Foros ›
II Carreira de Montaña do Cañon do Sil (Parada do Sil)
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
french_mondariz

Montañés
Montañés
25/01/07
0 Carreiras
1387 Mensaxes
Villasobroso - Mondariz
Respostar citando Envío Lun, 20 Out 2008, 9:52
Asunto: Re: II Carreira de Montaña do Cañon do Sil (Parada do Sil)

Buenos días

Yo soy uno de los tantos que no pude pasar el corte de la meta volante y lo más gracioso fue que tener que volver hacía atrás con el detalle de que la meta estaba en le km 23-24 aprox, arriba de todo. bajé un par de km y llegué a una carretera que según los del punto de control era bajar y llegaba en "10 minutos" a Parada do Sil. Lo cierto es que pasé 6 cartelitos con lo de OU-6... KM tal. Total, que he bajado por asfalto lo que los compañeros tuvieron que bajar a rebolos por el monte abajo.

Me encantó el ambiente, la dureza técnica de las bajadas (disfruté como un enano) y me odié los momentos de inscribirme cuando iba subiendo la pared del km 10 y del 23.

Aunque hoy estoy contracturado, intentaré preparar esa prueba con más monte y más subidas duras y no con los paseos por los montes de Mondariz (que en comparación son llanos que pican un poquito hacía arriba).

Felicidades a la organización, un 10.

Dos notas para acabar: ¿alguien puede informar si Elena Naveiro llegó bien? y ¿Jeffxavi.... por qué no la has corrido?


Saludos
mejj

Novo foreiro
Novo foreiro
20/10/08
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 20 Out 2008, 12:49
Asunto: Re: II Carreira de Montaña do Cañon do Sil (Parada do Sil)

solo felicitar a la organizacion por la carrera. y decir a uno de los foristas que si esta prueva es copa de españa es posible que la participacion pase de los 200. teniendo la copa carreras mucho mas dura que esta por ejemlo este año cuerda larga o peña mea. mas monte y menos asfalto
chema

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/09/08
0 Carreiras
98 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 20 Out 2008, 14:32
Asunto: Re: II Carreira de Montaña do Cañon do Sil (Parada do Sil)

Hola a todos y felicidades a los que como yo disfrutamos de un dia precioso y de una carrera magnifica,llegaramos o no a la meta;el entorno es espectacular y para mi me vale como recompensa y si le anadimos la camaraderia y el buen ambiente mejor que mejor.En cuanto a la dureza decir que si que la habia pero que si veiamos el mapa,las curvas de nivel,altitud etc se intuia que no era un paseo.En mi caso la dureza la marca la exigencia que yo me ponga a la hora de afrontar algo y si la subida o bajada son duras no por ello voy a dejar de ir.Recuerdo a todo el mundo el numero de carreras que estan desapareciendo.
JARDESS

Novo foreiro
Novo foreiro
15/11/07
0 Carreiras
36 Mensaxes
A GUARDA
Respostar citando Envío Lun, 20 Out 2008, 18:47
Asunto: Re: II Carreira de Montaña do Cañon do Sil (Parada do Sil)

Ayer fué mi bautismo en las carreras de montaña, y ayer mismo juré que no vuelvo a cometer semejante locura otra vez.... El año que viene ya veremos, por que de momento todavía me duelen unos musculos que por lo visto también tenemos en las piernas y que no tenía ni idea de que estaban ahí. Hoy no hacen más que recordarmelo
Con todo esto la organización un DIEZ en mayusculas. 1º por organizar la carrera que no es poco. 2º por que todo estuvo perfecto; salida, llegada, avituallamientos etc. etc. . Bueno todo menos la dureza de la prueba. Y aunque eso sea muy subbjetivo , para unos estuvo de puta madre, para otros insufrible. Yo soy de estos últimos, la carrera era una autentica rompepiernas; cortafuegos para arriba cortafuegos para abajo. Por lo que comentaron los que la corrieron el año pasado no tiene nada que ver con la de este año, que aparte de ser más larga (5 km.) también muchisiiiimo más dura. Una prueba de su dureza lo dice el tiempo del ganador 3:20:17 y el año pasado:2:15:30. Y si lo comparamos con el maraton de montaña Penedos do lobo este mismo año, tiempo vencedor 3:29:48 siendo este 9 km. más. Desconozco los motivos para ese endurecimiento de la prueba, y si eso le servirá para crecer o por el contrario desaparecer, el tiempo lo dirá. Lo que sí aconsejo a cualquiera que se lance a correr una carrera de este tipo es que entrene más que correr trepar cortafuegos y descenderlos. Por lo demás gran ambiente de carrera, buena organización buenas vistas, buenas (aunque pocas ) pistas. Enhorabuena a todos los que se atrevieron con la prueba la hayan finalizado o no
Un saludo
faraon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/01/06
0 Carreiras
103 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 20 Out 2008, 20:38
Asunto: Re: II Carreira de Montaña do Cañon do Sil (Parada do Sil)

Felicitar ós organizadores e sobre todo animalos a continuar. Creo que desde Parada do Sil se está apostando por un tipo de carreira tipicamente de montaña "aconsellados" pola Federación de Montañismo e Escalada. A maioría dos foristas procedemos do atletismo popular e estamos habituados a carreiras de asfalto, supoño que por ese motivo nos choca tanto a dureza da carreira; sen embargo charlando con un dos corredores que chegaron de Asturias me contaba que alí esta carreira sería unha mais, e que hai por aqueles lares varias con mais dureza e dificultade. Creo que todos podemos escoller carreiras mais "suaves", curtas e lisas ou incluso en baixada...algúns de nós disfrutamos coa dureza, con un percorrido esixente e dificil pero tamén precioso. Para min foi un reto xa o ano pasado e aínda que me chegaba con aquela carreira (efectivamente moito mais asequible) disfrutei de novo onte e espero con ansia que chegue a próxima edición. Mentras corría, andaba, ás veces trepaba ou gateaba; non podía deixar de mirar a incrible paisaxe, distraerme pensando nas sabrosas castañas que pisaba, e sobre todo no traballo que pasou alguén marcando o percorrido de forma tan minuciosa...durante a última parte da proba corrín solo (ás veces andei solo) e todo esto me axudou a chegar á meta con bastante dignidade, moi cansado pero contento e ilusionado. Facendo memoria creo que é o lugar mais fermoso no que corrín ( na Ruta do Santo de Montederramo tamén disfrutei moito da nevada) e espero poder seguilo facendo moitos anos mais. Animo a todo o mundo a seguir intentando este gran reto; preparándose un pouco mais ou mesmo correndo de forma mais conservadora e estou certo de que cada ano que pase este tipo de carreiras terá mellor acollida.
Un saúdo a todos e vémonos na próxima.
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Lun, 20 Out 2008, 21:09
Asunto: Re: II Carreira de Montaña do Cañon do Sil (Parada do Sil)

Por resumir:
* Parabéns a Afiador e Faraón, dous fenómenos do deporte ourensán (DEPORTE) con maiúsculas, por ter completado unha carreira exemplar quedando os dous entre os 7 primeiros.
* Parabéns a todos os que remataron (todos sen excepción) porque chegar á meta amosa unha raza, un espíritu de superación, e unha capacidade de asumir retos moi, moi alta. En particular, permitídeme decilo, aos amigos José e Victor do Pato Blanco.
* Descubrín - en carnes propias -que este tipo de provas nada ten que ver cunha prova de ruta, ou con carreiras de montaña "lixeiras". E simplemente un deporte diferente que requiere ser practicado con outras pautas: técnica, planificación, estratexia de carreira, ...
* Estou desexando que chegue 2009 para poder voltar a Parada do Sil e compartir o día con xente que empeza a ser coma da familia.
* Tiven a oportunidade de coñecer a Elpidio, José Manuel de Maceda, falar cos irmáns Folgoso Rocha, Eduardo Alvarez Morais. Ademáis tamén tuven a oportunidade, por primeira vez, de ver chegar a todos os atletas, e ver os seus rostros - xeneralmente orgullosos e con cara de satisfacción.

Ata a próxima, Bubela
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 20 Out 2008, 21:30
Asunto: Re: II Carreira de Montaña do Cañon do Sil (Parada do Sil)

Por mi parte, felicitar a todos los que acabaron y los que se enfrentaron a esta dura prueba, pero especialmente a nuestro Aficionado, que haciendo un entreno nada especifico para montaña, sino adaptándose a un entreno de carreras populares, acabó en un muy buen puesto, y de no ser una única categoría de veteranos, seguramente acabaría en el podium en la categoría de mas de 50. Y seguramente ya está recuperado para darnos caña durante toda la semana y hacer una buena pedestre, como si no hubiese hecho ninguna carrera de esta dureza. Lo dicho, eres un crack Manuel.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
can-oso

Montañés
Montañés
16/09/07
0 Carreiras
166 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 20 Out 2008, 22:12
Asunto: Re: II Carreira de Montaña do Cañon do Sil (Parada do Sil)

Mas de lo mismo, felicidades, enhorabuenas y gracias.
Felicidades a todos los que habeis trabajado para conseguir un recorrido tan espectacular y eso que solo pude hacer hasta el 14.
Enhorabuenas a los que habeis terminado enteros o partidos.
Y gracias, por que esta vez lo he vivido, por el compañerismo que se transmite en este tipo de carreras. Este es el agradecimiento que se merecen los que corriendo y esforzandose para terminar en el menor tiempo posible, se paran para ayudarte, y se ofrecen volver atras para acompañarte al control anterior. No hizo falta, pero el gesto es impresionante.
Recordare bien esta carrera por ser mi bautismo en los abandonos, pero para el año vuelvo.
Se comentaba que las "autovias" que tenia este año se las cepillaban para el proximo, mas toxo y mas carroucho, bien, montaña, montaña. Lo que yo digo acabaremos haciendo de esas que le llaman xtremes.
Saludos
cequelinhos

Novo foreiro
Novo foreiro
23/10/07
0 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 21 Out 2008, 10:32
Asunto: Re: II Carreira de Montaña do Cañon do Sil (Parada do Sil)

Brutal pero á vez preciosa carreira. Realmente foi moi dura sobre todo para min a baixada do Alto de Meda, que me pareceu un pouco perigosa, e non pola pendente, senon por como quedou esa "alfombra de espiños" de uces e toxos despois de desbrozar; donde é moi facil torcer un nocello, cair e marchar a rebolos ata Parada de Sil. Pero bueno, ninguen nos manda meternos nestes fregados.
Tamén faria unha pequena critica polos primeiros Kilometros, e non porque non fosen bonitos, senon porque me parece que deberían meter un tramo máis longo ó principio en subida para seleccionar á xente antes de meter esas baixadas tan estreitas, xa que os que somos torpes imos estorbando á xente que quere baixar rápido.
Polo demáis o entorno é maravilloso, cheo de soutos con castiñeiros centenarios que polo menos dulcifican un pouco a dureza do circuito que parece non ser tal para eses asturianos que parecen de Bilbao. Por certo que comin algunha que outra castaña, xa que hai que apoveiter estas cousas para saborear os productos da terra. Cando corro en Toral, no avituallamento do km 35 hai unha cerdeira que ten unhas cereixas que son un pecado pasar sen probalas.
Na saída, moita xente conocida. Do foro encontreime con Aficionado, que me presentou a Azochador e a U. Por certo gracias a Aficionado, que cando me pasou no Km 30 e me viu tirado cun tirón de campeonato se ofreceu a esperarme. Quedoume un pouco mal sabor de boca ó final xa que depois do tirón, que despois se me repetiu na última subida, casi non puden correr nos últimos kms, polo demáis fun bastante ben toda a carreira.
Por ultimo agradecerlle a organización o traballo feito e animalos a seguir, xa que están nun dilema un pouco duro. Máis dureza con máis élite, ou máis dureza con menos populales.
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mér, 22 Out 2008, 8:39
Asunto: Re: II Carreira de Montaña do Cañon do Sil (Parada do Sil)

A xornada estivo preciosa, e polo que dín todos, o circuito inmellorable. A única pega foi que algúns corredores, non moitos, perdéronse nunha parte do circuito, a piques de rematar, xa polo km 30. Entre eles Elena Naveiro que iba destacada en 1º lugar femenino e estivo perdida durante polo menos media hora e que ó final chegou a trancas e barrancas non sei se tercera ou cuarta. Son gafes do oficio, pero, nestas carreiras tan técnicas e con moitas sinalizacións, coido que nos cruces máis conflictivos deberían poñer voluntarios nos mesmos, porque, unha persoa que leva máis de 30 kms non está para moitos trotes e se pode enganar de camiño. É unha suxerencia que non quero que se tome como queixa. Espero que a organización me perdoe polo "calentón" que tiven nos instantes da chegada a meta de Elena. A organización estivo moi amable, atenta e comprensiva con ela despois do disgusto do suceso.

Saudos.
serafin

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/04/08
0 Carreiras
96 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 25 Out 2008, 16:12
Asunto: Re: II Carreira de Montaña do Cañon do Sil (Parada do Sil)

boas tardes.a min animaronme a participar na carreira de montaña de Parada de Sil, e o final fun, o certo e q e moi dura, chegando en momentos a pasalo mal, pero e gratificante rematala, a pesar de ter un esguince impotante, pero po ano probablemente repita pero cunha mellor preparacion. Dende logo o sitio e precioso e dan ganas de voltar a pasar un fin de seman de reposo,
faraon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/01/06
0 Carreiras
103 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 29 Out 2008, 21:24
Asunto: Re: II Carreira de Montaña do Cañon do Sil (Parada do Sil)

Alguén sabe si se poden ver por algures as fotos que nos fixeron durante a carreira? Por mais que miro non aparecen por ningún lado e desde logo que nos "tiraron" unhas cantas.
curro2000

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/11/06
0 Carreiras
424 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 30 Out 2008, 12:42
Asunto: Re: II Carreira de Montaña do Cañon do Sil (Parada do Sil)

Enhorabuena a todos los participantes en esta preciosa carrera!!!. Me dio mucha pena no poder participar este año, pero me alegra comprobar que la habéis disfrutado tanto (algunos con más sufrimiento que otros). Espero que surjan en Galicia más carreras como esta. Los montes gallegos tienen un potencial increíble todavía sin explotar.

Abraciño!!

trackintrails.com/
aficionado

Montañés
Montañés
6/11/07
0 Carreiras
501 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 31 Out 2008, 13:08
Asunto: Re: II Carreira de Montaña do Cañon do Sil (Parada do Sil)

Enhorabuena

Mi mas cordial felicitación a los organizadores de esta carrera de montaña, pues acabo de leer una noticia según la cual, el año próximo, esta carrera pasa a formar parte del circuito de carreras de montaña de la FEDME.

En la carrera de este año se manifestó, por parte de los organizadores, este interés y si , como parece, se confirma pues enhorabuena. Se reconoce así el buen hacer de los organizadores tal como quedó demostrado en este año.

Saludos cordiales y Felicidades





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos