Foros ›
I carreira popular Toffe- concello de Rianxo
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
dponte

Maratoniano
Maratoniano
18/05/13
5 Carreiras
322 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 01 Nov 2013, 15:00
Asunto: Re: I carreira popular Toffe- concello de Rianxo

Menudo día para correr! Moita auga e, o que é peor, case a metade do percorrido con vento de cara. O circuíto é moi chulo, cun bo día pódese facer moi boa marca (parecido ao de cambados só que con unha volta máis).
A carreira fíxoseme durilla, en parte porque estaba medio acatarrado, pero, non vos pareceu que había moito nivel?
Por último, quero darlle a enhoraboa a organización. Creo que saiu todo moi ben a pesar das inclemencias meteorolóxicas. Espero que se poida repetir o ano que ven.
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Ven, 01 Nov 2013, 15:02
Asunto: Re: I carreira popular Toffe- concello de Rianxo

CesGti escribió:
koala36 escribió:
RIANXOOOO!!!!!!!!!! Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Solo podo decir.....GRACIAS pola carreira que montastes!!!!

Para min todo perfecto (menos o vento claro, pero eso xa non e cousa vosa Guiño )

De verda , para ser a primeira edicion, eu concedovos o 10. Penso que outras carreiras con bastante mais edicions, deberian aprender de vos. Para empezar.....entrega de dorsais fluida e hasta o momento de dar a salida, non coma noutros sitios que tes que tar unha hora antes para poder recollelo. No meu caso, ainda que estaba inscrito e aparecia nas listas, non aparecia o dorsal por ningun lado. En 5 minutos asunto resolto e con novo dorsal para poder correr. Gardaroupa. Duchas. Un monton de voluntarios o longo do recorrido. Circuito ben cerrado. Auga na mita do recorrido. E ademais dixeron que eran 10 km. e polo meu GPS 10010 metros; penso que mais xusto casi imposible. O finalizar, chocolate, zumo, mazan, chocolatina, auga,......e no momento de recoller o dorsal, camiseta. Penso que non temos mais que pedir. O dito moitas gracias, e se todo vai ben, aqui tendes un que xa sera fixo para o 2014.

Solo como critica constructiva; quizas para o ano deberiades marcar os km. (os que levamos GPS non o necesitamos, pero a xente agradeceo). E quizas tamen deberiades ter señalizado e aberto o paso hacia o aparcamento municipal, no cal eu aparquei, e extrañoume ver un aparcamento o lado da salida casi vacio e ademais GRATIS!!!!!

e eu aparcando donde Jesucristo perdeu a sapatilla en linea amarilla porque non habia onde meter nada.
Muro Muro Muro

Por eso o comento, pois o parking estaba o lado do pabellon.Mais cerca imposible
Marale

Novo foreiro
Novo foreiro
28/12/09
0 Carreiras
42 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Ven, 01 Nov 2013, 15:18
Asunto: Re: I carreira popular Toffe- concello de Rianxo

Hola! en el trayecto del coche a las duchas perdi una camiseta técnica de manga larga New Balance azul marino con cenefa en el cuello y mangas azul celeste y las iniciales delante NB en gris refrectante, talla S y modelo de mujer, si la encontrarais os agradezco me envieis un privado.
La carrera todo un 10, para marcar en el calendario.
mario.R

Montañés
Montañés
15/01/11
142 Carreiras
313 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Ven, 01 Nov 2013, 16:06
Asunto: Re: I carreira popular Toffe- concello de Rianxo

Mi primera carrera tras 2 años alejado de ellas y sin entrenar, muy contento tanto por acabarla en la mitad de la tabla y por la excelente organización,ningún pero,todo perfecto,la próxima edición volveré.
mariano

Maratoniano
Maratoniano
18/01/11
0 Carreiras
440 Mensaxes
rianxo
Respostar citando Envío Ven, 01 Nov 2013, 16:10
Asunto: Re: I carreira popular Toffe- concello de Rianxo

Boas. 1º dar a miña noraboa a Robertas , Uxío e Víctor Xosé - Águeda, Cristina e Marga na categoría absoluta ,así como a todos os vencedores das distintas categorías de menores.

CesGti- no regulamento había enlace co plano do percorrido, marcados os puntos de interés, saida-meta, duchas-gardarroupa e aparcadoiros.

Koala36- Marcar os KM, a verdá nin se falou, po ano terase en conta.

Valizado- como en tantas outras carreiras, non debería ser necesaria tanta valla se os corredores respetasen o percorrido, os que vamos cada fin de semana as distintas competicións sabémolo ben, sempre hai algún espabilado.

dponte- en Cambados tamén son 3 voltas

Pena da climatoloxía, aguntou media mañán, pero creo que vin a xente bastante contenta, as críticas constructivas serán ben recividas.
Espero disfrutárades da carreira e po ano volver(po ano tamén corro eu)
Gracias a todos por participar
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Ven, 01 Nov 2013, 16:28
Asunto: Re: I carreira popular Toffe- concello de Rianxo

mariano escribió:
Boas. 1º dar a miña noraboa a Robertas , Uxío e Víctor Xosé - Águeda, Cristina e Marga na categoría absoluta ,así como a todos os vencedores das distintas categorías de menores.

CesGti- no regulamento había enlace co plano do percorrido, marcados os puntos de interés, saida-meta, duchas-gardarroupa e aparcadoiros.

Koala36- Marcar os KM, a verdá nin se falou, po ano terase en conta.

Valizado- como en tantas outras carreiras, non debería ser necesaria tanta valla se os corredores respetasen o percorrido, os que vamos cada fin de semana as distintas competicións sabémolo ben, sempre hai algún espabilado.

dponte- en Cambados tamén son 3 voltas

Pena da climatoloxía, aguntou media mañán, pero creo que vin a xente bastante contenta, as críticas constructivas serán ben recividas.
Espero disfrutárades da carreira e po ano volver(po ano tamén corro eu)
Gracias a todos por participar

do Valizado tes razon,todos os que estamos nesto sabemos de que vai o tema,o problema e que si vas nun grupiño e 2 deles atallan acaban por "obligar" os demais a atallar tamen.

respecto o do aparcadero,tampouco e que me estivese queixando,non me importou demasiado,xa que aparquei de lado dun soportales cojonudos,jajajjajaj.

pola miña parte o dito.
unha carreira moi ben aramada e que me gustou moito.

respecto o tempo....

SARNA CON JUSTO NON PICA !!!!
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Ven, 01 Nov 2013, 17:10
Asunto: Re: I carreira popular Toffe- concello de Rianxo

oo


Última edición por lestrove o Ven, 01 Nov 2013, 17:11; editado 1 vez
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Ven, 01 Nov 2013, 17:10
Asunto: Re: I carreira popular Toffe- concello de Rianxo

Robertas e Agueda impoñen o seu poderio en Rianxo.....Enoraboa!!! Aplauso
Polo visto Carreira moi ben organizada.....Enoraboa por ese esplendido estreno!!! Aplauso
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 01 Nov 2013, 17:26
Asunto: Re: I carreira popular Toffe- concello de Rianxo

Moi boa carreira a de hoxe, ainda que a climatoloxía do pior que podíamos agardar.
Felicitar a organización polo traballo ben feito, nun día de cans coma o que fixo, o que da máis valor a colaboración dos voluntarios.
Eu moi contento ca miña carreira, parece que empezo a recobrar un ritmo bo de competición (dentro do meu nivel).
Empecei forte e rematei case igual con 3 parciais por volta moi semellantes (13:17, 13:28 e 13:25).
Como ben din por ahí, é un circuito rápido, (eu pensei que ían ser 2 voltas), no que se poden acadar moi boas márcas.
dieguitto

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/07/11
19 Carreiras
339 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 01 Nov 2013, 18:06
Asunto: Re: I carreira popular Toffe- concello de Rianxo

Genial Genial e Genial a carrerira de este mediodía!
O vento foi o protagonista, pero o "bonito" que é recordalo ahora, sufrindo e dandolle á cabeza cando durante case todo percorrido viña de frente, ajjajja

A organización un 10 e iso que era a sua primeira edición, maila a zona de aparcamento que se pode mellorar, dorsais faciles de recoller, saída puntual, 2 avituallamentos, as zonas ben marcadas, e ó final un bo avituallamento con chocolate e o que deben aprender todas as carreiras: BOLSA DE AVITUALLAMENTO. Unha por persoa e así non hai problemas dos que vamos sempre atras que non queda nada.

Para o ano a repetir sen dubida!!
Dieji

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
28/03/10
0 Carreiras
180 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 01 Nov 2013, 18:10
Asunto: Re: I carreira popular Toffe- concello de Rianxo

bueno pois nada ahora que acabou a carreira estou moi satisfeito de como saleu todo, ahora o que nos interesa e todas a vosas opinions,para saber o que se debe facer e o que non asi que sen pelos na lengua jijijij o que teñades que criticar criticade, de momento gracias a todos por vir a Rianxo nun dia coma hoxe e alegrome que os que destedes xa a vosa opinion quedarades contentos,sen vos non seria posible, Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
jorxab

Novo foreiro
Novo foreiro
30/09/13
0 Carreiras
12 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 01 Nov 2013, 18:53
Asunto: Re: I carreira popular Toffe- concello de Rianxo

buenas tardes, lo primero es lo primero y felicitar a la organización de esta carrera, un 9 a la organización, y no se llevan el diez por:
DONDE ESTABAN LAS DUCHAS EN EL PABELLÓN ???................una e inundada......!!! un buen día para correr.........enhorabuena a todos.
correro

Montañés
Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 01 Nov 2013, 19:01
Asunto: Re: I carreira popular Toffe- concello de Rianxo

pola miña parte non a corrín pero correuna o meu peque e tamén darlle un 10 a organización das carreiras dos nenos,camiseta,chocolate,auga,medalla,e seguridade non circuito que é o máis importante,todo cerrado e un voluntario en cada cruce,simplemente sí que pediría que a organización valorase para ó ano aumentar un pouco a distancia dos benxamíns,xa que 500 metros é moi pouquiño,mínimo un kilómetro.
Noraboa por todo.
ricar_mou

Novo foreiro
Novo foreiro
2/10/12
0 Carreiras
32 Mensaxes
Vilanova de Arousa
Respostar citando Envío Ven, 01 Nov 2013, 19:17
Asunto: Re: I carreira popular Toffe- concello de Rianxo

grandes en rianxo Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso non se pode pedir mais no primeiro ano que organizan que tomen nota otras organizacions que xa levan tempo nesto.
mario.R

Montañés
Montañés
15/01/11
142 Carreiras
313 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Ven, 01 Nov 2013, 19:18
Asunto: Re: I carreira popular Toffe- concello de Rianxo

jorxab escribió:
buenas tardes, lo primero es lo primero y felicitar a la organización de esta carrera, un 9 a la organización, y no se llevan el diez por:
DONDE ESTABAN LAS DUCHAS EN EL PABELLÓN ???................una e inundada......!!! un buen día para correr.........enhorabuena a todos.
Entrando en el pabellón a mano izquierda había un vestuario con al menos 10 duchas...





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos