Foros ›
VIII Circuito Corre San - Ruta da Prata - Angrois 12/10
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
CorreSan

Organización
Organización
7/08/16
14 Carreiras
53 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Set 2019, 12:04
Asunto: VIII Circuito Corre San - Ruta da Prata - Angrois 12/10

Pois faltaba abrir o tema oficial do Circuito CorreSan 2019. Así que, xa está lanzada a 8ª edición deste circuito, mantendo a estructura do pasado ano, CorreSan comenzará o 21 de setembro pola nocturna Cidade Vella, unha proba fermosa de pouco máis de 5 km de percorrido.

Toda a información tendela no ligazón Frecha
www.carreirasgalegas.c...f003b63216




Última edición por CorreSan o Mér, 02 Out 2019, 9:15; editado 1 vez
BUJI

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/05/09
0 Carreiras
52 Mensaxes
Outes
Respostar citando Envío Sáb, 21 Set 2019, 21:01
Asunto: Re: VIII Crcuito Corre San - Nocturna Cidade Vella 21/09

Bastante triste, cabreado e de todo porque iba con toda a ilusión de volver a poder correr a nocturna por Compostela tras uns anos q por unhas cousas ou outras non puden e resulta q estou vindo de volta sin poder facela porque resulta q se pecha a recollida de dorsais 1:30 h antes da saída, cousa q non cumplín pois non dei chegado hasta 1 hora antes. E, por riba, toda a inflexibilidade no tema, conmigo e con outros compañeiros q acostumados a q en todos lados deixen 30’ antes do inicio quedaban atónitos co tema.
De veras q me parece q algo está fallando últimamente en moitas probas “populares” nas q parece q o popular se entende de cara a cobrar máis á xente de dar uns moi bos premios ós mellores, gran parafernalia mediática q non digo q estea ben nin mal, alá o criterio de cada un e eso sí en descoidar moi moito ese cariño hacia a xente; esa inclusividade a todo o mundo; en definitiva ese bo rollo q debe primar nas probas populares.
Xa o síntoo pero é o q penso; de verdade q moi decepcionado con estas cousas
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 21 Set 2019, 21:36
Asunto: Re: VIII Crcuito Corre San - Nocturna Cidade Vella 21/09

Buji, pois vaia putada o da entrega de dorsais, polo xeral como ben dís poñen ata 30' antes, pero cantidade de veces, temos visto como en moitas carreiras, ainda poñendo eso no Rgto. están dando os dorsais ata que comenza a carreira.
Eu si vou ata Santiago ainda que estivera cabreado, unha vez que estou alí , correría sen dorsal, xa que o tiña pagado.

P.D.: tiñas que virte con nos a Dombate, encantoume a carreira.
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
940 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 21 Set 2019, 23:51
Asunto: Re: VIII Crcuito Corre San - Nocturna Cidade Vella 21/09

BUJI escribió:
Bastante triste, cabreado [...]

Podemos criticar a decisión de facer entrega de dorsais ata 1h30m antes da proba. Pero antes, cando se le o reglamento. Supoño que o farían porque habia categorias antes e co día que estaba andarían faltos de persoal tamén.
Hai que ler o reglamemto sempre. O ano pasado algún levou a sorpresa de que quixeran cobrarlle un segundo dorsal para o circuito antes dunha proba e incluso tiña máis que dicir.
Agora...o cabreo que colleches tivo que ser bo. Eso é de entender. Unha mágoa.
Ronin

Novo foreiro
Novo foreiro
14/06/15
48 Carreiras
28 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Set 2019, 6:27
Asunto: Re: VIII Crcuito Corre San - Nocturna Cidade Vella 21/09

Es una pena lo que les ha ocurrido a estos compañeros, pero yo descargo de responsabilidad a la organización. Tenemos la obligación de leer los reglamentos, precisamente para evitar estas situaciones. No digo que lo leamos entero (aunque de deberíamos), pero si temas importantes como: hora y lugar de la salida, lugar y hasta cuando se entregan los dorsales e incluso si es un circuito como funciona la puntuación. Esto debería ser lo mínimo que se lea, ya que como bien se comenta por lo general se entregan hasta 30´ antes y con cierto margen, pero en determinadas carreras por lo que sea la organización cambia los criterios. Otro ejemplo es el caso de la San Silvestre compostelana, que no se entregan dorsales a partir de la 13:30 del 31 y que se recoge un dorsal diferente al del circuito, y a pesar de que mandan correos y lo destacan en rojo siempre hay algún "despistado".

Por otra parte y pasando al plano meramente deportivo este año se cambio el sentido de la carrera la pena es que con la cantidad de lluvia que cayo (cosa que no se puede culpar a la organización) pues hizo la carrera algo mas peligrosa, sobretodo bajando la calle de la Conga. No puedo decir si así es mas rápido el circuito, cierto que la mayoría de la gente hizo peor tiempo que el año pasado pero la zona vieja y la alameda en mojado hace que el ritmo baje, en mi caso clave el crono del año asado y quedando más cerca e incluso por delante de gente que en teoría tiene mas ritmo que yo, colándome entre los 40 primeros, habrá que esperar al año que viene para poder valorar si así es mas rápido.

Destacar también el trabajo de los voluntarios que soportaron las inclemencias del tiempo para ayudar a la organización y a los chicos de Protección Civil, que en varios puntos los vi sujetando a gente in cívica que no se podía esperar para cruzar, supongo que llegaban tarde al bar.

Gracias a la organización que a pesar de la poca antelación han sacado adelante otra vez este circuito que me encanta. gran trabajo, solo queda disfrutar y pedir que el clima mejore, de momento el listón meteorológico está bajo jajajaja.

Un saludo
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1305 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 22 Set 2019, 10:06
Asunto: Re: VIII Crcuito Corre San - Nocturna Cidade Vella 21/09

Quizás tengamos que empezar a darnos cuenta de que la Capital de Galicia, Santiago de Compostela, esa ciudad tan bella y visita de millones de personas, necesite una revolución en muchos aspectos, por donde empezar... eso deberían de saberlo los que gobiernan.

Pero un año más, y van unos cuantos, vemos salir la CorreSan a última hora, con muchísima gente que ni se ha enterado de este circuito o carrera ( muchos ayer en Dombate nos comentaban que no sabían de la carrera y les hubiera encantado participar ), pero seguimos organizando con calzador los eventos deportivos, parece ser que no hay presupuesto... y claro, es lógico que nos pueda venir a la mente los cientos de miles de euros que se destinan a otro tipo de cosas... incluso deportivas.

Pero eventos que reunen en una pequeña ciudad como Compostela, a miles de personas para correr, como las CorreSan o la carrera del Correo, se han estancado, o incluso van para abajo por pequeños detalles que desde fuera nos cuesta ver y solo logramos a hacer críticas, con mucha razón a veces.

Pero quienes vivimos esto un poco más de cerca, vemos que detrás de la organización de la CorreSan hay cuatro personas que se encargan del trabajo que en otras ciudades hacen 40, y con todo, las cosas salen adelante con bastante calidad.

El problema vendrá cuando estos 4 se cansen, y Santiago se quede otra vez solo con la popular del Correo, esa que ya está en el filo de la navaja y sigue subiendo sus precios, sigue sin guardarropa, etc etc... ayer uno de esos 4, quien sabe si por la fatiga de tener que hacer el trabajo de 5, hincó la rodilla bajo la lluvia, después de llevar días trabajando muy mucho para sacar esta carrera adelante, como tantas otras veces, claro que tenemos derecho a cabrearnos cuando no está todo a nuestro gusto, y protestar, pero no lo hacemos ante quien debemos, por suerte ha quedado en un susto, y los sanitarios pudieron recuperar a este incansable trabajador de nuestras carreras populares, muchas veces trabajando sin cobrar un euro, y como estamos viendo, poniendo su vida en juego.

www.youtube.com/channe...subscriber
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Dom, 22 Set 2019, 16:45
Asunto: Re: VIII Crcuito Corre San - Nocturna Cidade Vella 21/09

Triste un saúdo para o compañeiro, desexo que se recupere ben e axiña e, se así o desexa, comparta de novo o camiño con todos nós.

Este tipo de problemas son dunha orde superior as dificultades e problemas organizativos.

-- Chámame "ghose"
EnriqueC

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/01/17
7 Carreiras
200 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 23 Set 2019, 4:19
Asunto: Re: VIII Crcuito Corre San - Nocturna Cidade Vella 21/09

mac-ray escribió:

El problema vendrá cuando estos 4 se cansen, y Santiago se quede otra vez solo con la popular del Correo, esa que ya está en el filo de la navaja y sigue subiendo sus precios, sigue sin guardarropa, etc etc... ayer uno de esos 4, quien sabe si por la fatiga de tener que hacer el trabajo de 5, hincó la rodilla bajo la lluvia, después de llevar días trabajando muy mucho para sacar esta carrera adelante, como tantas otras veces, claro que tenemos derecho a cabrearnos cuando no está todo a nuestro gusto, y protestar, pero no lo hacemos ante quien debemos, por suerte ha quedado en un susto, y los sanitarios pudieron recuperar a este incansable trabajador de nuestras carreras populares, muchas veces trabajando sin cobrar un euro, y como estamos viendo, poniendo su vida en juego.

Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Set 2019, 5:59
Asunto: Re: VIII Crcuito Corre San - Nocturna Cidade Vella 21/09

Párese e unha falta de respeto moi grave por parte de quen organiza o evento, EU si pago teño direito a correr, ademáis 1 h, e media antes para coller o dorsal nin que fora esto a maratón de París, pero bueno así xa sei donde non teño q correr unha lástima de carreira
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 24 Set 2019, 9:54
Asunto: Re: VIII Crcuito Corre San - Nocturna Cidade Vella 21/09

Boas.
Sobre a polémica dos horarios de recollida de dorsais, e sendo consciente de que son dos de chegar a última hora (gran defecto meu), teño que recoñecer que sendo en parte responsable do mesmo, eu anoteime ao circuito como o que máis, e recibín este correo:

XA PODES CONSULTAR O NÚMERO DO TEU DORSAL (AQUÍ)
Lembra que o dorsal do circuíto debe ser conservado e utilizado en todas as carreiras do circuíto
RECOLLIDA DE DORSAIS:
Venres 20 de setembro de 10:00h a 19:00h en Gonzacar Santiago de Compostela (Rúa do Cruceiro da Coruña, 236)
Sádado 21 de setembro de 10:00h a 13:00h en Gonzacar Santiago de Compostela (Rúa do Cruceiro da Coruña, 236)
Sádado 21 de setembro de 19:00h a 21:00h na Praza do Obradoiro.
Vémonos na carreira!


Moitas veces nos costa entender que esta xente voluntaria leva 2 días entregando dorsais e só cumpren o establecido previamente. Polo tanto, e repito, que son sempre dos de última hora e teño quedado sen correr ou sair 5'tarde (pasoume este verán nunha carreira sen ir máis lonxe) , achegueime previamente a recoller o dorsal, pero non podería esixir que mo desen en caso de chegar tarde.
Poderiase entrar a valorar se é o máis axeitado, ou se un ven de fora ou ven de Santiago, pero esto pasoulle a xente de Santiago tamén. Se che avisan previamente non me parece moi xusto que se critique a unha organización por este motiva e máis se cabe a posibilidade de que cho recollan. Pero está non deixa de ser a miña opinión, respectando outras.

Na parte estrictamente deportiva, dicir que para min gaña moito o circuito neste sentido, non podo juzgalo a nivel de tempo porque case baixei 2' o tempo do pasado ano, pero o estado de forma tamén era diferente; a choiva impideu que se fose rápido nalgunhas zonas, pero así concéntrase toda a subida na Praza de Cervantes; a min gustoume moito máis.

O tema da chuvia foi unha tolemia e empaña un pouco estes eventos, pero correndo a verdade e que son dos que me sinto mellor chovendo.

Vémonos en Angrois!.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
CorreSan

Organización
Organización
7/08/16
14 Carreiras
53 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Out 2019, 9:17
Asunto: Re: VIII Circuito Corre San - Ruta da Prata - Angrois 12/10

CorreSan Ruta da Prata Angrois.

Bos días!!
Aberta a inscrición da segunda proba do circuito, a que nos levará ata o Barrio de Angrois. Aquí estarán os nosos fieis colaboradores do Noitebrafc que nos acollerán nunha nova cita do circuito. E estade atentos que haberá novidades nesta cita ... en breve as coñeceremos.
Xa podedes consultar a nosa nova páxina web www.corresan.com e inscribirvos desde a mesma ou no link directo de carreirasgalegas.com/c...f003b8b0f6 .
Lembrade que está é a derradeira oportunidade de inscribirvos na modalidade de circuito!!. Xa que debes completar 3 das 4 probas do circuito.
#CORRESAN


Jaguar

Novo foreiro
Novo foreiro
5/11/18
0 Carreiras
12 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 08 Out 2019, 12:41
Asunto: Re: VIII Circuito Corre San - Ruta da Prata - Angrois 12/10

Boas tardes!!!
Entendo que hai un reglamento que está para respectar, pero xa que se entregaron dorsais fora de horario ... Nn me parece xusto para xente que chegamos 5 min despois dos que recollen dorsal fora de horario.... Eles si e eu e algunha xente mais no???
Pois se nos ceñimos o reglamento a xente que colleu dorsal de 21.00 a 21.30 nn poderia .... Pero solo nos quedamos os que chegamos as 21.35 ... E poderia entender se faltarán 5 min para disputar a carreira ou tiveran Unha cola de xente , pero cando EU cheguei... Tardaban menos en darme o dorsal que en decirme que xa os deran ata media hora despois ou que para eso mandará alguen recollelo...
Nn todo o mundo moitas veces disponemos de tempo para ir antes a recollelo ,ou sabemos dalguen que nos poida coller o noso...
Nn me parece xusto ... Porque no meu caso desplaceime ca ilusión de correr e non puden tendo o circuito pagado... Eso sí a molladura collina igual para volver dende o obradoiro o parking que tiven que pagar para nn poder disputar a carreira...
Por certo, alguen me pode decir na de angrois a qué hora podemos recoller o dorsal???
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Xov, 10 Out 2019, 5:08
Asunto: Re: VIII Circuito Corre San - Ruta da Prata - Angrois 12/10

Jaguar escribió:

Por certo, alguen me pode decir na de angrois a qué hora podemos recoller o dorsal???

"Recollida de dorsais: O día da carreira nas inmediacións da saida, desde as 17:00h ata 30 min antes da saida de cada proba."




....por certo, ampliaron o plazo ate hoxe as 12:00 do mediodía para apuntarse a carreira

-- Chámame "ghose"
Jaguar

Novo foreiro
Novo foreiro
5/11/18
0 Carreiras
12 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 10 Out 2019, 12:07
Asunto: Re: VIII Circuito Corre San - Ruta da Prata - Angrois 12/10

Moitas gracias XoseM ... Pois ali taremos para dar zapatilla
CorreSan

Organización
Organización
7/08/16
14 Carreiras
53 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 10 Out 2019, 19:20
Asunto: Re: VIII Circuito Corre San - Ruta da Prata - Angrois 12/10

Boas noites. A continuación deixamos info.


Última edición por CorreSan o Xov, 10 Out 2019, 19:24; editado 1 vez





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos