Foros ›
Autor
Mensaxe
orange

Novo foreiro
Novo foreiro
18/10/11
3 Carreiras
12 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Mar 2013, 9:11
Asunto: Re: pre vig Bay 2013

Gracias a los chicos del Carma otro año más, la organización excelente, y sobre todo dar las gracias a Piii y a Banderas.

Un saudo.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Lun, 04 Mar 2013, 9:21
Asunto: Re: pre vig Bay 2013

Bó día a tod@s!!!!

Moitas grazas polos agradecementos, pero non hai de que. Foi un pracer e unha envexa estar, por unha vez, do outro lado. Non sabedes ben o duro que se fixo non darlle ás zapas cara Baiona!!!

Aquí vos deixo o enlace co album de fotos de onte. Van con marca de auga, pero se alguén quere copias para él non ten máis que pedilas ó correo electrónico do equipo (equipocarma @ gmail . com) e nun día ou dous estarán no seu poder.

Unha mañá fermosa e chea de boas sensacións, a pesar da envexa que me estabades a dar. Ata pronto!!!
piii

Novo foreiro
Novo foreiro
3/03/11
10 Carreiras
27 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Mar 2013, 11:47
Asunto: Re: pre vig Bay 2013

banderas escribió:
Bó día a tod@s!!!!

Moitas grazas polos agradecementos, pero non hai de que. Foi un pracer e unha envexa estar, por unha vez, do outro lado. Non sabedes ben o duro que se fixo non darlle ás zapas cara Baiona!!!

Aquí vos deixo o enlace co album de fotos de onte. Van con marca de auga, pero se alguén quere copias para él non ten máis que pedilas ó correo electrónico do equipo (equipocarma @ gmail . com) e nun día ou dous estarán no seu poder.

Unha mañá fermosa e chea de boas sensacións, a pesar da envexa que me estabades a dar. Ata pronto!!!

Me sumo a lo dicho por Banderas,este año toca veros desde el otro lado y claro que da una envidia de lo más sana!!!!!

Las gracias os la damos nosotros por hacernos disfrutar de una magnifica mañana de Domingo y de ese espiritu CARMA!!!

Saludos y buenas carreras!!!!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos