Foros ›
XV Carreira Popular Mar de Boiro. 13º Memorial Pepe Buceta
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 24 Nov 2019, 18:42
Asunto: XV Carreira Popular Mar de Boiro. 13º Memorial Pepe Buceta

Como puxen no buscador, e non me saiu ningún tema aberto, fago eu, xa que estamos a menos de 7 días da carreira.

Acabo de mirar nas miñas estadísticas, e levo sen correr en Boiro dende o 2014, primeira edición que fixeron de 10 Kms. Así que imaxino que seguirá sendo ese mesmo percorrido, bastante levadeiro, ata chegar a subida da rotonda xa ó final da carreira.
Toda a información ademáis de no calendario, no seguinte enlace:

eventos.emesports.es/i...s/?lang=es
ivanno

Maratoniano
Maratoniano
14/12/08
139 Carreiras
887 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 26 Nov 2019, 11:01
Asunto: Re: XV CARREIRA POPULAR MAR DE BOIRO. 13º MEMORIAL PEPE BUC

Eu tamén volvo a esta carreira despois duns anos no dique seco. A ver que tal se nos da.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 26 Nov 2019, 13:27
Asunto: Re: XV CARREIRA POPULAR MAR DE BOIRO. 13º MEMORIAL PEPE BUC

Allí estaremos. Siempre es un gustazo correr en Boiro, la verdad.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
orion764

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/13
18 Carreiras
826 Mensaxes
Santiago Compostela
Respostar citando Envío Mar, 26 Nov 2019, 17:48
Asunto: Re: XV CARREIRA POPULAR MAR DE BOIRO. 13º MEMORIAL PEPE BUCETA

Me encanta esta carrera. Muchos años seguidos llendo a BOIRO y mejorando tiempos, pero lamentablemente este año estaré en Valencia ese día. Disfrutarla
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 28 Nov 2019, 15:48
Asunto: Re: XV CARREIRA POPULAR MAR DE BOIRO. 13º MEMORIAL PEPE BUC

Para os que estén pensando si apuntarse, hoxe a noite remata o prazo de inscripción.
JacoboDC

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/06/13
65 Carreiras
704 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Dom, 01 Dec 2019, 19:19
Asunto: Re: XV CARREIRA POPULAR MAR DE BOIRO. 13º MEMORIAL PEPE BUCETA

Como siempre una gozada correr en Boiro, incluso con viento
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Dec 2019, 20:49
Asunto: Re: XV CARREIRA POPULAR MAR DE BOIRO. 13º MEMORIAL PEPE BUC

Pois despois de varios anos de ausencia, volvín a correr en Boiro, xa non me acordaba de que é unha carreira ca sua dureza.
Ademáis é unha carreira con trampa, xa que os 3 primeiros Kms. son rapidisimos, saida desbocada para abaixo da marioría da xente, eu non vou nada cómodo, xa que cando ainda non ian 2 Kms. notei un amago de punto no costado, así que tratei de controlar a respiración, do 3 ó 4 é todo subida, non excesivamente dura pero longa. E despois xa ven un rompepernas total, con tendencia xeneralizada a subir, eu nas baixadas tentaba recuperar algo, pero a puntilla, xa ven no derradeiro Km. ca subida final ata a rotonda, eu e coma a min os que ian o redor costounos un mundo rematala, pero dende ahí ata meta, só queda baixada e terreo chan.
Sain co obxetivo de facer 42'59", pero saiume un 43'17" oficial, que tampouco está tan mal para uns 10 kms. escasos.

Un saudo e creo que a próxima parada vai ser a carreira de Touro dentro de 2 semanas, xa que Lugo quédame demasiado lonxe para correr tan só 10 Kms.
xavibass

Novo foreiro
Novo foreiro
27/01/19
0 Carreiras
40 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 02 Dec 2019, 14:13
Asunto: Re: XV CARREIRA POPULAR MAR DE BOIRO. 13º MEMORIAL PEPE BUCETA

Gustoume moito, gustanme que teñan algo de costas.
Quería facer un test de cara a Monumental de Lugo para baixar de 45, é foi un puntazo que houbera banderines. Fun co chico de 45, majísimo por certo, e ía explicando o que nos iamos atopar que se agradece moito o ser unha volta.
O tramo da última rotonda sí que tira, o final fixen 44.18 creo que foi, gracias o chico do banderin de 45. Se non non creo que fixera ese tempo, do que estou moi contento porque levo correndo un ano, ahora toca Monumental e Sin Son a ver que tal se dan.

En canto a organización moi ben, en todos los cruces voluntarios, os fisios o final de carreira moi ben, tratoume a chica dunha molestia no sóleo que agradecín moito.
E o chocolate moi bon

olivier_marceau

Novo foreiro
Novo foreiro
17/09/19
0 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 02 Dec 2019, 15:20
Asunto: Re: XV CARREIRA POPULAR MAR DE BOIRO. 13º MEMORIAL PEPE BUC

Hola!! Sorprendeume o nivel das marcas. Levo correndo 5 meses despois de estar varios anos sen correr especificamente e facendo 4.40 ó km reais...(dixéronme que eran sobre 9.7km, non 10) quedo da metade para atras...
As rectas interminables picando para arriba...doían de velas Moi feliz
Alguén sabe onde hai fotos da proba?
Saúdos





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos