pá ca...vente pá ca....o Alvaro cunqueiro noooooo.
Es verdad que se animo tu diario ,ehhhh .
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 07 Mai 2017, 20:45
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

E rematou a semana coas 3 saídas mínimas (aínda que con menos kilómetros) . Onte pola Guía e hoxe por Chapela. Ritmos cutres e o glúteo dereito volvendo dar avisos. Está claro que as horas mal sentada diante do ordenador teñen moito que ver , pero no meu traballo é o que hai de vez en cando.

Tamén ten que ver co das rutinas que me mandara a fisio. Teóricamente son para facer cada tres horas , especialmente para romper coa postura de estar tanto tempo sentada. Pero nestas últimas semanas só as fago 2 ou tres veces no día como moito.

Terei que poñerme as pilas.

A páxina de Tiramillas volve a fallar. É algo case tan frecuente como o dos cortes de auga de Aqualia. Sempre me digo que teño que volcar os datos cada semana ó meu excel particular pero se pasa isto, pero ó final sempre me esquezo. Paciencia
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 10 Mai 2017, 20:34
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Que non se diga que non fago nada. Hoxe volvín polo ximnasio. Facía varias semanas que non me tocaba con Jota, e nada de pesas, nin cordas , nin trx. Saltos e planchas a granel. Hoxe sentinme boa alumna, era capaz de darlle unhas repeticións de propina a cada exercicio. Non sei se era que non me deu tanta caña coma outras veces ou que realmente eu estaba ben.

Pero foi sai do ximnasio e volver a sentir , despois de moitos días, a punzada no glúteo dereito... Para min que esto é como a reuma das vellas, é vir o cambio de tempo e a chuvia e volvemos ás andadas.

Mañán debería facer oco para correr ó mediodía, pero con tanto trebón non ando eu moi motivada... non pode ser.
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Mai 2017, 13:25
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Ay Meiga... Lo que hubieras "disfrutado" hoy en la I MM Lugo...
No es que ande yo en una forma apabullante pero hice 2 h y 3 min. ¡Con lo que ha "sio" una!
En fin. Tiempo aparte disfruté, aunque espero que se replanteen el recorrido (4 vueltas a un circuito urbano y la última por la Muralla).
Creo que no vamos a coincidir esta Temporada. Yo intentaré ir a la CcNos Frigsa.
Te dejo una Canción. Creo que la conocerás... No sé si tus lectores "jovenzuelos/as"...
www.youtube.com/watch?v=9ez89IiSNCw
Pd: Si. Ando un poco romanticón. Debe ser la primavera... Espero que sea pasajero... Rezar
Papa-Léguas

Super Veterano
Super Veterano
14/10/11
0 Carreiras
2613 Mensaxes
Sparkland
Respostar citando Envío Dom, 14 Mai 2017, 14:47
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Andrés61 escribió:

Te dejo una Canción. Creo que la conocerás... No sé si tus lectores "jovenzuelos/as"...
www.youtube.com/v/9ez89IiSNCw
Pd: Si. Ando un poco romanticón. Debe ser la primavera... Espero que sea pasajero... Rezar

El ojo clínico del Maestro, y su extenso acervo musical, dando como siempre en el clavicordio. Mr. Green

Esta publicación no es un juguete, no se la dé a niños menores de 100 años. No la arroje al fuego, ni aún vacía de contenido. En caso de intoxicación accidental acuda a la mayor brevedad posible al servicio de urgencias psiquiátricas más cercano.
PequeñaCriatura

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/10/12
0 Carreiras
975 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Dom, 14 Mai 2017, 20:15
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Mi incultura musical no pasa de Tom Jones...que de patillas ( de la cara), también iba servido Ríndose
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 14 Mai 2017, 20:42
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Andrés61 escribió:
Ay Meiga... Lo que hubieras "disfrutado" hoy en la I MM Lugo...Te dejo una Canción. Creo que la conocerás... No sé si tus lectores "jovenzuelos/as"...<

Don Andrés, creo que tería sufrido moito de estar hoxe en Lugo ... e con respecto á canción, por suposto que a coñezo, cántos recordos, como viaxar no tempo... Nunca deixa de sorprenderme o seu fondo de armario musical, e os puntos en común co meu (será por ser máis ou menos da misma quinta). Unha mágoa que o seu calendario deportivo non o traia polo sur.

E grazas pola fugaz visita, Papa-Léguas.

Remata esta semana igual que a pasada: Unha sesión de ximnasio en mércores, e tres entrenos en venres, sábado e domingo. Non me parece a secuencia desexable ( e xa levo tres semanas así) pero , parafraseando o refrán: O ser humano propón e a axenda dispón.

Vou comprobando que as horas de traballo no ordenador son igual de contraproducentes que as horas de pe traballando na cociña, sumado ás poucas horas de descanso na cama. Así a saída do venres saiu en case 53 minutos, a un ritmo cansino de 5,57 min/ km . O sábado, con algo máis de descanso, pero con uniforme de inverno e abafando de calor, logrei rematar en menos de 51 minutos, ritmo 5;43 min/ km . Hoxe optei por ir de uniforme de verán, sen facer caso das nubes. Detalle a favor, dado o bochorno reinante. O detalle en contra foi sair ás 5:30 da tarde coa dixestión a medio facer, pero era o momento en que podía. Con todo iso logrei rematar a un ritmo de 5:36.

O plan desta semana que ven debería ser:

-Martes cedo: entreno
-Xoves: ximnasio ás 12 da mañá
-Venres (cedo ou mediodía): entreno
- Sábado: Sesión de recuperación en Santiago
- Domingo :entreno

Intentar sumar entre 27 a 30 km, e respetar as rutinas diarias de flexións e repeticións cada 3 horas.

A ver se poñéndoo aquí na lista dos deberes o fago de verdade.
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Mai 2017, 15:42
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Buenos entrenos Meiga Aplauso

Yo tampoco sería partidario de hacer tan seguidos los entrenos; pero como bien dices al final hay que adaptarse a nuestro día a día.

Un saludo Guiño





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos