Foros ›
Autor
Mensaxe
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 29 Out 2006, 12:17
Asunto:

No he podido ir a la kedada porque me ha kedado clavado en cama.Despues de llegar a las 6:00 de la mañana de la despedida,y poner el despertador para las 8:30....pero ni me ha enterado. Triste
Lo siento,pero son las cosas de andar por ahi de jaiteiro. Guiño
Nos vemos en el Algueirada. Razz
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Lun, 30 Out 2006, 0:50
Asunto:

Lestrove xa che sabía eu que ao final nesta ocasión tampouco te iba a coñecer... estamos condenados a non coincidir... xa vexo que ti tamén sabes aproveitar as noites Demo sorrindo Demo sorrindo ... como os rapeces eses que andan de botellón... Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo ¡¡¡Ay!!! non era así, que ti eras dos bos rapaces que non facían cousas malas Guiño

Se ti non ves á carreira de Porriño (porque vaias á de Negreira... ou porque non vaias a nengunha mentras non pase o inverno) moito me temo que ata o ano que ven non nos vamos coñecer... unha magoa Chorando Chorando Chorando Chorando Chorando Chorando Chorando Chorando Chorando Chorando Chorando
ferrolano

Super Veterano
Super Veterano
2/04/05
0 Carreiras
2088 Mensaxes
siempre de ferrol,
Respostar citando Envío Mar, 31 Out 2006, 19:16
Asunto:

la cubierta era larguisima,menos mal que al final di con casi todos,estoy deseando ver esas superfotos,habia ya dije por lo menos 5 fotografos,algun japones seguro se colo con su megapichiles,faltaba Zapatones,casi con las prisas la salida me pilla a mi y a bytheface eliminando orina.Una pena los ausentes en la foto(creo que wottle,mafalda,etc)

"como no volvamos a reirnos nos vamos a llevar fatal"
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 31 Out 2006, 21:08
Asunto:

Non poiden ir a kedada porque non dei espertado,pero o Supermegacocido fun o primeiriño en chegar. Razz
Nin a Porriño nin a Negreira vou a ir,claro esta.Agora mesmo a curto plazo, non teño previsto carreira algunha no meu calendario. Guiño
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 01 Nov 2006, 12:29
Asunto:

He leído por algún lado que ya estaba colgada la foto de la kedada: ¿¿alguien sabe dónde??
Es que ando un poco despistada Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos