Foros ›
tecnica minimalista en montaña
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
omiguel

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/03/11
41 Carreiras
95 Mensaxes
Vilalba
Respostar citando Envío Dom, 06 Mai 2012, 19:59
Asunto: Re: tecnica minimalista en montaña

O que non me gusta desto son os comentarios que fai moita xente (principalmente os que nunca correron fóra das clases de ximnasia obligatorias) que botan as mans á cabeza cando te ven correr cunhas zapatillas minimalistas. As carreiras populares xa logo parecen bodas ás que hai que ir como manda a tradición. Podo decir que corrín a maratón de Coruña con zapatillas minimalistas sen haber corrido nunca ningunha e non me doeu nada nin me lesionei. Non arrisquei, corrín a 1ª e a 2ª media no mesmo tempo, non son ningún fenómeno nin teño cualidades pero fixen 3h17' que tampouco está tan mal. No último momento dubidei se correr con amortigüación ou non pero pensei que fixera tódolos kms do adestramento sen amortigüación así que sería menos arriscado correr con minimalistas.
A miña opinión é que se pode correr con calquera zapatilla sempre e cando se entrene o suficiente. En montaña non competín moito pero adestro a menudo e o máis complicado paréceme os terreos onde hai pedras grandes ou rocas onde te podes cortar pero polo demáis creo que é máis importante a adherencia que a amortigüación pois o terreno é máis blando que o asfalto
mcorredoira

Montañés
Montañés
21/12/10
0 Carreiras
966 Mensaxes
la coruña
Respostar citando Envío Dom, 06 Mai 2012, 20:31
Asunto: Re: tecnica minimalista en montaña

Mi opinión personal es que a un Bosquimano le pones unas zapatillas y no vuelve a correr descalzo.Otra cosa es que a un señor de Paris este harto de tanta marca y tanto rollete comercial.Y los Taraumara seguro que usan esas zapatillas mazo artesanales porque no podian pagar unas salomon.Es como si dices que los indigenas del altiplano practican agricultura ecologica,hasta que pueden pagar los insecticidas que matan a las babosas y se comen a sus patatas.¡¡Coño me perdi...!Ya no me acuerdo de que estaba discutiendo.
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 06 Mai 2012, 21:57
Asunto: Re: tecnica minimalista en montaña

omiguel,dices que no tienes cualidades,y en tu primera maratón ( si no entendí mal ),clavas el parcial 1º y 2º ( lo cual es dificilisimo ) y acabas en 3:17....lo tuyo nada tiene que ver con las zapas minimalistas o amortiguadas...es simplemente que vales para eso...no vale ser ventajista con esas condiciones...o acaso te hubiera ido peor con unas zapas "normales" ?...yo creo que no..y tampoco hubieras terminado lesionado..

nosajo,Kilian Jornet ahora también vende minimalista,de Salomon..o sea,está también en la "moda"...y efectivamente,existe una "moda" Salomon...un éxito de marketing y de tendencia,aparte de que su calidad está contrastada..

..hablando con gente que controla mucho de esto,exponiendo y debatiendo sobre esta cuestión,todo son dudas...y desde luego,no tienen intención de probar...y ninguno de los que aquí opinamos nos podemos comparar con ellos..

...yo estoy en la linea de mcorredoira...y tampoco nos podemos comparar con los indios Tarahumara,al igual que no lo podemos hacer con,por ejemplo,los sherpas,sus condiciones nada tienen que ver con las nuestras..

...no olvidemos que todo esto empezó con un libro y con Micah True ( alias Caballo Blanco q.e.p.d )..o sea,todo muuuuuyyy moderno...

..por cierto, aquí tenéis un autentico guerrero de las montañas ( imagino que sabréis quien es ) creéis que es por su calzado que llegó a ser considerado el mejor corredor por montaña del mundo ?



..saludos !
galvao

Montañés
Montañés
8/12/10
0 Carreiras
87 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Mai 2012, 8:50
Asunto: Re: tecnica minimalista en montaña

Este es un debate que se esta enfocando hacia temas que considero muy secundarios con respecto al principal a mi entender, que es el tema de la salud y es que si queremos disfrutar de nuestro deporte el maximo de años posibles, deberemos tomar medidas precautorias para no cargarnos prematuramente nuestra salud y aun asi seguro que vamos a tener problemas de articulaciones sobre todo al pasar de los 50, lo digo por propia experiencia. Tendencias , modas, iluminados, excentricos y demas siempre los tendremos ahi para poner en duda cosas que sencillamente estan super contrastadas, a partir de aqui cada uno que corra como quiera.
nosajo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/11/10
0 Carreiras
80 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Mai 2012, 10:26
Asunto: Re: tecnica minimalista en montaña

Bueno el tema sería saber si los Bosquimanos preferirían una zapatilla minimalista flexible, ancha y que protege lo justo de piedras y rocas o una amortiguada rígida y estrecha que protege aún más de piedras.
Descalzo por el monte creo que coincidimos que es casi imposible.

El tema de la salud futura.... las evidencias científicas señalan que talonando se produce un pico de presión importante que no aparece con una técnica normal. Los estudios científicos también dicen que el impacto es hasta seis veces superior talonando que corriendo normal o que el gemelo y el aquiles se acortan notablemente con amortiguadas. Pero lo más importante es que podríamos hablar del índice de lesiones en corredores amortiguados y minimalistas o de la satisfacción de los que han cambiado, los estudios sinceramente poco importan.

En el monte diría que las diferencias son mucho mayores que en asfalto, pero no voy a insistir, que cada uno corra como le apetezca, el tiempo dará y quitará razones.
blas62

Montañés
Montañés
6/10/10
0 Carreiras
716 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Mai 2012, 21:18
Asunto: Re: tecnica minimalista en montaña

cada un que corr co que lle salgo dos collons... pero ahora ese argumento de que os que corremos sin ser minimalistas pagabamos moito polas zapas non vale...
por certo que e eso de correr natural... pensades que os minimalistas corredes mais natural.. eu riome do adxetivo NATURAL.......
pero o dito cada un a sua bola , pero os minimalistas tamben intentades convencernos de que e millor correr como vos decides.... pero idea saida da travesera en <p<icos e decidesme cntos van minimalista... e non me faledes de como corren en Mexico ou en Etiopia..... onde o natural e morrer de fame ou a tiros
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Lun, 07 Mai 2012, 21:34
Asunto: Re: tecnica minimalista en montaña

[b][u][i]eu non quero convencer a ninguén , pero que tampouco me impoñan nada.

Eu corrin amortiguado tres anos, e agora minimalista seis meses, e teño moito mais crédito que moitos de vos neste tema, pois vivín as dúas experiencias, mentras que os Inquisidores da amortiguacíon nunca probaron correr co mínimo, senón que falan de teorías.

Se acabo a Ultra do Courel, espero pechar moitas boquiñas.....

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
Mond

Montañés
Montañés
11/10/10
0 Carreiras
625 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Mai 2012, 21:36
Asunto: Re: tecnica minimalista en montaña

Haya paz en el mundo, please

Debatir me parece interesante, cada cual con sus argumentos y experiencias, pero no pasemos de ahí. Y recordemos que no hay una verdad única, ni en esto ni en nada.

www.sportgumby.blogspot.com
blas62

Montañés
Montañés
6/10/10
0 Carreiras
716 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Mai 2012, 21:42
Asunto: Re: tecnica minimalista en montaña

eu non podo correr descalzo nin na praia ... asi que non digas que non probamos .... simplemente lesionome e fago metatarsalgia......

Guti corre co que queiras pero sobre todo anda que e o que faras durante moitisimo tempo na ultratraillllll
e sorte ,,,, por cero soi pecharas unha boca a tua .... de min soio saldra una NORABOA::::::
nosajo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/11/10
0 Carreiras
80 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Mai 2012, 23:58
Asunto: Re: tecnica minimalista en montaña

Estos "debates" siempre acaban igual.

Y en las carreras lo mismo, llego al monte con mis zapatillas sin amortiguación y ya están las miraditas y cuchicheos a la espalda. Macho que ya somos mayorcitos, que pasa que si no llevas Salomon o Trabuco no mereces correr? os jode que corramos sin amortiguación? o es que os paga alguna marca?

No lo entiendo
kikotr3

Montañés
Montañés
7/12/10
0 Carreiras
275 Mensaxes
vilagarcia de Arousa
Respostar citando Envío Mar, 08 Mai 2012, 5:11
Asunto: Re: tecnica minimalista en montaña

eu vou ir a correr con una zapa amortiguada nun pe, e unha sen amortiguacion no outro, para comparar. Xa vos contarei os resultados...
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mar, 08 Mai 2012, 6:36
Asunto: Re: tecnica minimalista en montaña

é unha pena que estos fíos rematen así, pero parece ser o NATURAL Mr. Green Procurarei non caldear máis o ambiente Disimulando

kikotr3, estás de coña non? preguntoo porque xa non sei que pensar do que se lee aquí Mr. Green

eu creo que guti et al. están moi satisfeitos de correr de xeito minimalista, que non descalzos!! O que non podes facer é correr con zapatillas minimalistas, ou pes espidos, e aterrizar sobre o talón. Eu SI probei a correr con alpargatas e descalzo e é moi agradable. Non che pesan os pes, é o primeiro que notas. Pero tes que ir MOI POUCO A POUCO, pois levas anos usando uns músculos/tendóns durante anos e non podes de golpe a porrazo facer 5km así ao bruto.

Non me gustan nada as caricaturas que facedes para ridiculizar aos que corren descalzos ou minimalistas. Vexo aquí o mesmo desprecio que con certos trebellos tecnolóxicos Enfadado

Non vexo a guti et al. máis que dicir que ELES están a gusto, contan a súa experiencia. Por moi "apóstoles" do minimalismo que sexan, non temos obligación de facerlles caso. Voume extender, necesítoo. Cando dicides que esto é unha moda, por un parte tendes razón, pois desde hai un par de anos parece que sae máis nas revistas e libros e os fabricantes están enchendo estanterías con estas zapatillas. Pero por outra parte, habería que preguntarlles aos que levan a lo menos 20 anos correndo deste xeito. Teñen eles culpa de que agora descubramos o "minimalismo"?
A min o que máis me importa é o que se pode correr correr sen dor. Recoñezoo. Se antes gastaba moitos cartos en zapatillas é porque podía; cando non poida gastalos pois non o farei, pero sei que poderei seguir correndo. Pois parecería que se non tes zapatillas de 150leuros non se pode saír a correr. Non é esto último ridículo? Non quero desviar o tema polo lado dos cartos, pois é irrelevante, tal como se ve, pois véndennos alpargatas a 100€


Personalmente paréceme máis axeitado incluso o correr minismalista para o monte que para o asfalto. No asfalto, normalmente, levas un ritmo moito máis alto, con zancada (do tipo que sexa) máis ampla, vas máis no límite, mentras no monte (cada un no seu nível) debes ser moito máis consciente do teu entorno, ver onde pisas, anticiparte aos obstáculos, aproveitar as características do terreo para axustar o ritmo, ... e por suposto o terreo xa é de seu moito máis blando. Ou non o notades? E por moita "salomón" que levedes, apartades das pedras ou andades a patadas con elas? e non apartades das raices e evitades as furocas? Pois o mesmo o fan os minimalistas pero confiando nas súas pernas e pes máis que no plástico e tela das zapatillas.

Non entro a valorar o que usan os profesionáis, os que van a gañar o carto as carreiras, pois esos, loxicamente, ainda que sufran máis, se lles permite ir máis RÁPIDO usaran o que sexa. O 99% imos a disfrutar con saúde do feito de correr, creo. E neste senso cada un debe valorar o seu caso.


Non quero pasarme e soltar aquí un discurso, ainda que o estou facendo, pero que deixar claro que non se pode dun día para outro cambiar bruscamente de técnica de carreira. Hay que facelo de xeito gradual. Exercitar os músculos e tendóns que asumirán o traballo que antes medio facía a zapatilla require semanas de preparación. Non serve de nada salvar o xeonllo se vas a joder o tendón de aquiles. Ojito!

AUTOEDITADO para manter o bo roio no foro.

...... pero está ben saber que HAY ALTERNATIVA.

-- Chámame "ghose"

Última edición por XoseM o Mar, 08 Mai 2012, 7:18; editado 1 vez
chavalin

Montañés
Montañés
2/11/09
0 Carreiras
244 Mensaxes
VIGO
Respostar citando Envío Mar, 08 Mai 2012, 7:18
Asunto: Re: tecnica minimalista en montaña

guti290971 escribió:

...
Se acabo a Ultra do Courel, espero pechar moitas boquiñas.....

Pues eso Guti: tu de minimalista y yo de maximalista. La diferencia es fuente de riqueza, no de discordia! A por el Courel! Moi feliz

"Hay muchos que quieren ser maestros y muy pocos que se enorgullecen de ser aprendices"
tifon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/05/09
0 Carreiras
107 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 08 Mai 2012, 7:22
Asunto: Re: tecnica minimalista en montaña

Totalmente de acuerdo con pikamoku. Como ya dije, lo más interesante para mí de esta nueva corriente ha sido el hacerme reflexionar sobre la técnica de pisada, algo en lo que no me había preocupado lo suficiente hasta ahora.

Lo que estoy observando es que mi aproximación a la técnica minimalista me está llevando hacia una mejor técnica de carrera (entendiendo "mejor" como más parecida a la técnica que utilizan los profesionales). Llamémosle minimalista o lo que queramos pero antes de crearse este término, los buenos ya corrían apoyando en la parte media del pie, con una frecuencia de 180 pisadas por minuto, etc. Lo que ocurre es que el calzado minimalista te "obliga" a adaptar la pisada haciéndola más parecida a lo que se considera buena técnica de carrera.

Por lo tanto, un corredor con buena técnica es capaz de pasarse a este tipo de calzado con menos problemas que alguien que no la tiene. Incluso habrá corredores que no sean capaces de cambiar su pisada y les será imposible calzarlas.

En mi caso, después de muchos años, llevo un tiempo cambiando la pisada (utilizo los dos tipos de zapatillas pero la pisada ya la hago distinta con unas y otras) y, después de un principio con bastantes molestias, estoy empezando a ver los frutos y os aseguro que las sensaciones son muy buenas.

Por supuesto es respetable cualquier postura al respecto, sobre todo porque cada uno tenemos la libertad de escoger lo que más nos convenga. De cualquier modo invito a todo el mundo a que investigue un poco el tema y no se quede en lo superficial, que seguro que algo positivo siempre sacará.

Un saludo y que todo el mundo siga disfrutando de correr!
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mar, 08 Mai 2012, 7:29
Asunto: Re: tecnica minimalista en montaña

tifon escribió:

Lo que estoy observando es que mi aproximación a la técnica minimalista me está llevando hacia una mejor técnica de carrera (entendiendo "mejor" como más parecida a la técnica que utilizan los profesionales). Llamémosle minimalista o lo que queramos pero antes de crearse este término, los buenos ya corrían apoyando en la parte media del pie, con una frecuencia de 180 pisadas por minuto, etc. Lo que ocurre es que el calzado minimalista te "obliga" a adaptar la pisada haciéndola más parecida a lo que se considera buena técnica de carrera.

eso que destaco da túa resposta é o importante, chámalle X.

desde hai un ano pasei a correr con zapatillas neutras, case sen drop e pouca amortiguación e adaptando POUCO A POUCO forma de correr (máis frecuencia e menos lonxitude aterrizando baixo o centro de gravidade). Chámalle como queiras, pero os meus xeonllos agradecérono. Non corro nin máis rápido nin máis amodo por esto.

-- Chámame "ghose"





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos