Foros ›
Autor
Mensaxe
XelaBlan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/09/05
0 Carreiras
278 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 27 Feb 2007, 11:52
Asunto:

Hola: Fai uns anos eu saía, as veces só e outras en grupo, en bicicleta de montaña. Agora a bici téñoa prohibida dende que estou anticoagulado por iso das caídas e unha posible hemorraxia, pero moitas veces voto de menos aqueles circuitos polos que facía kilómetros, que era o que a min me gustaba. Certo que algúns eran moi duros, moito máis dos que utilizamos normalmente para rodar a pé, pero a sensación de liberdade, oir os sons da natureza e as maravillosas paisaxes compensarían a dureza. Sin embargo, cos límites de pulsacións que me aconsellan os cardiólogos non sobrepasar, seríame moi difícil facelos correndo nas zonas de subida, pero podería camiñar neses tramos. Antes de voltar a correr, eu púxenme en forma con largas camiñadas, tanto en monte como en asfalto, incluso facendo unha pseudo marcha atlética e disfrutaba moito das sensacións. Creo que outra experiencia que nos enriquecería. Saúdos.

Alex.

Alex
Morangui

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
4/02/07
0 Carreiras
237 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 27 Feb 2007, 15:11
Asunto:

curro2000 escribió:
Yo este año tengo un par de pruebas marcadas en el calendario: los 101 de Ronda y la Transalpine-run (para ésta aun tengo que "engañar" a alguien para que venga conmigo, ya que es sólo por parejas).

Curro: Adrián mando un mensaje a un amigo suyo que a lo mejor se anima a correr la Transalpina. Además, creemos que podéis formar buena pareja en cuanto a ritmo de carrera. ¡¡A ver si hay suerte!!
Disimulando Disimulando
Y si no, le vendemos la moto a alguno de los que se pasea por este foro, ¿no?
Moi feliz Moi feliz Moi feliz
A ver, para quien sienta curiosidad: www.transalpine-run.com
A nosotros también nos gustaría entrenar desnivel y correr por el monte con más gente. Así que aquí nos tenéis. Moi feliz Moi feliz


Suerte es lo que sucede cuando la preparación y la oportunidad se encuentran y fusionan.
Bugarin

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/06
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Feb 2007, 0:18
Asunto: ós que tiran para o monte.

Hola a todos e todas:
Canto me alegro desta boa acollida deste tema das carreiras de montaña. Esta fin de semana eu teño pensado ir ó monte, se alguén se anima podemos quedar en principio teño pensado ir ó Lago de Castiñeiras facer unha rodaxe longa. En realidade teño un entreno de circuito para facer nas proximidades do Lago, pero non só hai que entrenar co corpo, senón tamén co corazón e realmente apeteceme facer un percorrido que vin a semana pasada durante a III Proba da Liga Galega de Orientación.
Se algún se anima por favor avísademe. En canto teña noticias seguras das andainas, que soen programarse na primaveira, anunciareino neste foro. Espero formar con todos un bo grupo e xa vos adianto que en setembro como o ano pasado volvo a facer Pontevedra-Santiago nunha tirada, conto con todos vós,a ver se este ano 2007 no a fago soio.
Un saúdo a todos e todas.
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Mér, 28 Feb 2007, 12:42
Asunto:

Eu este fin de semana teño complicado ir a ningures, pero paréceme boa idea o de quedar algún día para correr polo monte, e así tamén podemos aproveitar e nos das unha clases de orientación... Guiño que teño interés no tema... Disimulando
E tamén xa falaremos de esa ruta esa dende pontevedra a santiago.
Saudos
curro2000

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/11/06
0 Carreiras
424 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Feb 2007, 13:16
Asunto:

Al igual que Barbanzon y muy a mi pesar, tampoco lo tengo bien este fin de semana porque voy a la carrera de Padrón y nunca entreno el día siguiente a una carrera. De todos modos, si váis al duatlón cross de Allariz (en el que creo que coincidiremos unos cuantos del foro) podemos hablarlo y fijar otra fecha a mayores a la del fin de semana que viene. Sinó, en cualquier caso, lo vamos concretando a través del foro. Me parece muy buen sitio el lago Castiñeiras, aunque, por supuesto, me sirve cualquier otro lugar. Un saludo!
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Mér, 28 Feb 2007, 20:50
Asunto:

Bugarín, apunto y agradezco tu ofrecimiento. Yo estaría encantado de ir, además me cuadra perfecto en cuanto a que este sábado pernoctamos en Redondela, lo que pasa es que el sábado también voy a la carrera de Padrón y el domingo quería hacer algo más suave de lo que tienes tu pensado. (Espero que Makoki y Cia. acepten el circuito que les voy a proponer el sábado y aunque se puede considerar de monte, es llano, aunque tiene alternativas)

De todos modos gracias y espero que pronto coincidamos.


Fema

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
rst

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/04/06
0 Carreiras
255 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 01 Mar 2007, 11:58
Asunto:

Me han confirmado los organizadores de la Marcha de 50 km de Entrimo de que se celebrerá el 21 de Abril.
Saludos.
Bugarin

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/06
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 01 Mar 2007, 23:17
Asunto: I DIA TRAIL RUNNING

Estupendo xa sabemos a data da primeira andaina, a ver se a xente se anima a anotarse e xuntamos un bo grupo.
Con respecto ó domingo eu vou subir ó lago facer un percorrido polo monte, abundantes costas, terreo variado, bosques variados e vistas asombrosas, se alguén se anima que mo comique para quedar con el. Acostumo a ir só. Un saúdo a todos.
MarioeIsa

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/06/05
0 Carreiras
1167 Mensaxes
Estrella de Galicia
Respostar citando Envío Dom, 04 Mar 2007, 14:16
Asunto:

Un Saludo a todos !!!!....

Os informo que mañana comienza la inscripcion del maraton de montaña de Zegama-Aizkorri, como el año pasado sera puntuable para la copa del mundo, y encima en el se decidira el titulo puesto que es la ultima prueba; Tendreis la oportunidad de ver a la elite del mundo y sentiros como yo "tan pequeñito a su lado". Pero eso si... Tan Buena gente y tan excelente y familiar organizacion!!!. Tambien os dire que es en Septiembre, el 23.... osea, todo el veranito para entrenar en montaña, que mas se puede pedir!

Isa y yo nos apuntamos seguro, si alguien quiere acompañarnos, visitar: www.zegama-aizkorri.com/ La plaza sera a sorteo, Isa tiene garantizado el dorsal, yo confio en la suerte; Y ustedes por ser de Galicia y representando a esta, casi seguro que os lo garantizan... ANIMO !!! os prometo que sera inolvidable. Si quereis poneros en contacto con nosotros!

Curro2000, menuda aventura que quieres hacer, lei en revistas sobre ella... Que pasada!, animo y que consigas un buen compañero de viaje. Queda anotado en la agenda Guiño Guiño Guiño

Bugarin, Fema, Barmanzon, cuando este por esas tierras intentare quedar con vosotros para hacer una buena salida de esas y me mostreis maravillas. Queda dicho!

Saludos!!!!

Salud y Kilometros
Bugarin

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/06
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Mar 2007, 22:42
Asunto: LAGO CASTIÃ?EIRAS

Hola a todos e todas:
Como tiña previsto fun facer un rodaxe polo monte este domingo, o lugar elexido, os arredores do Lago Castiñeiras, alí quedara cuns compañeiros que ían facer un circuito curto que temos disiñado alí, tiñan un especie de interval, que tamén estaba proposto no plan para min, pero eu decidín ir por miña conta a rodar, estaba chovendo a mares e mesmo os cabalos salvaxes que andaban polas próximidades estaban acorados cara as árbores. Nesas condicións me encanta saír ó monte, así que deixei ós meus amigos facendo o seu entreno e fun face-lo meu percorrido.
Primeiro saín en dirección norte pola ladeira de Marín, baixaba por unha ladeira entre eucaliptais novos cando deixou de chover e só se sentía o zoar do vento, que neses momentos era tremendo é o camiño polo que baixaba que literalmente era un torrente. Seguín en dirección norte ata que deixei os eucaliptos para, cando comecei a subida cambiando o rumbo norte polo leste, empecei a atoparme con bosques de piñieiros e algún lureiro nas zonas de paso de regatos. Volvín a atoparme cunha estrada asfaltada para cruzala e empezar a subir, logo baixada tremenda en dirección sur en dirección daquelas aldeas de Vilaboa que están preto do Lago. Nestes lares atopei a única persoa de todo o percorrido que andaba cun paraugas vixiando os canles de auga ó pasao polos seus prados, cando me veu a penas lle poiden ouír "eso si que é bo ...", despois de cruzalo quedei pensando a que se referiría e non sei, supoño a que facer aquelo sí que é saúdable.
Atravesei un pequeno regato e logo subir e subir, aproveitando a roza que fixeron a caron dunha traída de auga subín bastante ata enlazar cunha pista que baixa ata unha aldea da ladeira da ría de Vigo, dende alí regreso case o lugar de partida e circunvalar ó pico do mirador de Cotorredonde, deixo atrás os bosques de piñeiros e adentrome en eucaliptais, a choiva arrecia e decatome da equivocación á hora de elexila cortaventos, o que levo vale para un día de choiva, pero non para un día de temporal, así que botro de menos aqueles que deixei na casa para preservalos da maleza coa que inevitablemente me ía atopar. Agora neste tramo aparecen os toxos a carón do carreiro que espertan a circulación das pernas. ültima subidiña e suave descenso cara ó lugar de partida.
Levei zapatillas normais das de asfalto, salvo as costas en que escorreguei algo non me deron maior problema agora non se pode adiviñar de que cor eran.
Bonito día de Trail, repetiremos o circuito porque está moi ben, físicamente esixente, pero asequible, e técnicamente complicado, pero levadeiro con calma.
Un saúdo a todos.
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Lun, 05 Mar 2007, 17:32
Asunto:

Bugarín, gracias por hacernos partícipe de tu entrenamiento, se vé que disfrutaste aunque las condiciones no eran las más adecuadas.

A mi me gustaría haber ido, pero después del esfuerzo de Padrón, hubiera sido una animalada por mi parte, porque aunque me gusta mucho eso de correr por el monte, lo hago pocas veces y en las bajadas lo paso fatal y podría ser demasiado esfuerzo y seguro que me tendría que ir a rescatar el grupo de montaña de la Guardia Civil (desde aquí un reconocimiento a su trabajo)

En cuanto a Zegama, no entra por ahora en mis planes; eso es la Champions, y yo por ahora estoy en Regional Preferente, eso si tengo pensadoo ir a Galarleiz, que aunque también es â??jugar en Europaâ?, voy como jugador infiltrado y ya me estoy mentalizando para poder disfrutar de esta otra Maratón de Montaña, que se celebrará hacia la tercera semana de julio.


Marioeisa, ayer creo haber convencido (sin mucho esfuerzo la verdad) a Makoki para la cita. (Al principio era reticente pero nada más que le dije dónde se disputa la carrera y donde termina, se le abrieron de tal manera los ojos que no sé en qué modalidad lo hará pero seguro que allí estará) Y a Marola y a Manwe después de verlos volar por las piedras mojadas en Betanzos, creo que no me va a costar poco convencerlos.

Euge fue el que me convenció, definitivamente, a mi, así que si la salud nos respeta, apuesto unas cervezas que en Galarleiz nos vamos a juntar más de una decena de correr en Galicia y sino al tiempo.

Os dejo página de enlace para que vayáis conociendo por donde nos vamos a mover.

www.galarleiz.org/


Se me olvidaba, con Yosi, no lo comenté, pero creo recordar que él ya la disfrutó, así que otro más para la buchaca.

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
MarioeIsa

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/06/05
0 Carreiras
1167 Mensaxes
Estrella de Galicia
Respostar citando Envío Mar, 06 Mar 2007, 16:22
Asunto:

Fema, me alegro, intenta convencer a esos fieras.... intentalo...

Seguramente tb corra Galareiz...pero hasta junio no puedo confirmar, quiero ver que tal van los entrenos y como recupera mi cuerpo... pero en mente esta y posiblemente asi sea... para julio si no pasa nada tendre el fondo suficiente para afrontar ese maraton, las expectativas no las se... depende de si voy solo, si al final os decidis vosotros, o algun que otro compañero...

Animo, y a entrenar.... Makoki, Marola, Manwe... ustedes tambien!!!!

Salud y Kilometros
curro2000

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/11/06
0 Carreiras
424 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 07 Mar 2007, 1:19
Asunto:

Bugarin, muy buena la descripción del entreno que hiciste el pasado fin de semana. Una pena no haberme podido apuntar, ya que el lago castiñeiras es un lugar que me encanta y seguro que conoces senderos muy buenos para entrenar por allí. En fin, otra vez será.
MarioeIsa, la transalpine-run me parece una prueba increíble porque está muy bien organizada por Gore-tex y te la puedes plantear como unas vacaciones en las que vas a cruzar los Alpes haciendo lo que más te gusta al ritmo que realmente te apetezca. Permite que el nivel de competitividad te lo impongas tú. Hace unos meses pensaba en apuntarme a la ruta del cro-magnon, que va desde los Alpes del sur hasta una playa del Principado de Mónaco (100 kms. aproximadamente) y en una sola etapa. Pero su carácter eminentemente competitivo de esta prueba me hizo pensar que no era lo más adecuado para disfrutar plenamente del entorno. Sin embargo la transalpine-run se adapta "como anillo al dedo" a lo que buscaba.
Bueno, si alguien del foro va al duatlón cross de Allariz, espero que nos conozcamos. Un saludo a todos!
Mateo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/07/06
0 Carreiras
106 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Xov, 08 Mar 2007, 13:51
Asunto:

Seria un puntazo que alguien k lo conozco deje un link con el calendario de carreras de montaña de españa y portugal (sie s que lo hay)
Ademas la del dia 21de abril en Entrimo tiene buena pinta. Alguno la crrio otro año (o la andubo) y puede contarnos su experiencia.

Nos vemos en el monte tios
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Xov, 08 Mar 2007, 14:12
Asunto:

Eu fixen a andaina de entrimo o ano pasado, e pódoche decir, que é bastante dura (polas subidas que ten), e case toda por camiños de terra e pareceume moi bonita (paisaxes espectaculares). En resumidas contas é moi recomendable. A mín este ano gustaríame facela correndo, a ver si podo... Disimulando
O calendario das carreiras de montaña podes mirar na federación española de montaña (na federación asturiana tamén tes un calendario), das de portugal non sei nada.
Saudos





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos