Foros ›
IV Memorial Eduardo Fernández Villamarín (Rábade)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Lucense

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/07/05
0 Carreiras
84 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Dom, 14 Xan 2007, 14:09
Asunto: IV Memorial Eduardo Fernández Villamarín (Rábade)

Recordovos co vindeiro 28 de Xaneiro celebrarase en Rábade unha nova edición do Memorial Eduardo Fernández Villamarín.Proba de 5000m que discurre principalmente polas ruas dista localidade.Todolos datos relativos a ista proba podedelos encontrar na web do Concello de Rábade:
www.rabade.org
Eu participei nalgunha edición e está bastante ben,coido recordar que tamen transcurria por algunha pista de terra.Saudos...
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Dom, 14 Xan 2007, 20:50
Asunto:

Quiero ir a Rábade, ya que desde Santiago no partcipé en ninguna carrera, el trabajo es así. A ver si puedo esta vez, no me queda cerca - a 40 min., pero a ver. 5km. es una distancia cortita, pero lo de la tierra no me gusta demasiado. Tb. a ver que tal el tiempo que en estas fechas suele llover. Saludos
Lucense

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/07/05
0 Carreiras
84 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Lun, 15 Xan 2007, 21:33
Asunto:

Pois parece bastante boa a organización.Xa me confirmaron a inscripción por e-mail...
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Lun, 15 Xan 2007, 23:22
Asunto:

A ti te queda cerca amigo lucense, a mi no, por eso te lo confirman antes.
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Mér, 17 Xan 2007, 0:14
Asunto:

Eu tamen estou apuntado e espero poder acudir e haber se convezco o meu colega para que veña comigo senon avera que ires so ata ali

You´ll never run alone
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 17 Xan 2007, 0:48
Asunto:

Yo fui el año pasado a esta carrera, aunque como estaba un poco lesionada y durante el calentamiento me molestaba un poco, pues al final me quedé de espectadora-fotógrafa. Y este año tampoco puedo ir porque el cross largo es justamente ese día en Lugo Demo .
Tengo amig@s que han participado en ella (y creo que Sussy también fue el año pasado), y dicen que está bien, aunque hay un nivelón y el ritmo es bastante alto (os lo digo para que vayáis preparados Ríndose Ríndose Ríndose ). Chacal, ya sé que te queda un poquito lejos, pero la parte positiva es que vienes todo por autovía desde Coruña, y ya verás que llegas en un plis (aunque casi que es mejor que no sigas el método de lestrove para llegar pronto a los sitios Demo sorrindo Demo sorrindo ).

Bueno...pues a los que vengáis, mucha suerte, que disfrutéis de la carrera y...ya nos contaréis Ríndose Ríndose Ríndose
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mér, 17 Xan 2007, 2:15
Asunto:

Gracias Piti, suerte en el cross, si puedo ir a esta no falto que este año llevo 16 de 16 días de entreno. Saludos
ElSalvador

Novo foreiro
Novo foreiro
21/11/05
0 Carreiras
11 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 17 Xan 2007, 13:13
Asunto:

Hola a todos. Eu fun o ano pasado a Rábade e a verdade e que a carreira estivo moi ben. A organización foi perfecta, tiñan os kms marcados, e o percorrido moi ben sinalado con xente en cada cruce. Ã? un percorrido moi plano, polo que a xente vai moi rápido, o ano pasado creo que gañou Suso De la Fuente en 14 minutos e algo. Por certo que era todo en asfalto, non había pistas de terra. Este ano se podo tentarei voltar. Sorte para todos.
Lucense

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/07/05
0 Carreiras
84 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Mér, 17 Xan 2007, 22:06
Asunto:

Hola:coincido con tod@s vos en que é unha proba moi rápida, pero sendo un 5000m tampouco cabe esperar menos...en canto o nivel dos participantes estou de acordo con Piti en que e bo, pero a maioría son" populares" como calquera de nos, uns mais rápidos e outros menos.
Fai dous anos creo recordar co gañador foi Alberto Alvarez Flores e na derradeira edición De La Fuente...
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Xov, 18 Xan 2007, 0:08
Asunto:

pois avera que ir a probar como sae esa carreira espero que non sexa moi dura pois senon vou ter que chegar a remolque de algo.
Weno espero vernos en rabade e haber se atopo a alguen mais para que veña

You´ll never run alone
buker

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/10/06
0 Carreiras
107 Mensaxes
Sada
Respostar citando Envío Xov, 18 Xan 2007, 0:46
Asunto:

Hola a todos,ya somos dous mais (Buker e María) os que vamos a correr en
Rabade,encantanme as pobras ven orgaizadas y esta parece selo,entón imos
axudar a orgaización pra que bata record de corredores este ano y que consigan meterse en-tras clásicas da provincia de Lugo,e por suposto, que dure moitos anos pra disfrute de todos nos. Razz
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Xov, 18 Xan 2007, 12:46
Asunto:

Creoq que no puedo ir, acaba de surgir un trabajo para este día por la mañana, una pena pero os cartos son os cartos. Saludos
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Ven, 19 Xan 2007, 16:07
Asunto:

Ay!!!!!!!!!!!!Qué bien, el trabajo que era para el 28 lo tengo que hacer este domingo, por lo que en principio voy a ir, que desde Santiago no corro ninguna popular y tanto trabajo incluso jo.... Saludos
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Lun, 22 Xan 2007, 16:19
Asunto:

Inscrito ya!!!!!!!!!!! A ver si puedo ir.
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Mar, 23 Xan 2007, 0:53
Asunto:

eña cachal moi ben veremonos ali eu estou apuntado agora espero que malo sera

You´ll never run alone





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos