Foros ›
Media Maratón 21 Lunas y Media - Ponferrada (13-07-19)
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Dieggokasas

Maratoniano
Maratoniano
29/01/19
17 Carreiras
137 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Xuñ 2019, 20:10
Asunto: Re: Media Maratón 21 Lunas y Media - Ponferrada (13-07-19)

Mmmmmm quédame relativamente preto do meu pobo. Haberá que cadrar axenda para estares ese finde por alí a achegarme a correla, porque que sexa nocturna chámame moito moito a atención.
Abur meus Molón
Garci

Maratoniano
Maratoniano
23/09/17
0 Carreiras
31 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 18 Xuñ 2019, 6:28
Asunto: Re: Media Maratón 21 Lunas y Media - Ponferrada (13-07-19)

Boas compañeiros
E a primeira vez que a corro, ¿cómo e o percorrido? Ten desnivel? Gracias
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 20 Xuñ 2019, 16:59
Asunto: Re: Media Maratón 21 Lunas y Media - Ponferrada (13-07-19)

Garci escribió:
Boas compañeiros
E a primeira vez que a corro, ¿cómo e o percorrido? Ten desnivel? Gracias

Eu só a corrín unha vez e foi no 2014, e non sei se variou algo o percorrido.
Saiamos ó carón do castelo, e dabamos unha pequena volta pola contorna do mesmo, creo que había unha pequena subidiña que baixabamos despois cara o castelo, e dende ahí para a zona nova de Ponferrada baixando loxicamente.
Despois un percorrido moi chan por grandes avenidas, e o pouco desnivel que hai é moi tendido.
Eu apunteime para aproveitar os 5€, pero ainda non sei se poderei ir, xa que ese finde é a feira medieval en Noia, e a maiores non sei se terei un compromiso ó que asistir.

Un saudo.
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1926 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Xov, 20 Xuñ 2019, 21:06
Asunto: Re: Media Maratón 21 Lunas y Media - Ponferrada (13-07-19)

Como ben dí Kurty, quitando esa pequena subida o principio (que só facemos una vez), o resto e case todo chan, salvando unha pequeña zona de subida lixeira e tendida (pola que pasamos dúas veces).
O único duro desta carreira, alomenos para min, son as altas temperaturas e humidade que se poden alcanzar alí, ainda que o ano pasado estivo unha temperatura moi fresca e agradable (pero non é o usual nesa época do ano).

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1926 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Xov, 20 Xuñ 2019, 21:15
Asunto: Re: Media Maratón 21 Lunas y Media - Ponferrada (13-07-19)

Kurty escribió:
Eu apunteime para aproveitar os 5€, pero ainda non sei se poderei ir, xa que ese finde é a feira medieval en Noia, e a maiores non sei se terei un compromiso ó que asistir.
Un saudo.

Kurty, si non surxe ningún imprevisto, eu estarei alí.
No caso de non poidas ir, si queres, mándame un privado cos teus datos e che podería recoller a bolsa de corredor. Logo xa veríamos a forma de vermos nalgúnha carreira de por aquí, para entregarcha.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
Garci

Maratoniano
Maratoniano
23/09/17
0 Carreiras
31 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 20 Xuñ 2019, 21:50
Asunto: Re: Media Maratón 21 Lunas y Media - Ponferrada (13-07-19)

Gracias Kurty e Maxi
Dieggokasas

Maratoniano
Maratoniano
29/01/19
17 Carreiras
137 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 01 Xul 2019, 12:56
Asunto: Re: Media Maratón 21 Lunas y Media - Ponferrada (13-07-19)

Un mais da partida. Sen preparación específica (ando a voltas cos 10k) imos ver que tal sae a miña segunda experiencia coa distancia.
Abur meus Molón
Dieggokasas

Maratoniano
Maratoniano
29/01/19
17 Carreiras
137 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 12 Xul 2019, 11:36
Asunto: Re: Media Maratón 21 Lunas y Media - Ponferrada (13-07-19)

Xa non queda nada rapaces. Mañá a dalo todo,cun ollo mirando ó ceo porque a previ segundo onde a mires da auga (eltiempo.es) ou para xusto antes de comezar a carreira (aemet). E que non nos vai faltar vai ser calor (24°) aínda que non demasiado tendo en conta o lugar e a data.
Se me vedes por alí saudade (irei de camiseta laranxa e con mais barba que na foto do foro).
Respecto a participación,polo lido doutros anos, parece que remonta, con 617 inscrit@s.
Esperemos que a experiencia sexa satisfactoria.
Abur meus Molón
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Ven, 12 Xul 2019, 20:59
Asunto: Re: Media Maratón 21 Lunas y Media - Ponferrada (13-07-19)

Suerte Diego.
Dieggokasas

Maratoniano
Maratoniano
29/01/19
17 Carreiras
137 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 13 Xul 2019, 9:25
Asunto: Re: Media Maratón 21 Lunas y Media - Ponferrada (13-07-19)

Graciñas Ángel. Farase o que se poida Bailar Que vaia ben en Muxía mañá Guiño
Abur meus Molón
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1926 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Lun, 15 Xul 2019, 20:24
Asunto: Re: Media Maratón 21 Lunas y Media - Ponferrada (13-07-19)

Como siempre, magnífico ambiente y magnífica carrera. En pocos sitios se puede ver tanta gente animando y aplaudiendo al paso de los corredores.
El tiempo se portó, después de los chuvascos quedó una noche despejada y con una temperatura ideal para poder correr.
Ahora a pensar en el año que viene.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
Cachocarne

Maratoniano
Maratoniano
31/12/10
0 Carreiras
52 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 16 Xul 2019, 11:11
Asunto: Re: Media Maratón 21 Lunas y Media - Ponferrada (13-07-19)

Primera vez que la corro... espectacular organización, ambiente, trato, meta... todo! ni un solo 'pero', de 10. Calor y humedad, si, pero sin ser un problema para nadie. Repetiré fijo!!
Dieggokasas

Maratoniano
Maratoniano
29/01/19
17 Carreiras
137 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Ago 2019, 18:36
Asunto: Re: Media Maratón 21 Lunas y Media - Ponferrada (13-07-19)

Pois penso que esta media vai ser unha das miñas fixas no calendario en vindeiros anos. O tempo acompañou e quedou unha noite perfecta para correr.
Algo tarde(as "vacacións" de correr tamèn incluíron vacacións do foro jejeje) pero fago a miña pequena crónica da carreira.
O primeiro,a bolsa do corredor: EXCELENTE. Bolsiña de tela, gominolas,xeles, camiseta Joma e ata unha botella de viño tinto. E de postre medalla finisher e botelo con arroz de cea. A única "pega": ter que recollela tan cedo(límite 19:30) comezando a carreira ás 22:00.
Aparcamos preto da chegada e subimls andando ata a saída. Quentamento pola zona,algunha fotiño e á faena.
Saída rápida e volta pola zona vella PRECIOSA (xente de època con cirios facendo pasillo) e moita xente animando.Baixada do castelo e chegada á cidade. Mètome nun grupiño e pregunto se teñen tempo obxectivo. A resposta è boa para min, sendo optimista e quedo con eles ("hasta donde aguante y con vuestro permiso chavales"). E así van pasando os km, con moi bo ambiente no grupiño,o que se lle vai unindo xente desde atrás e algúns que sairon moi "alegres" e van quedando (chegamos a ser 13). Moi coordinados nos avitus e moita camaradería ofrecendo o que cada un collía antes de desbotalo). Non miro o reloxo porque estou a disfrutar moito da "compaña" e así van pasando,5-10-15. A partires dahí a cousa ponse seria, pouco a pouco o grupo vaise desfacendo e a xente comeza a rezagarse. Quedamos soamente 3 (o que tirou dende o principio, un amigo seu e mais eu). Sácanme uns metros no avitu do 15 e márcoos. Vou con algo de respeto pola falta de km pero a verdade è que me atopo xenial. Pouco a pouco o amigo vaise quedando e colloo,aguanto un pouco con el e anímame a tirar e alá vou. O cabeza de grupo vaise indo pouco a pouco e comezo a notar a fatiga (imos polo 18 s xa comeza a pesar todo). Miro o reloxo e doume conta que vou en MMP de longo e con marxe de facer o meu resultado mais optimista. Así que toca apretar eses 3 km que faltan e tirar de cabeza e saber sufrir. A chegada ó estadio (case paso o cruce porque xa ía xustiño e nin vía jajaja) e 3/4 de volta para entrar en meta e mellorar case 5' o meu tempo da media de Coruña. Exausto pero super feliz pola carreira,polo ben que o pasei no grupo e pola super marca obtida. Non o cría jejeje.
Sesión de fisio sen apenas facer cola, duchiña e botelo de cea.Quedamos á entrega de trofeos e de volta para o meu pobo. Cansiño pero feliz.
Abur meus Molón





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos