Foros ›
Autor
Mensaxe
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 03 Abr 2012, 10:11
Asunto: Garmin 910Xt ou Suunto Ambit

Ola,
Vou tendo problemas co meu FR305Hr sobor de todo coa botonaxe que se me estan gastanto e teño serios problemas para a sua utilización, incluso algún xa non vai Muro . Motivos para o cambio Pensando , xa que si o mando a Garmin, xa me meten un clavo? De todolos xeito buscarei un reloxeiro manitas dos que quedan poucos para ver si ten solución Rezar , para ir saíndo do paso.

Problema, saíron agora dous GPS de ultimisíma xeración ou eso o publicitan e ahí vai a miña pregunta por cal vos decantades Garmin ou Suunto, esto é como elixir PC ou Mac, Porche ou Ferrari, iphone ou android, rubia ou morena, para gustos cores.

Si algún pode aportar máis info por experiencia, xa que por caracteristicas xa estan as webs.
Eu so tiven o 305 e a verdade que estou moi contento pero con este Suunto ata podería levalo a misa os Domingos Demo sorrindo .

Gracias.

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
Mond

Montañés
Montañés
11/10/10
0 Carreiras
624 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 03 Abr 2012, 10:42
Asunto: Re: Garmin 910Xt ou Suunto Ambit

Del Garmin 910xt no te puedo decir nada que no sea de catálogo, porque no lo probé físicamente, y además de Garmin no controlo mucho (vi el 610 y me encantó, pero lo veo muy enfocado para el triatlon, y además se le podría poner algún que otro pero).

El Suunto Ambit es una auténtica preciosidad, un poco grande, pero bonito (las prestaciones, la verdad, son más o menos las de otros modelos que ya están en el mercado), pero se venderá a un precio de coj***, lo que es un punto en contra. Y digo venderá, en futuro, porque de momento parece que en España no hay disponibilidad de ellos, y me consta que varias tiendas están intentando conseguirlo.
Yo tuve ayer uno en la mano (no estaba a la venta, era un modelo que trajeron los importadores para una persona en concreto), y me sorprendió su ligereza, botones muy accesibles, estética muy cuidada (con un aire a reloj de montaña), etc.

Por cierto, por si te interesa, se rumorea que Polar va a sacar en unos meses un modelo con GPS integrado, y en más breve todavía un par de modelos nuevos, similares al RCX5, pero algo más pequeños y económicos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos