Foros ›
Autor
Mensaxe
tette

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
7/09/05
0 Carreiras
1252 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 10 Xan 2007, 11:55
Asunto: pulsómetro Sigma PC15

Si alguien está intersado, por 30â?¬ vendo un pulsómetro Sigma PC15 nuevo.
Está sin estrenar, solo lo saqué de la caja (más bien es un bote Mr. Green ) para ver si funcionaba.

Para llegar primero, primero hay que llegar

No te tomes la vida en serio. Al fin y al cabo no saldrás vivo de ella.
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5632 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 10 Xan 2007, 13:05
Asunto:

Hola Tette! me interesa en principio, dime que prestaciones tiene, ya sabes que habíamos hablado q me interesa sobretodo medir la distancia que vas corriendo, estoy un poco pez en el conocimiento de estos aparatos, así que convénceme que es una buena compra Ríndose mi mujer me regaló un reloj que le introduces la longitud de zancada y la frecuencia y en función de eso te va marcando todos los parámetros, pero claro, eso solo sirve si vas siempre a ese ritmo.. si me interesa ya me lo puedes dar en la media de Viana, que se que vas también. Saludos!
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5632 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 10 Xan 2007, 13:13
Asunto:

bueno, ya lo acabo de ver en internet. no tiene lo de la distancia, seguiré buscando Confuso
tette

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
7/09/05
0 Carreiras
1252 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 10 Xan 2007, 13:21
Asunto:

yomismo escribió:
bueno, ya lo acabo de ver en internet. no tiene lo de la distancia, seguiré buscando Confuso

Claro, eso te iba a decir yo.
Por qué crees que lo vendo??? Estoy como tú Guiño

Para llegar primero, primero hay que llegar

No te tomes la vida en serio. Al fin y al cabo no saldrás vivo de ella.
eps_twin

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/01/07
0 Carreiras
78 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 11 Xan 2007, 11:56
Asunto:

A miña experiencia cos pulsómetros e moi angustiosa, o primeiro que tiven ao ver que eu era un torpón correndo, independizouse da sociedade que formáramos durante un ano, nun vestiario calquera, dun campo calquera...O segundo que merquei, pareceulle pouco o que pagara por él, seguiu os pasos do anterior, a súa perda significou menos na miña vida, xa iban dúas, tiña "callo"....do terceiro prefiro non falar, púxome os cornos, durísimo, ...agora cheguei a conclusión de que só os quero cunha relación calidade-prezo-amor asequible, así que eu puxo polo teu pulsómetro.
tette

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
7/09/05
0 Carreiras
1252 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 11 Xan 2007, 12:26
Asunto:

eps_twin escribió:
A miña experiencia cos pulsómetros e moi angustiosa, o primeiro que tiven ao ver que eu era un torpón correndo, independizouse da sociedade que formáramos durante un ano, nun vestiario calquera, dun campo calquera...O segundo que merquei, pareceulle pouco o que pagara por él, seguiu os pasos do anterior, a súa perda significou menos na miña vida, xa iban dúas, tiña "callo"....do terceiro prefiro non falar, púxome os cornos, durísimo, ...agora cheguei a conclusión de que só os quero cunha relación calidade-prezo-amor asequible, así que eu puxo polo teu pulsómetro.

No tienes que pujar, si lo quieres buscamos la forma de hacértelo llegar y ya está. Dependiendo de donde seas te lo puedo dar en persona, sino en alguna carrera por alguien del foro o así. Saludos Guiño

Para llegar primero, primero hay que llegar

No te tomes la vida en serio. Al fin y al cabo no saldrás vivo de ella.
eps_twin

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/01/07
0 Carreiras
78 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 12 Xan 2007, 3:31
Asunto:

Boas noites, son de Fene, aínda que non paso moito tempo por alí, de luns a venres estou na "curuña":) e os fins de semana por Ferrol. Este sábado por exemplo vou participar na carreira de San Xiao (Julian). se vas podemos quedar.
tette

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
7/09/05
0 Carreiras
1252 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 12 Xan 2007, 8:52
Asunto:

eps_twin escribió:
Boas noites, son de Fene, aínda que non paso moito tempo por alí, de luns a venres estou na "curuña":) e os fins de semana por Ferrol. Este sábado por exemplo vou participar na carreira de San Xiao (Julian). se vas podemos quedar.

Hola eps_twin, yo soy de Tui y no voy a S. Xiao ni a ninguna carrera en una temporada porque estoy lesionado. Por lo que veo tampoco nadie del sur participará en esta carrera para mandártelo.

Para llegar primero, primero hay que llegar

No te tomes la vida en serio. Al fin y al cabo no saldrás vivo de ella.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos