Foros ›
Media Maratón 21 Lunas y Media - Ponferrada (13-07-19)
Forum Index / Carreiras fóra de Galicia
Reply to topic

Author

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/01/19
15 Carreiras
102 Posts

Reply with quote Post Mon, 17 Jun 2019, 20:10
Post subject: Re: Media Maratón 21 Lunas y Media - Ponferrada (13-07-19)

Mmmmmm quédame relativamente preto do meu pobo. Haberá que cadrar axenda para estares ese finde por alí a achegarme a correla, porque que sexa nocturna chámame moito moito a atención.
Abur meus Cool
Garci

Novo foreiro
Novo foreiro
23/09/17
0 Carreiras
10 Posts
A Coruña
Reply with quote Post Tue, 18 Jun 2019, 6:28

Boas compañeiros
E a primeira vez que a corro, ¿cómo e o percorrido? Ten desnivel? Gracias
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
359 Carreiras
3007 Posts

Reply with quote Post Thu, 20 Jun 2019, 16:59

Garci escribió:
Boas compañeiros
E a primeira vez que a corro, ¿cómo e o percorrido? Ten desnivel? Gracias

Eu só a corrín unha vez e foi no 2014, e non sei se variou algo o percorrido.
Saiamos ó carón do castelo, e dabamos unha pequena volta pola contorna do mesmo, creo que había unha pequena subidiña que baixabamos despois cara o castelo, e dende ahí para a zona nova de Ponferrada baixando loxicamente.
Despois un percorrido moi chan por grandes avenidas, e o pouco desnivel que hai é moi tendido.
Eu apunteime para aproveitar os 5€, pero ainda non sei se poderei ir, xa que ese finde é a feira medieval en Noia, e a maiores non sei se terei un compromiso ó que asistir.

Un saudo.
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1712 Posts
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Reply with quote Post Thu, 20 Jun 2019, 21:06

Como ben dí Kurty, quitando esa pequena subida o principio (que só facemos una vez), o resto e case todo chan, salvando unha pequeña zona de subida lixeira e tendida (pola que pasamos dúas veces).
O único duro desta carreira, alomenos para min, son as altas temperaturas e humidade que se poden alcanzar alí, ainda que o ano pasado estivo unha temperatura moi fresca e agradable (pero non é o usual nesa época do ano).

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1712 Posts
Reply with quote Post Thu, 20 Jun 2019, 21:15

Kurty escribió:
Eu apunteime para aproveitar os 5€, pero ainda non sei se poderei ir, xa que ese finde é a feira medieval en Noia, e a maiores non sei se terei un compromiso ó que asistir.
Un saudo.

Kurty, si non surxe ningún imprevisto, eu estarei alí.
No caso de non poidas ir, si queres, mándame un privado cos teus datos e che podería recoller a bolsa de corredor. Logo xa veríamos a forma de vermos nalgúnha carreira de por aquí, para entregarcha.

www.esprintesourense.com
Garci

Novo foreiro
Novo foreiro
23/09/17
0 Carreiras
10 Posts
A Coruña
Reply with quote Post Thu, 20 Jun 2019, 21:50

Gracias Kurty e Maxi
Dieggokasas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/01/19
15 Carreiras
102 Posts

Reply with quote Post Mon, 01 Jul 2019, 12:56

Un mais da partida. Sen preparación específica (ando a voltas cos 10k) imos ver que tal sae a miña segunda experiencia coa distancia.
Abur meus Cool
Dieggokasas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/01/19
15 Carreiras
102 Posts

Reply with quote Post Fri, 12 Jul 2019, 11:36

Xa non queda nada rapaces. Mañá a dalo todo,cun ollo mirando ó ceo porque a previ segundo onde a mires da auga (eltiempo.es) ou para xusto antes de comezar a carreira (aemet). E que non nos vai faltar vai ser calor (24°) aínda que non demasiado tendo en conta o lugar e a data.
Se me vedes por alí saudade (irei de camiseta laranxa e con mais barba que na foto do foro).
Respecto a participación,polo lido doutros anos, parece que remonta, con 617 inscrit@s.
Esperemos que a experiencia sexa satisfactoria.
Abur meus Cool
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
441 Carreiras
3820 Posts
K-pax
Reply with quote Post Fri, 12 Jul 2019, 20:59

Suerte Diego.
Dieggokasas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/01/19
15 Carreiras
102 Posts

Reply with quote Post Sat, 13 Jul 2019, 9:25

Graciñas Ángel. Farase o que se poida Bailar Que vaia ben en Muxía mañá Wink
Abur meus Cool
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1712 Posts
Reply with quote Post Mon, 15 Jul 2019, 20:24

Como siempre, magnífico ambiente y magnífica carrera. En pocos sitios se puede ver tanta gente animando y aplaudiendo al paso de los corredores.
El tiempo se portó, después de los chuvascos quedó una noche despejada y con una temperatura ideal para poder correr.
Ahora a pensar en el año que viene.

www.esprintesourense.com
Cachocarne

Maratoniano
Maratoniano
31/12/10
0 Carreiras
50 Posts

Reply with quote Post Tue, 16 Jul 2019, 11:11

Primera vez que la corro... espectacular organización, ambiente, trato, meta... todo! ni un solo 'pero', de 10. Calor y humedad, si, pero sin ser un problema para nadie. Repetiré fijo!!
Dieggokasas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/01/19
15 Carreiras
102 Posts

Reply with quote Post Wed, 14 Aug 2019, 18:36

Pois penso que esta media vai ser unha das miñas fixas no calendario en vindeiros anos. O tempo acompañou e quedou unha noite perfecta para correr.
Algo tarde(as "vacacións" de correr tamèn incluíron vacacións do foro jejeje) pero fago a miña pequena crónica da carreira.
O primeiro,a bolsa do corredor: EXCELENTE. Bolsiña de tela, gominolas,xeles, camiseta Joma e ata unha botella de viño tinto. E de postre medalla finisher e botelo con arroz de cea. A única "pega": ter que recollela tan cedo(límite 19:30) comezando a carreira ás 22:00.
Aparcamos preto da chegada e subimls andando ata a saída. Quentamento pola zona,algunha fotiño e á faena.
Saída rápida e volta pola zona vella PRECIOSA (xente de època con cirios facendo pasillo) e moita xente animando.Baixada do castelo e chegada á cidade. Mètome nun grupiño e pregunto se teñen tempo obxectivo. A resposta è boa para min, sendo optimista e quedo con eles ("hasta donde aguante y con vuestro permiso chavales"). E así van pasando os km, con moi bo ambiente no grupiño,o que se lle vai unindo xente desde atrás e algúns que sairon moi "alegres" e van quedando (chegamos a ser 13). Moi coordinados nos avitus e moita camaradería ofrecendo o que cada un collía antes de desbotalo). Non miro o reloxo porque estou a disfrutar moito da "compaña" e así van pasando,5-10-15. A partires dahí a cousa ponse seria, pouco a pouco o grupo vaise desfacendo e a xente comeza a rezagarse. Quedamos soamente 3 (o que tirou dende o principio, un amigo seu e mais eu). Sácanme uns metros no avitu do 15 e márcoos. Vou con algo de respeto pola falta de km pero a verdade è que me atopo xenial. Pouco a pouco o amigo vaise quedando e colloo,aguanto un pouco con el e anímame a tirar e alá vou. O cabeza de grupo vaise indo pouco a pouco e comezo a notar a fatiga (imos polo 18 s xa comeza a pesar todo). Miro o reloxo e doume conta que vou en MMP de longo e con marxe de facer o meu resultado mais optimista. Así que toca apretar eses 3 km que faltan e tirar de cabeza e saber sufrir. A chegada ó estadio (case paso o cruce porque xa ía xustiño e nin vía jajaja) e 3/4 de volta para entrar en meta e mellorar case 5' o meu tempo da media de Coruña. Exausto pero super feliz pola carreira,polo ben que o pasei no grupo e pola super marca obtida. Non o cría jejeje.
Sesión de fisio sen apenas facer cola, duchiña e botelo de cea.Quedamos á entrega de trofeos e de volta para o meu pobo. Cansiño pero feliz.
Abur meus Cool

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum