Foros ›
Urxente: Interesante oferta aloxamento Maraton Coruña
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
xenosilve

Maratoniano
Maratoniano
6/08/10
315 Carreiras
489 Mensaxes
San Xulián-Marín
Respostar citando Envío Ven, 13 Abr 2012, 15:50
Asunto: Urxente: Interesante oferta aloxamento Maraton Coruña

Boas!!! Reservei na paxina da federación pola promoción do Corte Inglés unha habitación dobre no hotel Riazor. A reserva inclue o almorzo dende as 6 da mañan e a estancia no hotel ata as catro da tarde. Finalmente non podo correr a maratón por lesión e se me esta complicando incluso a viaxe para mañan a tarde. Hoxe viernes non me deixaron cancelar x ser unha oferta. Si algún todavia non ten aloxamento podemos negociar por privado en canto lle traspaso a miña reserva. Os do Corte Ingles me deron d plazo ata mañan pola maña. Cabeciña e sorte a todos os participantes. Espero vervos en vindeiras carreiras Guiño
xenosilve

Maratoniano
Maratoniano
6/08/10
315 Carreiras
489 Mensaxes
San Xulián-Marín
Respostar citando Envío Ven, 13 Abr 2012, 20:03
Asunto: Re: Urxente: Interesante oferta aloxamento Maraton Coruña

O Hotel Riazor está nas proximidades da casa da Auga onde se entregan os dorsales o sabado e onde fan a Exporunning. O non poder correr a maraton e non poder chegar ao hotel ata casi as 12 da noite é a causa d q agora vos faga esta boa oferta d última hora e asi podería evitar a viaxe. Algún interesado?? En pouco máis d 24 horas estaredes na linea d saia. Q envexa!!! Saúdos.
xenosilve

Maratoniano
Maratoniano
6/08/10
315 Carreiras
489 Mensaxes
San Xulián-Marín
Respostar citando Envío Sáb, 14 Abr 2012, 11:14
Asunto: Re: Urxente: Interesante oferta aloxamento Maraton Coruña

Reserva traspasada... asunto zanxado!!!! Q non vos perxudique moito o vento mañan. Animoooo!!!! Moi feliz





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos