Foros ›
Autor
Mensaxe
julio_p

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/08/12
6 Carreiras
305 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 26 Out 2012, 19:41
Asunto: Diario de julio_p

Ola a todos, o meu nome e Julio e vou facer este diario para que cando chegue o momento dun posible "baixón" poida recordar que mellorar é posible.
Nacín en 1993 polo que teño 18 anos é este ano son promesa, a miña intención é baixar do minuto e se puidera facer minima sería algo incrible
Este é o primeiro ano que vou entrenar nun clube de atletismo,pois a pesar de ser un rapaz rápido nunca me dou por entrenar.
As miñas marcas de momento non son para tirar foguetes
O 1 de setembro na popular de Noia fixen un tempo de 30.57 e un ritmo de 4.30
O 16 de setembro na popular de Ribeira fixen un tempo de 46.58 e un ritmo de 4.42
Este domingo vou participar na pedestre de Santiago de Compostela a ver si con estes entrenos melloro o ritmo e me situo cun ritmo de 4.20
Sorte a todos e a entrenar duro Aplauso

Datos de posible interese
Peso 59.4 kg
Estatura 1.73 cm
Como podedes ver estou bastante delgado Sorriso



Datos 16/09/2013
Peso 56.8 kg
Masa magra % 7.2%
Masa grasa 4.1 kg
Masa magra 52.7 kg
Agua total 38.3 kg
% agua 67.4%
Masa osea 2.7 kg
MB 1568 cal
Edad metabolica 12
Nivel de Grasa visceral 1
Peso ideal 65.8 kg


Última edición por julio_p o Lun, 16 Set 2013, 21:23; editado 3 veces
julio_p

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/08/12
6 Carreiras
305 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 26 Out 2012, 19:49
Asunto: Re: Diario de julio_p

Entrenamento de:
Miercoles 24
Quentar 10´
Estiramentos
Correr 40 metros saltando unhas pequenas vallas(sobre 10cm)
5 series de 300 metros descanso 5´- 5´- 8´- 5´ - 5´ con tempos de 46- 44- 47- 42- 44(tempos aproximados)
Estirar e para casa a descansar Bailar

Jueves 25
Quentar na cinta 10´
Ejercicios de perna
Estirar

Viernes
Quentar 10´
Estiramentos
Correr 40 metros saltando unhas pequenas vallas(sobre 10cm) cunha separacion de 2,20 metros Muro Muro
Corre ao largo do campo(100 metros) estaba mollado e non fixen bos tempos 10 series entre 16´20 e 18´
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5631 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 26 Out 2012, 19:55
Asunto: Re: Diario de julio_p

Mellorar e posible? mi ma!! tu lo has dicho, eres un rapaz! suerte y constancia, me alegra mucho ver a gente jóven metida en este deporte, falta hace, pues la verdad se ve bien poco, que para "carcas" ya estamos la mayoría, jeje. Animo con esos entrenos y los ritmos bajarán sólos, seguro.
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4245 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Ven, 26 Out 2012, 20:25
Asunto: Re: Diario de julio_p

Benvido Julio. Chama a atención que digas que queres facer boas marcas no 400 pero en cambio os únicos datos que das son sobre populares, que en todo caso serán probas secundarias, como parte da preparación para o que realmente importa que serán o 200 e o 400. O 400 inclúe unha compoñente de resistencia pero diferente da resistencia que necesitas para unha carreira de 10 km.

Se vas correr 400 vaiche pasar o oposto a un fondeiro: vanche esixir que gañes peso, pero en forma de músculos, vas facer pesas ata aburrirte. Sexa como sexa moita sorte e a traballar con gañas.
julio_p

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/08/12
6 Carreiras
305 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 26 Out 2012, 20:44
Asunto: Re: Diario de julio_p

yomismo é certo que sobre todo eu teño moitos anos de mellora, é como ti dis é necesario que xente xoven participe neste deporte que actualmente está en horas baixas .
gefreiter A verda poño eses tempos para que vos poidades dar unha idea das miñas condición físicas iniciais; pois sólevodous meses desde principios de setembro,o de gañar perosobre todo en musculación vexoo dificil porque me costa bastante gañar peso,pero falando desde a absoluta ignorancia, os atletas de 400m son bastante delgados(tal vez non tanto coma min)
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4245 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Ven, 26 Out 2012, 20:55
Asunto: Re: Diario de julio_p

julio_p escribió:
yomismo é certo que sobre todo eu teño moitos anos de mellora, é como ti dis é necesario que xente xoven participe neste deporte que actualmente está en horas baixas .
gefreiter A verda poño eses tempos para que vos poidades dar unha idea das miñas condición físicas iniciais; pois sólevodous meses desde principios de setembro,o de gañar perosobre todo en musculación vexoo dificil porque me costa bastante gañar peso,pero falando desde a absoluta ignorancia, os atletas de 400m son bastante delgados(tal vez non tanto coma min)

Como acabas de comezar o adestrador xa irá vendo nestes meses primeiros a qué proba se adaptan mellor as túas condicións, igual resulta que máis ben tes madeira de oitocentista ou para 1500 por exemplo, quén sabe.

A tipoloxía máis frecuente nos atletas de 400 é xente alta (os máis altos de todas as probas de correr), patilargos (porque a zancada larga é decisiva) e bastante musculados, non tan "mazas" como un sprinter puro de 100 pero si máis que un fondeiro. De feito se te fixas nun mitin ou competición na tv, a gran divisoria está entre os atletas de 400 e os de 800. Como os oitocentistas xa teñen un alto compoñente aeróbico na súa proba son xa bastante delgados, e de aí para arriba cada vez máis. Claro que esto son teorías, logo chega Michael Johnson e bate o record do mundo de 400 sendo relativamente baixo e paticorto. E un oitocentista soe ter unhas marcas de 400 xeitosas, mentres que ó revés é moi raro (Juantorena foi a excepción) porque os catrocentistas non soen incluír no seu adestramento series tan longas como para dar dúas voltas á pista en condicións.

Perdón polo tocho. E aproveita eses 18 anos, quén os pillara, que eu daquela nin facía atletismo nin tería creído se me din que chegaría a practicalo nalgún momento.
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Ven, 26 Out 2012, 22:31
Asunto: Re: Diario de julio_p

Bienvenido Julio. Seguiremos con atención tus progresos. Chupete Guiño
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 27 Out 2012, 0:10
Asunto: Re: Diario de julio_p

Bienvenido Julio.

Mucho ánimo con esos entrenos.

Saludos Guiño
julio_p

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/08/12
6 Carreiras
305 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Out 2012, 16:29
Asunto: Re: Diario de julio_p

Gracias supermorais y VICTORALVAREZ por los animos.
Domingo 28
Hoy hice la pedestre de Santiago la salida algo lenta pero al situarme en el segundo cajón fue bastante buena; la carrera la hice con algo de miedo debido a la distancia que no sabia como la aguantaría y por la famosa cuesta de Vite, lo único mencionable de la carrera fue el último km y medio que lo hice bastante rápido y me permitió adelantar a un buen grupo de corredores.
La carrera como no podía ser de otra forma preciosa.

PUESTO: 1840
TIEMPO: 59:04
RITMO: 0:04:56
TIEMPO NETO: 58:49

P.D cada día me queda más claro que lo mio no es la resistencia
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 28 Out 2012, 18:17
Asunto: Re: Diario de julio_p

julio_p escribió:
Gracias supermorais y VICTORALVAREZ por los animos.
Domingo 28
Hoy hice la pedestre de Santiago la salida algo lenta pero al situarme en el segundo cajón fue bastante buena; la carrera la hice con algo de miedo debido a la distancia que no sabia como la aguantaría y por la famosa cuesta de Vite, lo único mencionable de la carrera fue el último km y medio que lo hice bastante rápido y me permitió adelantar a un buen grupo de corredores.
La carrera como no podía ser de otra forma preciosa.

PUESTO: 1840
TIEMPO: 59:04
RITMO: 0:04:56
TIEMPO NETO: 58:49

P.D cada día me queda más claro que lo mio no es la resistencia

Me alegro de que hayas disfrutado de la carrera. Es muy bonita y a la vez exigente, pero, con el ánimo del público superas todas las adversidades.
No era tu guerra esta carrera, ya que, tú estás entrenando para otra cosa, pero, enhorabuena por tu buena clasificación final.

Por cierto, a ver si pones un avatar a tu perfil, para tener un sello diferente y te podamos identificar mejor, que el que tienes es muy frío. Yo con el avatar de Superlópez llevo ya mas de 8 años.
julio_p

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/08/12
6 Carreiras
305 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2012, 20:11
Asunto: Re: Diario de julio_p

Lunes 29

Calentamiento
Ejercicios "raros" para fortalecer el cuadriceps combinados con planchas 8 series de 10 y entre cada dos series decanso de 2´.
Ejercicios de tecnica
Progresivos de 80m(5 veces)
julio_p

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/08/12
6 Carreiras
305 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 30 Out 2012, 19:49
Asunto: Re: Diario de julio_p

Martes 30
Hoy toco gimnasio,
Ejercicios cuadriceps,isquios,gemelos, no note ningún dolor pues ayer en el cuadriceps de la pierna izquierda me dolió.
Unas cuantas dominada para mantenerme en forma ajajaj
Estirar y para casa a descansar, aver si en el gimnaso empiezo a trabajar un poco el tren superior
julio_p

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/08/12
6 Carreiras
305 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 31 Out 2012, 21:24
Asunto: Re: Diario de julio_p

Miercoles 31
Calentamiento 20´ 300 metros ritmo 4.30´ y 100 metros a ritmo de carrera de 1000 metros(3 min/km)
Ejercicios vallas(tecnica)
4 series de 300 metros descanso entre cada una de 2´ tiempo de 47´ 45´46´44´
Ahora a empezar a mentalizarse para la carreira de negreira(intentarase facer menos de 50´ minutos Bailar
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 31 Out 2012, 21:34
Asunto: Re: Diario de julio_p

Otro que te da la bienvenida y mucho ánimo con los entrenos!!!!

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
julio_p

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/08/12
6 Carreiras
305 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 01 Nov 2012, 20:42
Asunto: Re: Diario de julio_p

Jueves 1 de noviembre
Hoy descanso merecido Bailar mañana toca darle duro Silbar





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos