Foros ›
Autor
Mensaxe
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Xuñ 2018, 22:27
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Caray y estuvimos en el mismo sitio a laisma hora y no nos vimos.
Mina no
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Lun, 18 Xuñ 2018, 21:15
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

El cuerpo es muy sabio y busca la manera de readaptarse para buscar las posiciones de menos dolor. Me pasó igual, una especie de compensación que hizo que se sobrecargase la otra pierna. Tú procura estirar bien ambas, no dejes la "buena" de lado, que también quiere mimos.

Espero que las sesiones de indiba cada vez sean más eficaces. Ánimo Alicia Sorriso
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 19 Xuñ 2018, 20:41
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Grazas polas entradas, Nando, Corrín e Amina.
Por aquí seguimos. De momento só dúas sesións de indiba, e sen atreverme a pisar o ximnasio aínda. Se cadra despois do 27 igual o intento, a ver como me encontra a fisio. Non sempre me levanto a tempo para facer as pesas e abdominais, pero aí estamos. Estiramentos tampouco me atrevo nas pernas, non vai ser que me volva a cargar a inserción do isquio. Igual me estou a acobardar de mais, non sei... Iso si, o sábado tocou pola mañá tren superior coa podadora eléctrica e a cortadora de céspede. Se fose en calquera outro momento da miña vida tería completado a xornada pola tarde arrincando herbas na horta da miña sogra, pero por prudencia me pasei a tarde tirada no sofá, pernas estiradas e relaxadas.

Esta repentina oleada de calor galiforniano tamén axuda á sensación de melloría.

De momento non haberá novidades importantes ata o día 27.
cK13

Montañés
Montañés
26/11/15
0 Carreiras
2123 Mensaxes
Caldas de Reis
Respostar citando Envío Mar, 19 Xuñ 2018, 23:09
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Meiga,,,,,sofa no, es malo Disimulando Disimulando Disimulando
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 27 Xuñ 2018, 21:40
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Pois por aquí volvemos , como Rosa María Mateo dando o Informe Semanal.

Rematei xa as 6 sesións de INDIBA, con sensacións variables. Resentíndome cando hai neboa da ría, coma calquera vella da favela, pero sen permanecer en inactividade.Mais ben todo o contrario, pois o pasado sábado tocou sesión intensiva de limpeza de horta (traballando a gatas e sentada, tal e como me mandara a fisio ) e logo pola tarde para compensar e estirar as pernas, pasear entre Pi y Margall e o Berbés para ver ós compañeiros e coñecidos que corrían na Nocturna de San Xoan. Coincidín co Doutor na mesma beirarrúa buscando sitio para animar. Cousas do destino, o Gato da Favela reunido outra vez, pero desta volta ó estilo do de Rosario Flores, falando dos uiui e aiai das nosas lesions respectivas , iso si, sen perder baza aplaudindo e animando, especialmente o paso de Montse.

Xa hoxe mercores, paso pola fisio e veredicto: ainda que hai molestias a cousa vai recuperando, tal e como o demostraba a miña tolerancia ás entradas a saco no muslo esquerdo. Vista a maior resistencia da zona, mandoume para casa con deberes: Taboas de tres exercicios distintos, para reforzo de glúteos, dos de facer con goma elástica. Doume permiso para nadar na praia tandas de 5 minutiños se non se agudiza a molestia , e tamén para bailar, sempre que non haxa saltos de por medio e sexa suave ... deduzo por iso que vals, charlestón e rock and roll acrobático estan contraindicados, pero si se permite chotis, pasodoble sen capeo, se cadra unha cumbia suave, e as lentas de toda a vida.
De momento non hai volta ó ximnasio , pero non vai haber tempo de botalo de menos con tanta serie diaria por facer. Ata o 23 de xullo non toca volver pola consulta.
Oficialmente estamos case no paso de Ecuador . Xa só queda outro mes e medio


Última edición por Meigalicix o Xov, 28 Xuñ 2018, 23:26; editado 1 vez
cK13

Montañés
Montañés
26/11/15
0 Carreiras
2123 Mensaxes
Caldas de Reis
Respostar citando Envío Mér, 27 Xuñ 2018, 22:32
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Xa non se ve todo tan negro Meiga. Pouco a pouco e con sentidiño, sen presa....
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4270 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 28 Xuñ 2018, 8:05
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Forza Meiga.
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Xov, 28 Xuñ 2018, 13:52
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Poquito a poco se ve la luz al final del túnel Sorriso

Ánimo, ya queda menos para volver!
corredor101

Maratoniano
Maratoniano
7/04/08
117 Carreiras
4361 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 28 Xuñ 2018, 17:59
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Poco a poco. Paciencia y mucho ánimo.
Papa-Léguas

Super Veterano
Super Veterano
14/10/11
0 Carreiras
2613 Mensaxes
Sparkland
Respostar citando Envío Lun, 09 Xul 2018, 17:51
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Ánimo Meigalicix, a recuperarse bien y a volver con fuerza.
En estas fechas, con el mundial de Rusia en el centro del escenario, tampoco es tan trágico tomarse unos días de desintoxicación atlética.
Fútbol por todas las esquinas.
Cómo será el tema que hasta los toreros no tienen otra cosa en la cabeza.



Esta publicación no es un juguete, no se la dé a niños menores de 100 años. No la arroje al fuego, ni aún vacía de contenido. En caso de intoxicación accidental acuda a la mayor brevedad posible al servicio de urgencias psiquiátricas más cercano.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 20 Xul 2018, 8:08
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Crónicas da favela: Proba de carga

Máis ou menos como fan coas pontes en construcción, que lle poñen cento e pico de camións enriba para comprobar que a estrutura aguanta... Nestes quince días sen rexistros no diario teñen pasado por riba de min algúns "camións" : Primeiro, uns días en Catoira, con moito esforzo de lumbares cos traballos domésticos ( lavar a man no pilón, fregar a plancha da cociña de ferro,etc). Reapareceron molestias de todo tipo, polo que renunciei a facer mais exercicios de reforzo de glúteos ata atoparme mellor .
Logo viñeron doce días de suposto descanso en Menorca ( unhas xornadas de formación laboral e uns días de propina para turistear). Ía toda decidía a seguir coa rutina diaria de pesas e abdominais, pero o "caloret" mediterráneo gañou a partida ( só cumplín tres dias). Ainda así non faltaron ocasións de poñer o isquio esquerdo a proba: Horas interminables sentada ( ben por culpa de Vueling en Barcelona, ou polas charlas e conferencias no recinto ferial de Mahón), unha ruta de 8 km chimpando de pedra en pedra polo " Camí des cavalls" entre Favarix e Es Grau, dándolle impacto de abondo á inserción do tendón. Tímidos movementos das pernas nas sesións de baño na praia, onde me dediquei sobre todo a flotar facendo o morto, para non forzar. E algunha ración máis de propina, como hai un par de días, escorregando en plena beirarrúa do casco vello de Mahón, parando o impacto da caída xustamente co xeonllo esquerdo.
A impresión xeral é que a zona cero vai resitindo e queixándose menos, así que volveréi a intentar retomar a taboa de exercicios de reforzo de glúteos .
Mentras, a vida sigue. Este domingo botarei moito de menos estar en Moraña. E Jota debe de botarme de menos a min no ximnasio, pois de vez en cando manda algunha mensaxe para preguntar cómo me vai.
A ver se o luns me dan permiso para volver.


Última edición por Meigalicix o Dom, 22 Xul 2018, 15:08; editado 1 vez
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4270 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 20 Xul 2018, 8:36
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Meigalicix escribió:

A ver se o luns me dan permiso para volver.

Fijo que sí.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Ven, 20 Xul 2018, 11:03
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Se me ocurren sitios peores que Menorca para poner a prueba las lesiones. En un par de semanas salgo yo para otras islas a hacer lo mismo.

Ánimo que ya casi estás.

Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Ven, 20 Xul 2018, 21:00
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Son buenas noticias Alicia, sigues progresando adecuadamente Sorriso
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 24 Xul 2018, 15:47
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Crónicas da favela: Notas da segunda avaliación

Deixándome contaxiar por Freaky e Pollastre lembrando o BUP, penso que lle cadra ben como cabeceira á miña reseña do paso pola fisio este luns pola mañá.

Despois do exame oral sobre o non feito e o desfeito dos meus días menorquíns, ela pasou a correxir e avaliar:

Piramidal dereito: Insuficente a moi deficiente. Polo visto estaba tan descompensado ou máis que cando fun á primeira consulta en marzo. Por culpa de deixarme tentar polo verán, ir de sandalias e non poñer as plantillas. Que en todo o tempo que usei plantillas para andar, correr, e existir en xeral, o piramaidal estaba no seu sitio, así que teño que volver ó bo camiño
Inserción do isquio esquerdo e zona cero da lesión: Segundo ela, suficiente. Que calquera cousa que note na zona é un "efecto cicatriz". Pero eu non as teño todas conmigo . Non sei se é polas nieblas de Vigo , que están sempre aí ainda que sexa a horas alternas, se é polas horas sentada destes días, os traballos retomados na horta, pero noto a zona aínda un punto inflamada, necesitada de xeo. En xeral "noto" algo onde non debería notar nada. Pero si ela di que vai mellor...
Glúteos: Comezar xa de vez as táboas de reforzos en non poñer máis disculpas para zafarse.

Despois da chamada á orde, esta mañá procurei ser alumna aplicada. Fixen os exercicios todos: pesas, abdominais, glúteos. Puxen as plantillas todo o tempo. Pero ó mediodía puxen por si acaso unha plancha de xeo na "zona cero", polas sensacións que tiña.

Menos mal que me contaxiades vos algo de optimismo con respecto á recuperación, porque eu teño días que non o acabo de ver...





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos