Foros ›
XXXV Carreira Popular Concello de Meaño [08/09/19]
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Lun, 05 Ago 2019, 16:34
Asunto: XXXV Carreira Popular Concello de Meaño [08/09/19]

Ola.
Un ano máis abro tema sobre esta carreira que se ven celebrando xa desde hai 35 anos.... case nada!

Hai novo equipo no Concello traballando e que en principio queren mater a mesma liña que os anos anteriores. Así que as cousas basicamente seguen igual, sobre todo no que atinxe á gratuidade da proba. Sí, como mínimo este ano segue a ser GRATUÍTA, o que é moito de agradecer.

Os colaboradores de sempre seguiremos a botar unha man e así, entre todos, tentaremos facer chegar a bo porto esta carreira que, como xa dixen, chega este ano á súa XXXV edición. Toda unha vida!

Coma sempre, estarei por aquí para resolvervos as dúbidas que vos poidan xurdir e que estea na miña man. Senón trasmitireiro á organización para tratar de resolvelas.

Ide reservando a data do segundo domingo de setembro, que este ano cadra no día 8!!

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3858 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Lun, 05 Ago 2019, 21:24
Asunto: Re: XXXV Carreira Popular Concello de Meaño [08/09/19]

Pero que ledicia me da lerte, Marquiños Guiño Eu xa teño reservada a data do segundo domingo de setembro de por vida y hasta que la muerte me separe Ríndose Ríndose Ríndose Alá vou sin dudalo, a por a miña decimoseptima carreira de Meaño consecutiva, sin faltar ni un solo año, todas sejidiñas unha tras outra.

¿Que terá Meaño que non teñen outras carreiras? Eu seino... Aplauso Aplauso Aplauso

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mar, 06 Ago 2019, 9:11
Asunto: Re: XXXV Carreira Popular Concello de Meaño [08/09/19]

Boas Novas Marcos, por fin, xa decía eu que xa estaba tardando.
Este ano eu é a pandilla que levo, xa levamos 5 edicións seguidas (eu seis), e teñen unhas gañas enormes. Oxalá chege o record de Xoixe, que ese chaval come aparte..
Iso si, este ano amodiño..
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Mér, 07 Ago 2019, 21:36
Asunto: Re: XXXV Carreira Popular Concello de Meaño [08/09/19]

Meus queridos correlegas. Estou de volta.... pero no sentido carreirán, xa que despois de seis anos no dique seco (seco deportivamente falando, non no outro, que brebei ben para non deshidratarme Mr. Green ) volvín a correr unha carreira. Polo que espero que, en breve, nos vexamos nalgunha carreira, Meaño aparte.

Pois si. A pesar dos Xogos de Trono no Concello, que os houbo, a carreira segue a diante. Pero todos, os novos e os que sempre estivemos ahí, temos un obxetivo en común que é que esta carreira se faga, e, ademais, que sexa a mellor. Xa sabedes que os de Meaño somos teimudos a reo.

Sanmikel..... tranquilo, este ano levaralo premio (un ano atrasado) á fidelidade. Pero tranqui que xa che puxen ben o contador Bailar

Xoixe.... estabamos a pensar en facerche unha estatua ó corredor máis fiel.... pero non hai presuposto para facer unha á túa altura. Así que che daremos uns caramelos para que te sijas sentindo contento en Meaño Silbar

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
Arenesco

Foreiro infantil
Foreiro infantil
25/04/07
0 Carreiras
119 Mensaxes
San Juan de La Arena (Asturias)
Respostar citando Envío Xov, 08 Ago 2019, 6:20
Asunto: Re: XXXV Carreira Popular Concello de Meaño [08/09/19]

Buenos días,

El año pasado estando por la zona pasando unos días de vacaciones con unos grandes amigos, coincidió esta carrera y participamos en ella. Me gustó todo, tanto el recorrido como la Organización, el ambiente ... así que este año que también vamos a pasar un finde largo por allí también participaremos.

Saludos asturianos.

Al bajamar ... todo aparece
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 12 Ago 2019, 10:47
Asunto: Re: XXXV Carreira Popular Concello de Meaño [08/09/19]

Boas novas cos cambios de tronos, so nos falta a incripción, xa teño liado os de sempre.....
Keka77

Organización
Organización
10/03/14
0 Carreiras
233 Mensaxes
Frades
Respostar citando Envío Lun, 12 Ago 2019, 12:48
Asunto: Re: XXXV Carreira Popular Concello de Meaño [08/09/19]

Alguén podríame decir o perfil do percorrido?
gracias
ManuelCR

Maratoniano
Maratoniano
21/12/14
0 Carreiras
218 Mensaxes
PontepicosTrail
Respostar citando Envío Lun, 12 Ago 2019, 18:18
Asunto: Re: XXXV Carreira Popular Concello de Meaño [08/09/19]

Keka77 escribió:
Alguén podríame decir o perfil do percorrido?
gracias
Me imagino que será el mismo recorrido del pasado año. Gran carrera, muy buen ambiente y trato del mejor. Aplauso
es.wikiloc.com/rutas-c...o-28516174
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Mar, 13 Ago 2019, 19:11
Asunto: Re: XXXV Carreira Popular Concello de Meaño [08/09/19]

Ola.
Gracias MANUELCR pola aportación.

Deixovos un video do circuíto. Non é unha marabilla pero da unha idea.



Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3858 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Mar, 13 Ago 2019, 22:09
Asunto: Re: XXXV Carreira Popular Concello de Meaño [08/09/19]

Marcos escribió:
...Xoixe.... estabamos a pensar en facerche unha estatua ó corredor máis fiel.... pero non hai presuposto para facer unha á túa altura. Así que che daremos uns caramelos para que te sijas sentindo contento en Meaño Silbar

Non fai falta que a estatua sea da miña altura, de media caña conformome Ríndose pero bueno, si os caramelos son de menta, valenme perfectamente Ríndose Ríndose Ríndose

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Ven, 23 Ago 2019, 10:16
Asunto: Re: XXXV Carreira Popular Concello de Meaño [08/09/19]

Xa vos podedes inscribir na XXXV Carreira Popular Concello de Meaño na páxina de Championchipnorte.

Inscribirme na XXXV Carreira Popular Concello de Meaño.

Recordade que a inscrición é gratuíta, polo que se non ides correr, por favor, non vos inscribades. Tódolos anos hai ó redor dun 30% de inscritos que non participan. Se esto segue así, finalmente terase que acabar por cobrar por inscribirse.

Tamén vos recordo que aínda que non se cobra, a organización mantén o caracter social da proba e agradece ós participantes que aporten un quilo de alimentos non perecedeiros para axudar ó Programa de Emerxencia Social do Concello de Meaño. Estes alimentos recollidos serán repartidos entre as familias máis desfavorecidas do concello.



Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 26 Ago 2019, 8:55
Asunto: Re: XXXV Carreira Popular Concello de Meaño [08/09/19]

Se me había pasado esta mensaxe, agora mesmo vou inscribirme.
Sempre un pracer.

Che enviei un privado marcos.
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3858 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Mér, 28 Ago 2019, 22:01
Asunto: Re: XXXV Carreira Popular Concello de Meaño [08/09/19]

Xoixe anotado un ano máis. Bailar Este ano vou con moita ilusión y con ganas de asaltar a miña mellor marca que deixei alá polo ano 2012 no cal fixen os 6,330m en 23:23 a ritmo endiablado de 3:42 Ríndose Ríndose Ríndose

O ano pasado crucei a liña de meta de costas, e asi e como firmo as miñas peores marcas nas carreiras que corro. Tiña que revisar que tipo de lesión tiña o ano pasado cando participei en Meaño pero o que tiña moi claro e que ese dia era para seguir cumplindo anos, non para mellorar marca. Fun toda a carreira a par dun compañeiro de clube. El mellorou marca e eu fixen a peor de todas Ríndose Ríndose Ríndose

Este ano, espero chegar enteiro e con moita forza, xa que me vai a facer falta.
¡Imos alá Meañoooooooo! Bailar Bailar Bailar Bailar A mellor das carreiras de moitas que teño corrido na miña vida atletica. Xa non polo circuito, senon por esa organización maravillosa que fan que os participantes sexamos o centro de atención ese dia, dende o gañador ou gañadora da proba ata o ultimo corredor ou corredora. Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
tiojuan

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/10/11
0 Carreiras
807 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Dom, 01 Set 2019, 21:09
Asunto: Re: XXXV Carreira Popular Concello de Meaño [08/09/19]

Hooombre , hola marcos!! Canto tempiño sen saber de ti... pois case que un aniño.
Ay Marquiños , hoxe fun rodar polo circuito , puf cada vez costame mais , o persoal queixase
da costiña de Fornos pero a min case me costa mais subir a de Solda hacia meta que a famosa
Fornos.
Espero ser da saída, estame costando moito coller forma este ano pero creo que ainda que chegue de 200 , contento acabarei, todo sea por saludarte un ano mais y volver a ver a tantos amigos .
Un saúdo y moitos ánimos.
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Xov, 05 Set 2019, 21:17
Asunto: Re: XXXV Carreira Popular Concello de Meaño [08/09/19]

Tiojuan alégrome un montón de que te inscribiras. Porque andarei moi liado, que senón o domingo tomariamos unhas cantas "isotónicas" de Hijos de Rivera para recordar vellos tempos.
Pero malo será que este outono non acabemos cadrando nalgunha carreira (bueno, máis ben despois da carreira Mr. Green ) para hidratarnos convintemente.
Vémonos o domingo colega.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos