Foros ›
Autor
Mensaxe
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Ven, 17 Mai 2019, 21:08
Asunto: Re: Diario dun Paticorto

Ya te ha picado el bicho Antonio...no hay vuelta atrás Guiño
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Sáb, 18 Mai 2019, 6:12
Asunto: Re: Diario dun Paticorto

Paticorto escribió:

Creo que le voy a coger el gustillo a esto del Trail running.

Silbar Guiño

-- Chámame "ghose"
Paticorto

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
25/09/18
17 Carreiras
230 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 19 Mai 2019, 14:08
Asunto: Re: Diario dun Paticorto

Actualizo o diario coa miña crónica do trail Brigantia Aventura.

Cheguei hoxe motivado, con boas sensacións, con bo sabor de boca do trail da Guardia Civil do domingo pasado, porque o rematara coa sensación de poder haber apretado máis nalgúns tramos.

Por todo iso quizá empecei hipermotivado de máis, e apretando un pouco máis. A consecuencia foi que nunha baixada no km 2.5 aprox, pois doblei bastante o tobillo dereito, que me fixo parar ao momento. Ao primeiro de todo custábame incluso apoialo, e despois de andar un pouco decidín seguir camiñando polo menos ata o primer avituallamento, e despois decidir se abandonar ou non según me respondera o pe.
A verdade que tiven que baixar bastante o ritmo debido ás molestias, incluso un compi inesperado foi un corredor que facía de escoba.
Cheguei ao primer avituallamento e decidín continuar, tiña molestias si, nas costas permitiame subir bastante ben, pero nas baixadas resentíame moito.
E foron pasando os km, casi indo de escoba, o tobillo non iba a peor e chegado ao km 7-8 decidín intentar subir un chisco o ritmo, e así coas tonterías debín pasar a uns 10 corredores ata chegar á meta.

Quedeime contento por haber acabado polo menos, porque cando me doblei o pe vía casi seguro a retirada, e quedeime con ganas de máis.
Con ganas de haberme exprimido, porque tanto física como mentalmente penso que chegaba no meu mellor momento.
Agora mesmo que estou a escribir relaxado, estame a molestar bastante o tobillo, e seguramente me faga falta 1 semana para recuperalo. De todas maneiras, non entra nos meus planes ningunha carreira popular ata Xuño, tomareino con calma.

En canto ao trail en si, o trail curto, comparándoo co trail da Guardia Civil (o unico que coñezo co que podo comparar a parte que teñen un perfil similar) penso que este ten un nivel máis de dificultade.
No da Guardia Civil tiña zonas para correr sen problema, aquí en cambio penso que as baixadas eran máis para ver onde se pisa, xa que había moita pedra grandiña solta.
Tamén pode ser que pasei case toda a carreira condicionado por levar o pe fastidiado, pero quizá si que era algo máis complicado de correr.
En canto á sinalización, bastante ben toda, menos nun punto en concreto, que o grupo no que iba enganchado (seríamos 4 ou 5) pasámonos de largo. Xusto no punto antes de acceder á vía do tren en desuso, que seguimos embalados polo sendeiro principal. (coa broma faríamos 400 m ida e outros tantos de volta a maiores). Nese punto quizá poñendo unha cinta atrevesando o chan para non seguir por ahí xa estaría máis que solucionado.

En canto aos avituallamentos, pois bastante ben, con auga, powerade, froita e gominolas en ambos.

De agasallo uns calcetins bastante chulos.

A atención no polideportivo de Mesoiro moi ben,tanto recollida de dorsal como gardarroupa fluídos, e duchas tibias pero agradables.

Se non fose polo tobillo, seguro que o houbese disfrutado moitísimo máis.
Sen duda intentarei repetir nunha futura edición para sacarme a espiña que se me quedou.
beuckelssen

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/08/12
88 Carreiras
959 Mensaxes
Valdoviño
Respostar citando Envío Dom, 19 Mai 2019, 21:21
Asunto: Re: Diario dun Paticorto

¡Qué no sea nada lo del tobillo!
cK13

Montañés
Montañés
26/11/15
0 Carreiras
2123 Mensaxes
Caldas de Reis
Respostar citando Envío Mar, 21 Mai 2019, 6:22
Asunto: Re: Diario dun Paticorto

voltaren y hielo para ese tobillo, y a correr.
Otro que se pasa al monte,.... lo veo venir Molón
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 21 Mai 2019, 11:25
Asunto: Re: Diario dun Paticorto

Una pena esa torcedura cuando ibas con tantas ganas Triste

De todos modos ya tendrás tiempo para exprimirte en un Trail. En los próximos meses hay unos cuantos cerca.

Yo en el Trail de la Guardia Civil también me torcí bastante un tobillo pero conseguí acabar. Eso sí, por la tarde lo tenía bastante hinchado y luego se me puso morado.

Coincido contigo en que este Trail comparado con el de la Guardia Civil, era mucho más técnico en las bajadas. Yo tuve que ir con mucho ojo para no escarallarme un par de veces ...

Como te recomiendan un poco de voltarem (o alguna crema similar) y muchísimo hielo.

Mucho ánimo compañero Guiño
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Mar, 21 Mai 2019, 11:51
Asunto: Re: Diario dun Paticorto

Ánimo con esa torcedura Antonio. Espero que haya quedado en un susto y hoy ya estés mejor
Paticorto

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
25/09/18
17 Carreiras
230 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 21 Mai 2019, 15:12
Asunto: Re: Diario dun Paticorto

beuckelssen escribió:
¡Qué no sea nada lo del tobillo!

Gracias por preocuparte! Ayer lunes fue cuando peor lo tenía, hoy en cambio bastante mejor.
Paticorto

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
25/09/18
17 Carreiras
230 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 21 Mai 2019, 15:16
Asunto: Re: Diario dun Paticorto

cK13 escribió:
voltaren y hielo para ese tobillo, y a correr.
Otro que se pasa al monte,.... lo veo venir Molón

Hoy ya lo tengo mejor.
Pues tanto como pasarme al monte en exclusiva no lo veo jaja, pero si que le estoy pillando el gusto.
De momento mi intención es ir intercalando algún trail que sea de dificultad baja-media para así ir metiéndome en el mundo.
La realidad es que se me hace muy ameno correr por el monte, se me pasa el tiempo volando!
Ahora estoy deseando conocer nuevos trails!
Paticorto

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
25/09/18
17 Carreiras
230 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 21 Mai 2019, 15:24
Asunto: Re: Diario dun Paticorto

VICTORALVAREZ escribió:
Una pena esa torcedura cuando ibas con tantas ganas Triste

De todos modos ya tendrás tiempo para exprimirte en un Trail. En los próximos meses hay unos cuantos cerca.

Yo en el Trail de la Guardia Civil también me torcí bastante un tobillo pero conseguí acabar. Eso sí, por la tarde lo tenía bastante hinchado y luego se me puso morado.

Coincido contigo en que este Trail comparado con el de la Guardia Civil, era mucho más técnico en las bajadas. Yo tuve que ir con mucho ojo para no escarallarme un par de veces ...

Como te recomiendan un poco de voltarem (o alguna crema similar) y muchísimo hielo.

Mucho ánimo compañero Guiño

Gracias por los ánimos Victor.
Pues si, era la sensación que me dio, que en las bajadas había que andarse con mucho ojo.

Y desde luego que cuento con ir a algún trail más en estos meses, que ya vi en el calendario que precisamente desde ahora hasta setiembre hay unos cuantos, y a ver si coincidimos!
Paticorto

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
25/09/18
17 Carreiras
230 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 21 Mai 2019, 15:26
Asunto: Re: Diario dun Paticorto

Amina escribió:
Ánimo con esa torcedura Antonio. Espero que haya quedado en un susto y hoy ya estés mejor

Si, menos mal que hoy ya lo tengo bastante mejor, que ayer apenas podía caminar.
Lo importante de esto es que le estoy pillando gustillo a los trails jeje. Molón
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4268 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 21 Mai 2019, 17:54
Asunto: Re: Diario dun Paticorto

Ánimo con ese tobillo.
Paticorto

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
25/09/18
17 Carreiras
230 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 27 Mai 2019, 13:49
Asunto: Re: Diario dun Paticorto

freakyrunning escribió:
Ánimo con ese tobillo.

Gracias!! Ya está para otra jaja.
Paticorto

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
25/09/18
17 Carreiras
230 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 27 Mai 2019, 13:52
Asunto: Re: Diario dun Paticorto

Pues después de haberle dado descanso al tobillo toda esta semana, creo que ya estoy sin molestias y bastante recuperado.
Ahora me tocará hacer algún ejercicio de prociepción para fortalecer los tobillos, a ver si no recaigo.
Paticorto

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
25/09/18
17 Carreiras
230 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 14 Xul 2019, 10:07
Asunto: Re: Diario dun Paticorto

Boas a tod@s de novo!
Desde mediados de Xuño ando desaparecido por motivos laborais, durante a semana traballo e pernocto fora da casa e a duras penas atopo tempo para adestrar como me gustaría.
Atopareime con esta situación ata mediados de setembro.

Aínda así creo que estou mellorando ritmos, e prometo volver para a nova tempada do circuito en setembro con máis motivación ca nunca.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos