Foros ›
II Duatlón Popular Concello de Ames
Foros de debate / Tríatlon e Duatlon
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Miniyo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
15/02/07
0 Carreiras
98 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 16 Feb 2007, 10:04
Asunto:

Gracias Opaahi!

Estamos empezando y en esta primera temporada nos hemos fijado como prioridad disfrutar de todo esto. En el mundo del triatlon hay mucho nivel y poco popular, nosotros estamos intentando nivelar la balanza...
La mayoria venimos del atletismo popular por lo que si eres aficionado a las carreras seguro que nos habras visto en alguna. ¡Mas te vale que nos saludes! Moi feliz Guiño
Furabolos: www.ctcormorans.com Alli están las clasificiones de Milladoiro y alguna otra.

Un saludo a todos
pradairo

Novo foreiro
Novo foreiro
4/01/07
0 Carreiras
27 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 16 Feb 2007, 11:48
Asunto:

oes miniyo

moitas jrasias polo enlase, poiden consultar os resultados incluso doutras carreiras das que non tiña as clasificacións.
Miniyo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
15/02/07
0 Carreiras
98 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 16 Feb 2007, 12:15
Asunto:

Cajo en dies Pradairo, pra iso estamos.

Unha aperta. Moi feliz Moi feliz
fojeteiro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/03/06
0 Carreiras
275 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 16 Feb 2007, 17:19
Asunto:

os cormorans sodes uns cracks , eu teño a vosa páxina web en favoritos, todo un lujo o día seguinte, fotos da proba , crónica, unha pasada.
miniyo ¿non serás un que me pasou como un raio no última carreira a pe en pontevedra ? que estivemos charlando donde daban o avituallamento?
Miniyo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
15/02/07
0 Carreiras
98 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 16 Feb 2007, 18:17
Asunto:

Avergoñado Avergoñado Tentamos te-la web actualizada pero tanto coma craks...¡moitas gracias! A web está para todos así que xa sabes...
Pois moito me temo que eu non fun o que te pasou coma un raio. Dos tres que rematamos en Pontevedra fun o que peor terceiro sector fixen. Se andiveches entorno o posto 30 pasoute un rapaz que se chama Jonathan e se o teu posto andivo rondou o 90 debeu ser un rapaz mais ben baixo que se ó que chamamos Loira. Eu fun no medio destes e fixen peor carreira que eles..
De todalas formas xa nos podes saudar na próxima competición. Ademais, coma xa saberas, estamos en plena fase de captación de paxaros para ver si somos capaces de amplia-la bandaba Guiño Moi feliz
Craks son osque van a saca-las fotos, videos e inda porriba dannos pulos mentras pasan frio. Privilexiados que somos.

Unha aperta. Moi feliz Moi feliz
Picapiedra

Mods
Mods
21/02/07
0 Carreiras
1191 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Mér, 21 Feb 2007, 14:27
Asunto:

Saludos ....
He visto la clasificacion de la carrera popular del concello de Ames en Milladoiro el dia 04-02-2007, en la pagina web www.ctcormorans.com
Pero tengo una duda ....

En la cronica de la prensa del dia siguiente a la carrera, aparecia como vencedor (en veteranos o en senior, no estoy seguro) EMILIO LOURA (aunque estoy seguro de que es EMILIO LOUSA), corredor de Betanzos con el que estudié en BUP ....
En vuestra clasificación no aparece... alguien sabe por que?

Otra cosa ... existe clasificación con tiempos ... y que recorrido se hizo ...? Yo no pude acudir al evento ...

Gracias.
Morangui

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
4/02/07
0 Carreiras
237 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 21 Feb 2007, 19:31
Asunto:

fojeteiro escribió:
os cormorans sodes uns cracks , eu teño a vosa páxina web en favoritos, todo un lujo o día seguinte, fotos da proba , crónica, unha pasada.
miniyo ¿non serás un que me pasou como un raio no última carreira a pe en pontevedra ? que estivemos charlando donde daban o avituallamento?
Estoy de acuerdo con Fojeteiro. La página de Cormoráns está muy bien. Yo también la consulto siempre, sobretodo después de los duatlones en los que participo, claro, para ver la clasificación. Guiño Guiño
A ver si la próxima vez, me deshago de mi maldita timidez y os saludo. Avergoñado Avergoñado
Lo dicho, Miniyo, felicidades por la página web y por vuestro espíritu deportivo. Moi feliz Moi feliz


Suerte es lo que sucede cuando la preparación y la oportunidad se encuentran y fusionan.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos