Foros ›
Autor
Mensaxe
Bugarin

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/06
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 14 Out 2006, 0:02
Asunto: Carreiras de orientación

Hai varias semanas xurdiu aquí o tema das carreiras de orientación e varios foreiros tiñan curiosidade por este tema.
Está fin de semana vai ter lugar en Teo, preto de Santiago un carreira valedeira para o Campionato de España deste deporte.
Nesta, como nas demas carreiras deste deporte, pódese unha persoa non federada para competir en iniciación e pode ir soa ou acompañada, o único preciso é pagar unha pequena inscripción.
Sen embargo para esta fin de semana é algo tarde para inscribirse, sinto non ter posto esta mensaxe antes.
De tódolos xeitos aqueles que sintan curiosidade por ve-lo ambiente (é unha proba de caracter nacional) pois que se pasen por Teo Toda a información está en www.apaliceo.org/Teo; os inscritos aló nos veremos.
Sinto non avisar antes, pero prometo (espero acordarme) avisar para a vindeira carreira para que vos inscribades.
A orientación é un deporte descoñecido e minoritario pero apasionante.
Un saúdo a todas e todos.
7ombligos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/09/06
0 Carreiras
535 Mensaxes
Fene
Respostar citando Envío Sáb, 14 Out 2006, 1:23
Asunto: Re: CARREIRAS DE ORIENTACIÃ?N

A orientación é un deporte descoñecido e minoritario pero apasionante.
Un saúdo a todas e todos.[/quote]

Estou de acordo con Yuri Bugarin (perdoa, pero me soa así o de Bugarin). Foi o único que saquei positivo da mili (en ano e medio), e tamén un disco moi bó de clásica da casa dun xefazo que nos explotaba para súa causa persoal. E aprender a interpretar un mapa ben minucioso non é tarefa complicada.
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Sáb, 14 Out 2006, 13:41
Asunto:

Gracias Bugarín, por pasarnos la información. Estaremos pendientes de lo que nos cuentes. También de esa estupenda carrera (en plan familiar) que tienes pensado organizarnos, para que sepamos, l@s interesad@, de que va el tema. Volveremos a hablar de ello en Santiago.

Para l@s qu quieran saber algo de la carrera de este finde, al enlace hay que sacarle el ; y queda así:

www.apaliceo.org/Teo

P.D. Ya estrené los calcetines y son estupendos. Moi feliz
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 14 Out 2006, 15:09
Asunto:

Buenas. Siempre me llamo la atencion las carreras de orientacion, puede ser interesante. Estaremos pendientes de lo que nos puedas contar que tal te va la prueba. Tambien nos puedes ir explicando un poco el funcionamiento de este tipo de carrreras. Suerte a los participantes.

Saludos a tod@s.
ferrolano

Super Veterano
Super Veterano
2/04/05
0 Carreiras
2088 Mensaxes
siempre de ferrol,
Respostar citando Envío Sáb, 14 Out 2006, 15:19
Asunto:

hoy el correo gallego le dedicaba en deportes cerca de una pagina a esta prueba,interesante por lo distinta y amena que es,entretenida,hace mucho participe en alguna en la zona de Cartagena donde estaba bastante arraigado dicho deporte,habia pruebas incluso por equipos familiares,aun debo tener la brujula(la simple y basica)por ahi guardada,y repasar un poco la teoria elemental,aunque importante la practica.

"como no volvamos a reirnos nos vamos a llevar fatal"
Bugarin

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/06
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 14 Out 2006, 23:17
Asunto:

Ola:
Xa voltei do primeiro día da competicón, hoxe era a carreira longa e como eu non son moi esperto, pois pasoume de todo, como soe pasar cando estás nun medio tan impredecible.
Primeiro na presaída collín un mapa doutra categoría e cando cheguei a primeira baliza deime conta que os códigos non coincidían co cadro de descripción, logo entendín o erro e volta o comezo a cambiar o mapa, alá van 15 minutos para a primeira baliza.
Logo todo foi ben, agás algún momento en que me desorientei, era unha zona inmensa e non había referencias, pero seguín e rematei a proba con 2 horas e 30 minutos.
O matorral era tremendo teño as pernas cheas de espiñas dos toxos e das silvas e iso que levaba as polainas de orienta, hai que buscar outra solución, un pantalón de un material que non penetren as espiñas.
Clavei un pau que me traspasou unhas zapatillas que, a diferencia das de asfalto son moi duras e con tacos como as botas de futbol. Logo debeume picar un insecto, pensei que sería unha avispa, porque arrinquei unha do pantalón onde me picaron, pero agora vexo a perna como está e debeu ser outra cousa, bueno, cousas do oficio.
Ah os paraxes por onde pasamos moi fermosos, incluso nos puxeron algunha baliza nun muiño abandonado a veira dun regato.
Total unha experiencia apasionante, como sempre estas carreiras.
A ver se vos animades, dende logo que non vos habedes de aburrir. Esepero atoparvos axiña nunha destas carreiras, mañán a carreira de distancia curta en Teo, saída no campo de futbol de Recesende (Cacheiras) indicado dende a carretera de A Estrada. A ver se hai sorte e temos menos que contarvos.
Un saúdo a todas e todos.
Bugarin

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/06
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 20 Out 2006, 23:56
Asunto:

Hola amigos:
Quería comentar que o vindeiro día 28 de outubro hai carreira de orientación da Liga Galega en Monte Segade en Lugo. Como en tódalas carreiras tamén hai categoría iniciación, que se pode ir en grupo por un percorrido curto e moi faciliño. Se alguén se anima e quere saber máis inforamación que me avise e darei máis información. Hai que anotarse no club fluvial de Lugo (supoño que será o organizador)
Animo e un saúdo a todos.
Bugarin

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/06
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Out 2006, 23:34
Asunto:

Hola amigos:
Despois da proba de Lugo que vos comentei no comentario anterior o día 11 de novembro temos outra proba en Coirós (Coruña) onde igual que na anterior poderá participar todo o que queira. máis información na paxina da AGACO.http://es.geocities.com/webagaco/ga
O día 11 e 12 de novembro en Terras de Bouro (Portugal) nas estribacións do parque de Peneda Xerés tamén hai probas de orientación organiza o club do Miño (creo que se chama así) e creo que se chega fácil e rápido está preto de Braga. para máis información na páxina da FEPO. www.fpo.pt
En Portugal tamén se pode participar en iniciación igual que en Galicia.
Un saúdo a todos e todas.
Bugarin

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/06
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Out 2006, 23:36
Asunto:

Perdón falta unha coma moi importante, debería dicir:
Despois da proba de Lugo que vos comentei no comentario anterior, o día 11 de novembro
Síntoo.
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Lun, 23 Out 2006, 23:08
Asunto:

Bugarin escribió:
Hola amigos:
Despois da proba de Lugo que vos comentei no comentario anterior o día 11 de novembro temos outra proba en Coirós (Coruña) onde igual que na anterior poderá participar todo o que queira. máis información na paxina da AGACO.http://es.geocities.com/webagaco/ga
O día 11 e 12 de novembro en Terras de Bouro (Portugal) nas estribacións do parque de Peneda Xerés tamén hai probas de orientación organiza o club do Miño (creo que se chama así) e creo que se chega fácil e rápido está preto de Braga. para máis información na páxina da FEPO. www.fpo.pt
En Portugal tamén se pode participar en iniciación igual que en Galicia.
Un saúdo a todos e todas.

¿Le apetece probar a álguien en la de Coirós?. A mi sí, si hay más voluntari@ podemos formar un equipito, ver de que va el tema y si nos gusta o no, ¿qué os parece?....

Busco almas cándidas que se aburran después de la pedestre. Mr. Green
Bugarin

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/06
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 26 Out 2006, 23:05
Asunto:

Hola amigos:
Bueno pasado mañana nos vemos en Lugo, a aquel que le apetezca, animo a todos, luego el domingo nos volvemos a ver en Santiago. Venaga animo chavales que de mayores ya no podremos hacer estas locuras de correr el sabado y el domingo.
Un saludo a todos en especial a los futuros orientas.
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 26 Out 2006, 23:10
Asunto:

Buenas. La verdad es que me gustaria participar en ello, pero por lo que tengo visto suelen ser los sabados. Y yo trabajo los sabados a la mañana. De todas formas me gustaria aprender a utilizar la brujula, leer un mapa, etc..... Pero bueno poco a poco. Suerte el sabado. Nos vemos el domingo.

Saludos a tod@s
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Ven, 27 Out 2006, 9:18
Asunto:

[quote="Marola"]Gracias Bugarín, por pasarnos la información. Estaremos pendientes de lo que nos cuentes. También de esa estupenda carrera (en plan familiar) que tienes pensado organizarnos, para que sepamos, l@s interesad@, de que va el tema. Volveremos a hablar de ello en Santiago. ... .........


Yo estoy muy interesado, pero aunque lo ponéis fácil, a mi me parece súpercomplicadísimo. Pienso que si Bugarin hiciera el esfuerzo de quedar un día para explicarnos en qué consiste realmente la orientación, sobre el terreno, con clase teórica y práctica, yo me apuntaría, pero llegar el día de la prueba y alá a orientarme por el monte, pues me parece inalcanzable. ¡Pero si hay días que voy al monte de la Zapateira en Culleredo y mira que casi siempre hago el mismo recorrido, pues es raro el día que no dude o me pierda.

Nada Bugarin danos caña y me apunto.


Saludos,


Fema

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
Bugarin

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/06
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 28 Out 2006, 23:55
Asunto:

Hola amigos:
Hoxe mesmo veño de correr a 9ª proba da Liga Galega en Monte Segade en Lugo e cada vez vexo máis xente que se achega as carreiras para dar un paseo e ver de que vai o tema, habitualmente acompañados da familia, con rapaces pequenos, con cans da correa, etc.. A carreira de hoxe estivo fantástica, coma sempre moi ben organizada polo Club Fluvial de Lugo, o tempo fantástico e o entorno moi bonito, entre pradeiras, pequenas aldeas, piñeirais, regatos pequenos, o río Miño, etc... a verdade é que era para disfrutar, coma sempre nos pasa os pouco expertos, pinchei na baiza 11 e perdín alí moito tempo, ata aquel momento ía de maravilla, pero o caso e facer deporte en contacto coa natureza, é o que fai pasalo moi ben, sempre é un reto saír o monte, non saber o que vas topar.
Sen embargo penso que cando vaiamos ó monte habemos facelo de paseo, porque se imos coa idea que eu vexo moi abundantemente neste foro que é competir, poida que non nos guste. Non debemos saír pensando en correr e tratar de facer tempo, porque cando unha baliza non apareza a primeira, xa mandamos todo ó carallo. O primeiro hai que ir para ver como é buscandolle o gusto de descubrir o medio e logo xa competiremos e xa teremos tempo de cabrearnos con este deporte.
A vidndeira carreira é en Coirós (Coruña), mandarei máis información de como chegar ó lugar e como hai que facer para anotarse.
Un saúdo a todos e vemonos en Santiago mañán.
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Lun, 06 Nov 2006, 19:16
Asunto:

¿Tenéis ya información sobre la carrera de Coirós?

¿No es este próximo sábado?





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos