Foros ›
Autor
Mensaxe
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 05 Ago 2017, 13:16
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

La Carrera saldrá bien (Es un deseo no una profecía).
De momento en tu recorrido hacia La Catedral han acontecido Sucesos Maravillosos
- 101 y señora van a ser padres (medio foro ya ha dado su opinión sobre el bautismo de la criatura. Yo solo felicité a los padres, ya sabes de mi espíritu constructivo y alejado de habladurías y maledicencias Silbar )
- El Maestro y su Hermano se han dejado caer en un entrenamiento en Neda (Una pila de Km., de recorrido (desde Villanueva) no de entrenamiento). La crónica del Maestro no tiene desperdicio (peq. Cri borda el papel de Espía...)
- El malvado Micifú sigue de vacaciones y parece que su vida (y la de Mom) transcurren plácidas y alegres; caminan de la mano, montan en bicicleta... Verano azul... Silbar ¿Qué Aviesas Intenciones esconderá esa Mente Perversa? (Así en mayúsculas para que se entere) Demo
En fin el joven Beu, Freak... te pondrán al día en sus diarios.
Aprovecho para dejarte una Canción, que comparto con tus numerosos seguidores (Saludos especiales a Corrín)
www.youtube.com/watch?v=8lz5SzqiVcw
Pd: Si. Hoy tengo el día melancólico... Chorando


Última edición por Andrés61 o Sáb, 05 Ago 2017, 18:10; editado 3 veces
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 05 Ago 2017, 14:29
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Encontré una versión con un poco más de "marcha" Disimulando
www.youtube.com/watch?v=buGjjdiQsy0
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 06 Ago 2017, 19:35
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Ultimo día en Santiago.

A idea era madrugar ben e facer unha tirada máis longa, pero o subconsciente foi máis sabio e previsor: Programei ben a alarma pero o a táblet estaba en modo silencio e non sonou, co cal durmin case dúas horas mais, Vese que o corpo o necesitaba.

Menos de 1km a trote para quecer , que serviu para comprobar que o amago fascitis no pe dereito segue aí e haberá que andar con ollo, Pero despois xa en quente deixou de dar avisos. Non fixen gran cousa, escasamente 4 km en llano polo paseo da Ferradura, por recordar os vellos tempos de alumna do Rosalía , cando a profe de ximnasia nos facía correr en grupos de 3 ata botar os restos.

Aproximadamente 24 minutos a un ritmo de 5:10 / 5:14 . Tendo en conta a escasez de descanso dos días anteriores non me vexo tan tocada de forma.

Por certo, déronnos hoxe as Compostelanas. Non sabía que a a día de hoxe seguen a redactalas en latín, e que por coherencia léxica latinizan o nome dos pelegríns. Resulta que o meu ven sendo Alexiem. Interesante...
corredor101

Maratoniano
Maratoniano
7/04/08
117 Carreiras
4361 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Ago 2017, 21:54
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Para las molestias de la planta, deberías estirar mucho los gemelos y sóleos, luego está lo del masaje con la botella sacada del frigorífico y caminar sobre el exterior, el interior, la punta y el tacón.

Con repecto a la Compostelana, me acuerdo cuando hice el Camino con mis amigos, que nos preguntaban si había sido por motivos religiosos, y si ponías que no, no te daban la compostelana, sino otro papel que un amigo llamó "la Republicana". Unos años después lo hice solo y ahora tengo las dos versiones. La tercera y última vez lo hice desde O Cebreiro en tres días, y llegué a la oficina del peregrino a última hora de la tarde, cuando estaba a punto de cerrar.
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4268 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Ago 2017, 12:59
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Alexiem a partir de ahora. Sí señora.
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 11 Ago 2017, 16:18
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Hola Alicia.
Ante todo desearte suerte en tu Carrera del fin de Semana.
Deseaba compartir contigo este enlace
www.youtube.com/watch?v=V2VsFe9zYjc
Eres de las pocas del foro que recordarán al actor principal Disimulando
La leyenda dice que el niño fue encontrado de casualidad mientras rodaban y que la escena se incluyó. Podría padecer algún tipo de Autismo (S. Asperger) o simplemente tratarse de eso "una leyenda".
Pd: Te mantendré informada de ese niño al que sé que le tienes cariño. Al fin y al cabo coincido (como no) con el Maestro. Tu Servicio de Información es el mejor del Foro.
Suerte Alicia.... que digo Suerte... Justicia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 11 Ago 2017, 21:43
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Don Andrés, non deixa vostede de sorpenderme coa súa ampla cultura musical, cinematográfica e socioevolutiva en xeral. Recoñezo que podo manexar certa información , tal e como insinúa Papa Leguas , pero a miña ignorancia noutros campos é moi grande, tanto que tiven que botar man de San Google para lograr recoñecer a Burt Reinolds tan noviño e sen bigote.

Indo xa ő tema atletico, dicir que agradezo os deseos de sorte e xustiza, pero a carreira ainda é o dia 20, asi que se quere aínda ten outra semana por diante para seguir dandome ànimos Sorriso
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 12 Ago 2017, 9:34
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Sabía que la acertarías Bailar
Google también cuenta.
Esta es más fácil... Pertenece a una serie que sigue siendo un referente cultural desde hace lustros.
www.youtube.com/watch?v=9XjxfpVeRAI
Gracias por tus elogios Alicia (Todos muy merecidos por cierto) Disimulando
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4268 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Ago 2017, 12:29
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

www.lavozdegalicia.es/...P31992.htm

Lo siento Meiga, me acorde de tu 20%. En este caso son 27, 27 pavas las protagonistas de la fiesta.

Forza o día 20.
beuckelssen

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/08/12
88 Carreiras
959 Mensaxes
Valdoviño
Respostar citando Envío Lun, 14 Ago 2017, 13:50
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Ánimo para la carrera en la bella Carnota. Yo me planteé ir... hasta que he visto que empiezan a las 10:00. Para llegar bien tendría que salir antes de las 7:30 de la mañana. Mi religión me prohíbe madrugar tanto para una carrera. Muerto
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 14 Ago 2017, 15:14
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Ai, Freaky, non me contes estas cousas, co feliz que vivía eu na ignorancia Triste ...

Beu, botareite de menos na liña de saida este domingo. Nunca saímos tan cedo, debe ser cousa das mareas e do estado da praia, pois os anos anteriores sempre ía antes a competición de 3 km e algunha categoría xuvenil.

En calquera caso, grazas a todos polos ánimos. Vou necesitar toda a sorte que me mandades e máis:

O luns pasado no ximnasio tiven que facer unha sesión do mais "ligth" porque as pernas non daban moito de si . E o Jota , con esa cara de bo rapaz que pon sempre, veña a explicar que o de facer ó Camiño de Santiago é algo que deixa a cero a musculatura das pernas, pero que de contado se recupera un , que a él tamen lle pasou, e que non me preocupase ( non dubido de que no seu caso Fose así, pero eu non as teño todas conmigo).
Fun facendo os exercicios que me dixo 101. A planta e o talón do pe dereito van algo mellor pero non de todo.
Logréi facer as 3 saídas semanais, pero cuns cronos de 51: 42, 50:07, e 51:31. Certo que foi coas zapatillas novas , coas que sigo sen levarme ben e non acabo de domesticar, nunca tivera tantos problemas en compras anteriores. Total que con estes ritmos de 5:45 ou 5:50 nos entrenos, dubido moito que sexa quen de manterme en 5:35 polo areal de Carnota ( se fose asfalto xa sería outra cousa)... Contaba de ter ó meu correlega ourensan ali para facer de lebre pero deixoume plantada Enfadado
Ainda por riba, hoxe apareceume medio inflamada a unlla do meñique esquerdo. Pensaba poder facer duas saídas aquí en Catoira antes de marchar o venres para Louro, pero xa non sei se o lograrei.
En fin, que casi todos os anos pásame algo en vísperas da Carreira de Carnota.

Así que o plan ben sendo correr coas zapatillas vellas, forrar ben de compeeds todos os puntos conflictivos dos pes para que non me pase como en Moraña, e todo o que sexa pasar enteira pola última volta ó horreo e baixar de 57 minutos no arco de meta xa o daría por bo.
corredor101

Maratoniano
Maratoniano
7/04/08
117 Carreiras
4361 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Ago 2017, 17:18
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Muchas veces el dolor en la planta es debido a las zapatillas nuevas. En tu caso o es eso o fue lo de caminar tanto en el Caminio de Santiago.
Además de los ejercicios, intenta correr cada día con unas zapatillas distintas y vete acostumbrando poco a poco a las nuevas.
Suerte en la carrera de Carnota.
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 15 Ago 2017, 14:49
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Sorte en Carnota Meiga
www.youtube.com/watch?v=J2WYlw9pxig
www.youtube.com/watch?v=6nnCi83li_E
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 15 Ago 2017, 15:52
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Hoxe conseguín sacar algo de tempo pola mañá. Foron aproximadamente 7km a un ritmo medio de 5:26, no circiuto catoirense estandar que me leva pola estrada a Santabaia, Borreiros e paseo peonil pola beira do Ulla ata o cruceiro, facendo a volta pola estación do tren , a piscina municipal e remate no que aquí se coñece como a Avenida ( por aquelo de que foi durante moitos anos a única zona asfaltada, onde estaba a caixa de aforros , o estanco e un par de tendas).

Seguindo os bos consellos de 101 deixei aparcadas a zapatillas novas, e calcéi as Nike vellas que uso de diario , como son de pisada normal metinlle as plantillas . No fixo falta enfundar o meñique do pe esquerdo.

Os ritmos foron mellores que en días anteriores, pero non nos imos enganar, hoxe ás 8 da mañá facia unha temperatura ideal para correr e o trazado era prácticamente sen desniveis ( iso si, alternado terra, pasarela de madeira e ata uns tramos de adoquín). Non creo que vaia ter tanta sorte coa temperatura este domingo se me fío de Meteogalicia.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 17 Ago 2017, 16:27
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Finalmente foi posible facer un segundo entreno en Catoira. Un cuarto de hora mais tarde que hai dous dias, e o sol xa mais alto por riba do Xiabre, así que tocou un pouco mais de suor e ineficiencia enerxética. Mesmo circuito e case o mesmo tempo e ritmo que na saida anterior ( 5:28) pero peores sensacións na perna dereita ( molestias na ingle).

O ritmo de traballo doméstico aquí tampouco axuda moito, pero mañá xa marcho pola mañán para Louro e espero poder cuidarme como é debido. Descanso total, estiramentos, algún automasaxe e polo medio algunha ración de navallas , chipiróns, polbo ... Non creo que iso me garantice facer un sub 56, pero mal tampouco me vai sentar Sorriso





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos