Foros ›
Autor
Mensaxe
TALITA

Novo foreiro
Novo foreiro
2/12/12
0 Carreiras
36 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Out 2013, 10:23
Asunto: Esther Navarrete

A carreira de onte non foi un bo día para a atleta de Vigo que se viu superada pola carreira no paso polo estadio de atletismo do campus Sur.
Dende aquí abro este foro para sumar apoios e mensaxes de ánimo.
Esther hoxe é día para erguerse e seguir adiante coa túa carreira deportiva.
Todolos foreiros de correr en Galicia así o desexamos.
MIOTE

Maratoniano
Maratoniano
7/04/10
500 Carreiras
293 Mensaxes
PADRON
Respostar citando Envío Lun, 28 Out 2013, 11:49
Asunto: Re: Esther Navarrete

O meu total apoio. Eres xovenciña, hai que repoñerse das "caidas". Terás mais, pero tamén terás éxitos, seguro rapaciña. Qué che vou dicir eu que non che poida dicir túa nai.....aprende dela e pídelle consello, ela darache o mellor e cos mellores desexos porque é quén che quere mais no mundo¡¡¡ Pero eu anímoche para que sepas que, a mulleres coma mín gústanos ver a progresión de atletas femininas coma tí ¡¡¡¡¡ ANÍMATE QUE DOS GOLPES APRENDEMOS¡¡¡¡
Un día malo teno calquera¡¡¡¡
BlackMount

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/01/10
43 Carreiras
898 Mensaxes
Ferrol/Coruña
Respostar citando Envío Lun, 28 Out 2013, 11:55
Asunto: Re: Esther Navarrete

Ha demostrado en innumerables ocasiones que es una campeona!!
Solo queda levantarse y seguir adelante, y con la cabeza bien alta!!

Animo Esther!!!
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 28 Out 2013, 15:40
Asunto: Re: Esther Navarrete

Fué a la altura del Estadio,lugar donde un servidor estaba realizando un control.Pasó Esther muy tocada,tanto que me fuí detrás de ella.300 metros más adelante hecha pie a tierra,pues medio se desvanece.Es asistida por dos miembros de Cruz Roja,y yo en lo que pude,traté de animarla en todo momento,pues en verdad estaba muy tensa y agobiada.
Ya en el Obradoiro,su Linda sonrisa volvió a brillar. Moi feliz
Animo Esther,que eres la mejor!!! Aplauso Aplauso Aplauso
BlackMount

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/01/10
43 Carreiras
898 Mensaxes
Ferrol/Coruña
Respostar citando Envío Lun, 28 Out 2013, 16:07
Asunto: Re: Esther Navarrete

En el grupito en el que iba yo, cuando llegamos a esa zona del estadio, la vimos parada y la animamos a que continuara con nosotros, que se uniera que la llevabamos. Lo intentó unos 300 o 400 metros pero no podia Triste
Esperemos que se recupere pronto y a seguir dando guerra en las carreras!
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Out 2013, 16:16
Asunto: Re: Esther Navarrete

Eu vin a unha corredora (non sabía quen era) na baixada cara o Pombal, sendo atendida (parecía que non daba collido aire, e víase agobiada) por un corredor e menbro deste foro o Sr. FleKy, quen se merece un gran Aplauso por sacrificar a sua carreira por axudar a unha compañeira.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 28 Out 2013, 16:24
Asunto: Re: Esther Navarrete

Kurty escribió:
Eu vin a unha corredora (non sabía quen era) na baixada cara o Pombal, sendo atendida (parecía que non daba collido aire, e víase agobiada) por un corredor e menbro deste foro o Sr. FleKy, quen se merece un gran Aplauso por sacrificar a sua carreira por axudar a unha compañeira.
Cando cheguei a sua altura,Fleky non estaba.Seguramente foi él que avisou os da Cruz Roja,pois 50 metros mais adiante tiñan un puesto de socorro.Bravo Fleky!! Aplauso
monchodepelejrino

Montañés
Montañés
11/09/08
0 Carreiras
285 Mensaxes
Muros-Brion
Respostar citando Envío Lun, 28 Out 2013, 16:52
Asunto: Re: Esther Navarrete

BlackMount escribió:
En el grupito en el que iba yo, cuando llegamos a esa zona del estadio, la vimos parada y la animamos a que continuara con nosotros, que se uniera que la llevabamos. Lo intentó unos 300 o 400 metros pero no podia Triste
Esperemos que se recupere pronto y a seguir dando guerra en las carreras!


Eu iba nese grupo cando a vin camiñando pola acera, animeina a que sejira con nos...pero dixome que se presionara moito, que iba moi ajobiada...cos olliños chorosos, sejiunos uns metros animada polos que ibamos no jrupo pero viase sin animos, mais que sin forzas...sejuramente o feito de querer facer un bo papel na carreira como fixera o ano pasado e ter opcions de victoria fixo que se autoexigira demasiado...e moi nova e sejuro que lle quedan moitos exitos por diante...animo Esther! Aplauso
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Out 2013, 18:57
Asunto: Re: Esther Navarrete

Neniña solo che conozco de vista ,pero eu tamen me sumo a darche animos,porque o millor dunha caída e saber levantarse ,saudos campeona.
kunko

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/10/12
0 Carreiras
757 Mensaxes
A Rúa de Valdeorras
Respostar citando Envío Lun, 28 Out 2013, 19:02
Asunto: Re: Esther Navarrete

Eu vina sendo atendida polos mienbros da cruz roxa, e a verdade estaba bastante agoviada, dende eiqui mandarlle todo o meu animo a Esther, que es un exemplo pa rapaces tan novos coma min no meu caso.

ANIMO E ADIANTE ESTHER!!!
kunko

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/10/12
0 Carreiras
757 Mensaxes
A Rúa de Valdeorras
Respostar citando Envío Lun, 28 Out 2013, 19:14
Asunto: Re: Esther Navarrete

Animos pasados a Ester Navarrete dende os atletas de correrengalicia!!!

Saudos!
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Out 2013, 19:54
Asunto: Re: Esther Navarrete

lestrove escribió:
Kurty escribió:
Eu vin a unha corredora (non sabía quen era) na baixada cara o Pombal, sendo atendida (parecía que non daba collido aire, e víase agobiada) por un corredor e menbro deste foro o Sr. FleKy, quen se merece un gran Aplauso por sacrificar a sua carreira por axudar a unha compañeira.
Cando cheguei a sua altura,Fleky non estaba.Seguramente foi él que avisou os da Cruz Roja,pois 50 metros mais adiante tiñan un puesto de socorro.Bravo Fleky!! Aplauso
No me enteré durante la Carrera. Mi Felicitación al Atleta que fue capaz de pararse a echar una mano.
A la atleta mi más sincero apoyo. Espero coincidir contigo pronto y que me pases como una exalación. Aunque jorobe de estas cosas tamibién se aprende y hacen a uno/a más grande.
chaino

Novo foreiro
Novo foreiro
28/10/13
0 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Out 2013, 21:48
Asunto: Re: Esther Navarrete

mucho animo esther...yo la llevaba justo delante cuando paro la nimamos a que siguiera y entre lagrimas dijo que no podia y aun asi intento correr.
mucho animo de corazon.!eres una luchadora!
princerate

Maratoniano
Maratoniano
14/11/11
23 Carreiras
176 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Out 2013, 22:03
Asunto: Re: Esther Navarrete

Muchísimos ánimos Esther.
No hay que darle más importancia.
un mal día lo tiene cualquiera.
Ya vendrán más carreras
Saludos
Casti

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/10/11
30 Carreiras
62 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 29 Out 2013, 14:41
Asunto: Re: Esther Navarrete

Coincido con todos. Ánimo y a seguir.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos