Foros ›
Autor
Mensaxe
jms7

Novo foreiro
Novo foreiro
25/12/07
0 Carreiras
22 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 30 Xuñ 2008, 10:27
Asunto: Re: Carreiras de orientación

ola a todos acabo de llegar de tierras asturianas donde este año se puede decir q vengo más contento q nunca

-El primer dia todo empezó con nervios una carrera media de 4 km donde realicé un tiempo de 57 minutos quedando muy mal, en el puesto 24 de 58. aqui teneis el mapa de ese recorrido: mapa

-El segundo día tocó relevos y la carrera la comenzo alejandro que hizo un tiempo bueno de 44 minutos, en ese momento ivamos quintos, le dió el relevo a manuel bellón que realizó un tiempo de 46 minutos , ivamos quintos, me dió el tercer y ultimo relevo y yo fui con toda la calma era un mapa que me gustaba y realicé el cuarto mejor tiempo con 35 minutos, adelantando al tercer corredor de la región de murcia y quedando en el puesto cuarto. Aquí esta el mapa con mi recorrido: mapa

foto del relevo con mis compaññeros con la bandera de galicia detrás cuando entré en meta

-El tercer día tocó la larga que eran 6 km y realicé un gran tiempo apra mi gusto con 1 hora y 18 minutos, quedando así en la sexta posición , q para mi quedar sexto d españa ya era un logro . el mapa

-El úlitimo diá tocaba la prueba q llevaba esperando y preparando desde ya un mes atrás y no me defraude quedando tercero en una carrera en la q hice un tiempo de 15:47 quitandole al cuarto un minuto y a 30 segundos de los dos mejores orientadores de españa que son imparables manuel jurado (primero) y marc serrallonga (segundo).l
Estaba en una nube no me lo creía estaba dandole vueltas a eso de quedar tercero de españa, es increible. para ver el mapa pulsar aquí

En la general de todas las carrera quedé finalmente en el pusto septimo y pensando que si llegó a quedar tan mal en la distancia media podia haber sido tercero de españa en la general.

Para consultar resultados pulsar aquí
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 30 Xuñ 2008, 15:32
Asunto: Re: Carreiras de orientación

Vaia...pois en primeiro lugar, darlle os meus parabéns a este crack da orientación que é jms7... :=D> a saber a donde vai a chegar este rapaz!!!

En canto á proba do sábado en Pontevedra, empezar decindo que correr polo monte é un delicia. Pero correr polas ruas de Pontevedra, entre o bulicio típico dunha tarde de sábado, esto é fantástico. Hasta o de agora podo decir que disfrutei en tódalas carreiras nas que teño participado...pero esta en concreto pareceume unha pasada. Si alguén se quere iniciar no tema de orientación, este tipo de probas urbanas son ideales, xa que os recorridos son máis doados...ou polo menos a min pareceume.

Decidín nesta proba pasarme ó percorrido 5, xa que hasta agora sempre participaba en iniciación longa. E quedei moi contento do cambio realizado: un escalón máis neste aprendizaxe.
A carreira, sin ningún erro, moi divertida a pesares do calor que por momentos quitaba o alento. Ó final, un tempo de 33.15 que me deixou moi contento...(hasta que Telmocho me comenta que fixo uns 25 minutos no mesmo percorrido: vaia maneira de correr a deste rapaz!!...co que consigueu subir ó podio...aparte de levar para a casa unhas zapas inov-8 igualiñas que as que teño para monte)

Agora a esperar as novas convocatorias das que nos vaia informando Bugarín a ver si facemos algunha escapada ó extranxeiro Silbar Silbar
anxinho

Montañés
Montañés
3/04/08
0 Carreiras
418 Mensaxes
Rianxiño
Respostar citando Envío Lun, 30 Xuñ 2008, 17:14
Asunto: Re: Carreiras de orientación

Alégrome moito compañeiro de CAR, Urko, polo teu éxito. Eu son deses que se queren iniciar no mundo da orientación, pero o que me ía a "orientar" nesta práctica pasa de min, díxenlle unhas cantas veces da miña idea de aprender, pero nada de nada. Ata quedamos un día de ir a Teo para que me principiara nesta práctica, pero estou esperando a súa chamada.
Digo eu, xa que ti es unha persoa seria, terías inconvinte de iniciarme no mundo da orientación?

Gracias de antemán, porque xa sei que me vas dicir que si.
jms7

Novo foreiro
Novo foreiro
25/12/07
0 Carreiras
22 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 01 Xul 2008, 8:03
Asunto: Re: Carreiras de orientación

Bugarin encontre enla fpo dos pruebas bastante interesanes para poder ir, una es el 19 y20 la otra el 27 y 28.

para mas informacion pulsar aqui en estos enlaces:

pruba del 19 y 20

prueba del 26 y 27: aun no hay mas informaon q esto:A última etapa do Troféu Marcos de Orientação 2007 / 2008, vai ser disputada em dois espectaculares "Sprints". Dia 26 de Julho, às 21h00, em Alijó e dia 27 de Julho, às 10h30, em Celorico de Basto.

As informações que agora se encontram disponíveis, serão actualizadas para vos contar tudo, sobre a festa de encerramento da 2ª edição deste Troféu.

para mas informacion pulsar aqui


Ricoy aer si pudes ir y nos pasamos ota vez po las tierras portuguessas q esta vez hay sardiñada y aer si nos vemos los demas tambien.
telmocho

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/07/07
0 Carreiras
346 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mar, 01 Xul 2008, 8:05
Asunto: Re: Carreiras de orientación

Carai, enhorabuena jms7, brutal carrera.
Ya tengo las zapatillas inov-8 de mi talla, me las fueron a cambiar ayer por unas tallas más. Gracias a Musgo aventura por el obsequio y por su amabilidad (gracias David).
Bugarin

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/06
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Xul 2008, 22:52
Asunto: Sprit en Celorico Basto.

Aínda non sei que vou facer esa fin de semana, igual non estou para esas datas ou mellor dito igual estou demasiado ocupado.
De irmos tamén temos que avisar a Urko que quedou encantado cos ori-sprints.
De tódolos xeitos habería que empezar a prácticar ós ori-btt, alá para o inverno en Braga hai outro Open igual que o Open Sprint do 2007, pero BTT.
Xa falaremos.
jms7

Novo foreiro
Novo foreiro
25/12/07
0 Carreiras
22 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Ago 2008, 9:53
Asunto: Re: Carreiras de orientación

bueno hace unos dias ha salido el calendario de orientacion nacional 2009.
lo primero el ceo 09 va a ser en villena
en mayo va a haber una prueba de liga nacional en arteixo organizada por el apa liceo y por artabros.
en agosto va a haber 4 carreras de liga nacional en palencia
en agostol tambien va a haber una carrera en portugal, valedera para la liga nacional española.

en total van a ser unas 10 carrera en las que los gallegos podremos asistir y luego va a ver una prueba de liga nacional y mundial en bilbao otra más y ya son 12.


saludos
jms7

Novo foreiro
Novo foreiro
25/12/07
0 Carreiras
22 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Set 2008, 17:12
Asunto: Re: Carreiras de orientación

nuevas actualizaciones sobre la orientacion en :

http://oriagaco.blogspot.com/
vara

Novo foreiro
Novo foreiro
13/10/08
0 Carreiras
40 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 14 Out 2008, 9:05
Asunto: Re: Carreiras de orientación

Hola.

Me acabo de incorporar a esta web ya que me vengo a vivir a Pontevedra por motivos de trabajo.

Soy de Valencia y aficionado a salir a correr y al senderismo, por lo que me llama muchisimo la atencion el deporte de la orientacion,pero cuando estaba por Valencia por un motivo u otro nunca me informé.

Me gustaria saber webs recomendables donde me pueda informar claramente de como funciona este deporte, clubs por Pontevedra y resto de Galicia y si conoceis alguna carrera dentro de poco en la que se puedan apuntar gente completamente novata como yo, ya que estoy ansioso por probarme porque este deporte tiene toda la pinta de que me va a encantar.

Muchas gracias de antemano y un saludo para todos.

URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Nov 2008, 17:24
Asunto: Re: Carreiras de orientación

jms7, bugarin...(ou calquer outro que poda ter información):
¿sábese algo da carreira que debería celebrarse este vindeiro sábado??
Nemen

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/01/08
0 Carreiras
74 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 17 Nov 2008, 18:35
Asunto: Re: Carreiras de orientación

Hola Vara, no se si te han pasado algun contacto. Pero si quieres te puedo informar de algunas cosillas. Te dejo mi mail roberto @ habelas-hainas.org, somos un club de orientacion en Vigo y te paso toda la informacion que necesites.

Un saludo.

Correr sabiendo haciendo donde...
pilotincommand

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/10/08
0 Carreiras
62 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 17 Nov 2008, 19:57
Asunto: Re: Carreiras de orientación

eu tamen son de vigo e estou interesado nesa información, ¿importache se che envio un mail? mil gracias de anteman
Nemen

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/01/08
0 Carreiras
74 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 17 Nov 2008, 22:26
Asunto: Re: Carreiras de orientación

estas tardando en enviar el correo.... sera un placer!

Correr sabiendo haciendo donde...
jms7

Novo foreiro
Novo foreiro
25/12/07
0 Carreiras
22 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 19 Nov 2008, 15:10
Asunto: Re: Carreiras de orientación

a carreira deste sabado tedes ai nformación sempre en la web de agaco: agaco
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 21 Nov 2008, 10:20
Asunto: Re: Carreiras de orientación

Bueno, pois de novo -despois dun longo parón desde o orisprint de Pontevedra- retornaremos ás experiencias e emocións da orientación. De novo voltei a elexir o percorrido 3, supoño que por derradeira vez, xa que con esto considero rematada a miña "formación básica", para nas seguintes carreiras que se programen probar cos recorridos 5.

Moita sorte a todos os CenG que mañán decidan acercarse ata Forgoselos (a Bugarín e Andrea, xa os vin inscritos)!!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos