Foros ›
Autor
Mensaxe
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 28 Set 2013, 10:36
Asunto: Cinta de correr

El invierno es matador para un servidor,por lo que he decidido comprarme una cinta de correr. Sorriso
Necesito consejo e información al respeto......Precios,recomendaciones,experiencias,donde comprarlas,etc.
Gracias de antemano. Sorriso
MIOTE

Maratoniano
Maratoniano
7/04/10
500 Carreiras
293 Mensaxes
PADRON
Respostar citando Envío Sáb, 28 Set 2013, 11:13
Asunto: Re: Cinta de correr

Eu fun unha vez á de miña irmá e non me adaptei. Aos 10 min.pensaba que levaba hora e media...... Onde haxa aire libre e natureza que se quiten as cintas de correr. Pero eso é unha decisión persoal que ti, mellor que ninguén saberás o que vas usala e xa sabemos todos o que sofres coa chuvia¡¡¡¡ Calquera decisión será acertada, porque a tomarás tí.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 28 Set 2013, 11:22
Asunto: Re: Cinta de correr

MIOTE escribió:
Eu fun unha vez á de miña irmá e non me adaptei. Aos 10 min.pensaba que levaba hora e media...... Onde haxa aire libre e natureza que se quiten as cintas de correr. Pero eso é unha decisión persoal que ti, mellor que ninguén saberás o que vas usala e xa sabemos todos o que sofres coa chuvia¡¡¡¡ Calquera decisión será acertada, porque a tomarás tí.

A min tampouco me gusta a cinta,pero sabendo como un servidor se abandona no inverno,por non entrenar,porque odio a chuvia e o frio.Sei que si a teño na casa,o quente,sei que vou entrenar,estou mais que seguro. Sorriso
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Sáb, 28 Set 2013, 11:30
Asunto: Re: Cinta de correr

Quen verá o teu diario de entrenos:

Luns ....nada
martes...1 min
mercores...non me apetecia
xoves ...nada
venres....

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 28 Set 2013, 11:42
Asunto: Re: Cinta de correr

guti290971 escribió:
Quen verá o teu diario de entrenos:

Luns ....nada
martes...1 min
mercores...non me apetecia
xoves ...nada
venres....

Pois por eso Guti,quero evitar eso. Guiño
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 28 Set 2013, 11:44
Asunto: Re: Cinta de correr

De momento gustame esta: Moi feliz
www.fitnessdigital.com...html?ct=11
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Sáb, 28 Set 2013, 12:01
Asunto: Re: Cinta de correr

lestrove escribió:
MIOTE escribió:
Eu fun unha vez á de miña irmá e non me adaptei. Aos 10 min.pensaba que levaba hora e media...... Onde haxa aire libre e natureza que se quiten as cintas de correr. Pero eso é unha decisión persoal que ti, mellor que ninguén saberás o que vas usala e xa sabemos todos o que sofres coa chuvia¡¡¡¡ Calquera decisión será acertada, porque a tomarás tí.

A min tampouco me gusta a cinta,pero sabendo como un servidor se abandona no inverno,por non entrenar,porque odio a chuvia e o frio.Sei que si a teño na casa,o quente,sei que vou entrenar,estou mais que seguro. Sorriso
ven conmijo as cintas do gimnasio do campus
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 28 Set 2013, 12:05
Asunto: Re: Cinta de correr

Juan,trátase de non salir da casa,porque si non xa a jodemos. Nono
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1015 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 28 Set 2013, 12:23
Asunto: Re: Cinta de correr

Home, supoño que terás que coller unha cun bó motor para dar maís velocidade, senón non farás moito.
Lembra que como mínimo ten que estar no nivel 2 de inclinación.
Un saudo.
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1489 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 28 Set 2013, 12:28
Asunto: Re: Cinta de correr

pois eu son dos bichos raros que adestra habitualmente en cinta de correr no inverno, en distancia de ata 12 kms. No ximnasio onde vou teñen unhas da marca StartFitness e eu sempre lle poño 1.0 grado de inclinación, sexa o ritmo que sexa. Non sei se será casualidade ou non, pero dende que fago series de 1000, 2000 e 3000 mts na cinta notei unha mellora nos meus tempos das carreiras "rápidas". O que sí, que vas desesperarte en moitas ocasións, os kms a veces non pasan, é aburrido, súdase moito máis que ó aire libre...

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 28 Set 2013, 12:52
Asunto: Re: Cinta de correr

Rufino escribió:
Home, supoño que terás que coller unha cun bó motor para dar maís velocidade, senón non farás moito.
Lembra que como mínimo ten que estar no nivel 2 de inclinación.
Un saudo.

Home,eu a comprar,comprar algo bo.Estou a falar dunha cinta de 1.000€,de 3,5 cv e 20 Km/h.Non dun telderete para enredar. Guiño
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 28 Set 2013, 13:00
Asunto: Re: Cinta de correr

Moussambani escribió:
pois eu son dos bichos raros que adestra habitualmente en cinta de correr no inverno, en distancia de ata 12 kms. No ximnasio onde vou teñen unhas da marca StartFitness e eu sempre lle poño 1.0 grado de inclinación, sexa o ritmo que sexa. Non sei se será casualidade ou non, pero dende que fago series de 1000, 2000 e 3000 mts na cinta notei unha mellora nos meus tempos das carreiras "rápidas". O que sí, que vas desesperarte en moitas ocasións, os kms a veces non pasan, é aburrido, súdase moito máis que ó aire libre...

Sei ben o que é andar en cinta,pois fai cousa de 5 anos usaba bastante.E podoche asegurar que en dias de chuvia e frio,era o mellor que habia. Moi feliz
coyote

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/09/11
0 Carreiras
103 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 28 Set 2013, 13:15
Asunto: Re: Cinta de correr

Ola Lestrove! Eu teño unha cinta,e contrariamente a opinion da maioria digoche que si a sabes utilizar vaiche ser de moita axuda,
o que tes que facer e axustar os ritmos das carreiras a cinta,
no meu caso (e penso que no de todos)ten un desfase de 12 ou 13 segundos
co 1 de desnivel,e decir, se fas fora un ritmo por kilometro de 4' na cinta terias que facer 3'48,terias que poñela a velocidad de 16'2, sempre tendo en conta que tamen podes adaptar os desniveles , na cinta minimo a 1,eso seria o equivalente a un percorrido llano.
Se o final a compras ,pona en un sitio ven ventilado,aproveita tamen pra coller tecnica ,cadeiras altas,mirada o frente,boa cadencia de pisada etc...
pero ollo,os que entenden de isto din que ,sesion en cinta ,dia siguiente,
sesion fora xa me entendes...Sorte e Saludos. Ríndose Ríndose Ríndose
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 28 Set 2013, 13:40
Asunto: Re: Cinta de correr

coyote escribió:
Ola Lestrove! Eu teño unha cinta,e contrariamente a opinion da maioria digoche que si a sabes utilizar vaiche ser de moita axuda,
o que tes que facer e axustar os ritmos das carreiras a cinta,
no meu caso (e penso que no de todos)ten un desfase de 12 ou 13 segundos
co 1 de desnivel,e decir, se fas fora un ritmo por kilometro de 4' na cinta terias que facer 3'48,terias que poñela a velocidad de 16'2, sempre tendo en conta que tamen podes adaptar os desniveles , na cinta minimo a 1,eso seria o equivalente a un percorrido llano.
Se o final a compras ,pona en un sitio ven ventilado,aproveita tamen pra coller tecnica ,cadeiras altas,mirada o frente,boa cadencia de pisada etc...
pero ollo,os que entenden de isto din que ,sesion en cinta ,dia siguiente,
sesion fora xa me entendes...Sorte e Saludos. Ríndose Ríndose Ríndose

Gracias polos ánimos coyote.Xa me queda claro que la quiero y la quiero!!! Moi feliz
O que discrepo é no de dia cinta,dia calle. Nono Como ben dixen,cando usei cinta,fai 5 anos,paseime o inverno usandoa,e para nada me fixo mal.Cando salín a calle voaba!!! Sorriso
uri

Maratoniano
Maratoniano
16/03/07
0 Carreiras
432 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 30 Set 2013, 11:43
Asunto: Re: Cinta de correr

Pos una tele diante, uns cascos con cable largo e a darlle.

Curiosamente eu son capaz de facer mellores tempos na calle que na cinta...

A cinta que estás escollendo ten una pintaza...





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos