Foros ›
XXXVII CARREIRA PEDESTRE POPULAR DA AMAÍA - FOTOS E GRAZAS!
Forum Index / Carreiras Populares en Galicia
Reply to topic

Author

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1762 Posts
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Reply with quote Post Sun, 06 Oct 2019, 19:09
Post subject: Re: XXXVII CARREIRA PEDESTRE POPULAR DA AMAÍA - BRIÓN

Nunca a correra, e teño que recoñecer que me gustou o circuito. Baixada longa e de vertigo para logo meterse a dereita por un camiño de terra, subidiña corta e máis baixada hacia a esquerda; logo o resto do percorrido e subindo, ainda que con pouco desnivel (excepto un par de costiñas cortas), para recuperar todo o baixado. Teño que recoñecer, que pese a ser a duas voltas, se me fixo moi entretido.

Aparcamento habilitado a beiriña, ambiente festivo, moitos foreiros ceñecidos da zona, o certo é que estes anos me estiven perdendo unha boa carreira pertiño da casa, por ir sempre o Coruña10. Grazas a Correr en Galicia e a organización por ese dorsal que me tocou no sorteo, que me fixo descubrir esta prova.

Quedaronme gañas de voltar a esta carreira para o ano.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2147 Posts
Galiza
Reply with quote Post Mon, 07 Oct 2019, 10:11
Post subject: Re: XXXVII CARREIRA PEDESTRE POPULAR DA AMAÍA - BRIÓN

...ata había camiseta nova Very Happy

Hai que facer unha pensada para ver de mellorar a organización da carreira dos pitufos y los papás y las mamás, pero polo demáis un gusto participar un ano máis.

Coida a CorrerEnGalicia -- Blog -- Chámame "ghose"
concellodebrion

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/09/11
29 Carreiras
81 Posts

Reply with quote Post Wed, 09 Oct 2019, 8:39
Post subject: Re: XXXVII CARREIRA PEDESTRE POPULAR DA AMAÍA - FOTOS E GRAZ

Dende o Concello de Brión reiteramos o noso agradecemento a todas as persoas que participaron dunha maneira ou outra para que a XXXVII edición da carreira pedestre da Amaía poidera celebrarse con grande éxito. Moitas grazas por facer que o primerio sábado de outubro fora a gran festa do deporte en Brión.

Tamén queremos pedir desculpas porque sabemos dos erros que cometemos, como sempre aprendemos deles e procuraremos mellorar na seguinte edición.

Por último deixamos o enlace á páxina oficial da proba onde poderedes atopar todas as galerías de fotos que poidemos recopilar

>>> GALERÍAS FOTOGRÁFICAS <<<

Grazas a todas e todos e agardamos contar convosco de aquí a un ano na 38 edición.

CASA DA CULTURA - CONCELLO DE BRIÓN
Carballeira de Santa Minia, Nº 5 - 15865 - Brión
Tl. 981 50 99 08 - Fax. 981 50 99 69
concellodebrion @ gmail.com

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum