Foros ›
II Andaina Solidaria Xuncos en Marcha
Foros de debate / Andainas
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
espadana

Montañés
Montañés
9/05/10
0 Carreiras
488 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Ago 2012, 10:50
Asunto: Re: II ANDAINA SOLIDARIA XUNCOS EN MARCHA

Todos los que se anoten presencialmente en el ayuntamiento de Xunqueira De Espadañedo se les entregara el dorsal en el momento de la inscripcion, asi como los que hacen su inscripcion por medio de cuenta bancaria y entregen el extracto de pago en las tiendas turini lo recojeran en el momento de la entrega.
Todos los que lo manden el extracto por fax recojeran el dorsal el mismo dia de la andaina de 7:45 a 8:45.
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Sáb, 18 Ago 2012, 8:33
Asunto: Re: II Andaina Solidaria Xuncos en Marcha

Os que participaron da primeira edicion, xa o saben, solo con que o trato recibido sea a mitade de bo, que o recibido o ano pasado, merece a pena ir.
E por enrriba, iste ano ca edicion larga de mais dificultade, disfrutaremos dunhas paisaxes impresionantes,
Eu dende logo non faltarei.
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Xov, 30 Ago 2012, 19:17
Asunto: Re: II Andaina Solidaria Xuncos en Marcha

Dende a organizacion, comunicamos, que ante as escasas inscripcions que optaron polo percorrido longo, tomamos a decision, de efectuar solo a andaina curta.
Pedimos disculpas, os 4 ou 5 andarins que se decidiran pola larga, polas molestias que lle poidamos ocasionar, esperando que comprendan a nosa decision.
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 30 Ago 2012, 21:20
Asunto: Re: II Andaina Solidaria Xuncos en Marcha

Vaya... es la primera vez que me animo a una andaina y se tuercen los planes Moi feliz Nosotros somos un grupo de 4 que estábamos anotados a la larga, nos unimos a la corta, entonces (¿de verdad que nadie más se animaba a subir a O Eirado?).

Desde luego, entendemos que sería un atranco para la organización y nos adaptamos. Mucho ánimo y nos vemos el sábado.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Ven, 31 Ago 2012, 20:09
Asunto: Re: II Andaina Solidaria Xuncos en Marcha

Pipe escribió:
Vaya... es la primera vez que me animo a una andaina y se tuercen los planes Moi feliz Nosotros somos un grupo de 4 que estábamos anotados a la larga, nos unimos a la corta, entonces (¿de verdad que nadie más se animaba a subir a O Eirado?).

Desde luego, entendemos que sería un atranco para la organización y nos adaptamos. Mucho ánimo y nos vemos el sábado.
Hola Pipe, Rubenigui, e mais eu, e creo que igual se une algun mais, tiñamos pensado facer a larga, pero correndo, en plan de entreno suave, ahora, ainda non sei cual faremos maña, pois ainda que a larga non estara señalizada, eu sei o percorrido, se nos vos importa, trotar un pouco, en vez de andar, facemos todos a larga.
Vemonos maña.
espadana

Montañés
Montañés
9/05/10
0 Carreiras
488 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Set 2012, 10:47
Asunto: Re: II Andaina Solidaria Xuncos en Marcha

Desde la organizacion le queriamos dar las gracias a todos los que estuvieron presentes en la andaina y decirles que contamos con ellos para futuras ediciones.
Intentaremos subsanar los errores y que cada año vaya mejorando esta andaina.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos