Foros ›
VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 2019
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Sáb, 10 Ago 2019, 8:36
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 2019

Ya están abiertas las inscripciones para la carrera de Corcubión. Y los que ya estéis inscritos al circuito, también podéis confirmar asistencia

championchipnorte.com/...#info-9731
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 11 Ago 2019, 8:09
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 20

Confirmada asistencia, para a carreira das Areas de Carnota, para o domingo que ven, a disfrutar e "sufrir" desta proba, a que máis me gusta do circuito con diferenza.
Para Corcubión confirmaremos máis adiante, carreira a carreira Guiño
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Dom, 11 Ago 2019, 18:11
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 2019

Toca ir a Carnota entonces,única carrera del circuito que aún no conozco.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 13 Ago 2019, 22:02
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 2019

lihto escribió:
Toca ir a Carnota entonces,única carrera del circuito que aún no conozco.

Pois é das inesquecibles. Droga dura.
A ver se nos vemos no arco de saída este domingo.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mér, 14 Ago 2019, 2:59
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 2019

lihto escribió:
Toca ir a Carnota entonces,única carrera del circuito que aún no conozco.

Bailar seguro que o pasas moi ben! moita xente e ambiente festivo

Que a desfrutedes todas! Aplauso

-- Chámame "ghose"
Dieggokasas

Maratoniano
Maratoniano
29/01/19
17 Carreiras
137 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Ago 2019, 18:05
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 2019

Pois este domingo voltamos á faena en Carnota. Logo dun paronciño ben merecido e co obxectivo de Porto en Novembro, iremos a Carnota a desfrutar do día. Non creo que o entreno do sábado me deixe gañas de apretar algo o domingo jejeje.
Abur meus Molón
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Ago 2019, 8:08
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 2019

Pois imos a ser unha morea de xente nesta carreira, xa que hai 127 inscritos nos 10 Kms. a parte dos que somos no circuito, eu creo que vai a ser a máis numerosa do circuito con diferenza.

Comentar que este ano cambian o lugar de Saida/Meta, facendose a carón do famoso hórreo de Carnota.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 18 Ago 2019, 19:39
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 2019

Parabéns á organización da Carreira de Carnota, polo ben que nos trataron co tema da auga durante a carreira, polo esforzo que poñen en innovar cada ano, como de abrir o espazo do Hórreo.
Para mi nunha carreira á que sempre volverei
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 19 Ago 2019, 18:28
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 20

Pois unha nova edición desta carreira xa rematada.
Este ano volveron a innovar co cambio do lugar da saida, gustoume moito o entorno, xa que é o lugar máis emblemático de Carnota, a carón do seu hórreo. Pero penso que non aproveitaron ben o gran espazo que tiñan, estando algunhas das casetas moi enriba da entrada polo que por momentos facíanse aglomeracións nese lugar.
Eu carreira a carreira vou mellorando sensacións e ritmos, na saida coloqueime bastante atrás, xa que nesta carreira non hai que sair embalado, xa se tes tempo para correr na area.
Saida costa arriba, e aumentando ritmo na baixada ata chegar a pasarela que da acceso a praia, breve tránsito pola area seca e xiramos cara a esquerda para correr pola area compacta que deixa a baixamar.
Vou comodísimo a ritmos de 4'25" e adiantando xente ata chegar a banderola de cambio de sentido, ahí comprobei por que ia tan cómodo, empezounos a dar o vento de cara con bastante intensidade, polo que os ritmos xa se foron a partir de ahí a unha media de 4'46" ata o seguinte xiro.
Dar o cambio de sentido e notar unha gran sensación de calor foi todo unha, pero ahí os ritmos xa volven a mellorar bastante, breve "atascamento" na area seca de acceso a pasarela, molladura reparadora ó salir dela polo camión de bombeiros e a dalo todo no que queda de carreira que vai picando cara arriba, saindo eses 2 Kms. finais en 4'33 e 4'20", avituallamento de auga fresquiña e sandía, charleta cos compañeiros e para as duchas, tras disfrutar unha vez máis desta magnífica carreira.
Montrove

Maratoniano
Maratoniano
12/05/07
125 Carreiras
229 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Lun, 19 Ago 2019, 18:48
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 2019

A mellor e o mellor lugar para o regreso:
zapasdo42.blogspot.com...rnota.html

zapasdo42.blogspot.com.es/
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Mar, 20 Ago 2019, 10:45
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 2019

Carrerón sin duda,entorno espectacular,ambientazo,muchos conocidos y amigos,gran organización,enhorabuena a Concello,voluntarios y corredores.
Dieggokasas

Maratoniano
Maratoniano
29/01/19
17 Carreiras
137 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 20 Ago 2019, 12:39
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 2019

Pois unha mais do circuito feita. Día inmellorable para correr (salvo polo nordestazo que "axudaba" ou non jejeje).
A carreira moi bonita,tanto pola saída coma polo tramo correndo pola praia.
En canto a min, unha boa rodaxe (en teoría tocaba descansar) tirando dun compi, e outra maneira de desfrurar unha proba(aínda que sempre queda a dúbida de como sairía apretando jejeje, pero non estamos nesa guerra agora).
Esperando xa pola de Corcubión, que se afrontará coa mesma idea que esta.
Abur meus Molón
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Mér, 21 Ago 2019, 10:32
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 2019

La carrera de las arenas de Carnota era una de las que me faltaba por hacer del circuito Correndo pola Costa da Morte. El año pasado ya estuve inscrita pero por lesión me perdí unos cuantos eventos del circuito.

Todo el mundo me hablaba maravillas de esta carrera, y la verdad es que tenían razón. No sé como era la salida en años previos, pero la de este año me gustó. Parecía un cross de los de toda la vida Moi feliz . Quizás el espacio era un poco reducido para todos los que fuimos a correr ese día. Si no me equivoco y por noticias que vi publicadas, la carrera de Carnota fue de las que contó con mayor número de inscritos de todas las celebradas hasta el momento. Tan pequeño era, que hubo muchísima gente que no vi y que ahora sé que fue por encontrarlos en las fotografías de los álbumes.

La salida fue cuesta arriba, así ya para empezar calentitos, un kilómetro y pico hasta llegar a la playa y luego a correr por la arena. ¡Qué duro es! Y eso que era arena húmeda, que dentro de lo que cabe está bastante dura. Solo por algunos tramos, en la entrada a la playa o en los giros, la arena estaba blanda y pisoteada, con lo que mantener el equilibrio se convirtió en supervivencia Razz

El viento en contra tampoco ayudó mucho a que correr por la playa fuese "fácil" (nunca lo es!!), y si ya normalmente voy despeinada, ese día ya era de escándalo. Hasta Antonio (Montrove) me dijo que me parase y me peinase Ríndose Ríndose Ríndose Y luego está la sensación de no avanzar, ves el final de la playa y parece que no das llegado. Aún así, correr envuelto por el sonido y olor del mar no tiene precio.

Al llegar, avituallamiento abundante de fruta (sandía!!).

Muchas gracias a la organización por prepararnos esta carrera, a los fotógrafos por inmortalizar estos recuerdos, a los voluntarios por su impagable trabajo y al público por animar.

Si nada se tuerce, en 2020 volveremos Sorriso
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Sáb, 24 Ago 2019, 5:18
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 2019

gracias pola crónica! Aplauso



Aquí unhas impactantes declaracións Demo sorrindo do gañador da categoría absoluta/homes

Cita:
«A carreira de Carnota gústame moito, pese a que é dura pola area. Non foi doado gañar. Fomos xuntos na cabeza Amador e eu desde o quilómetro dous ou tres, e foi no último onde el se quedou un pouco atrás»

fonte

Felicidades a todas as persoas que desfrutastes da proba e de Carnota Aplauso

-- Chámame "ghose"
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Mar, 27 Ago 2019, 13:10
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 2019

Este domingo toca Corcubión,será mi segunda participación,a ver como se da.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos