Foros ›
XIMNASIO NA SEMANA DA MEDIA E DA MARATON SI OU NON?
Foros de debate / Diarios de adestramento
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Sieiro

Novo foreiro
Novo foreiro
24/09/11
5 Carreiras
27 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 17 Mar 2012, 15:10
Asunto: XIMNASIO NA SEMANA DA MEDIA E DA MARATON SI OU NON?

Moi boas a todos¡¡¡

Vou correr a Vig-Bay e máis a maraton de Madrid (a miña primeira maraton) a cuestión é si me recomendades ou non , a semana da competición ir o ximnasio, vou unha vez á semana e non sei se na mesma semana da competición é contraproducente.

Moitas grazas Angel
BATCHOCO

Maratoniano
Maratoniano
9/02/11
54 Carreiras
3097 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 17 Mar 2012, 15:31
Asunto: Re: XIMNASIO NA SEMANA DA MEDIA E DA MARATON SI OU NON?

Yo que estoy preparando la maratón de Coruña dejaré de hacer pesas de tren inferior (me supongo que tu pregunta va encaminada hacia esa cuestión) desde que corra la Vig-Bay, porque ese trabajo ya no te va a aportar nada positivo, al contrario, te va a dejar sensación de cansancio en las piernas ...... ni te quiero contar si esperas hasta la última semana ..... además te diré que en casi todos los planes de preparación van por ese camino ....en relación a la Vig-Bay, este lunes haré pesas tren inferior, pero muy suave ...., un saludo

www.facebook.com/pages...4899516331

Correo equipo: corredorespopularesarmada @ hotmail.com
Sieiro

Novo foreiro
Novo foreiro
24/09/11
5 Carreiras
27 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 17 Mar 2012, 16:54
Asunto: Re: XIMNASIO NA SEMANA DA MEDIA E DA MARATON SI OU NON?

Ok Batchoco, me parece bien lo que has comentado pero en principio no habría problema por hacer tren superior? un saludo y gracias
BATCHOCO

Maratoniano
Maratoniano
9/02/11
54 Carreiras
3097 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 17 Mar 2012, 17:51
Asunto: Re: XIMNASIO NA SEMANA DA MEDIA E DA MARATON SI OU NON?

Sieiro escribió:
Ok Batchoco, me parece bien lo que has comentado pero en principio no habría problema por hacer tren superior? un saludo y gracias
No de tren superior no, ni abdominales o lumbares ...... pero siempre teniendo en cuenta que el trabajo a estas alturas esta todo hecho..... o sea todo muy suave ..... un saludo y suerte

www.facebook.com/pages...4899516331

Correo equipo: corredorespopularesarmada @ hotmail.com
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 17 Mar 2012, 20:56
Asunto: Re: XIMNASIO NA SEMANA DA MEDIA E DA MARATON SI OU NON?

pois eu os sábados que é o único día que teño tempo pra gym machácome dúas horas,iso explica porqué os domingos nas carreiras non podo co cú,jejje

www.jeffxavi.blogspot.com
BATCHOCO

Maratoniano
Maratoniano
9/02/11
54 Carreiras
3097 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 18 Mar 2012, 1:44
Asunto: Re: XIMNASIO NA SEMANA DA MEDIA E DA MARATON SI OU NON?

xabi escribió:
pois eu os sábados que é o único día que teño tempo pra gym machácome dúas horas,iso explica porqué os domingos nas carreiras non podo co cú,jejje
Yo no digo nada Xavi, pero meterte a hacer pesas del tren inferior el día anterior a la carrera me parece un poquillo arriesgadillo ..... Jejeje, mas que nada porque las piernas las tendrás mas cargadas de lo normal y con un poco menos de chispa ....... una idea que te puede servir para sustuir el gym el sábado (en relación al tren inferior) seria hacer cuestas por semana ...... es una opción ..... un saludo compi

www.facebook.com/pages...4899516331

Correo equipo: corredorespopularesarmada @ hotmail.com
BATCHOCO

Maratoniano
Maratoniano
9/02/11
54 Carreiras
3097 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 18 Mar 2012, 1:57
Asunto: Re: XIMNASIO NA SEMANA DA MEDIA E DA MARATON SI OU NON?

BATCHOCO escribió:
xabi escribió:
pois eu os sábados que é o único día que teño tempo pra gym machácome dúas horas,iso explica porqué os domingos nas carreiras non podo co cú,jejje
Yo no digo nada Xavi, pero meterte a hacer pesas del tren inferior el día anterior a la carrera me parece un poquillo arriesgadillo ..... Jejeje, mas que nada porque las piernas las tendrás mas cargadas de lo normal y con un poco menos de chispa ....... una idea que te puede servir para sustuir el gym el sábado (en relación al tren inferior) seria hacer cuestas por semana ...... es una opción ..... un saludo compi
Bueno Xavi viendo tu blog y que eres "foreiro montañés"........, yo me pregunto ....... que carallo te recomiendo yo hacer cuestas por semana con las pedazo de subidas que te haces por ahí adelante????? Jijijiji, un saludo y salud guepardo ....

www.facebook.com/pages...4899516331

Correo equipo: corredorespopularesarmada @ hotmail.com
jackbuttler

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/08/11
0 Carreiras
249 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 18 Mar 2012, 8:51
Asunto: Re: XIMNASIO NA SEMANA DA MEDIA E DA MARATON SI OU NON?

En la Runners pone que en la fase de reducción se vayan bajando los km pero no la intensidad e incluso recomienda intervalos de velocidad, pone que es para no perder la forma durante esas 2 semanas, del día anterior no pone nada pero me imagino que será de descanso total, cebarte de carbohidratos, hidratarte bien, etc
estrellado

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/10/11
41 Carreiras
236 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 18 Mar 2012, 9:13
Asunto: Re: XIMNASIO NA SEMANA DA MEDIA E DA MARATON SI OU NON?

Hombre, Sieiro, pues como te dicen por aquí, hacer pesas la semana de competición (sobre todo, de un objetivo importante), no te va a aportar nada, y en el caso del tren inferior, es un poco contraproducente.

La idea más extendida es la de descansar, y llegar con "chispa", con ganas de correr. O sea, con poco volumen.

En mi caso, siempre me ha sentado mejor lo de poco volumen, pero más bien rapidillo.

Saludos
BATCHOCO

Maratoniano
Maratoniano
9/02/11
54 Carreiras
3097 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 18 Mar 2012, 9:17
Asunto: Re: XIMNASIO NA SEMANA DA MEDIA E DA MARATON SI OU NON?

jackbuttler escribió:
En la Runners pone que en la fase de reducción se vayan bajando los km pero no la intensidad e incluso recomienda intervalos de velocidad, pone que es para no perder la forma durante esas 2 semanas, del día anterior no pone nada pero me imagino que será de descanso total, cebarte de carbohidratos, hidratarte bien, etc
jack en eso de acuerdo, bajar la carga de kms. la última semana, en el caso de una MM, y si se trata de un maratón, las tres/dos últimas semanas, para no llegar muy pesado de piernas.............. y en esas semana o semanas lo que se hace es más encaminado a afinar la puesta a punto de tus piernas (con series, progresivos o cambios de ritmo).......... hasta ahí todo perfecto.......... pero lo que consultaba sieiro era el tema de ir al gimnasio la última semana de una MM/maratón y ahí no hay vuelta de hoja......... el trabajo de fuerza/potencia de las piernas llega como mucho hasta las últimas dos/tres semanas, entiéndase cuestas, escaleras o pesas.... un saludo

www.facebook.com/pages...4899516331

Correo equipo: corredorespopularesarmada @ hotmail.com
joludopo

Maratoniano
Maratoniano
25/01/12
73 Carreiras
86 Mensaxes
Moaña
Respostar citando Envío Lun, 19 Mar 2012, 1:03
Asunto: Re: XIMNASIO NA SEMANA DA MEDIA E DA MARATON SI OU NON?

Sieiro, eu non faría pesas nesas datas.
Xa fixen varias medias e nunca fixen,E na maraton menos, xa que toda enerxia serache necesaria, sobre todo a partir do Kilometro 35, que empezas a subir seguido ata o final.
Estarei tamen Domingo na VigBay, e despopis na maraton Da coruña.
Sorte no debut en Madrid, merece a pena debutar ahi. Eu " DEBUTEI NO MARATON" o ano pasado en madrid e foi unha pasada, polo apoio da xente, corredores e sobre todo por poder chegar a meta correndo co meu fillo ( eu no sabía, pero en Madrid cando entras no Retiro a falta de 200 metros, deixan correr os pais cos fillos, para fomentar o deporte. QUE O PASES TAMBEN COMO O PASEI EU NO DEBUT.
marinhax

Novo foreiro
Novo foreiro
27/05/08
0 Carreiras
39 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 19 Mar 2012, 7:39
Asunto: Re: XIMNASIO NA SEMANA DA MEDIA E DA MARATON SI OU NON?

A maioría das pesas programadas na maioría dos ximnasios non poñen o acento na mellora na carreira ou na preparación para soportala.
Para correr medias e maratóns o ideal sería facer exercicios de protección e compensación (profilaxis - propiocepción).
O traballo de fortalecemento que se fai na maioría das máquinas dos ximnasios non son recomendables, ben por non permitir traballar a musculatura estabilizadora (potencia soamente os músculos grandes sen necesidade de control), ben por facer movementos nin saúdables nin necesarios (por exemplo, elevación dos brazos) ben por ser movementos de cadena cinética pechada (por exemplo a típica máquina de facer cuádriceps sentado).





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos