Foros ›
Autor
Mensaxe
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4268 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 22 Xuñ 2017, 7:52
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Aquí disfrutamos de una niebla que nos mantiene por debajo de los 20 grados. Somos la envidia de este país que llaman España, también de ese al que llaman Galicia. El microclima coruñés dentro de 20 tacos revalorizará nuestras viviendas al doble, la sartén española freirá todo y habrá madriletos y favelenses que se morirán por venir aquí en verano (ya lo hacen). Entonces ejecutaré mi venganza: "No vendo... bueno sí... bueno no". El problema es el nivel del mar, que en 20 tacos hará que mi barrio fino se convierta en una especie de Venecia pero con restos de clinez en los canales. No creo que eso sea un problema para los triatletas de 70 años que hayan comprado neopreno, sí para los repartidores del Gadis, los vigilantes de la ORA y todo viajero de la estación de autobuses intermodal que quieren construir en el puerto.

"En San Xoan a sardiña molla o pan", dice Pablo Díaz. No saltes antes de la carrera las hogueras, espera a después, y así ya la lesión que tengas al saltar no sabrá tan mal.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 25 Xuñ 2017, 0:18
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Crónicas da favela: "Sin palabras"

O venres tocuou correr a Carreira de San Xoán , unha vez máis acompañada por Patri.

Todo en si mesmo daría para facer un relato ledo, optimista, de verán con sabor a vacacións: Polo ambiente previo na praza do Rei, cos saludos de Oscar, Doutor e Papa-Léguas. Polos ánimos de Beauvais de paisano , esta vez facendo de público. Polo ritmo vivo que lle metimos sin problemas , en tándem perfecto ata a rúa Coruña. Polo xeito en que Patri soubo recuperarse do baixón que lle dou ó comezo de Beiramar , ata acabar entrando en meta só 19 segundos depois ca min. Polo excelente resultado que logramos , a ritmo de 5:06 min km, quedando de 65 e 67 na xeral feminina, eu de 6 na miña categoría sumando outros 200 puntos para a saca.
Todo perfecto baixo o ceo azul, ata que esta mañá, mentras traballaba na horta e distraía o pensamento en como dar conta aquí de tan proveitosa carreira, ven a miña filla a contarme o que acabou saíndo hoxe na sección de sucesos de todos os diarios.
Tiña 25 anos, como o meu fillo. Compañeiros en Primaria e no Instituto... Hai 25 anos aquí na favela o máis que che podía pasar (e o digo por experiencia propia)era que che roubasen a bombona de butano na porta o día de reparto, ou a toalla da praia do tendal, ou a parella da canarios na gaiola... Pero 25 anos despois, este barrio é como o de León de Aranoa. Agora circulan pistolas cargadas que se disparan na escena final.
Pobres pais ante tanto sinsentido...
Na hora do xantar , cando veu meu fillo pregunteille se xa o sabía, e que pensaba. Non me esperaba unha resposta tan fatalista, ese dar por feito que inevitablemente as cousas poden rematar así neste barrio para certo tipo de xente.

A vida continúa, esixindo ser vivida con intensidade precisamente por este tipo de cousas. Pero de momento unha parte de min está sin palabras.
donova

Maratoniano
Maratoniano
24/02/15
4 Carreiras
313 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 25 Xuñ 2017, 8:40
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

boas , desde que leín a noticia ,a miña cabeciña non lle deixa de dar voltas a noticia , este mundo cheo de sinsentidos , Triste . un saludo.
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4268 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 25 Xuñ 2017, 10:10
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Yo iba a poner una chirigota cuando vi lo de Chapela en la prensa, veo que fui prudente y estuve mejor calladito. Lo siento mucho Meiga por tu chaval y por supuesto por el chaval en cuestión, y por sus padres con los que me identifico dentro de 20 años en los que espero esta deriva vaya a menos. Parece que con la crisis hemos vuelto a los 80 en todos los sentidos. Que mala suerte, joder.

Los gallegos tenemos que ser gallegos: desconfiados, con una mosca siempre detrás de la oreja, atentos, y vehementes si no queda más remedio, pero siempre en el final. Gracias a eso vamos por el mundo como vamos, por el mundo entero. Lo que no se puede admitir de ninguna manera es que la Chapela de turno se convierta en una especie de estado americano del sur, yo me niego a tener eso para mis hijas. No sé que podemos hacer.

Noraboa por esos ritmos a todos los que fueron a rodar por la Ronda de la Muralla.
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 25 Xuñ 2017, 11:13
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Impresionado como tú Alicia. No sabía que fuera compañero de tu hijo. Sólo se me ocurre decir que LO SIENTO.
PequeñaCriatura

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/10/12
0 Carreiras
975 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Lun, 26 Xuñ 2017, 6:45
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Sin palabras Alicia. El mundo cada día da un poco más de miedo...
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 27 Xuñ 2017, 10:19
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Moitas grazas polos comentarios, Donova, Freaky, Don Andrés e Criatura.

Aínda que o mundo está como está, ou precisamente por estar como está, toca seguir e plantar cara. Mañá haberá unha marcha de solidariedade e protesta de todo o barrio, e alí estaremos.

De momento non volvín calzar as zapatillas desde o venres, máis que nada por temas laborais, domésticos e de horticultura , para variar.

Plan para esta semana:

- Martes (hoxe). Entreno pola tarde (trotar pero sen matarse)
-Mércores : Ximnasio
-Xoves : entreno normal
- Venres : cea de xubilación dunha compañeira e concerto de Uri Caine pola noite
-Sábado excursión coas vellas do barrio a Guimaraes (horas de bus, e se acaso subindo e baixando chanzos polo Bom Xesús)
-Domingo: Retomo as series despois de tantos meses... porque (cruzo os dedos) hai tempo que non molesta o glúteo dereito e non se manifesta. E porque se me meteu na cabeza que este ano a Carreira de Carnota teño que rematala por debaixo de 56 minutos ,que xa vai tocando mellorar a marca algunha vez, e tamén (todo hai que dicilo) porque desta volta vai correr a miña archirrival ourensá e non podo pasar por menos . Vai estar difícil, porque ela está en moi boa forma e subindo. De momento é 4 clasificada da categoría no circuito de Correndo por Ourense...

Visto así, sona unha vez máis coma o conto da leiteira, pero polo menos haberá que intentalo.
EnriqueC

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/01/17
7 Carreiras
200 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 27 Xuñ 2017, 10:45
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

No lo intentes...hazlo. Sorriso

Saludos
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4268 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Xuñ 2017, 11:04
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Todo el material de martes a jueves se va al tacho con lo del viernes. La historia de mi vida.

Empanada de xoubas. Droga dura.
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Xuñ 2017, 15:39
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

En Guimaraes se come el bacalao de puta madre en un sitio que queda a 200 m del castillo.voy a mirar en los álbumes de fotos .si sale el nombre te lo pongo
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4268 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Xuñ 2017, 14:49
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Tienes que explicar esa identidad secreta que te han dado. Jim Botón o Lucas?
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 28 Xuñ 2017, 16:08
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

freakyrunning escribió:
Tienes que explicar esa identidad secreta que te han dado. Jim Botón o Lucas?

Imaxino que Doutor me terá asignado o papel de Lucas por aquelo de que é o maquinista. Pero como non lin a novela (de Ende só pasei por Momo e a Historia Interminable), non sei canta mais dose de retranca hai na afirmación nin como queda repartida.

Volvendo á identidade real, dicir que onte saín por fin a facer o trote informal programado. E informal saíu de abondo, só media hora escasa entre Ríos, Igrexa, A Chumba, Catro Pontes e volta a casa rodeando pola Rúa Arnela. Case a mesma distancia que ir á Guía (4760 m) , non sabería dicir se con menos costas. Total, un ritmo de 6:16, pero non por iso me sentín descansada no intento.

Hoxe a primeira hora, xinmasio outra vez. E novamente con Gonzalo. Case as mesmas rutinas da semana pasada, pero pasando uns minutos pola elíptica. Por un par de veces nos exercicios e logo nos estiramentos díxome que me vía forte, e con moita flexibilidade muscular á hora de estirar, "como una chavala de 20 años"... Probablemente sexa o que lle diga a todas para que sigan con motivación para ir ó ximnasio, pero tampouco me vou quitar méritos: Aguantar un minuto enteiro de plancha de antebrazos, en posición correcta sen pestanexar e co chaleco de electroestimulación posto, creo que é algo que hai un ano non sería capaz de facer.

Ás 11:30 tocou mover as pernas outra vez: uns 5 km de andaina entre ida e volta, desde Teis ata a praia de Arealonga en Chapela, acompañando a compañeiros e veciños de Dani Beltrán. Se cadra un gran de area demasiado pequeno fronte a un deserto grande de máis, pero en todo caso un xesto necesario.
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4268 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Xuñ 2017, 17:45
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Es novela para criaturas, bastante decente, yo la leí en alto hace poco. A cachos pero en alto. Y del tipo este, que no le conozco mucho, es lo más entretenido. Las otras que mencionas me parecieron soporíferas y cursis. Es cierto que tenía 14 tacos. Ahora seguro que las aprecio como se merecen.

Que sigas bien con la electrocución.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 30 Xuñ 2017, 8:37
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

freakyrunning escribió:
Que sigas bien con la electrocución.

Non me toca volver ata o xoves que ven Moi feliz Moi feliz .

Suponse que onte tocaba sesión de entreno normal, pero en lugar diso tocuou cociñar guiso de carne para 4 persoas. Así que trasladei a saida para hoxe.

Para facer cadrar todo , sai con roupa de deporte, pillei un taxi ata Vazquez Varela a facer un recado urxente , e desde alí volvín trotando para casa. Tocaba comezar polas costas da zona de San Roque. Inevitable ir costa arriba nesta cidade. Fun tirando ata o Calvario, metinme na zona peonil de Ramón Nieto ata o final. Distintas variantes ata incorporarme á Rúa Aragón, e ó chegar a altura do Carrefour pareceume que ia curta de tempo e distancia así que decidín meter unha pequena propina por outra "pecera" de Teis, coñecida como A Xorxa, que ven sendo o alter ego da Balbarda pero no lado oposto da AP9. Notábase que xogaba fora de casa porque fun coller o percorrido circular rematando nunha costa tipo "boa constrictor" segundo a escala papalegüense de magnitude. O positivo foi que tiven forzas para seguir trotando sen perder folgos.
Novamente Rúa Buenos Aires e volta a casa. O experimento non chegou ós 6 km, ritmo cochinero total (6:16), en aproximadamente 35 minutos. Xa veremos que pasa coas supostas series deste domingo.
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 01 Xul 2017, 13:30
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Me encantan tus "soluciones" ...solo tu podrías coger taxi ,hacer recados y entreno en el viaje de vuelta...
Esaaaa meigaaa se me re CE unaaa olaaaaa!!!!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos