Foros ›
XXVI CARREIRA A PÉ - LIRA (10/08/2019)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Dom, 11 Ago 2019, 7:23
Asunto: Re: XXVI CARREIRA A PÉ - LIRA (10/08/2019)

Carrera durilla ciertamente,casi se puede considerar un cross,pero es preciosa,esos primeros kms corriendo con el mar a tu derecha,ese callejeo por esas típicas calles de pueblo marinero de toda la vida,ese paseo de madera....queda apuntada,la carrera y el pueblo para ir un día con mas calma y conocerlo mejor,gracias y enhorabuena a la organización.
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 11 Ago 2019, 8:04
Asunto: Re: XXVI CARREIRA A PÉ - LIRA (10/08/2019)

Bueno ahi vai a miña cronica a carreira gustoume ,e unha carreira rompepernas pero das que me gustan habia costas cortas e longas o paisaxe que decir moi bonito,a pasarela de madeira encantoume ,outra cousa seria si chovera,a organizacion de 10 esta carreira para o meu entender esta collendo pedegri pouca pouco como se deben facer as cousas,nada darlle a noraboa a canle e a todos que fixeron posible este evento,para o ano si se pode mais saudos dun do CAO.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 11 Ago 2019, 8:30
Asunto: Re: XXVI CARREIRA A PÉ - LIRA (10/08/2019)

Felicitar a organización por permitirnos correr por un entorno fabuloso, non coñecía o percorrido, (correra no 2011 cando era menos distancia e saiamos da praia de Lira).
Na de 10 kms. non fomos moitos (79 chegados a meta), pero gustoume a carreira, que alterna de todo un pouco en canto a terreno, cunha 1ª parte da carreira bastante rápida e na 2ª xa se concentran as costas máis longas e duras, para rematar en baixada no peirao de Portocubelo.
Respecto a miña carreira, moi contento, nótase o de adestrar 3 días por semana nestas 5 derradeiras semanas, aumentando distancia, ritmos, e sobre todo non ter impedimentos físicos.
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Dom, 11 Ago 2019, 11:09
Asunto: Re: XXVI CARREIRA A PÉ - LIRA (10/08/2019)

Mi primera participación en esta carrera, y no me la esperaba tan dura. El recorrido es precioso, tiene de todo: asfalto, tierra, arena, pasarelas de madera. En relación a esto último coincido con lo comentado por Jabato. También yo, mientras estaba pasando por ellas, pensé que en un día de lluvia sería una auténtica pista de patinaje. Afortunadamente, tuvimos suerte con el tiempo, y aunque estaba lluvioso, hacía bastante calor.

Mención especial a una persona del público que cuando estaba llegando aprox al km 6 nos gritó: venga, que ahora es todo para abajo. ¡Mentira! Nos quedaba un rompepiernas de los que hacen mucha pupa Muerto

Me perdí en la zona del pinar. Iba con otro corredor y llegó un momento de una bifurcación que no sabíamos por donde seguir y nos metimos a la izquierda. Menos mal que otro corredor que venía detrás nos avisó y corregimos el camino andado.

El avituallamiento final estuvo genial, fruta fruta y más fruta. No me quedé a la sardiñada con pimientos, pero por la cola que había para coger los platos, y lo copadas que estaban las mesas del puerto, me da que debió estar más que genial. Y por cierto, sí que había duchas. Lo comento aquí porque es algo que se preguntó en este hilo. Eran de estas militares, en plan tienda de campaña con una tubería de la que salían varios cabezales de ducha, una única llave de paso y agua "fresquita" Razz Mejor esto que nada, así que gracias a los organizadores por el esfuerzo de ponernos esas duchas.

Enhorabuena a la organización, a los voluntarios y a los fotógrafos que había a lo largo del recorrido. Gracias al público que estuvo animando en varios puntos.

Queda anotada en el calendario para el próximo año Sorriso


Última edición por Amina o Dom, 25 Ago 2019, 12:31; editado 1 vez
lucusrunner

Maratoniano
Maratoniano
20/08/09
0 Carreiras
658 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Mér, 14 Ago 2019, 9:01
Asunto: Re: XXVI CARREIRA A PÉ - LIRA (10/08/2019)

habéis encontrado fotos de la carrera?
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Mér, 14 Ago 2019, 9:20
Asunto: Re: XXVI CARREIRA A PÉ - LIRA (10/08/2019)

Por ahora no. Pero los organizadores comentaron que las pondrían en su Facebook





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos