Foros ›
Dúbida o meu primeiro trail
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
xosemon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/05/12
0 Carreiras
97 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 14 Abr 2013, 16:09
Asunto: Dúbida o meu primeiro trail

Moi boas,

Vai a ser a miña primeira participación nunha proba deste estilo, espero me guste para repetir, ata agora asfalto e non moito...........
van as primeiras preguntas: hai avituallamentos durante a carreira? ¿En que km?
Non houbo ainda resposta sobre o fin da inscripción nin sí había límite de inscritos ¿? Sábese algo? Graciñas anticipadas.
french_mondariz

Montañés
Montañés
25/01/07
0 Carreiras
1387 Mensaxes
Villasobroso - Mondariz
Respostar citando Envío Dom, 14 Abr 2013, 19:50
Asunto: Re: Dúbida o meu primeiro trail

¿Qué tal si indicas que trail es?

Saludos.
xosemon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/05/12
0 Carreiras
97 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 14 Abr 2013, 20:31
Asunto: Re: Dúbida o meu primeiro trail

french_mondariz escribió:
¿Qué tal si indicas que trail es?

Saludos.

Avergoñado pois tes razón, que despiste, o trail do Xalo .
luille

Montañés
Montañés
25/09/11
60 Carreiras
322 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Abr 2013, 21:42
Asunto: Re: Dúbida o meu primeiro trail

Empezas forte, non sei de cantos km eran as carreiras, decirche que mais ou menos conta co tempo que fagas cada 10km de asfalto media hora mais no monte, depende moito da carreira, asi que nesta conta cunha hora máis polo menos, eu nunca fun a esta pero supoño que habrá 3 avituallamentos polo menos, o millor e levar mochila de hidratación, de todas formas eu ainda fun hoxe por alí e podes beber en moitos sitios.
A verdade e que non pon nada de límite nin fecha final de inscripción, haber si a organización se anima e nos saca de dúbidas, saudos.
xosemon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/05/12
0 Carreiras
97 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 16 Abr 2013, 21:03
Asunto: Re: Dúbida o meu primeiro trail

luille escribió:
Empezas forte, non sei de cantos km eran as carreiras, decirche que mais ou menos conta co tempo que fagas cada 10km de asfalto media hora mais no monte, depende moito da carreira, asi que nesta conta cunha hora máis polo menos, eu nunca fun a esta pero supoño que habrá 3 avituallamentos polo menos, o millor e levar mochila de hidratación, de todas formas eu ainda fun hoxe por alí e podes beber en moitos sitios.
A verdade e que non pon nada de límite nin fecha final de inscripción, haber si a organización se anima e nos saca de dúbidas, saudos.

Gracias luille, empezó forte non? Xa dicía eu. ......antonte entrenei 12 km no monte e seguín 6 mais por asfalto, outro día entrenara 16 por seixo branco sin case nada de desnivel.......este primeiro trail tomareino como un entreno dos fortes e sobre todo, sobre todo, disfrutar todo o que poida.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos