Foros ›
Ultra Trail Geira Romana 2011
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Moutinho

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/07
0 Carreiras
529 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 31 Mar 2011, 15:18
Asunto: Ultra Trail Geira Romana 2011




Este ano com a distancia de 50 km e sem alterações do local de partida e chegada.
A partida será dada em Lobios no lugar de Banos (junto ás termas) e terá a sua finalização nas Piscinas de Caldelas-Amares.

Ultra Trail Geira 2011


Lobios - Local de Partida


Caldelas - Amares - Local de Chegada.

José Moutinho
Grão-Mestre Confraria Trotamontes
Moutinho

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/07
0 Carreiras
529 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 31 Mar 2011, 15:22
Asunto: Re: Ultra Trail Geira Romana 2011




Iremos continuar a ter paisagens de cortar a respiração a qualquer atleta durante os 50 km que o percurso levará a percorrer desde Lobios, atravessando o Parque Nacional do Gerês, os concelhos de Lobios , Terras de Bouro e Amares e vir findar na vila de Caldelas.



















José Moutinho
Grão-Mestre Confraria Trotamontes
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 31 Mar 2011, 17:42
Asunto: Re: Ultra Trail Geira Romana 2011

Gracias Jose , a ver si el admin une los dos hilos (que yo ya habia creado uno en fuera de Galicia )
www.correrengalicia.or...pic&t=7911

al final me temo que este año no sere de partida ya que ..... un par de locos nos hemos apuntado a la Travesia de los Aquilianos (el dia anterior)
saludos

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
Moutinho

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/07
0 Carreiras
529 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 05 Abr 2011, 12:41
Asunto: Re: Ultra Trail Geira Romana 2011

Mudança de Data - 22 de Maio


Por se realizarem no dia 05 de Junho as eleições em Portugal, a organização da Geira Romana foi obrigada a mudar a data de realização deste evento para 22 de Maio.

Esperamos que os nossos amigos Galegos possam participar nesta maravilhosa prova de Trail tanto na ultra com 50 km como na prova dos 17 km.


Jose Moutinho
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mar, 05 Abr 2011, 13:06
Asunto: Re: Ultra Trail Geira Romana 2011

Pois si eu non me engano, o 22 de maio nós tamén temos eleiçòes para as camaras municipais, polo tanto estamos nas mesmas.
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Mar, 05 Abr 2011, 14:06
Asunto: Re: Ultra Trail Geira Romana 2011

castiñeiras escribió:
Pois si eu non me engano, o 22 de maio nós tamén temos eleiçòes para as camaras municipais, polo tanto estamos nas mesmas.

Pois sentindoo moito, non troco a Geira Romana po-las eleccions, espero desfrutar moito mais percorrendo os trillos da Geira; por outra banda sempre existe a posibilidade do voto por correo Silbar

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 05 Abr 2011, 17:55
Asunto: Re: Ultra Trail Geira Romana 2011

Eu vou a Geira !!!

www.desnivelpositivo.com/
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Mar, 05 Abr 2011, 19:01
Asunto: Re: Ultra Trail Geira Romana 2011

Pois eu pensaba deixar a Ultra Geira este ano aparcada por mor da súa coincidencia co Campeonato Galego de Veteranos en pista, e correr en troques a edición curta do Trail da Serra da Freita... pero se moven a data para o 22 de maio sempre nos queda a opción de votar por correo... como xa teño feito en incontables ocasións... ademáis así libro de ficar na mesa electoral Guiño

¿Ata cándo hai tempo para inscribirse? Mr. Green Mr. Green
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 05 Abr 2011, 19:10
Asunto: Re: Ultra Trail Geira Romana 2011

Votaremos por correo entonces!!

Ganador de la Copa Maldini Clausura 2012
Ganador de Los juegos del Foro :: 1º Juegos de los JJOO batiendo FR y OR
Sponsored by Kaufman Games
Fundador del club de fans del pajarito

safarstudio.blogspot.com.es/
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mar, 05 Abr 2011, 20:06
Asunto: Re: Ultra Trail Geira Romana 2011

Non, si cando tendes razón a tendes e punto. Eu moito por quen votar tampouco teño, polo tanto me da que imos coincidir.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Mar, 05 Abr 2011, 20:33
Asunto: Re: Ultra Trail Geira Romana 2011

Acabame de foder a miña dona. Resulta que lle comento as novedades e seica teño unha sobriña moi católica ela (mándana a un colexio do Opus por casulidades da vida, claro) que fai a comunión do sábado 21 pola tarde. Eu díxenlle que eu á misa lle iba e que logo marchaba... pero seica despois fan festa jolgorrio... en fin, que vou ter que nejosiar aljo rápidamente coa ijlesia... mecajonatós!!!!
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mér, 06 Abr 2011, 16:58
Asunto: Re: Ultra Trail Geira Romana 2011

A ijlesia, a parienta, mala combinasión, poucos poderes, pero moi fortes, me que non vas.
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mér, 06 Abr 2011, 18:28
Asunto: Re: Ultra Trail Geira Romana 2011

banderas escribió:
Acabame de foder a miña dona. Resulta que lle comento as novedades e seica teño unha sobriña moi católica ela (mándana a un colexio do Opus por casulidades da vida, claro) que fai a comunión do sábado 21 pola tarde. Eu díxenlle que eu á misa lle iba e que logo marchaba... pero seica despois fan festa jolgorrio... en fin, que vou ter que nejosiar aljo rápidamente coa ijlesia... mecajonatós!!!!


JA FOSTE !!

www.desnivelpositivo.com/
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Mér, 06 Abr 2011, 19:05
Asunto: Re: Ultra Trail Geira Romana 2011

linkinpark escribió:
banderas escribió:
Acabame de foder a miña dona. Resulta que lle comento as novedades e seica teño unha sobriña moi católica ela (mándana a un colexio do Opus por casulidades da vida, claro) que fai a comunión do sábado 21 pola tarde. Eu díxenlle que eu á misa lle iba e que logo marchaba... pero seica despois fan festa jolgorrio... en fin, que vou ter que nejosiar aljo rápidamente coa ijlesia... mecajonatós!!!!


JA FOSTE !!

En efecto, Ja fun ó carallo!!! Muerto Enfadado Enfadado ... así que sigo coa miña idea de facer a carreira curta do Trail da Serra da Freita, que c#@#&&o!!!! ... ou iso espero Pensando Rezar Por si acaso vou ir rezando un pouco Mr. Green Mr. Green
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Xov, 07 Abr 2011, 14:45
Asunto: Re: Ultra Trail Geira Romana 2011

banderas escribió:
linkinpark escribió:
banderas escribió:
Acabame de foder a miña dona. Resulta que lle comento as novedades e seica teño unha sobriña moi católica ela (mándana a un colexio do Opus por casulidades da vida, claro) que fai a comunión do sábado 21 pola tarde. Eu díxenlle que eu á misa lle iba e que logo marchaba... pero seica despois fan festa jolgorrio... en fin, que vou ter que nejosiar aljo rápidamente coa ijlesia... mecajonatós!!!!


JA FOSTE !!

En efecto, Ja fun ó carallo!!! Muerto Enfadado Enfadado ... así que sigo coa miña idea de facer a carreira curta do Trail da Serra da Freita, que c#@#&&o!!!! ... ou iso espero Pensando Rezar Por si acaso vou ir rezando un pouco Mr. Green Mr. Green


Se precisas dunha carta de recomendacion pra tua dona, avisa, se non, teras que compensala cun agasallo Silbar Silbar Silbar

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos