Foros ›
9�ª Meia Maratona Manuela Machado 2007
Forum Index / Carreiras fóra de Galicia
Reply to topic

Author

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/06
0 Carreiras
446 Posts

Reply with quote Post Sat, 04 Nov 2006, 14:00
Post subject: 9ª Meia Maratona Manuela Machado 2007

Hola!. Esta temporada quería internacionalizarme jajaaj Embarassed . Este post ven a conto de que quería ir a correr esta media. Repartiron estes folletos na pedestre de Santiago, e púxenme a mirar o regulamento. Aquí vos deixo o enlace.

www.mmviana.com/index....p;Itemid=2

Seguindo co tema, no articulo nº 10 pon: "A inscrição de atletas estrangeiros só será permitida por convite da organização". Teño que solicitarlle unha invitación??? Co pasteleiro que son hasta me da vergonza, a ver se pensan que son como P.Kamais!!!. Ahora en serio, sabedes algo deste tema, alguén de vos correuna algún ano??. Saúdiños Cracks. Cool
tette

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
7/09/05
0 Carreiras
1252 Posts

Reply with quote Post Sat, 04 Nov 2006, 14:11
Post subject:

Sí, el año pasado y me encantó. La única pega es que no había chip.
Aunque es durilla y no es especialmente indicada para hacer marca, yo tengo mi mejor registro. Este año espero repetir.

Para llegar primero, primero hay que llegar

No te tomes la vida en serio. Al fin y al cabo no saldrás vivo de ella.
tette

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
7/09/05
0 Carreiras
1252 Posts

Reply with quote Post Sat, 04 Nov 2006, 14:20
Post subject:

No sé que es eso de pedir una invitación, acabo de hacer la inscripción y sin problemas, hasta me han otorgado dorsal (el 50, el año pasado el 51).

Aprovechando hago lista para los que tienen pensado participar:

tette Rolling Eyes

JazzWilly

Foreiro infantil
Foreiro infantil
16/11/05
0 Carreiras
65 Posts
Coruña
Reply with quote Post Sat, 04 Nov 2006, 21:45
Post subject:

Hola, pero estaría bien repartirse de cuatro o cinco en varios coches no??, digo a fín de economízar la cuestión, yo me apunto
Un saludo
Ah, espero no me toque actuación el sábado ese jejejeje, ya sería mucho llegar hasta ahí
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Posts
Castiñeiras
Reply with quote Post Mon, 06 Nov 2006, 11:02
Post subject:

Eu tamén vou. Dorsal 804. Ã? a miña primeira media, polo tanto vou co obxectivo de rematar.......e vivo, si pode ser.
nacho_s1600

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/06
0 Carreiras
446 Posts

Reply with quote Post Mon, 06 Nov 2006, 16:11
Post subject:

Inscripción realizada. Dorsal 53. Eu xa aproveito e voume ir o finde todo para alí. A ver se nos vemos.
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Posts
O Barbanza
Reply with quote Post Mon, 06 Nov 2006, 18:53
Post subject:

Ola:
Pois eu tamén estou inscrito. Ainda que todavia non teño craro que faser, se marchar o día antes ou no mesmo día... Rolling Eyes Rolling Eyes
Un saudo para todos, e en particular para meu amijo castinheiras.
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
87 Carreiras
4158 Posts
Khenesfera
Reply with quote Post Mon, 06 Nov 2006, 19:02
Post subject:

Pero, ¿de verdad que estáis haciendo planes para el 21 de enero de 2007? ¡Todavía faltan dos meses y medio! ¡Jo'eeeer! Yo todavía no sé si podré ir a San Martiño y faltan menos de 2 semanas. Enhorabuena por poder hacer una planificación a tan largo plazo. No sabéis la envidia que me dais. Very Happy Very Happy Very Happy

Tiseive

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/11/05
0 Carreiras
106 Posts

Reply with quote Post Mon, 06 Nov 2006, 23:03
Post subject:

Yo también estoy apuntado.
Dorsal 1002
Ahora a entrenar
XelaBlan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/09/05
0 Carreiras
277 Posts
Santiago de Compostela
Reply with quote Post Tue, 07 Nov 2006, 11:14
Post subject:

Hola: Pois eu teño o Dorsal 1201. Espero poder ir, xa que non puden correr no meu Grove nin en Santiago por motivos laborais. O Domingo reaparecerei, ¡dende 1989 que foi a miña última proba! en Negreira e espero que na casa me deixen ir á San Martiño, xa que ese día cumprirei 50 anos... Evidentemente con rematar con boas sensacións e sin ter que acudir ó Servicio de Urxencias cunha fibrilación auricular, toca madeira que xa levo 5 ou 6 meses sin ir alí, xa estarei moi satisfeito. Evidentemente estas duas probas decidirán si podo voltar a competir sin peligro ou me teño que conformar con rodar sin acudir ás probas. Tamén dependerá de que as tome con filosofía, corréndoas a "medio gas", que máis vale facer un par de minutos máis que ter que ir a urxencias e arriscarme a que os médicos me digan que non corra. Dende que estou con tratamento antiarrítmico (Maio), ademáis do Sintrom, non voltei a ter problemas e estoulle metendo un día á semana series de 1 minuto, outro día rodaxe a ritmo "alegre" e un día rodaxe longo, entre hora e media á duas horas. Os demáis días non paso de unha hora ou hora e dez minutos, cómodo, máis un día de descanso total á semana. Baixei dende Maio dos 88- 90 kilos ós 76 actuais, pero quero chegar a menos de 70 e o meu pulso en reposo agora está en 32 pulsacións. Estou como un neno con zapatos novos e disfrutando cada día da minha carreira, moito máis que cando era un corredor competitivo, agora feliz de ser un popular máis despois de ter pensado que non podería voltar a correr nunca máis. Saudos a todos e nos vemos en Negreira...
Alejandro López.

Alex
tette

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
7/09/05
0 Carreiras
1252 Posts

Reply with quote Post Tue, 07 Nov 2006, 11:22
Post subject:

Enhorabuena Xelablan, espero que tengas buenas sensaciones y sea la primera de las muchas que correrás en tu retorno. Wink

fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1464 Posts
Santiago do Burgo, Culleredo
Reply with quote Post Tue, 07 Nov 2006, 17:16
Post subject:

Joder XelaBlan, mensajes como el tuyo hacen grande a este deporte y a los que lo intentamos practicar.

Ojalá puedas volver, porque te lo mereces.

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
MarioeIsa

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/06/05
0 Carreiras
1162 Posts
Estrella de Galicia
Reply with quote Post Tue, 07 Nov 2006, 17:21
Post subject:

Xelablan.... Me alegro un monton... Animo y Disfruta....

Salud y Kilometros
ferrolano

Super Veterano
Super Veterano
2/04/05
0 Carreiras
2088 Posts
siempre de ferrol,
Reply with quote Post Wed, 08 Nov 2006, 19:41
Post subject:

enhorabuena xelaban por esa recuperacion y sensaciones,todo un ejemplo,a ver si apareces en alguna kedada,por cierto,lei y relei algo tuyo,¿32 pulsaciones en reposo?

"como no volvamos a reirnos nos vamos a llevar fatal"
Mafalda

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/11/05
0 Carreiras
720 Posts
Palencia
Reply with quote Post Wed, 08 Nov 2006, 19:49
Post subject:

Pues parece que se está poniendo de moda eso de apuntar a los amigos a las carreras. El domingo pasado, entrenando con mis compañeros, comenté que me haría ilusión correr esta media, y hoy, al finalizar el entreno, un compañero me entregó un papelito en el que consta mi inscripción a dicha carrera. Rolling Eyes Tengo el dorsal 55.

La lista queda así, de momento:
tette
Xelablan
nacho_s1600
castinheiras
Jazzwilly
Mafalda

Chicas, ¿donde estais?

No siempre lo urgente es lo importante

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum