Foros ›
Autor
Mensaxe
PequeñaCriatura

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/10/12
0 Carreiras
975 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Dom, 12 Mar 2017, 17:01
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

No te animaste a Porriño por lo que veo...

Yo de vuelta de Camariñas, donde coincidí con Beu, un ratito porque él iba a ir despacio y blabla, pero fue un visto y no visto Ríndose Vamos, que no hay foto.

En Camariñas hoy era el arrecendo era a churrasco, por favor,... o que hai no mundo é fame, non é frío...

Buenos ritmos Meiga, yo te veo fuertecita para la Vig Guiño
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3259 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 12 Mar 2017, 20:25
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Graciñas por entrar a saludar e comentar de Camariñas, Criatura. Xa haberá foto nalgunha outra ocasión. Acabo de mirar nos resultados, e ainda que dis que sempre vas de paseo e pouco mais, desde o meu punto de vista creo que no che saiu mal o paseo esta vez.

Non me animei a ir a Porriño, non. Os meus domingos sempre está bastante petados de compromisos por iso anímome a poucas competicións no ano, comparado co que facedes outros.

O de estar forte para a Vig Bay, non sei que che diga. Véxome coma outros anos, coas mesmas enerxías, coas mesma molestias, e ata que chegue o propio día nunca se sabe que vai ser. Pero grazas polos ánimos.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3259 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 15 Mar 2017, 11:24
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

[/b]Crónicas da favela: "Arriba y abajo"[b]

Máis ou menos como na serie británica aquela. Se a semana pasada estuven "arriba", mostrando o lado máis lucido e aristocrático do meu estado de forma , onte tocou baixar ó sótano .

O caso é que a miña axenda móvese baixo un constante efecto dominó: cae un ficha e alá van todas as demais. Non fun correr de mañá cedo, e acabei trasladando a sesión de ximnasio para hoxe mércores, e facendo a saída obrigada de onte ás 15:30 . 25ºC galifornianos en estado puro , escasísimos puntos de sombra no percorrido, o pe dereito hinchado e comprimido (decididamente non volvo a poñer alza de ningún tipo de aquí á carreira)... Con todo iso, non deixaba de ser un bo test, xa que sería unha reprodución das condicións máis desfavorables que me poderían tocar na carreira, e polo tanto unha medida do peor ritmo posible que podería chegar a facer.

Acabei en 52:20 minutos (ritmo aproximado de 5:50) , case me sorprendeu, pois co duro que se fixo pensei de rematar en 56.

Recompoñendo as pezas caídas do dominó, teño que facer encaixar as dúas saídas semanais que me quedan en xoves e venres (xa que na fin de semana toca Catoira). E co horario laboral deses dous días, a única posibilidade é facer as rodaxes ás 12 da mañá. Non é o ideal, pero é o que toca.


Última edición por Meigalicix o Sáb, 18 Mar 2017, 18:03; editado 1 vez
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3259 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 18 Mar 2017, 13:44
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Entrada rápida para actualizar mentras fago as maletas para ir a Catoira.

Obxectivos semanais cumplidos: 3 saídas (a do xoves e a de hoxe a horas menos intempestivas). Cronos que foron baixando de 52 minutos a 51:40 e 48:22.

E polo medio a sesión de ximnasio, con Jota outra vez, o que quere dicir que máis caña ( teño que confesar que na última sesión de planchas acabei facendo algo de trampa e díxenlle que xa notaba molestias no lombo para que me licenciase rápido ,pero espero que pase por pecado venial...)

O luns máis, pero no creo que mellor...
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3259 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 20 Mar 2017, 14:44
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

"Crónicas da favela: 14 días para a conta atrás"

O calendario posible ( e que espero poder realizar sin que sobreveña ningún "efecto dominó"):

Luns 20: 8,9 km
Mércores 22: 8,9 km pola mañá e ximnasio pola tarde
Venres 24: 8,9 km mediodía
Domingo 26: 8,9 km pola mañá
Luns 27 : ximnasio pola tarde
Martes 28: 8,9 km pola tarde
Xoves 30 : 8,9 km mediodía

Polo medio intentarei buscar algún día propicio para ir onde a fisio.

De momento xa vai cumplida a saída de hoxe pola mañá, ás 7:15. Saiu un crono de 49:34 , sen sufrir demasiado , pero sen ter corpo para máis, todo hai que dicilo.

O mellor desta xornada vai ser a recuperación: Pola tarde imos unha compañeira mais eu a gastarnos por fin un bono de "La vida es bella": Unha hora de circuíto spa urbano. Seguro que nos senta estupendamente.


Última edición por Meigalicix o Sáb, 25 Mar 2017, 0:29; editado 1 vez
cK13

Montañés
Montañés
26/11/15
0 Carreiras
2123 Mensaxes
Caldas de Reis
Respostar citando Envío Lun, 20 Mar 2017, 15:11
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

A ver se nada se torce lo e podes realizar o plan sen problemas. Unha dúbida...8,9kms??? non poderías estiralo 100m. para facer 9?
beuckelssen

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/08/12
88 Carreiras
959 Mensaxes
Valdoviño
Respostar citando Envío Lun, 20 Mar 2017, 16:42
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Supongo que es siempre el mismo circuito, ¿no? ¿El de la Chapela al que tanto te refieres?

Personalmente si siempre hago el mismo recorrido acabo aburriéndome.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3259 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 20 Mar 2017, 17:07
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

cK13 escribió:
A ver se nada se torce lo e podes realizar o plan sen problemas. Unha dúbida...8,9kms??? non poderías estiralo 100m. para facer 9?
.... Tes toda a razón, pero Beucklesen acertou, é a distancia desde a miña casa ata o Alto da Encarnación, indo por Lema e Marina e volvendo pola Avenida de Galicia. Para estiralo ata 9 km tería que meter algunha variación costa arriba ou costa abaixo, sempre moi pronunciadas nese tramo. Ou senón meterlle unha ida e unha volta a algúns dos ramais da Balbarda.... O caso é que tal e como o fago é un circuito circular e con iso mentalmente xa me vale.
O de variar os circuitos esta ben , pero eu nunca collo nin o coche nin a bici para desprazarme a outros lugares. O meu horario e ritmo de vida non me deixan tempo para saír "da miña pecera". A veces vou pola Guía ou a Rua Arnela, pero son traxectos con costas moi pronunciadas, e facelo moi seguido acaba por mazarme moito. Así que como o prudente en distancia e dificultade é ir por Chapela, aí sigo, sen darlle voltas a se me aburre ou non. Por raro que pareza
Grazas ós dous polos comentarios e os ánimos
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 20 Mar 2017, 18:42
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Yo también hago un circuito circular. Te entiendo perfectamente. Lo que más me cuesta es salir. el resto es todo "correr y sudar". Que conste que con la preparación del Maratón me he hecho muy disciplinado. creo que es porque me estoy quedando sin fuerzas más que para pensar en automático.
Suerte Meiga. Nos vemos en la Vig-Bay
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4270 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 20 Mar 2017, 20:17
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

beuckelssen escribió:
Supongo que es siempre el mismo circuito, ¿no? ¿El de la Chapela al que tanto te refieres?

Personalmente si siempre hago el mismo recorrido acabo aburriéndome.

La pecera es un clásico de Meiga. Lo que hay es lo que hay, además eso se puede aplicar a las tres magnitudes fundamentales: Longitud (del circuito), Tiempo (disponible para entrenar, o tiempo que llevas en este mundo) y Masa (la que tienes que arrastrar, unos más que otros).
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3259 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 22 Mar 2017, 11:00
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Por una vez en moito tempo, parece que vou cumplindo plan puntualmente.

O circuito spa do luns pola tarde non chegou a ser exactamente de 60 minutos completos, pero efecto si que fixo. Ademáis do relax a curto prazo, na saída desta mañá notaba o glúteo dereito case "tan normal" como esquerdo (agora en frío xa non tanto).

Tiven a sorte de sair entre as 7:45 e 8:30, aturando só catro pinguiñas descolgadas do furgón de cola do trebón que debía estar caendo por riba do Monte Xaxán. E ata o agradecía, era ir correndo con refrixeración personalizada no punto xusto... Se me chega a caer a sarabiada de hai media hora , os resultados non ían ser iguais. Desta vez rematei en 48:26 minutos, ritmo de 5:26. Ímonos mantendo, que xa é de abondo.

Pola tarde a ver con que tortura chinesa me sorprende Jota no ximnasio.
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 23 Mar 2017, 0:18
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Estimada y Admirada Meiga.
esta canción viene de una intervención tuya de hace tiempo.
Hasta ahora no había encontrado respuesta.
www.youtube.com/watch?v=BpyUAZ1ik1g
Ánimo con los entrenamientos.
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4270 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 24 Mar 2017, 15:16
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

www.correrengalicia.or...e=20170903

Boas Meiga. Ahí te queda eso.

No tienes excusa. Un trail en la favela.
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 24 Mar 2017, 16:44
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

25 km de trail!!!freak quieres acabar coa nosa meiga??
Ese circuito spa seguro que che sentou de luxo.alegrome
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3259 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 24 Mar 2017, 18:34
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Corrín estás no certo: Xa me chegan ben 21 km de asfalto como para pensar en 25 km de trail (aínda que sexa en setembro) . Para cambios de aires abóndame coa carreira de Carnota cos seus 8 km de area. Pero grazas pola información Freaky, seguro que algún exfutbolista da favela igual se atreve.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos