Foros ›
Autor
Mensaxe
tette

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
7/09/05
0 Carreiras
1252 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 09 Feb 2007, 15:40
Asunto: Fernando Silva

Silva: "En la vida se cometen errores"
El deportista portugués asumió su responsabilidad en un comunicado de su equipo, el Maratona Clube de Portugal, y en el que afirmó que "a veces en la vida se cometen errores". Silva, que era obrero de la construcción antes de triunfar en el atletismo y lleva una vida humilde en la región del Miño, al norte de Portugal, pidió que "no se hagan juicios de valor precipitados" sobre su caso.

"Nunca tuve que recurrir a artificios para ganar -asegura en la nota- pero hay muchos errores que se cometen en determinados momentos, que son difíciles de explicar". El Maratona anunció que prolongará el contrato de Silva hasta 2010 como una muestra de apoyo moral y económico "en esta hora complicada" para el deportista, del que destacó que "ha acabado por asumir su error".


Aunque no deja de ser un tramposo, al menos ha aceptado su culpabilidad y no se ha hecho la víctima como la mayoría, me da bastante pena. Qué opinais?

Para llegar primero, primero hay que llegar

No te tomes la vida en serio. Al fin y al cabo no saldrás vivo de ella.
maloquesoy

Mod.C
Mod.C
5/12/05
0 Carreiras
679 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 09 Feb 2007, 16:43
Asunto:

En la vida se cometen errores

Y los errores pueden ser accidentales o intencionados.

Los errores accidentales, cuando son sancionados, te dejan al menos la disculpa moral de que tu no querías cometerlo.

Los errores intencionados son de difícil disculpa.

Una vez, cuando iba en 5º de EGB, la monté gorda en el comedor del colegio. Me echaron dos días para casa.

Recuerdo como si fuera hoy lo que me dijo la tutora.

"A lo hecho, pecho"

Yo podía tener la escusa de la edad. La de no saber medir las consecuencias de mis actos por desconocimiento.

Fernando Silva es mayor de edad.

Conoce perfectamente lo que es la EPO y sus efectos sobre el organismo.

Conoce la sanción que acarrea el que des positivo en un control antidoping.

Conoce otros casos en los que se dio positivo en su mismo deporte y las consecuencias que tuvieron.

¡A lo hecho, pecho!
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Ven, 09 Feb 2007, 16:56
Asunto:

En la vida se cometen "errores" y errores intencionados, que unas veces acarrean consecuencias y otras puede que no. Nadie,absolutamente nadie
puede decir que no ha cometido un "error", el ser humano no es perfecto,y comete fallos y errores inherentes a la propia condición humana.

Friends forever
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 09 Feb 2007, 16:57
Asunto:

bufff....amigo Tette....¿que opinamos?? Preguntas qué opinamos dun tema que moitas veces resulta tabú para os propios deportistas...ningún colectivo vai a admitir que no seu deporte se consumen "axudas químicas"...nengún!!!....pero como as meigas, habelas hailas...solo que a algúns pillanos e outros zafan...Ã? sorprendente cando (sempre en "pettit comite") se comenta cómo algúns "deportistas" se gastan unha boa pasta en sustancias, pero si ese deportista é aficionado, (poñamos por exemplo, un cicloturista, absolutamente aficionado, que participa en probas non competitivas, donde o único aliciente é un pique por ver quen sube antes un porto de montaña), a cuestión toma tintes esperpénticos. Por tanto, (e que ninguén se me rasgue as vestiduras), tampouco me quedaría coa boca aberta, si me enterase que nas populares hai "axudiñas"....Si xa falamos de profesionales, ¿que queredes que vos diga?: creo que ninguén vai a tirar a primeira pedra...
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Ven, 09 Feb 2007, 17:03
Asunto:

Si algún "popular",totalmente aficionado, toma algunha "sustancia" dopante, que perxudica a sua saude,para un maior rendimento deportivo,
entonces teño que decir que é idiota,que lle falta algún "verán", entonces,o mais recomendable é que vaya o Psicólogo ou Psiquiatra.

Friends forever
tette

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
7/09/05
0 Carreiras
1252 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 09 Feb 2007, 17:07
Asunto:

Solo dos días??? A mí en C.O.U. una semana, la pena fue que no pudie acoplarla con las vacaciones de navidad Mr. Green

No digo que no tenga que ser sancionado, solo dije que me da pena, una persona humilde, lejos de los multimillonarios M. Green y M. Jones, quién sabe si se dejo influenciar por terceros y cayó en la trampa. En cualquier caso reconoció su error y como se suele decir: errar es de humanos (claro, que algunos son bastante más humanos que otros Mr. Green ) y quién esté libre de pecado que tire la primera piedra; ahora bien, la reglas están para cumplirlas y él no lo hizo Triste

Para llegar primero, primero hay que llegar

No te tomes la vida en serio. Al fin y al cabo no saldrás vivo de ella.
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Ven, 09 Feb 2007, 17:11
Asunto:

Comparto a opinión de tette, de que polo menos asume a súa culpabilidade e non coma outros.
Amigo urko, ai que mollarse máis, falas de cicloturistas, eu creo que nos corredores populares tamén temos xente que se axuda con sustancias. Falo sin coñecer ningún caso e sin probas, pero estou seguro que neste, como en outros moitos deportes, a competitividade entre nos mesmo fai que se fagan estas cousas.
E si, correseguro, faltalles algún fervor......ou dous.
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 09 Feb 2007, 17:26
Asunto:

Castinheiras: si non me mollo é porque entre os "populares" non coñezo datos, e non me gusta especular...O dos cicloturistas é porque coñezo o caso. En automovilismo, rallyes máis concretamente, tamén sei de xente que iba "dopada", cannabis basicamente...Pero, a ver!!: as liñas legais entre o que se considera dopping e o que non o é, son liñas moi delgadas. Por poñer un exemplo, cando vou a facer unha ruta moi longa ou moi dura pola montaña, levo conmigo algo tan "saudable" como un Red Bull, porque xa me sacou de apretos (e non solo a mín): si coñecéramos os componentes desta bebida posiblemente non alarmaríamos, pero teño que recoñecer que para mín é unha "axuda química". O espidifen mezclado con...non sei que era....fixo milagros entre uns bos amigos meus nunha proba de gran dureza...
A medida que as esixencias físicas son maiores (competición), o aporte que se lles pide a estas sustancias, tamén medran...e para eso está o EPO, as transfusións, e demáis historias que todos coñecemos polos medios de comunicación.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 09 Feb 2007, 17:30
Asunto:

Como todos, estoy totalmente en contra del doping, en este caso, lo que me sorprende, es que lo reconozca y diga que fue un error, por lo menos tiene la valentía de apechugar con las consecuencias, Ya que la mayoría lo niegan o buscan el subterfugio del defecto de forma o cualquier resquicio legal que les permita librarse de la sanción aunque analíticamente esté más que demostrada su culpabilidad.
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Ven, 09 Feb 2007, 17:46
Asunto:

Lo que yo no acabo de comprender es por qué lo hacen y por qué los pillan. Saben que el control antidopping va a detectar esas sustancias. ¿Por qué las toman, entonces? Ya sé que a veces es por error de cálculo, que saben que al cabo de un tiempo esas sustancias son indetectables y que se equivocan con sus cálculos, pero es que, además de tramposos, ¿son g***p****s? ¿O es que están rodeados de incompetentes que ni siquiera saben hacer bien las trampas? ¿Como es posible que ocurran casos como el de Floyd Landis o el de Ben Johnson o de tantos otros?

¿Alguien sabe por qué?


Sunsury

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/11/06
0 Carreiras
288 Mensaxes
Meira, sitio distinto!
Respostar citando Envío Ven, 09 Feb 2007, 17:46
Asunto:

Claro!! tiene un honor tan siquiera, ha aceptado su error y su castigo, lo va a cumplir, y si vuelve... para mi va a tener la misma simpatia que cualuier otro, los q me joden son los maliciosos y embusteros que toda su vida andan pregonando contra todo eso y despues se demuestra que son los que estan hasta el cuello de mierda!!

y perdon por la expresion, pero todo esto del doping me pone enfermo!

sunsury.blogspot.comEspacios de música:http://www.myspace.com/sunsuryhttp://www.myspace.com/thebluesomes
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Ven, 09 Feb 2007, 18:01
Asunto:

Khene: la misma pregunta me hago yo. ¿ no habrá un nivel cultural un poco escaso, una cierta ignorancia,entre esos tramposos ? Evidentemente,el nivel deportivo nada tiene que ver con el nivel cultural o de ignorancia del sujeto.

Friends forever
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Ven, 09 Feb 2007, 18:14
Asunto:

Urko, non creo que a línea entre tomar red bull ou tomar epo sexa tal delgada. Entre tomar espidifen e facerse unhas transfusions, pode, non sei, tampouco son un entendido, que teñamos algo máis que unha simple axuda química.
Unha cousa é que tomes un antiinflamatorio porque tes unha lesión, ou tomes un espidifen por unha dor muscular e outra ben distinta e que tomes algo para melloras unha marca ou un rendimento.
A proba da que falas son os 100 kms de Madrid na que eu participei, e si, tomei red bull e bastante, tamén tomei unha cervexa, e unha ampolla de glucosa, platano, sandía, barritas enerxéticas, dous bocatas; un de tortilla e outro xá non me lembro; bebidas isotónicas, etc. pero estou seguro que non me dopei.
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Ven, 09 Feb 2007, 18:37
Asunto:

Eu fun un deses (dos que dí URKO) que tomou espidifen Abraiado , pero que quede craro que foi mezclado con auga, nin mais nin menos, Ríndose para rematar esa proba de gran dureza da que fala, que foron os 100 kmts de Madrid. Supoño que en lugar de tomar o espidifen, debería terme retirado... pero as veces as gañas de rematar unha proba faiche cometer erros... se é que foi un erro... tampouco me pareceu tan grave... Non sei si está considerado como dopaxe... Disimulando
Dende logo non acostumo a facelo, nin moito menos...
Saudos
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Ven, 09 Feb 2007, 18:45
Asunto:

Temos falado moitas veces deste tema barbanzon, a maioria das veces de cachondeo co do red bull e do espidifen. Eu non creo que cometeras un erro tomando espidifen, en ese momento tiñas uns problemas musculares e tomastes esa decisión. Non foi para gañar algo, nin para facer un tempo determinado, foi porque o estabas pasando mal con ese problema e punto.
Non creo que exista moita diferencia entre tomar eso durante a proba ou tomalo antes da proba si xá tes ese problema muscular.
Agora si, si escomenzamos a falar de finas líneas, enton calo.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos