Foros ›
Autor
Mensaxe
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
470 Carreiras
3675 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Mai 2008, 19:13
Asunto: MEDIA MARATON MATOSINHOS.

Xa que o amigo Igor non pon nada, comentar que o día 8 de Xuño, celébrase a IV edición desta media,(queda un pouco antes de chegar a O Porto) a cal ten moi boa pinta.

Toda a información na páxina www.atletas.net , xa ten un enlace directo na páxina de inicio con toda a información.

Eu tiña en mente participar, (ir de fin de semana) pero condicionantes familiares case que seguro que mo impiden.
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Xov, 15 Mai 2008, 21:55
Asunto: Re: MEDIA MARATON MATOSINHOS.

....lastima que sea justo el 8 de junio......porque el dia 7 voy a madrid al concierto de linkinpark en el festimad........

....es una pena porque me apetecia un monton..... Chorando

....en fin..queda como deberes para el 2009...

....ya contareis que tal..... Guiño
igor

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/02/05
0 Carreiras
1405 Mensaxes
Monçao
Respostar citando Envío Sáb, 24 Mai 2008, 20:02
Asunto: Re: MEDIA MARATON MATOSINHOS.

Kurty tens razão esqueci-me por completo da meia de Matosinhos, porém desde já fica o convite pra correr uma meia maratona perto do Porto, no mes de Junho, espero que não esteja muito quente. Ainda por cima foi um esquecimento sem desculpa pois um dos meus amigos é organizador, o que faz com que eu esteja lá presente para correr.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
470 Carreiras
3675 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Mai 2008, 21:19
Asunto: Re: MEDIA MARATON MATOSINHOS.

Non te preocupes Igor, a min quédame pena de non poder participar,xa que tiña gañas de correla. (Parece que esta ben organizada e ten un bo percurso, o problema pode ser o calor)
Máis compromisos familiares impídennos ir a mesma
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mar, 27 Mai 2008, 1:36
Asunto: Re: MEDIA MARATON MATOSINHOS.

Kurty escribió:
Non te preocupes Igor, a min quédame pena de non poder participar,xa que tiña gañas de correla. (Parece que esta ben organizada e ten un bo percurso, o problema pode ser o calor)
Máis compromisos familiares impídennos ir a mesma
Mellor, mellor amigo, máis traballo y menos festa e carrerias que diso non vivimos, jeje, saudos

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos