Foros ›
I Ultra Trail Geira Romana / Via Nova
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Piky

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
13/02/06
0 Carreiras
1893 Mensaxes
Santa Comba - Santiago
Respostar citando Envío Lun, 02 Xuñ 2008, 11:49
Asunto: Re: I Ultra Trail Geira Romana / Via Nova

Hoxe non teño tempo para facer a crónica que espero facer pero aquí vai un adianto. Quero escomenzar a miña crónica dandolle un abrazo especial a Barbanzón co cal tiven pracer de facer mais da metade da carreira y case tres horas xuntos - que dan para moito - ó final creo que acabou hasta o carallo de min porque tuvo a desgracia de decirme que coñecia o trazado da chegada i eu xa non deixei de preguntarlle insistentemente canto carallo quedaba pra chegar. E que 5 horas ó final fanse moitas horas. Menos mal que él - xa ten cara de boa persoa - aguantou estoicamente sin mandarme a merda que era o que merecia.

Logo tamen quero destacar os meus dous compañeiros de tolemia - Pepe e Picapiedra - cos que fixen case catro horas entre coche e autobus pra chegar a línea de saida. Que cracks.

Hasta aqui podo leer. Mañan ou pola tarde mais. So quero comentarvos que é unha proba impresionante. Dura pero preciosa. Mañan mais. Por certo o ano que ven sale de Lobios e coma nos dixo Moutinho queren mais espanhois participando asi que dende aqui anímovos a todos. Ta logo
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Lun, 02 Xuñ 2008, 13:46
Asunto: Re: I Ultra Trail Geira Romana / Via Nova

Easywind un auténtico pracer compartir contigo a meirande parte da carrreira. E non te preocupes que teño dous nenos pequenos e teño moita paciencia Ríndose Ríndose en serio, creo que a parte final a todos e nos fixo moi longaaaaaaa Confuso ... noraboa campeón pola carreira.
Por certo, encantado de coñecer a Picapiedra e a Linneo.
Cabuxa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/11/06
0 Carreiras
388 Mensaxes
El Molinón, grada Este // Mexillón Arena, Tribuna Sur
Respostar citando Envío Lun, 02 Xuñ 2008, 14:34
Asunto: Re: I Ultra Trail Geira Romana / Via Nova

...el que dijo que existe la envidia sana, no tenía ni puta idea, con perdón Enfadado Enfadado En fin, espero no fallar la próxima vez....ENHORABUENA A TODOS, SOIS UNA MÁQUINAS

PUXA SPORTING
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Lun, 02 Xuñ 2008, 15:02
Asunto: Re: I Ultra Trail Geira Romana / Via Nova

Os membros do Car Barbanza (castinheiras, Rubén, Guillermo e eu) saimos na tarde do sábado cara ao Geres, despois dun “fantástico” e animado viaxe de 3 horas (perdémonos en Ponte da Barca) Abraiado chegamos a Campo de Geres. Recollida de dorsais e chips na secretaria (un pouco lento) e charla cos membros do Car Santiago. Despois a cear tempraniño e todos para cama que mañán toca madrugar. As 4:50 erguémonos, almorzo e correndo a coller o autobús para Paredes Secas (vaia despliegue, había 5 autobuses). Ás 7:15 dan a saída, fago os primeiros kilómetros con Lentoperoseguro e Gallego, pero como sei que están mais fortes ca mín, deixo que se vaian, trato de atopar un ritmo cómodo para tratar de rematar sen sufrir en exceso. Nesas estaba cando contacto con Picapiedra e Easywind, facemos varios kilómetros xuntos, ata que Picapiedra decide que imos moi lentos e despégase... Abraiado Moi feliz Despois dun rato tamén abandona o barco Easywind, cunha parada técnica a deixar peso supérfluo. Abraiado ... Fago vários kilómetros só, ata que chega unha parede vertical na que hai que baixar agarrado a unhas raices Abraiado , onde me volve coller Easywind, e esta vez xa é a definitiva. Con él fixen o resto da carreira (un pracer campeón), e deunos tempo a perdernos catro veces Enfadado , subir por unha parede vertical Abraiado (agarrados a unha pasarela de madeira), cruzar un río ca axuda dunha corda e dun membro da organización, meter os pés na lama multitude de veces ... en definitiva moi, moi entretenenido... Ríndose Ríndose A parte final xa en Galicia, faise interminable, son poucos kilómetros pero xa levamos unha chea deles nas pernas, e os derradeiros tres son por unha pista de terra que se fai moi monótona Muerto . Finalmente chegamos, cansados pero felices por rematar. Despois baño quente nas aguas termais (por certo, que aos do Car Santiago gustoulles tanto que quedaron alí a tomalas augas Ríndose Ríndose ) e despois a coller o autobús para ir comer á secretaría da Geira.
A proba atravesa uns lugares impresionantes dunha beleza incrible, o peor de todo os viaxes no autobús que se fan interminables. Noraboa á organización e agardo que reforcen a sinalización nalguns puntos da carreira.
Saudos.

P.D.: Por certo, Easywind que tal as secuelas da caída?
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Lun, 02 Xuñ 2008, 16:27
Asunto: Re: I Ultra Trail Geira Romana / Via Nova

Aquí tenemos las clasificaciones:

www.pontocom.pt/activi...ltados.php

¿Cómo andais? Yo muy cansada, pero sin una agujeta... Abraiado

PD. Linneo al final no tuve la gastroenteritis. Guiño (os traduzco, quiere decir que fui a trabajar ... Ríndose Ríndose Ríndose )
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Lun, 02 Xuñ 2008, 17:03
Asunto: Re: I Ultra Trail Geira Romana / Via Nova

¿que como andamos?, como diria cantado Urko, -con ese tumbao que tienen los guapos al caminar-.
Linneo

Maratoniano
Maratoniano
25/12/06
58 Carreiras
418 Mensaxes
Compostela
Respostar citando Envío Lun, 02 Xuñ 2008, 17:09
Asunto: Re: I Ultra Trail Geira Romana / Via Nova

Xodei eu fixen hoxe 4 km polo monte dos de verdá... como os malos de onte, vá, sube, baixa, auga e pedra a puntapalo, puto gps (malditas as ganas que tiña HOXE de medir nada).
Encantao eu tamén Barbanzón, e a todos os demáis que xa irán saindo na crónica... cando saia...
Cantos folios levas Marola?
A ver se teño tempo entre mañá e pasao.
Adorro Portugal...
Vou pao exame.
Ah case non teño "agujetas", incrible Abraiado

"Há sítios no mundo que são como certas existências humanas: tudo se conjuga
para que nada falte à sua grandeza e perfeição. Este Gerês é um deles."

Miguel Torga, Diário VII


Última edición por Linneo o Lun, 02 Xuñ 2008, 17:10; editado 1 vez
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Lun, 02 Xuñ 2008, 17:10
Asunto: Re: I Ultra Trail Geira Romana / Via Nova

Os que ónte quedamos aló xa esatamos de volta. Físicamente moi ben, é que o balneario fai milagros. Mirade se ben que un par deles pensa en ir hoxe a alameda. Cando poida farei crónica e subirei fotos.
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 02 Xuñ 2008, 22:13
Asunto: Re: I Ultra Trail Geira Romana / Via Nova

lentoperosejuro escribió:
Os que ónte quedamos aló xa esatamos de volta. Físicamente moi ben, é que o balneario fai milagros. Mirade se ben que un par deles pensa en ir hoxe a alameda. Cando poida farei crónica e subirei fotos.
.
Pues si que fuimos Aficionado y yo al final a la alameda, la pena fue que por un contratiempo que me hizo llegar tarde no pudiesemos coincidir, no se a Manuel, pero a mi me presto de maravilla, hombre reconozco que me prestaria mejor un dia mas de balneario, pero...., es lo que hay.
Con respecto a la Ultra, separar 3 partes.
1ª la pre-ultra. Una maravilla poder compartir el dia del sabado (ademas bien aprovechado, porque fue hasta las 12:00 de la noche Demo Demo ), con unos buenos amigos, y cada vez mas, porque estas experiencias unen cada vez mas, sinceramente creo que todos nos lo pasamos genial, incluso los acompañantes.
3ª la post-ultra. (estancia en el Balneario de Lobios), que os voy a contar, os lo podeis imaginar, no se si habra fotos de las caras tomando los chorros, pero casi mejor que nos las haya, porque os moririais de envidia, pero tampoco perdimos el tiempo, porque me parece que (esto va para el car Santiago), ya comenzo a crearse un rodaje por la zona de Cedeira para finales de Agosto, creo que Euge nos mantendra informados Moi feliz Moi feliz Moi feliz .
2ª parte la Ultra. Dar la enhorabuena a Moutinho, y a la organizacion por la prueba, la verdad es que no desmerece nada a las sensacionales fotos enviadas anteriormente por Moutinho, (lo unico pesado son los viajes en autobus, pero es algo dificil de solucionar por lo complicado de la orografia), otro pequeño defecto, podria ser la señalizacion, pero creo que facilmente corregible y seguro que lo haran, de todas formas Aficionado y yo no nos hemos perdido en ninguna ocasion. La prueba en si la dividiria en 2 partes:
A) hasta el Km. 25 en la que junto a Aficionado y Lentoperosejuro disfrute plenamente de la carrera, tanto a nivel fisico como a nivel del paisaje que iba recreando los sentidos, (expectacular)
Ojo morado a partir del avituallamiento (Km. 28), ya la parte fisica no iba tan bien como esperaba en un principio, pero aunque fisicamente ya no estaba disfrutando de la carrera, los paisajes que habia te hacian espabilar los 5 sentidos, y en compañia de Aficionado comparti una ultima parte de carrera con unos bosques, unas cascadas, unas aguas cristalinas, vamos, que aunque te vayas arrastrando, eso lo compensa todo.
Por ultimo decir que la expedicion de este año, creo que dejo el liston muy alto para años posteriores (porque aqui seguro que se volvera) no doy nombres, porque son muchos, pero sabeis por quien lo digo. Vamos, es verdad que el Car del Barbanza, ataco muy fuerte, pero los del Car Santiago, sinceramente de 20, es mas, creo que no podemos suprimir el entreno de los miercoles, creo que vamos en la direccion correcta. Sorriso Sorriso Sorriso . Saludos

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
Linneo

Maratoniano
Maratoniano
25/12/06
58 Carreiras
418 Mensaxes
Compostela
Respostar citando Envío Lun, 02 Xuñ 2008, 22:36
Asunto: Re: I Ultra Trail Geira Romana / Via Nova

Vou facer a crónica e creo que se me vai ir das maos, mal empezamos con esta idea…

Bon, o primeiro da-la noraboa a todos os que participáchedes, é incrible, e se a acabas xa é de máis...

O sábado saio de Ourense ás 8 PM e a viaxe perfecta ata a fronteira, a Portela do Homem... porque despois, ao chegar a un desvío que puña Campo de Gerês 6 km, comezaron os meus problemas...

Resultou ser unha pista en bastante mal estado que me fixo facer ese traxecto en ¾ de hora, cando ata ahí só levaba 1 hora e pouco. O peor era que tiña pensado voltar por ese camiño (non coñecía outro) para durmir en Riocaldo (moi cerca da chegada... a familia da miña nai é desta zona) e claro, para voltar sería de noite, e pensar en ir co meu pobre saxito pola pista esa outra vez sen ver ben os baches...

Mal que ben, cheguei a Campo de Gerês á hora da cea, a eso das 10, as 9 en Portugal, ceo no Camping, pregunto se teñen sítio para durmir sen tenda, e merda, non quedan... Xa é noite...

Marcho a buscar o sítio da presentación e cando o encontro xa estaban rematando, entendín algo sobre o aparato co que nos ían tomar os tempos nos puntos de control e pouco máis... non vexo a ninguén do foro, non era que coñecera a moitos o día antes pero só que fora por fotos debería recoñecer algún... Collo o dorsal e o utensilio ese controlador e marcho, xa son as 12 h españolas...

Qué carallo fago? Busco máis sitios pa durmir ou marcho???? Qué fagooooo?

O de agora non llo contei a ninguén, ainda me da vergoña agora...
Vamos que decidín durmir no coche, total para o que quedaba...
Fatal, apenas durmín, buf, que noite!, adiante atrás sentao doblao, calor co saco, frío fora, vaia animaliño que son... e que pequeno é o saxito...

Xa pola mañá, e vou tentar resumir que estosemevadelasmanos, e sen almorzar, fago os preparativos, mallas, camiseta, vaselina e protector solar, e para levar barritas e bidón na riñonera. Todo esto comodísimo dentro do coche, telojuro. Alamierda ,estaba desexando largar dalí...
Monto no autobus, unha cara conocida QUÉ ALEGRÍA, Barrachina, que me empeza a presentar, moito gusto Lentoperoseguro (igual me lío cos nicks...). Entra Easywind e me presento, encantao e aínda que non nos vimos nos 45 alégrome dese rato xuntos...

Tardamos 1 hora en chegar á saída, qué emoción...

Na saída coñezo a Castinheiras, non sei que tal estará ese que deixou a perna nun barrizal, jejejeje... Tamén a Barbanzón, Vouamodo, Gallego... non sei se acerto ben...

Ala, que xa se da a saída, saúdo romano e parriba, todo parriba, collo un ritmo e vexo que se van alonxando algúns recén coñecidos... e dubido... Queda moito e teño pouco entrenamento, déixome caer para atrás e cóllenme Marola e Barrachina. Boa decisión, a primeira que daba a dereitas...

Imos collendo un ritmo bon, eu non contaba con correr tanto, o ano pasado en Penedos non corrín tanto nin moito menos:
Penedos
• Caminar 12,68 km
• Trotar 11,98 km
• Correr 15,56 km
Geira
• Caminar 3,46 km
• Trotar 23,36 km
• Correr 19,68 km

Coñezo ao pouco ao outro compañeiro de Geira, Pepe, era un mal compañeiro de viaxe, facía a goma e esprintaba ao final fijo jejejeje.
Nestas iamos disfrutando das preciosísimas vistas cando Barrachina empeza a ter problemas. Fazemos un grupo de 7 con 4 portugueses que tamén se vai desfacendo pouco a pouco.

Iamos correndo ben cando de repente aparece un barranco tremendo aos nosos pés... pero é por aquí???? Estes romanos están tolos. Case de cabeza nos lanzamos ao abismo e alaaaaa, veña kms.

Despegámonos un pouco Marola i eu antes de chegar a Campo de Gerês, o xusto para ver un tremendo rebaño de cabras (e cabrós) que non nos deixa pasar, menos mal que o pastor déunos paso, mirándonos con cara de están loucos estes rapazes... entrada triunfal no Museu da Geira, é o que ten entrar con Marola, e habituallamiento sólido importante.

Eu como non almorzara estaba algo acojonao cos sólidos a inxerir e fun picoteando todo o camiño.

Chega Pepe e formamos o terceto definitivo, algún hachazo de Marola, pero non a deixamos marchar soa, jejeje.

Saímos de Campo para o encoro de Vilarinho da Furnas, preciosísima presa de montaña, e ao subirmos á pista empezan os meus problemas musculares, Pepe di de estirar e me apunto rápidamente, Marola vai como unha rosa. Estiro gemelos, intento cuádriceps e latigazo de isquios, primeiro sempre os isquios dirame Pepe despois...Por aquí cruzámonos cos andarines...

Seguimos, eu xa co medo do corpo aos calambres... e trotamos o que podemos con cambios andando cando se puña feia a cousa, Marola sobrada...

Metémonos para o camiño e descubro que dándolle con auga fría ás pernas, éstas parecían mellorar... Estamos na mata da Albergaría...
Subimos cara a Portela do Homen dignamente, cando nos atopamos coa corda... mi madriña... era o momento de meter as pernas enteiras no rio Homem, aí melloraron bastante os calambres... A corda era para badear o río, pa meterse unha boa ost...

Chegamos á Portela do Homem sabendo que só restaba baixar e chegar, sei que o tramo non é para correr moito pero polo menos é pabaixo.
Da igual, fáise máis duro, imos trotando pero empezo a dar grititos tipo Nadal cada vez que piso mal, e non me queda o tobillo nunha destas de milagro...

Volto meter as pernas (para chegar ben lavadiño) na Corga da Fecha (cascada con poza espectacular 2 km antes da meta) e estou preparado para o sprint final...

O camiño final é novo, bo para correr, pero non estaba a cousa para apurar e aínda se me fai algo largo, ao final espríntanme Marola e Pepe e quedo 3º, podium, bueno, non está mal... non contaba tardar menos de 6 horas e nin chegamos as 5:30. Marola estaba para as 5 creo...

En fins que DIVERTIDISISISISISISIMO, recomendabilísismo i aiesosí hai que ir bastante preparao que se pode correr realmente moito, non contaba...

Ao chegar, baños de contraste, que frío o río Caldo... poza de auga quente algo sucilla e volta pa fría. Encantao Picapiedra, que coñecín acá. Tamén a Fema.

Logo despois chegan Barrachina e Castinheiras... seguro que me esquezo dalguén... perdón...

Volta a Campo de Gerês dando unha volta da virgen e a comer que son ben horas e ben gaño que está... Ahí estamos todos, non falta ninguén creo, a Marola danlle os presentes e o laurel e non comparte rián de rián... realmente levámola en volandas os 45 km, pedinlle que repartira peeeerooooo voltei sin nada pa casa... sin nada máis que unha gran sonrisa...

Apertas

"Há sítios no mundo que são como certas existências humanas: tudo se conjuga
para que nada falte à sua grandeza e perfeição. Este Gerês é um deles."

Miguel Torga, Diário VII
Linneo

Maratoniano
Maratoniano
25/12/06
58 Carreiras
418 Mensaxes
Compostela
Respostar citando Envío Lun, 02 Xuñ 2008, 22:36
Asunto: Re: I Ultra Trail Geira Romana / Via Nova

Perdón perdón perdón
Fóiseme a olla
Perdón sorry desculpe
Tiña ganas de contalo

"Há sítios no mundo que são como certas existências humanas: tudo se conjuga
para que nada falte à sua grandeza e perfeição. Este Gerês é um deles."

Miguel Torga, Diário VII
Linneo

Maratoniano
Maratoniano
25/12/06
58 Carreiras
418 Mensaxes
Compostela
Respostar citando Envío Mar, 03 Xuñ 2008, 6:06
Asunto: Re: I Ultra Trail Geira Romana / Via Nova

Fáltanme Aficionado, Barbanzón e algún máis que non lle poño nick, encantadísimo.
E aínda me falta por contar que caín, que o ano que ven volvo, que si é en Riocaldo o final podemos durmir no pueblo, que as vistas son incribles, que os portugueses que coñecín agradabilísimos, que....

"Há sítios no mundo que são como certas existências humanas: tudo se conjuga
para que nada falte à sua grandeza e perfeição. Este Gerês é um deles."

Miguel Torga, Diário VII
Linneo

Maratoniano
Maratoniano
25/12/06
58 Carreiras
418 Mensaxes
Compostela
Respostar citando Envío Mar, 03 Xuñ 2008, 7:22
Asunto: Re: I Ultra Trail Geira Romana / Via Nova

Os portugueses nolo contan en:
www.omundodacorrida.co...759&page=2
Non sei se escreber un libro, que ao ler aos portugueses lembro máis cousas, graciñas a eles tamén...

"Há sítios no mundo que são como certas existências humanas: tudo se conjuga
para que nada falte à sua grandeza e perfeição. Este Gerês é um deles."

Miguel Torga, Diário VII
aficionado

Montañés
Montañés
6/11/07
0 Carreiras
501 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 03 Xuñ 2008, 8:29
Asunto: Re: I Ultra Trail Geira Romana / Via Nova

Estoy seguro, solo hay que leer a Linneo que contar la épica de la carrera se va hacer muy bien, por ello no ahondaré en ello. Contaré algo de las impresiones que tuvimos y compartimos los que decidimos, y pudimos, participar en este evento.

El recorrido es espectacular, y con el añadido del mes de mayo lluvioso que tuvimos mas todavía. El agua brota, corre y salta por todas partes, el estruendo del rio Home cuando se recorre la "Mata da Albergaría" es algo que llevaremos en nuestro recuerdo por mucho tiempo.
Los valles, con sus sucalcos, que divisabamos en la primera parte del recorrido con la luz de la mañana por la tierras de Bouro es de una enorme belleza. Al fodo divisabamos las crestas de los montes fronterizos, estabamos seguros que los romanos y previamente los habitante de esas tierras habrían encontrado algún paso que permitiese cruzar sin necesidad de alcanzar sus cimas. Como decía luego de dejar esos valles llenos de población desperdigada todas partes nos fuimos acercando, algunas veces casi haciendo rapel "Paso de la Quebrada", hacia zonas mas de media montaña llegando a Campo do Geres, los kilómetros o millas iban quedando atras tal como ibamos comprobando segun la numeración iba pasando. La visión posterior del embalse de Vilarinho das Furnas, nos da la tranquilidad necesaria para atravesar la explendida masa boscosa da Mata da Albergaria, aquí la mezcla de carballos, castaños, hallas, grupos de madroños y el sotobosque atlántico característico nos hace añorar tiempos pasados, que no conocimos, en los que este tipo de vegetación debía cubrir todo nuestro territorio. Una verdadera delicia correr por estos parajes. Al alcanzar el paso de Portela do Home, la cosa cambia no solo por que ya bajamos sino prque el camino se hace peor y la vegetacion se empobrece. Ojalá algún día se recupere. Estamos en la meta.

Tanto antes, durante y después del recorrido fue un privilegio compartir con gente de Portugal, gente de Galicia y de fuera de Galicia, gente del foro y de fuera del foro, esta maravillosa experiencia, que espero poder repetir.

Despues de todo lo dicho indicar que esto no es un paseo tiene su dificultad, pero si se entrena algo se hace.

Para finalizar, felicitar a todos los participantes, asi como a los triunfadores.

Saludos a tod@s.
Bareixa

Maratoniano
Maratoniano
18/12/06
0 Carreiras
1268 Mensaxes
Beade capital
Respostar citando Envío Mar, 03 Xuñ 2008, 9:03
Asunto: Re: I Ultra Trail Geira Romana / Via Nova

Noraboa e Parabéns compañeiros carsantiagueses e carbarbanceiros!
Qué envexa me dades!!! Cando empezastes a falar disto penseino, pero entre o descanso mapomeiro, que teríao que adestrar eu só e que esta fin de semana casou un irmán tiveno que pospoñer. Agora que envexa!!
Lin vosos adestramentos e vosas carreiras. Noraboa!!
E unha pregunta ¿qué é o que agora andaredes argallando??





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos