Foros ›
XXXVII CARREIRA PEDESTRE POPULAR DA AMAÍA - FOTOS E GRAZAS!
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1926 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Dom, 06 Out 2019, 19:09
Asunto: Re: XXXVII CARREIRA PEDESTRE POPULAR DA AMAÍA - BRIÓN

Nunca a correra, e teño que recoñecer que me gustou o circuito. Baixada longa e de vertigo para logo meterse a dereita por un camiño de terra, subidiña corta e máis baixada hacia a esquerda; logo o resto do percorrido e subindo, ainda que con pouco desnivel (excepto un par de costiñas cortas), para recuperar todo o baixado. Teño que recoñecer, que pese a ser a duas voltas, se me fixo moi entretido.

Aparcamento habilitado a beiriña, ambiente festivo, moitos foreiros ceñecidos da zona, o certo é que estes anos me estiven perdendo unha boa carreira pertiño da casa, por ir sempre o Coruña10. Grazas a Correr en Galicia e a organización por ese dorsal que me tocou no sorteo, que me fixo descubrir esta prova.

Quedaronme gañas de voltar a esta carreira para o ano.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Lun, 07 Out 2019, 10:11
Asunto: Re: XXXVII CARREIRA PEDESTRE POPULAR DA AMAÍA - BRIÓN

...ata había camiseta nova Moi feliz

Hai que facer unha pensada para ver de mellorar a organización da carreira dos pitufos y los papás y las mamás, pero polo demáis un gusto participar un ano máis.

-- Chámame "ghose"
concellodebrion

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/09/11
29 Carreiras
91 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 09 Out 2019, 8:39
Asunto: Re: XXXVII CARREIRA PEDESTRE POPULAR DA AMAÍA - FOTOS E GRAZ

Dende o Concello de Brión reiteramos o noso agradecemento a todas as persoas que participaron dunha maneira ou outra para que a XXXVII edición da carreira pedestre da Amaía poidera celebrarse con grande éxito. Moitas grazas por facer que o primerio sábado de outubro fora a gran festa do deporte en Brión.

Tamén queremos pedir desculpas porque sabemos dos erros que cometemos, como sempre aprendemos deles e procuraremos mellorar na seguinte edición.

Por último deixamos o enlace á páxina oficial da proba onde poderedes atopar todas as galerías de fotos que poidemos recopilar

>>> GALERÍAS FOTOGRÁFICAS <<<

Grazas a todas e todos e agardamos contar convosco de aquí a un ano na 38 edición.

CASA DA CULTURA - CONCELLO DE BRIÓN
Carballeira de Santa Minia, Nº 5 - 15865 - Brión
Tl. 981 50 99 08 - Fax. 981 50 99 69
concellodebrion @ gmail.com






Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos