Foros ›
Autor
Mensaxe
jamardios

Novo foreiro
Novo foreiro
11/06/16
25 Carreiras
19 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 14 Nov 2019, 20:51
Asunto: Re: Media Maratón de Vigo (17/11/2019)

Grazas Kurty.
Teñen que mellorar algúns aspectos da carreira, a nivel organizativo e informativo sobre todo, como por exemplo o do prezo do bus, diferente ós de fora de Vigo ou non posuidores da PassVigo, pero a ver se son cousas que van mellorando en futuras edicións, porque o circuito ten moi boa pinta. Vémonos o domingo!!!
anpefi

Maratoniano
Maratoniano
5/02/11
100 Carreiras
1020 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 15 Nov 2019, 14:28
Asunto: Re: Media Maratón de Vigo (17/11/2019)

Ojo a los de fuera que no conozcáis el circuito. Ya en los primeros kilómetros veréis que no es exactamente tan llana como decía por las redes sociales. Pero mucho ojo a la "(t)rampa" que tendréis al acabar el túnel, tanto la primera (hasta la rotonda donde daréis vuelta para meterse de nuevo en el tunel, como en la salida a la paellera. Será el km 18 o 19.
Tened en cuenta también que es seguro que perderéis cobertura GPS en todo el túnel.

Ojalá lo paséis bien.
Delatorre

Maratoniano
Maratoniano
5/09/18
50 Carreiras
203 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 15 Nov 2019, 16:00
Asunto: Re: Media Maratón de Vigo (17/11/2019)

Y el tramo por Bouzas es un poco correcalles con muchos giros
Delatorre

Maratoniano
Maratoniano
5/09/18
50 Carreiras
203 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Nov 2019, 12:36
Asunto: Re: Media Maratón de Vigo (17/11/2019)

Pues al final tuvimos suerte y el día estuvo genial para correr esta nueva Media que llana, lo que se dice llana pues no es, en todos los km hay "algo". De todas formas, a mi el recorrido en líneas generales me parece bonito para correr pero he de decir que los túneles se me hicieron un poco pesados.
Enhorabuena a la organización por esta primera edición con el único "pero" del ropero en meta que fue un poco caótico
gertiz

Maratoniano
Maratoniano
15/08/11
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Nov 2019, 13:35
Asunto: Re: Media Maratón de Vigo (17/11/2019)

Para min estivo moi moi ben. Sempre hai cousas que mellorar pero encantoume. A min os tuneis si me gustaron, sobretodo con esa música a todo trapo!!! O tema dos relevos deulle moita animación nos lugares de cambio o que tamén se agradeceu. Que o percorrido tiña miga estaba claro!! En Vigo facer algo sen costas pois non tería gracia jajaja!! Pero felicitar aos organizadores xa que penso estivo moi ben. Nesra liña de traballo esta carreira vai ser das imprescindibles
jamardios

Novo foreiro
Novo foreiro
11/06/16
25 Carreiras
19 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 17 Nov 2019, 17:49
Asunto: Re: Media Maratón de Vigo (17/11/2019)

Concordo cos compañeiros, fantástica carreira. Mañá perfecta no climatolóxico, circuito con máis dureza da esperada pero bastante boa de levar, organización aprobando con nota (moi bos detalles: o de dar froita nos avituallamentos, a música rock a entrada do túnel, o chocolate quente na meta...). Faltan por pulir algúns pequenos detalles, pero para ser a primeira edición co novo circuito, penso que saiu todo moi ben. Doulles a noraboa dende este foro!!!
micholox

Maratoniano
Maratoniano
9/11/14
5 Carreiras
130 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Nov 2019, 17:56
Asunto: Re: Media Maratón de Vigo (17/11/2019)

Eu tamen quedei moi moi contento, ca noite que fixo e contando que choveu ata +/- as 08:30 a climatología para correr perfecta. A organización moi Ben e o recorrido moi chulo, sobre 125m de desnivel acumulado. A mellorar o gardarroupa post-carreira e parece ser que acabouse a auga nos primeros avituallamientos. As duchas do Náutico perfectas. Espero que se repita en vindeiros anos. Un saludo
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Nov 2019, 18:03
Asunto: Re: Media Maratón de Vigo (17/11/2019)

micholox escribió:
Eu tamen quedei moi moi contento, ca noite que fixo e contando que choveu ata +/- as 08:30 a climatología para correr perfecta. A organización moi Ben e o recorrido moi chulo, sobre 125m de desnivel acumulado. A mellorar o gardarroupa post-carreira e parece ser que acabouse a auga nos primeros avituallamientos. As duchas do Náutico perfectas. Espero que se repita en vindeiros anos. Un saludo
Doy fe que se acabó el agua para el grupo de cola (en el suelo habitar). Hasta el Km 15 no puede beber agua. En el primero ni isotónica.
Siento mi cabreo en el segundo avituallamiento.
Los Voluntarios muy atentos y amables
Yo también quedé satisfecho. Espero que subsanados los errores esta MM tenga larga vida
filecho

Novo foreiro
Novo foreiro
25/11/18
0 Carreiras
8 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Nov 2019, 18:09
Asunto: Re: Media Maratón de Vigo (17/11/2019)

o primeiro que quero decir é ánimo os organizadores, non é facil facer a primeira carreira e que todo saia perfecto, as cousiñas a mellorar xa o dixeron anteriores comentarios, un detalle que podería facer a carreira MAIS RAPIDA e menos durilla sería suprimir a última saida do tunel, esa saida e logo volver a sair na paellera deixante tocado tocado......e outra cousa, sabe alguen se a medición da media é correcta, ou se polo contrario fáltanlle alguns metros?
cor71

Maratoniano
Maratoniano
28/03/15
0 Carreiras
93 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 17 Nov 2019, 18:26
Asunto: Re: Media Maratón de Vigo (17/11/2019)

Supongo que es complicado hacer una media en ruta dentro de una ciudad, tienen cosas que mejorar, ropero, avituallamientos, zona de meta un poco desmangelada para una ciudad como Vigo, pero en resumen estuvo bien, muy bien para ser la primera edición, mejorando cuatro cositas ( una la fecha, a una semana de Vilagarcia, no lo veo) puede ser una fija para mucha gente.
Eso sí, la vendieron como llana y llana, llana como que no.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Nov 2019, 18:55
Asunto: Re: Media Maratón de Vigo (17/11/2019)

Pois rematada esta "nova media", imos ca crónica.
Chegada en tren a Vigo con 2 minutos de adianto (8:31) e chovendo, así que saio trotando da estación, cando chego a Praza de Compostela, xa vexo que van máis corredores, así que xa vou andando. Había varios buses, eu entrei dos primeiros no derradeiro, as 8:56 estabamos saindo. Chegada ó lugar da saida, no que había un gran despliegue de medios. Recollida de dorsal, preparación para correr e entrega de mochila, quedan 20 minutos e vou quentar un pouco pola zona, xa que non chove nin hai nada de aire.
Situome máis ou menos pola metade, e como vin o globo de 1h35' un pouco adiante, penso en ir con él, pero entre que tardei 13" en pasar polo arco e os primeiros mts. vas algo taponado, escápaseme rapidamente, ata pasar o Km. 2 non pillei ó de 1h40" e eso que os fixen a 4'27" de media polo Gps. O percorrido, da unha volta pola zona, ten varias subidiñas e baixadas, e no Km 6 pasamos outra vez polo arco de saida, e xa tiramos pola costa, en sentido inverso o percorrido da Vig-Bay, xusto ó paso polo 8 pillo a liebre de 1h35", (un crack), ata ahí menos o 1 e o 3 todos de 4'28" para abaixo, vou moi cómodo, xa que podo ir falando. A liebre vainos indicando as subidas e incidencias que podemos atopar.
O chegar a zona de Bouzas o meu GPS, vólvese tolo e xa marca uns ritmos imposibles. Entramos en Vigo, e o grupo vai moi reducido, uns por que se quedan e outros por que tiraron para adiante. Toca agora a zona que menos me gustou, os túneles,
Na baixada do 2º túnel, voume do grupiño sen darme conta, e tiro a bo ritmo para adiante, pero como ben dixeron por aqui a vispera, vaia ca subida de saida ata a rotonda, ahí costoume acabala, pero ó dar a volta recuperamos na baixada, a seguinte subida, a de saida dos túneles dóuseme mellor.
Xa non queda nadiña para rematar, a subida que queda preto da Praza de Compostela, fíxome dano, pero a carreira xa está rematada como quen di.
Chegada a bo ritmo a meta en 1h33'23" oficial, máis que satisfeito ca carreira.
Algunha parte do percorrido non me gustou, pero se hai máis edicións, (túneles, fixéronse eternos) que espero que sí, espero ser da partida.
titus

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
14/09/12
10 Carreiras
195 Mensaxes
Camos (nigran)
Respostar citando Envío Dom, 17 Nov 2019, 19:09
Asunto: Re: Media Maratón de Vigo (17/11/2019)

Buenas tardes noches, para mi sin duda para ser la primera edición con nueva organización esta muy bien, está claro q siempre hay q mejorar cosillas, pero en lineas generales muy bien.
Lo q se dice llana llana, para nada, igual se puede corregir el recorrido, los tuneles a mi me gustaron, repito con unas pequeñas pinceladas, una fija. Felicidadess a tod@s
orion764

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/13
18 Carreiras
826 Mensaxes
Santiago Compostela
Respostar citando Envío Dom, 17 Nov 2019, 19:45
Asunto: Re: Media Maratón de Vigo (17/11/2019)

Pues mi opinión es como sigue:
1° ya no entendía porque el bus había que pagarlo a parte de la inscripción, pero resulta que se podía pagar en el propio bus, me hubiera gustado saberlo para no tener que registrarme en la plataforma de pago. Además es la primera vez que en una carrera en la que hay que utilizar un bus de llegada a salida tengo que ir de pie ( ya me imagino que es línea urbana).
2° Es un error muy grave que en el 1er y 2° avituallamiento no hubiese agua para los últimos (que también pagamos), yo iba a unos cientos de Metros detrás de la liebre de 1h55’ y no pude beber más que un vaso de isotônico en el km 11 y en el primero no había nada. Hoy no hizo calor pero a cualquiera le puede dar un calambre sin hidratarse.

Hay otras cosas que se podrían mejorar más como el vigilar el tráfico algo mejor, en algunas zonas los coches pasaban demasiado cerca y por Canido algún coche salió de un garaje pasando delante mia y de otros corredores sin detenerse hacia el otro carril.
La carrera me gustó, me gustó el trazado, las vistas en casi todo el recorrido y en general con buen perfil. Como han dicho lo duro está al principio y al final, el resto es muy rapido.
Yo no tuve ningún problema con el guardarropa y las duchas en el Náutico muy bien.
Personalmente me voy contento mas que con mi tiempo 1h54’ neto con mi estado físico a la llegada, sin agotamiento. Valencia está ahí en 15 días y hoy me he quedado satisfecho.

Si se vuelve a hacer y yo vuelvo tengo claro que me llevo un agua al cinto.
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1489 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 17 Nov 2019, 20:34
Asunto: Re: Media Maratón de Vigo (17/11/2019)

En general, he quedado muy contento con esta carrera, y eso que hace unas semanas estaba con la mosca detrás de la oreja con el tema de recorrido sin concretar, traslado meta/salida etc, pero luego a la hora de la verdad creo que la organización ha estado a la altura, muy buena la salida con el campo del Vao, duchas en el Náutico etc.

Puntos a mejorar, pues la ya citada del avituallamiento (donde la organización ha pedido disculpas públicamente y seguro la próxima edición no volverá a ocurrir) y el guardarropa. Yo por ejemplo llegué cuando apenas había nadie y la entrega fue caótica, estuve 20 minutos porque las bolsas estaban sin ordenar y os podéis imaginar el lío que se montó, aunque los miembros de la organización pusieron todo su empeño en arreglarlo, pero este es otro punto que debe mejorar.

El recorrido es divertido, es durillo y a mi el tramo del túnel me gustó, aunque la recta del km 19 es excesiva, castiga demasiado y podría evitarse.

Ojalá tengamos mas ediciones,será una de mis fijas,

Saludos

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
piratasgz

Novo foreiro
Novo foreiro
17/09/12
0 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Nov 2019, 16:44
Asunto: Re: Media Maratón de Vigo (17/11/2019)

Para ser a primeira Media Maratón que organizan e pa quitarse o sombreiro, onte nos a disfrutamos e agora lle toca a organización facer o mesmo.

Mil Grazas.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos