Foros ›
Autor
Mensaxe
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 27 Nov 2017, 20:44
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

"Crónicas da favela : A metamorfose"

Un día Gregorio Samsa espertou convertido nun bicho con patas e todo lle foi a peor.

A historia de hoxe tamén vai de cambios, de bichos con patas, pero penso que para ir a mellor... O cambio en cuestión vai ser deixar de figurar como independente para pasar a ser "nécora".

Beauvais na súa anterior vida debeu ser vendedor incansable de enciclopedias, e na actual un fervorso apóstolo do C.A.R Marisqueiro, sempre disposto a convencer a alguén novo a unirse ó equipo. O vive tan intensamente que ó final é imposible dicir non.

Xa me sacara o tema varias veces, pero eu non acababa de velo. O caso é que o panorama que me presentou era todo tan libre e autoxestionado que finalmente dixen sí.

Así que hoxe veño de recoller a equipación básica e iniciar os trámites para figurar como socia non federada.

Quen me ía dicir isto hai sete anos...




Última edición por Meigalicix o Lun, 27 Nov 2017, 21:12; editado 1 vez
Papa-Léguas

Super Veterano
Super Veterano
14/10/11
0 Carreiras
2613 Mensaxes
Sparkland
Respostar citando Envío Lun, 27 Nov 2017, 21:00
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Bomba informativa
Abraiado Abraiado Abraiado Abraiado Abraiado Abraiado

Esta publicación no es un juguete, no se la dé a niños menores de 100 años. No la arroje al fuego, ni aún vacía de contenido. En caso de intoxicación accidental acuda a la mayor brevedad posible al servicio de urgencias psiquiátricas más cercano.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Mar, 28 Nov 2017, 1:11
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Primero firma Messi la renovación, ahora esto. Y de ninguna de las dos noticias sabía nada Inda.

¿Y entonces vas a pasarte a las camisetas enteras?

Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 28 Nov 2017, 6:01
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

DoctorSlump escribió:
Primero firma Messi la renovación, ahora esto. Y de ninguna de las dos noticias sabía nada Inda.

¿Y entonces vas a pasarte a las camisetas enteras?
Moi feliz Moi feliz
Precisamente ese foi un dos puntos da negociación da fichaxe , que se vai resolver usando as mallas oficiais e poñendo o escudo do equipo no resto da indumentaria... Estás en todo, Doutor ...
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 28 Nov 2017, 7:20
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Estos agentes... Siempre detrás de la Figuras...
Larga y provechosa Unión Meiga (emoticono del saludo del Sr. Spock de Star-Trek)


Última edición por Andrés61 o Mar, 28 Nov 2017, 9:46; editado 1 vez
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4268 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 28 Nov 2017, 9:36
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Noraboa Meiga, ya eres pro. Dale caña.
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 29 Nov 2017, 17:21
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Unha alegría que pases a ser nécora compañeira Aplauso Aplauso Aplauso

PD.- Coma toda negociacón cunha estrela estivo chea de complexidades pero era cuestión de tempo. Bailar Bailar Bailar

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 29 Nov 2017, 21:18
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Muller ,esa ė una supernoticiaaaa!!!!
Ser parte dun equipo,solo conlleva cousas positivas...queremos ver foto con esa equitación.... Por privado se prefieres.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 29 Nov 2017, 22:20
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

CORRIN escribió:
Muller ,esa ė una supernoticiaaaa!!!!
Ser parte dun equipo,solo conlleva cousas positivas...queremos ver foto con esa equitación.... Por privado se prefieres.

Este Beauvais que retranca gasta Sorriso Sorriso ...

Corrín, a foto oficial está xa colgada no facebook do C.A.R. Marisqueiro



E si que che dou a razón en que todo é positivo, aínda que no meu caso a aportación sexa máis ben modesta, xa que vou a moi poucas competicións no ano e tampouco fago unha marcas "de profesional". Pero xa me aclarou Pancho que para "lucir a negra" chega coa boa intención , e diso si que teño de sobra.
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 29 Nov 2017, 22:48
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

No CARMA o fundamental é ser boa persoa e dixo vas sobrada Meigalicix. No equipo hai desde gacelos a furgón de cola e todos son importantes ¡Espíritu CARMA!

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 30 Nov 2017, 6:46
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Estoy con beauvais(que nombres elegido ehh)
Deportistas que hacen sus 3 entremos ya sea en una montaña perdida o en un volcán en hawwaii ,no hay.!!!
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 30 Nov 2017, 7:21
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Alicia. Estás Genial. Esta canción te va al pelo Ríndose
www.youtube.com/watch?v=3rn2N0ZbLEQ
EnriqueC

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/01/17
7 Carreiras
200 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 02 Dec 2017, 9:06
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Felicidades. Una decisión correcta. Sorriso
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 02 Dec 2017, 16:32
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

"Crónicas da favela: Tarde ou cedo o que ha de vir chegará..."

Iso dicía un dos moitos versos cheos de sabedoría que deixou tras de sí Celso Emilio.

Abraracourcix só temía que o ceo lle caera enriba. E as persoas que nos dedicamos a esta tolemia de correr só tememos dúas cousas: A lesión que nos retire da carreira, e un virus collido a destempo. Tal parece ser o meu caso.

Eu aqui toda ilusionada, coa equipaxe nova lista para estrear en Catoira, tratando de verme a min mesma con pinzas de nécora diante do espello, preparada para repetir marca en Catoira... Pero este frío, o baixón de defensas pola vida que levo, e sobre todo un ambiente de traballo cargado de tusidos irrefrenables, me teñen nesta situación.

De momento esta semana via saindo cunha dubidosa sesion de ximnasio xoves (monitor novato, con medo a que se me rompese algo nos exercicios e nos estiramentos, snifff, agora que xa Alba mais eu nos tiñamos collido o punto...). Onte tocaría sair, ñpero quedei toda a tarde na cama a base de ibuprofeno e frenadol.

Hoxe decidin levantarme a iso das 12, espabilar facendo un par de recados, e logo sair correr en uniforme de semi-inverno, ante a mirada preocupada e reprobatoria do meu preparador físico. "E vas ir con gripe co frío que fai!!!" Pois xustamente por iso, os catarros cúranse sudando, ou balgo asi lle contestei.

As sensación foron en modo zombie adurmiñado, nos sei se grazas ou a pesar do frenadol... En calquera caso sai un corno de 49 minutos, o que quere dicir que con virus e todo aínda me manteño.

En fin, mentras hai vida hai esperanza. Asi que o obxectivo segue a ser sub 52 en Catoira. Polo menos facer un debut digno coa "negra".
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 02 Dec 2017, 16:33
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

"Crónicas da favela: Tarde ou cedo o que ha de vir chegará..."

Iso dicía un dos moitos versos cheos de sabedoría que deixou tras de sí Celso Emilio.

Abraracourcix só temía que o ceo lle caera enriba. E as persoas que nos dedicamos a esta tolemia de correr só tememos dúas cousas: A lesión que nos retire da carreira, e un virus collido a destempo. Tal parece ser o meu caso.

Eu aqui toda ilusionada, coa equipaxe nova lista para estrear en Catoira, tratando de verme a min mesma con pinzas de nécora diante do espello, preparada para repetir marca en Catoira... Pero este frío, o baixón de defensas pola vida que levo, e sobre todo un ambiente de traballo cargado de tusidos irrefrenables, me teñen nesta situación.

De momento esta semana via saindo cunha dubidosa sesion de ximnasio xoves (monitor novato, con medo a que se me rompese algo nos exercicios e nos estiramentos, snifff, agora que xa Alba mais eu nos tiñamos collido o punto...). Onte tocaría sair, ñpero quedei toda a tarde na cama a base de ibuprofeno e frenadol.

Hoxe decidin levantarme a iso das 12, espabilar facendo un par de recados, e logo sair correr en uniforme de semi-inverno, ante a mirada preocupada e reprobatoria do meu preparador físico. "E vas ir con gripe co frío que fai!!!" Pois xustamente por iso, os catarros cúranse sudando, ou balgo asi lle contestei.

As sensación foron en modo zombie adurmiñado, nos sei se grazas ou a pesar do frenadol... En calquera caso sai un corno de 49 minutos, o que quere dicir que con virus e todo aínda me manteño.

En fin, mentras hai vida hai esperanza. Asi que o obxectivo segue a ser sub 52 en Catoira. Polo menos facer un debut digno coa "negra".





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos