Foros ›
Autor
Mensaxe
Pájaro-Azul

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/05/09
0 Carreiras
1697 Mensaxes
Esprintes inde nai
Respostar citando Envío Dom, 06 Xan 2013, 0:55
Asunto: Pero que ha pasado?

Pues eso, que nos ha pasado y hablo de lo que conozco,por donde entreno, o sea Orense capital, igual esto parecerá una tonteria, pero os juro que me sentí extraño, no estaba acostumbrado a esto que os relato a continuación.

Hace muchos años que salgo a practicar este sano deporte, concretamente desde 1988, cuando encontrarte con alguien corriendo era una utopia, como mucho te cruzabas con dos o tres, y todos nos saludabamos aunque no nos conocieramos.

Reconozco tambien que antiguamente practicaba ciclismo, mucho antes del boom de Miguel Indurain a partir del cual parecia que edia España solo practicaba ciclismo y con todo aquel con el que te cruzabas era un saludo mutuo, fueramos solos o acompañados.

Hace tiempo que salgo a ultimisa hora de la tarde por la semana o a primerisima hora de la mañana los fines de semana y apenas te encuentras con gente, pues el caso es que hoy he salido "bastante tarde", ern las 10:15 y fuí hasta el campo de futbol de la Valenzana, por el paseo del Carrefour, y anterioremente por el que sube hasta el Paco Paz, desde el Mercadona de Mariñamansa, me encontré con bastante gente corriendo, creo que como nunca desde que practico este deporte, y nadie, absolutamente nadie lanzó un misero saludo, era yo el que acostumbrado a saludar iba saludando, me dió la sensación de ir haciendo el gilipollas, no sé, me pareció extraño, y aunque no busco que la gente salude, me choca que gente que nos gusta lo mismo no se salude como guiño de complicidad.

Me da pena que se vayan perdiendo algunas sanas costumbres, da igual, yo seguiré saludando que así es mi costumbre aunque parezca gilipollas.
GERMAN

Foreiro infantil
Foreiro infantil
1/09/08
0 Carreiras
54 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Xan 2013, 8:46
Asunto: Re: Pero que ha pasado?

No te preocupes, yo también soy de los que da los buenos días hasta a la gente que va en chandal caminando rápido. El que haya más gente corriendo hoy en día quiere decir que seguramente haya un mayor número de maleducados. Lo importante es que uno mismo predique con el ejemplo y con una persona que devuelva el saludo ya se siente uno mismo recompensado.
seixi

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
22/11/08
0 Carreiras
1016 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 06 Xan 2013, 9:12
Asunto: Re: Pero que ha pasado?

A mí también me pasa, pero yo a lo mío saludando hasta al apuntador Guiño
dosminutosveintidosenmil

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/08/09
801 Carreiras
402 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Xan 2013, 10:46
Asunto: Re: Pero que ha pasado?

mi padre decía que en el campo todo el mundo se saluda.
Y yo siempre que voy corriendo tengo un gesto complice con el que me cruzo corriendo.Incluso me saludan ciclistas, cuando nos cruzamos por una carretera.Tu sigue tu linea, y sigue con esa complicidad
ps82

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/04/07
0 Carreiras
165 Mensaxes
Lisboa
Respostar citando Envío Dom, 06 Xan 2013, 11:03
Asunto: Re: Pero que ha pasado?

A mi es muy extraño que me salude alguien que me encuentre corriendo, desde siempre, más o menos desde principios del 2000.
Cuando salgo en bici es la mayoría.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 06 Xan 2013, 11:11
Asunto: Re: Pero que ha pasado?

Es la crisis Pájaro-Azul!!! Sorriso
pantoja

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/05/11
900 Carreiras
74 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 06 Xan 2013, 11:28
Asunto: Re: Pero que ha pasado?

non o tomes a peito pajaro-azul!!
Yo es raro que salude, pero a un saludo siempre respondo. es una cuestion de educación y ya sabemos que hoy en día no es precisamente un valor en alza.
un saludo Guiño
escarcha

Novo foreiro
Novo foreiro
17/04/12
15 Carreiras
23 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Xan 2013, 11:47
Asunto: Re: Pero que ha pasado?

Falta de educación e tamen que se creen PROS ou superiores.Eu hasta cando vou nunca Carreira e me animan ou saludan Trato de corresponder.
Darreina

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/09/11
5 Carreiras
258 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Xan 2013, 12:25
Asunto: Re: Pero que ha pasado?

Eu nas carreiras non son capaz, como moito levanto a man jeje. Habitualmente saudo ata aos ciclistas e a verdade e que encontrome de todo: O que saluda, o que sonrie, o que mira con cara de extrañeza e o que mira con mala cara, incluso o que non mira... Pero claro, eu son de aldea e xa se sabe...
crap

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/05/07
0 Carreiras
618 Mensaxes
Excelente con vistas
Respostar citando Envío Dom, 06 Xan 2013, 12:48
Asunto: Re: Pero que ha pasado?

Eu creo que esto xa ocurre na vida diaria, moitas veces vas ó médico ou sitios donde te encotras con descoñecidos das os "bos dias" case nadie contesta.

Os ciclistas é certo que sempre se saudan, a menos que te vexan con pintas de globero, ahí xa...

Eu cando corro, como entreno sempre polos mesmos sitios xa sei quen me devolve o saúdo e quen non, o mais "simpatico" que me pasou foi saudar a un tio e este se rie e non saúda, asi que agora cada un ó seu.

Nestas cousas das boas maneiras sempre é mellor excederse que quedarse corto, penso eu, pero tampouco pasa nada.

Faltaría a la verdad si afirmara que estoy en desacuerdo con usted
Ariberna

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/10/11
25 Carreiras
938 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 06 Xan 2013, 13:23
Asunto: Re: Pero que ha pasado?

Eu saúdo, cando o esforzo mo permite jaja.
Se te vexo correndo por eses sitios que freconto direi: ola pájaro-azul.
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Xan 2013, 14:15
Asunto: Re: Pero que ha pasado?



Estes trebellos teñen parte da culpa...
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 06 Xan 2013, 14:32
Asunto: Re: Pero que ha pasado?

montxo escribió:


Estes trebellos teñen parte da culpa...

Pero si non se pode correr con esos trebellos!!! Nono
callosraba

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/08/12
0 Carreiras
406 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Xan 2013, 14:41
Asunto: Re: Pero que ha pasado?

Tes razón pájaroazul,os egos andan desatados.eu por exemplo teño fama de mangallón e sen embargo sempre teño un sorriso ou unha broma que gastar en careiras e adestramentos
Joaco

Foreiro infantil
Foreiro infantil
25/09/11
30 Carreiras
69 Mensaxes
En 1ª Fila
Respostar citando Envío Dom, 06 Xan 2013, 15:58
Asunto: Re: Pero que ha pasado?

Ó problema é que vivimos desgraciadamente nunha sociedade ,onde os valores básicos estanse a perder. E neste mundillo de correr , como agora está de moda, hai xente que o practica para que o vexan os amigos e se crean que e un gran deportista . O que non saben e que a educación e o deporte van xuntos da man. Pero hai que segir saudando , a ver si se van dando conta en que mundo están ¡¡¡





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos