Foros ›
XXXVII Carreira Pedestre do San Martiño, Ourense
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
tito_corredor

Novo foreiro
Novo foreiro
16/01/13
0 Carreiras
41 Mensaxes
A Estrada
Respostar citando Envío Mér, 16 Out 2013, 19:08
Asunto: Re: XXXVII CARREIRA PEDESTRE POPULAR DO SAN MARTIÑO

Ola yo ya hice la inscripcion y puse para k me enviaran el dorsal a deportes cibeira en Santiago sabeis cuando puede tardar en llegar?
correro

Montañés
Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 16 Out 2013, 20:02
Asunto: Re: XXXVII CARREIRA PEDESTRE POPULAR DO SAN MARTIÑO

tito_corredor escribió:
Ola yo ya hice la inscripcion y puse para k me enviaran el dorsal a deportes cibeira en Santiago sabeis cuando puede tardar en llegar?
ya te lo pone al realizar la inscripción,a recoger el miércoles y jueves antes de la carrera en el horario de apertura de cibeira.
bito

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/02/13
0 Carreiras
51 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 16 Out 2013, 20:14
Asunto: Re: XXXVII CARREIRA PEDESTRE POPULAR DO SAN MARTIÑO

Boas: O tema da recollida de dorsais non me gusta.Hai xente a que lle queda lonxe ir a unha tenda de deportes, por exemplo a 30 Km.
Para esto é preferible que cobren algo e deste xeito xa non fallará tanta xente na carreira, e que tameén podamos recoller todo o propio día da carreira, como xa se viña facendo.
saúdos
correro

Montañés
Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 16 Out 2013, 20:19
Asunto: Re: XXXVII CARREIRA PEDESTRE POPULAR DO SAN MARTIÑO

bito escribió:
Boas: O tema da recollida de dorsais non me gusta.Hai xente a que lle queda lonxe ir a unha tenda de deportes, por exemplo a 30 Km.
Para esto é preferible que cobren algo e deste xeito xa non fallará tanta xente na carreira, e que tameén podamos recoller todo o propio día da carreira, como xa se viña facendo.
saúdos
para los que le queda lejos dan la opción de entregárselos en casa por 6 euros.
eidapuxa

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
4/10/11
76 Carreiras
261 Mensaxes
bregua-culleredo
Respostar citando Envío Mér, 16 Out 2013, 20:55
Asunto: Re: XXXVII CARREIRA PEDESTRE POPULAR DO SAN MARTIÑO

Apuntado ,a min pareceme moi ven o sistema que teñen vou desde A Coruña e non irei cos nervios de se aparco e chego a tempo pra recoller o dorsal se chego pra saida xa levo todo posto
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mér, 16 Out 2013, 21:40
Asunto: Re: XXXVII CARREIRA PEDESTRE POPULAR DO SAN MARTIÑO

El sistema de recogida en puntos autorizados,no es nuevo,ya se lleva haciendo en las 2 ultimas ediciones de la San Martiño,por lo menos en ciertas ciudades,eso si,sin coste alguno.

Ganador de la Copa Maldini Clausura 2012
Ganador de Los juegos del Foro :: 1º Juegos de los JJOO batiendo FR y OR
Sponsored by Kaufman Games
Fundador del club de fans del pajarito

safarstudio.blogspot.com.es/
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Xov, 17 Out 2013, 11:55
Asunto: Re: XXXVII CARREIRA PEDESTRE POPULAR DO SAN MARTIÑO

Sería moi positivo para a organización, e para as arcas do Concello que os corredores que se inscriban efectivamente corran (como se pagasen).
Hoxe falta un mes exacto para a carreira, e xa hai perto de 600 inscritos. Outros anos hai máis de 1000 personas que se inscribiron e non correron (e seguro que non cairon todos enfermos).
A gratuidade só tería sentido coa responsabilidade dos que se inscriben.
perbes

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/10/12
0 Carreiras
55 Mensaxes
santiago compostela
Respostar citando Envío Xov, 17 Out 2013, 21:07
Asunto: Re: XXXVII CARREIRA PEDESTRE POPULAR DO SAN MARTIÑO

Un año mas,a correr en Ourense,me parece una buena idea que la recogida de dorsales se pueda hacer en distintas ciudades de Galicia,por el modico precio de 1 eur,una idea inteligente para que cada corredor se responsabilice de sus inscripciones y no otras opciones como en la pedrestre de Santiago haciendo pagar cuotas a los niños.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 17 Out 2013, 21:14
Asunto: Re: XXXVII CARREIRA PEDESTRE POPULAR DO SAN MARTIÑO

Outros anos teño usado o recurso de recoller o dorsal aquí en Vigo . Pilloume un pouco de sorpresa o de que este ano cobrasen por ese servizo, pero 1 euro non me parece excesivo en absoluto (tendo en conta ademais que noutras carreiras no che dan esta opción ) ... Pero para os que non ven claro o de pagar 1 euro ou pagar 6, sempre queda a terceira vía, a de recurrir a algún amigo ou amiga de Ourense que recolla o dorsal o sábado. Teño entendido que pode ir outra persoa a recoller o dorsal presentando algún tipo de identificación ou xustificante.
Detalles técnicos a un lado... quedan 30 días xustos!!! (e eu sen entrenar en serio, hai que poñer as pilas xa)
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 19 Out 2013, 17:02
Asunto: Re: XXXVII CARREIRA PEDESTRE POPULAR DO SAN MARTIÑO

Bubela escribió:
Sería moi positivo para a organización, e para as arcas do Concello que os corredores que se inscriban efectivamente corran (como se pagasen).
Hoxe falta un mes exacto para a carreira, e xa hai perto de 600 inscritos. Outros anos hai máis de 1000 personas que se inscribiron e non correron (e seguro que non cairon todos enfermos).
A gratuidade só tería sentido coa responsabilidade dos que se inscriben.
De Acuerdo. Yo aún no me inscribí porque no estoy seguro de poder ir. La Responsabilidad debería ser incluso superior para intentar mantener algunas Carreras Gratuitas.
Kalimero

Foreiro Senior
Foreiro Senior
7/02/10
0 Carreiras
471 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 19 Out 2013, 17:30
Asunto: Re: XXXVII CARREIRA PEDESTRE POPULAR DO SAN MARTIÑO

En mi opinión se están mezclando dos cosas que no tienen nada que ver: la no entrega de dorsales el día de la carrera y los problemas que se derivan para la no participación de los inscritos y no presentados.

El hecho de que no se puedan recoger los dorsales el día de la carrera me parece que es una faena para los que nos somos de Ourense, y las opciones alternativas, pues no me convencen nada. En mi caso, la tienda más cercana está en Ferrol y son 100 Kms. (i/v). Y la verdad es que pagar por participar sí, pero pagar la mensajería porque la organización decide no entregar dorsales el día de la carrera, pues cómo que no. En definitiva, una discriminación para los corredores que vivimos en el rural.

Y respecto tema de los inscritos y no presentados, no veo en qué medida el nuevo sistema de recogida de dorsales contribuye a reducirlos. Al fin y al cabo, te puedes inscribir igual y si después cambias de opinión ya estamos como siempre.

Este asunto de los inscritos y no presentados en mi opinión tiene dos soluciones: o cobrar una cantidad testimonial que ayude a financiar la organización y minimice las no participaciones, o directamente que la organización haga sus cálculos de recursos sabiendo que un porcentaje de inscritos no participarán. Esto último, no es nada nuevo, al fin y al cabo todos sabemos que hay carreras en las que a pesar de haber pedido determinada talla cuando llegamos a meta no la hay, o directamente ya se agotaron las camisetas, o las bebidas isotónicas.

Perdonar el ladrillo, pero me fastidió mucho el cambio de criterio en la recogida de los dorsales, porque el año pasado tuve ocasión de participar de participar y me pareció una carrera muy atractiva. Tal como es este año, dudo que vaya a participar.
FREE-RUNNER

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/10/11
0 Carreiras
693 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 19 Out 2013, 17:48
Asunto: Re: XXXVII CARREIRA PEDESTRE POPULAR DO SAN MARTIÑO

Buenas.
Leyendo este hilo y el tema de entrega de los dorsales me hago esta pregunta.

Vivo en Coruña, y si me inscribo en la carrera me envían el dorsal y la camiseta a mi ciudad, pagando solo 1€. Entonces ya está, me apunto aunque no vaya a la carrera y por 1€ tengo camiseta y dorsal en mi casa, y llegado el día ya veré si voy a la carrera, pero la camiseta está en la saca.

Entonces creo que este método de envío se presta a la picaresca y a la inscripción masiva aunque no tengas intención de ir a la carrera.

De corazón espero equivocarme, pero visto lo que pasa con las carreras gratuitas, y encima te mandan la camiseta a casa, creo que el resultado está cantado.

Un saludo.
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 20 Out 2013, 16:55
Asunto: Re: XXXVII CARREIRA PEDESTRE POPULAR DO SAN MARTIÑO

La verdad es que se podían replantear lo de dar los dorsales el mismo día. Casi todos llegamos temprano para aparcar y calentar y parece razonable que hay gente que no tiene un lugar de recogida a varios Km a la redonda.
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Lun, 21 Out 2013, 8:51
Asunto: Re: XXXVII CARREIRA PEDESTRE POPULAR DO SAN MARTIÑO

Non quero ser augafestas. e creo que foi un erro mantela como gratuita.
Falta un mes (catro semanas) e xa hai inscritos 1372 atletas. Penso que van ter que limitar as inscripcións. A capacidade loxística da organización, e da cidade non dan para máis de 3000 atletas en ningún caso. Sobre todo a saida.




www.championchipnorte....ex/page/2?
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 21 Out 2013, 15:12
Asunto: Re: XXXVII CARREIRA PEDESTRE POPULAR DO SAN MARTIÑO

Pois o de non darche o dorsal o día da carreira é unha faena.
Se esto o fixeran noutras carreiras que todos sabemos o aluvión de críticas neste foro sería inmenso.
Eu o punto máis preto de recollida, teñoo a 84 Kms. ida e volta. Poderíannos dar a opción aos que somos de "aldea" de recoller o dorsal o día da carreira. Moi feliz Moi feliz





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos