Foros ›
II Duatlón Popular Concello de Ames
Foros de debate / Tríatlon e Duatlon
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Lun, 05 Feb 2007, 10:26
Asunto:

Onte despois do rodaje de duas horas funme a animar a xente do duatlón e quedei abraiado.Esta xente está feita dunha pasta especial!!! A carreira a pé é esforzada pero o de estes homes e mulleres é a repera.Eu descoñecía prácticamente todo deste deporte, e dende a miña ignorancia estaba convencido que Joaquín levaría a proba de calle. A miña primeira sorpresa foi cando chegan da primeira carreira a pé e ven de segundo detrás dun que viña tirando como unha moto...Ben díxeme, con que lle aguante un pouquiño na bici despois remata na carreira. Primeira pasada pola liña de contrameta en bici, viñan de subida e o terreo seguía picando para arriba, aqueles home non corrían en bici,voaban,¡qué ritmo! Segunda pasada e a cousa seguía igual...ahí xa estaba convencido de que son de outra madeira.Despois de ver todo doulle máis mérito o terceiro posto de Joaquín Dosil, o posto non sei cantos de Gallego, e incluso a descalificación de Derek, que rematou a proba o mesmo.Señores son uns verdadeiros FENÃ?MENOS.
Por certo, non sei se é pedir disculpas ou qué a Gallego, que cando rematou o tramo de bici estaban chegando os primeiros por alá lonxe e nós pendientes do cómo iban e o pobre Gallego pasando por diante nosa e case nin o vemos. O final sí o vimos pero...disculpas
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 05 Feb 2007, 12:49
Asunto:

Bueno, pois ahí vai a miña crónica. Cheguei sobre as 11 ó lugar de partida e deseguido atopo a Gallego, o clan Dosil, Suso Carballeiro e a Keniatablanco. Quentamos e deseguido saimos Gallegoe eu tranquilamente; facemos o tramo de baixada relaxados pero despois empezamos a quentar motores e empezamos a adiantar xente. Chegamos á transición e ahí salgo eu ca miña mountain bike; nada máis sair me pasa Gallego como un foguete...e xa non o volvín a ver. En din, que sufrín un anaco no percorrido, que desde logo, non é para facer con bicicleta de montaña. Aínda por riba, cando chego a meta na 2ª transición, desabrocho o casco antes de cruzala liña de meta e me descalifican con razón, un pouco riguroso, pero con razón. Despois fixen o resto do percorrido con tranquilidade. Agradecer o apoio dos incondicionais lentoperosejuro e keniatablanco; por certo, keniatablanco, ó final logrei rematar o percorrido. Gracias ós 2.
Gallego, estás ben e mellorando; non te comas a cabeza que Matías é un motor con moitos km de rodaxe.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 05 Feb 2007, 16:09
Asunto:

Lentoperosejuro: non tes que pedir desculpas de nada, o que teño que darvos e eu as gracias a ti, a Keniatablanco, Flip, e outros que nos animastedes un montón.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
fojeteiro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/03/06
0 Carreiras
275 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Feb 2007, 18:46
Asunto:

unha carreira bonita pero moi agónica.na carreira a pe moito galgo que non habia forma de seguir, na bici idem pero de "pros" da bici.... pola miña parte a carreira a pe leveina como puden...o coller a bici na transición un desastre hasta que dei metido o pe na zapatilla que xa tiña enganchada na cala da bici.en bici lástima que non houbese unha volta mais (daseme millor ainda que non ben) .a segunda transición moi ben gracias as gomas que xe puxen as new balance en vez dos cordóns , pero cheguei espichado. na bici conseguín pasar a gallego , (creo que era él, e saludeino (eu era un de gafas nunha bici negra Molón ), pero despois na última carreira volveume a adiantar.o domingo pasado o duatlon de poio (con mtb) moi duro (levoume 2h 10) pero o de onte moito más agonico,veremos que tal en pontevedra este sabado.saludos a todos .intentarei ir coñecendo a xente antes das carreiras por que durante elas e moi complicado presentarse
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 05 Feb 2007, 21:46
Asunto:

Fojeteiro, foches o que me saudaches polo meu nome cando me adiantache na costa. Non che coñecía e non me quedei coa tua cara, pero en outra carreira que me vexas salúdame e preséntate, porque tampouco me dou conta de cando che pasei.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Mar, 06 Feb 2007, 1:11
Asunto:

Enhoraboa a todos os que participastes nest dúatlon... a verdade é que me parece moi interesante esta modalidade deportiva... todo esforzo... puro deporte sen trampa nen cartón... pero coido que non estou feito para él... unha magoa o da bici... xa tiven as miñas oportunidades e pasaron... coido que para sempre... en fin... ¡¡Ãnimo a todos e a seguir practicando!!!... que seica hai algúns aos que, polo que vexo, se lles da ben case todo... o único que non practican de todo Molón Molón Molón
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 06 Feb 2007, 1:20
Asunto:

!! Hay Derek,mira que descalificarche,e eu que pensei que eras bo rapaz !! Guiño Moi feliz
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 06 Feb 2007, 12:21
Asunto:

lestrove escribió:
!! Hay Derek,mira que descalificarche,e eu que pensei que eras bo rapaz !! Guiño Moi feliz
Sí, si son bo rapaz, pero ás veces un pouco trasto Demo sorrindo .
Fojeteiro, como che dixo gallego, a próxima vez preséntate e falamos.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
fojeteiro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/03/06
0 Carreiras
275 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Feb 2007, 20:30
Asunto:

xa apareceron as clasificacións finais da proba (completas) ainda que separaron senior de veteranos cando normalmente aparecen en todalas probas xuntos
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 15 Feb 2007, 1:47
Asunto:

fojeteiro escribió:
xa apareceron as clasificacións finais da proba (completas) ainda que separaron senior de veteranos cando normalmente aparecen en todalas probas xuntos
Seguro que eu non aparezo Ríndose Ríndose

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
pradairo

Novo foreiro
Novo foreiro
4/01/07
0 Carreiras
27 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Feb 2007, 13:18
Asunto:

hola fojeteiro

eu o unico enlace que atopei non veñen maís que os tres primeiros clasificados de cada categoría, tal vez sipueseran os tres últimos tamén de cada catejoría entóntamén saía.

www.concellodeames.org..._AMES_.pdf

¿¿podes por o enlace para ver a clasificación completa??
fojeteiro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/03/06
0 Carreiras
275 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Feb 2007, 18:28
Asunto:

pradairo , mira nos mensajes privados . saludos
Miniyo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
15/02/07
0 Carreiras
98 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Feb 2007, 19:09
Asunto: Ames...

Hola a tod@s:
Se queredes consulta-la clasificación do Duatlon de Ames (Milladoiro)e de outras competicións pasade por www.ctcormorans.com
Unha páxina duns amigos triatletas na que teñen algunhas fotos, cronicas e máis clasificacións...
Unha aperta.


Última edición por Miniyo o Ven, 16 Feb 2007, 10:54; editado 1 vez
Opaahí

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/01/06
0 Carreiras
878 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Feb 2007, 20:40
Asunto:

Hola, Miniyo: Muy chula vuestra página web. Parece que os lo estais montando muy bien, o por lo menos, os divertís mucho, que al final es de lo que se trata, ¿no?

A alguno de vosotros os conozco de vista de las carreras. En la próxima, si me animo, me paro a saludaros. Sorriso

Mucho éxito, y mucha diversión.
furabolos

Novo foreiro
Novo foreiro
23/01/07
0 Carreiras
28 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 16 Feb 2007, 1:17
Asunto:

onde se poden conseguir as clasificacións do milladoiro?





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos