Foros ›
VIII Carreira pola ría do Burgo 10 K
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
vidasana

Foreiro infantil
Foreiro infantil
19/11/11
0 Carreiras
52 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 27 Abr 2019, 7:32
Asunto: VIII Carreira pola ría do Burgo 10 K

Ya estan abiertas las inscripciones para esta carrera

Por fin este año los chavalines corren gratis Aplauso
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 27 Abr 2019, 9:59
Asunto: Re: VIII Carreira pola ría do Burgo 10 K

Pena que coincida con el Trail Brigantia ...
seak

Maratoniano
Maratoniano
7/05/12
81 Carreiras
581 Mensaxes
La Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 27 Abr 2019, 15:05
Asunto: Re: VIII Carreira pola ría do Burgo 10 K

¿Qué día es?
Eloy

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/11/14
116 Carreiras
322 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 27 Abr 2019, 17:38
Asunto: Re: VIII Carreira pola ría do Burgo 10 K

seak escribió:
¿Qué día es?
19 de mayo
www.carreirasgalegas.c...ecffe085a4
RCD_Daniel

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
29/06/16
28 Carreiras
207 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 27 Abr 2019, 18:12
Asunto: Re: VIII Carreira pola ría do Burgo 10 K

Quería volver a hacer esta carrera, pero una semana después de la Media Maratón de Lugo y quince días después de la Media de Gijón, quizás sea demasiado
Dieggokasas

Maratoniano
Maratoniano
29/01/19
17 Carreiras
137 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 27 Abr 2019, 18:55
Asunto: Re: VIII Carreira pola ría do Burgo 10 K

Outra na que andarei,que podo baixar da casa trotando para facer o quencemento jejeje.
Abur meus Molón
beuckelssen

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/08/12
88 Carreiras
959 Mensaxes
Valdoviño
Respostar citando Envío Dom, 19 Mai 2019, 15:23
Asunto: Re: VIII Carreira pola ría do Burgo 10 K

Rescato el hilo.

Ha sido mi primera participación y he acabado muy contento. Está bien, aunque sea para variar correr una carrera sin cuestas. Eso sí, menos mal que no llovió en serio, porque la parte negra del paseo parece algo resbaladiza.

Por lo demás todo muy bien. Gracias a l@s voluntari@s!
Dieggokasas

Maratoniano
Maratoniano
29/01/19
17 Carreiras
137 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 19 Mai 2019, 16:01
Asunto: Re: VIII Carreira pola ría do Burgo 10 K

Segunda edición desta carreira que fago. E todo moi ben como o ano pasado.Circuito prácticamente chan ó que lle hai que dar 2 voltas, para completar un 10k galego(10'41 o ano pasado e 10'48 me deu este ano o GPS). Choveu pouquiño antes ee comezar pero entre o vento e o sol secou bastante rápido e na segunda volta xa case nada quedaba.
A nivel personal, a miña mellor carreira do ano,en gran parte por Maseda,que me levou co gancho hasta pasado o km8 (graciñas de novo).
O próximo ano repetirei sen dúbida.
Abur meus Molón
galaxian

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/15
121 Carreiras
405 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 19 Mai 2019, 19:12
Asunto: Re: VIII Carreira pola ría do Burgo 10 K

Dieggokasas escribió:
Segunda edición desta carreira que fago. E todo moi ben como o ano pasado.Circuito prácticamente chan ó que lle hai que dar 2 voltas, para completar un 10k galego(10'41 o ano pasado e 10'48 me deu este ano o GPS). Choveu pouquiño antes ee comezar pero entre o vento e o sol secou bastante rápido e na segunda volta xa case nada quedaba.
A nivel personal, a miña mellor carreira do ano,en gran parte por Maseda,que me levou co gancho hasta pasado o km8 (graciñas de novo).
O próximo ano repetirei sen dúbida.
Abur meus Molón
De eso nada, fue la chocada de manos saliendo/entrando del mero el viernes a mediodía, previa mojadura de campeonato 5-10 min antes Disimulando
Enhorabuena Diego.
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 19 Mai 2019, 19:50
Asunto: Re: VIII Carreira pola ría do Burgo 10 K

Dieggokasas escribió:

A nivel personal, a miña mellor carreira do ano,en gran parte por Maseda,que me levou co gancho hasta pasado o km8 (graciñas de novo).

El mérito es todo tuyo que aguantaste como un jabato y al final sacaste fuerza y le ganaste al crono ese tiempo. Enhorabuena por esa carrera y a seguir la progresión.

En cuanto a lo personal carrera que me gusta. Quizá por entrenar en esa zona bastante. A parte que está al lado de casa. Organización correcta. Un poco mejor crono que el año pasado con lo cual estoy satisfecho. Lástima no haberme podido quedar un poco al terminar para charlar algo más con los conocidos.
Dieggokasas

Maratoniano
Maratoniano
29/01/19
17 Carreiras
137 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 19 Mai 2019, 20:41
Asunto: Re: VIII Carreira pola ría do Burgo 10 K

galaxian escribió:
Dieggokasas escribió:
Segunda edición desta carreira que fago. E todo moi ben como o ano pasado.Circuito prácticamente chan ó que lle hai que dar 2 voltas, para completar un 10k galego(10'41 o ano pasado e 10'48 me deu este ano o GPS). Choveu pouquiño antes ee comezar pero entre o vento e o sol secou bastante rápido e na segunda volta xa case nada quedaba.
A nivel personal, a miña mellor carreira do ano,en gran parte por Maseda,que me levou co gancho hasta pasado o km8 (graciñas de novo).
O próximo ano repetirei sen dúbida.
Abur meus Molón
De eso nada, fue la chocada de manos saliendo/entrando del mero el viernes a mediodía, previa mojadura de campeonato 5-10 min antes Disimulando
Enhorabuena Diego.
Choupada das boas boas jajaja. E de volta xa chegando a Pasaxe outra que nos caeu,pero menos (foi o día das 3 duchas Muro
MASEDA escribió:

El mérito es todo tuyo que aguantaste como un jabato y al final sacaste fuerza y le ganaste al crono ese tiempo. Enhorabuena por esa carrera y a seguir la progresión.
O mèrito è meu claro,pero ter alguèn que che vaia marcando o ritmo (e tapando algo do vento jejeje) axuda moi moito. Seguramente en solitario non lograría facer ese tempo seguro. Fomos 3 ben compasados (non sei se Rato está no foro) pero o peso da carreira foi todo teu. Repito de novo as gracias e a ver cando che podo servir eu de referencia Moi feliz Moi feliz
Abur meus Molón
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 20 Mai 2019, 7:34
Asunto: Re: VIII Carreira pola ría do Burgo 10 K

En breve habrá oportunidad de dar caña. Ahora en el verano es una buena época de estas distancias. Nos vemos en la seiguiente
papero

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/09/12
0 Carreiras
1447 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 20 Mai 2019, 10:43
Asunto: Re: VIII Carreira pola ría do Burgo 10 K

Buena organización. Cada vez van haciendo mejor las cosas, es una carrera llanta pero la humedad y calor dificultan un poco la carrera. De todos modos no hacía calor asfixiante. Enhorabuena a los voluntarios y al Concello por la carrera.
miguelm

Maratoniano
Maratoniano
6/09/10
50 Carreiras
43 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 21 Mai 2019, 11:06
Asunto: Re: VIII Carreira pola ría do Burgo 10 K

Moi boa carreira, e ademáis na casa, parabéns para a organización. Aplauso
So botei en falta, os tempos netos na clasificación.
Dieggokasas

Maratoniano
Maratoniano
29/01/19
17 Carreiras
137 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 21 Mai 2019, 11:27
Asunto: Re: VIII Carreira pola ría do Burgo 10 K

Falando de tempos e demais.Sí que votei en falta as marcas dos km (km1 km2 km3....) ou eu polo menos non os vin. A maiores,e comparando co ano pasado,este ano a táboa de tempos non marcaba nin o xiro de cambio de sentido (cando lle dabamos as costas á Pasaxe) nin o paso por meta (o ano pasado que tamèn a corrín aparecían eses tempos intermedios tamèn).
Abur meus Molón





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos