Foros ›
Autor
Mensaxe
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 13 Mai 2018, 13:28
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Ánimo Alicia. Nos vemos pronto sobre el asfalto
www.youtube.com/watch?v=MyRWiEIXt9E
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 17 Mai 2018, 21:10
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Hoxe tocou a primeira saida da semana. Casi ás 11 da mañá e despois de estar mais de dúas horas de pe traballando na cociña. Así que o ritmo foi bastante máis floxo que na saída do domingo pola mañá (5:48 min/km esta vez). Pero polo menos levando o calor e falta de sombra no percorrido con certa dignidade.

Con respecto á perna esquerda, en fin, a ver como imos resolvendo o dilema nestes días. O martes por fin me fixeron a ecografía , e efectivamentea zona de inserción do isquio e o piramidal do lado esquerdo, está inflamado, parece que con algo de líquido. En fin , lesión tendinosa. O ecógrafo deixou caer (tal e como lle entendín ) que tiña para 2 a 3 meses ata recuperar de todo, e que habería que traballar o acortamento dos isquios.

Mañá teño sesión de ximnasio, e a ver que estratexia me marca Jota con todo isto. Ata o vindeiro martes non teño vez coa fisio, momento no que espero ter xa unha idea clara de que facer. Cos meus problemas de alerxias non podo botar man da psicina, polo visto a esta zona concreta que teño tocada, o sillin da bici tampouco lle senta ben, asi que de momento deixo a estática aparcada ata nova orde. Se cadra tampouco debia sair correr, pero nese caso quedaríame sen válvula de escape para todo o estrés destas semanas, e seguro que ía a ter màis episodios de tensión baixa... De momento vou sair correr sábado e domingo, e logo xa veremos.
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 18 Mai 2018, 10:12
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Triste Triste Triste

Ánimo compañeira!!!

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 19 Mai 2018, 22:33
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Beauvais escribió:
:( Triste Triste

Ánimo compañeira!!!

Grazas, Beauvais.

Hoxe animeime a facer a segunda saida da semana. Ás 9 da mañá, pero xa o sol estaba alto de mais no percorrido, asi que rematei en 51 minutos, ritmo 5:45, calor e sudoración considerable, pero sen baixóns de tensión... De exercicios de recuperación, unha sesión de 2 horas podando e arrincando herbas nun dos sectores de minifundio familiar. A lesión parece que vai molestando algo menos, pero igual é o cansancio que me ten anestesiada...
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 21 Mai 2018, 12:03
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Crónicas da favela: "Como Carmen Maura ..."

¿Que fixen eu para merecer isto? , preguntaba ela antes de coller o pernil de xamón na man e facer xustiza. Tamén mo pregunto eu estes días, que demo fixen para merecer isto, eu, que xa aprendera dunha vez por todas coa fascitis plantar do 2011. Eu, que cría que xa tiña pillado o truco , que vivía confiada coa miña adaptación personal da fórmula de Pollastre, na que R= 0 se m= 49,5 e d oscila entre o rango de 12 a 27.
Pero algo fixen mal, é evidente. Por máis que o ecografista o martes pasado me repetise unha e outra vez o caso de Nadal e outros tantos, que teñen persoal técnico que os entrenan pero se lesionan o mesmo. En fin , que aínda que se fagan as cousas ben, determinadas variables, a lei de Murphy e a forza do destino levan sempre a unha lesión. Non sendo que se teña o olfato e autoceñecemento de 101, que as sabe escorrentar segundo asoman.

O asunto é que onte renunciei a sair por si acaso. E hoxe pola mañá, estirada na cama, a zona seguía doente, e se cadra de sair podía ser unha desfeita. Así que entre o peor e o malo, escollín facer 15 minutos de estática alternando ritmo frouxo e medio, 6-7 minutos de remo e dúas tandas de abdominais.

Mañá toca fisio. A ver que sacamos dos comentarios do informe da ecografía.

Mentras, o calendario da mesa mira para min, e dime que quedan só 18 días para a Nocturna da Florida. E non quero perderme a festa por nada Chorando
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 21 Mai 2018, 19:21
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Tenías que ir a piscinas sin cloro,la solana de freak es de agua de mar,no?
Y por aquí ,hay alguna de ozono
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 22 Mai 2018, 8:56
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

CORRIN escribió:
Tenías que ir a piscinas sin cloro,la solana de freak es de agua de mar,no?
Y por aquí ,hay alguna de ozono

Sería estupendo, Corrín, pero non temos diso na favela...
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Mar, 22 Mai 2018, 17:21
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Moito ánimo Meigalicix! Espero que hoxe houbese boas novas no fisio. Apertas!
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 22 Mai 2018, 17:29
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Crónicas da favela: Vacacións forzosas

Pois non, Suso. Acabo de estar coa fisio e escoitar as súas conclusións do resultado da ecografia.
Veredicto : 3 meses mínimo de repouso absoluto de entrenos e competicións. E logo xa se verá.

Dixo que sentía darme tan triste nova. E respondinlle que o triste sería ter que colgar as zapatillas de por vida. Polo menos poderei manter as sesión de ximnasio a condición de traballar so tren superior e deixar o isquio quieto.

Así que este diario vai quedar inactivo un tempo...Pasarei a formar parte da poboación de visitantes doutros diarios, engrosarei as ringleiras de siareiros que animan ós correlegas na liña de meta e lles sacan fotos... E sobre todo aprenderei a escoitar o meu corpo moito mellor.

En fin, terei que buscar unha droga alternativa para estes meses .

A ver se son só 3 e non 5.

En calquera caso isto só é unha pausa da que espero volver renovada. ( aquí tería que ir un emoticono de man saudando en plan "vémonos " pero non atopo ningún que se axuste no catálogo oficial)
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Mar, 22 Mai 2018, 18:31
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Malos tiempos para el Gato de la Favela. Mucho ánimo (y paciencia) con esos tres meses, Alicia.



Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4270 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 22 Mai 2018, 18:43
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Sí Meiga, ánimo. Cajontó.
Papa-Léguas

Super Veterano
Super Veterano
14/10/11
0 Carreiras
2613 Mensaxes
Sparkland
Respostar citando Envío Mar, 22 Mai 2018, 20:45
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Vaya Alicia, lamento que hayas tenido que corroborar empíricamente la fórmula de Pollastre en tus propias carnes...
En fin, de la ciencia aplicada al running, también se sale...
Mucho ánimo.

Esta publicación no es un juguete, no se la dé a niños menores de 100 años. No la arroje al fuego, ni aún vacía de contenido. En caso de intoxicación accidental acuda a la mayor brevedad posible al servicio de urgencias psiquiátricas más cercano.
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 22 Mai 2018, 21:07
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Alicia,me gusta mucho que te tomes así esos meses de parón.eres una mujer muy fuerte mentalmente.
Yo dejo caer lo de una posible quedada ese domingo 3 de junio en la andaina de Coruña....!!!!:)) Estaría bien repetir la quedada del trío calavera !!!je
matogrosso

Multimedia
Multimedia
24/07/09
101 Carreiras
1348 Mensaxes
Aquae Urente
Respostar citando Envío Mar, 22 Mai 2018, 21:41
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Ánimo Alicia.
Ojalá encuentres la forma de sobrellevar el parón. (No dejas muchas alternativas Triste )
Pero bueno... tampoco te olvides que si todos hicieramos todo lo que dicen los sanitarios las carreras iban a ser solo de la categoría pitufos.
En fin, como parece que la cosa está muy malita, al menos que tengas una pronta y completa recuperación.

Homo homini gallicus canis
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4694 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Mar, 22 Mai 2018, 21:47
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Ánimo Alicia,cuando te des cuenta ya habrá pasado

" Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."

Mike fanelli,entrenador





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos