Foros ›
Autor
Mensaxe
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Mér, 18 Xuñ 2014, 12:24
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo

anarky escribió:
Eu o domingo estou todo o día nun congreso que organizamos en Coruña así que vexo bastante compricado que poida acudir a ningunha carreira. GasMan está de vacacións así que non anda por estos lares.

Tienes la posibilidad de participar el sábado en la carrera de Cee con coeficiente 1,50. El plazo de inscripción finaliza hoy miércoles, día 18 www.championchipnorte.com/evento

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 18 Xuñ 2014, 23:05
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo

Quiquinho y yo nos acabamos de inscribir para correr el domingo en Ferrol.

Todo sea por mantener la categoría Mr. Green
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Xov, 19 Xuñ 2014, 1:24
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo

VICTORALVAREZ escribió:
Quiquinho y yo nos acabamos de inscribir para correr el domingo en Ferrol.

Todo sea por mantener la categoría Mr. Green


Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Xov, 19 Xuñ 2014, 9:34
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo

A ver, eu apúntome a carreira da Construcción Naval se me facedes dous favores:

1. Eu teño que estar no Hotel Finiesterre ás 13:00 por motivos de traballo. Víctor, poderíadesme coller alí para ir a Ferrol, esperar a que me duche e deixarme alí sobre esa hora ¿?

2. Jesus, por favor explícame detalladamente como realizaches os cálculos para saber que necesitamos entorno a 400 puntos para salvarnos coa cantidade de resultados que quedan por enviar Abraiado

www.24gramos.blogspot.com
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Xov, 19 Xuñ 2014, 10:17
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo

anarky escribió:
A ver, eu apúntome a carreira da Construcción Naval se me facedes dous favores:

1. Eu teño que estar no Hotel Finiesterre ás 13:00 por motivos de traballo. Víctor, poderíadesme coller alí para ir a Ferrol, esperar a que me duche e deixarme alí sobre esa hora ¿?

2. Jesus, por favor explícame detalladamente como realizaches os cálculos para saber que necesitamos entorno a 400 puntos para salvarnos coa cantidade de resultados que quedan por enviar Abraiado

Los cálculos no son matemáticos sino por deducción lógica. Siempre fuimos a escasa distancia 3 Equipos: Patukos Tim Ranin, In Extremis y nosotros, de tal manera que, semana a semana, fui observando que la diferencia de puntos se mantenía estable en torno a los 400-500 puntos (ellos siempre por encima). Teniendo en cuenta la mejoría de Víctor que supone una aportación aproximada de 250 puntos entre la carrera de Carballo y la de Ferrol, solamente se necesitan otros 250 puntos para salvarnos, ya que de los 3 equipos solo desciende 1, y esos puntos se pueden conseguir de sobra este domingo en Ferrol entre Quiquinho y anarki (yo ya no puedo sumar mas puntos porque llegué al cupo de las 40 carreras).

En este momento nos sacan casi 900 puntos, pero es debido a que se están empezando a poner las carreras atrasadas para enviar puntos (hay que estar atentos para que no se pierdan puntos mirando las carreras que se van poniendo y alguien que controle los puntos de Gasman). Yo tengo por sumar 664,03 puntos y con los del maratón de Coruña en el que participó casi todo el Equipo creo que será suficiente.

Respecto a que tengas que estar en Coruña a las 13, si no puede Víctor, te llevo yo sin problemas.

Saludos

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Xov, 19 Xuñ 2014, 19:43
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo

Como experto investigador en teoría de sinais e comunicacións, onde o correcto modelado de sistemas e comportamentos así como o axeitado uso de distribucións e probabilidades é fundamental, os cálculos heurísticos suxeridos por jesus desafían a miña comprensión lóxica Moi feliz Ademais as túas hipóteses de partida son incorrectas, sempre estivemos a certa distancia do equipo na posición 15, especialmente a principio de ano cando eu non corría por motivos de paternidade, chegando a estar a bastante máis de 1000 puntos que se reduciron considerablemente pq a finais de Marzo e principios de Abril corrín varias carreira longas.

En calquera caso, debido ao descoñecemento das carreiras nas que participaron os compoñentes dos equipos cos que pelexamos por non descender fan que a estimación dos puntos necesarios para manter a categoría sexa moi compricado, habería que recurrir a algo así como blind estimation ou algunha técnica similar, modelado de tendencias, ... ou o que sería moito máis fácil, unha regra de tres Mr. Green . Se levaban 10000 puntos en abril, entón farán 12500 puntos a final de tempada. Tendo en conta que levamos 9900 puntos, a jesus lle quedan 664 puntos por sumar, a min uns 1500 máis os da maratón de GasMan e Quiquinho e os de Carballo, pois creo que superamos os 13000.

Despois de toda esta chapa, decir que me apuntei a carreira de Ferrol, non vaia ser que teña razón jesus e descendamos por uns míseros 100 puntos Mr. Green

www.24gramos.blogspot.com
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Xov, 19 Xuñ 2014, 20:02
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo

anarki, acepto tu planteamiento de experto Aplauso Aplauso Aplauso En cualquier caso, la conclusión de ambos es que, sumando los puntos previstos en Ferrol, nos podemos salvar...jeje Moi feliz y esos ciento y pico de puntos tuyos del domingo mas los de Quiquinho y Víctor van a ser la clave Exclamación

Reitero lo indicado anteriormente que si hace falta que me desplace para que vengas a Ferrol y vuelvas a Coruña no dudes en decirlo.

Saludos

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 19 Xuñ 2014, 21:33
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo

anarky escribió:
A ver, eu apúntome a carreira da Construcción Naval se me facedes dous favores:

1. Eu teño que estar no Hotel Finiesterre ás 13:00 por motivos de traballo. Víctor, poderíadesme coller alí para ir a Ferrol, esperar a que me duche e deixarme alí sobre esa hora ¿?

2. Jesus, por favor explícame detalladamente como realizaches os cálculos para saber que necesitamos entorno a 400 puntos para salvarnos coa cantidade de resultados que quedan por enviar Abraiado

Sin problema. Te cojemos donde digas y a las 13:00 h. te dejamos en el Finisterre debidamente aseado Mr. Green

Hablamos crack Guiño
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Ven, 20 Xuñ 2014, 9:15
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo

Gracias polo ofrecemento jesus.

Genial Víctor, pois eu case prefiro que me recollades xa no hotel finisterre ou arredores para deixar alí as cousas para cando volva que vou ir moi xusto de tempo. Xa me dicides a que hora me pillades. Moitas gracias.

www.24gramos.blogspot.com
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 20 Xuñ 2014, 10:06
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo

anarky escribió:
Gracias polo ofrecemento jesus.

Genial Víctor, pois eu case prefiro que me recollades xa no hotel finisterre ou arredores para deixar alí as cousas para cando volva que vou ir moi xusto de tempo. Xa me dicides a que hora me pillades. Moitas gracias.

OK. Hablo con Quiquinho y ya te pego un toque mañana para quedar Guiño
Chayanne_Galaico

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/09/10
41 Carreiras
822 Mensaxes
Los Tilos
Respostar citando Envío Sáb, 21 Xuñ 2014, 11:22
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo

Vamos chicos PODEMOS

tetedemencial.tumblr.com/
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Dom, 22 Xuñ 2014, 19:11
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo

Fotos de hoy en la carrera de Ferrol picasaweb.google.com/l...directlink * picasaweb.google.com/l...directlink

Saludos

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Ven, 27 Xuñ 2014, 12:12
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo

Gracias Jesus,

esperemos que o esforzo do domingo sirva para salvanos Moi feliz . Pásao ben por terras levantinas.

www.24gramos.blogspot.com
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Ven, 27 Xuñ 2014, 12:17
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo

anarky escribió:
Gracias Jesus,

esperemos que o esforzo do domingo sirva para salvanos Moi feliz . Pásao ben por terras levantinas.

Yo también lo espero, muchas gracias anarky Guiño

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
Chayanne_Galaico

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/09/10
41 Carreiras
822 Mensaxes
Los Tilos
Respostar citando Envío Xov, 03 Xul 2014, 7:03
Asunto: Re: Os Olímpicos do Copazo

Quiero informar que este sábado SGAN y yo salimos en la TVG en Vivir aquí haciendo un reportaje sobre barranquismo, 9 minutos de deporte de aventura en alturas de lo que le gusta a nuestro presi Mr. Green

tetedemencial.tumblr.com/





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos