Foros ›
VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 2019
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Dieggokasas

Maratoniano
Maratoniano
29/01/19
17 Carreiras
137 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Mai 2019, 20:39
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 2019

A min xa me parecía que, polo visto na web, ía ser unha soa volta. Circuito moi ben descrito por Kurty: primeiros 4 picando para abaixo (algo menos o terceiro). Logo sube baixa do 5 ó 7, e de ahí hasta a meta desfacer o baixado.
Calor facía abondo: sorte que a min,sen excesos,me gusta. E a maiores do avitu pasado o km 5, a min ofreceume auga un dos voluntarios de protección civil entre o 7 e o 8 creo lembrar (eu ía bastante adiante e igual logo quedou sen elas).
Referente á organización moi ben todo coma nas 2 carreiras precedentes do circuito pero....... eu "quedei" sen camiseta Demo Demo
Resulta que se me pegaron as sábanas e cheguei sobre as 11:10 (a saída do 10k era ás 12) e cando fun recollela xa non quedaban tallas de adulto Enfadado
E non fun o único.... A explicación que daban era que os cativos que correran primeiro levaran as tallas dos adultos, pero se estamos inscritos no circuito e confirmamos asistencia á carreira,por algo será non?? Pensando
Ó final apañei unha para os meus sobriños.
En fin,haberá que madrugar mais na próxima Ríndose
Abur meus Molón
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1305 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 13 Mai 2019, 7:28
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 2019

A carreira en termos xeral estivo ben, pero efectivamente non ten lóxica correr as 12:00 a proba absoluta, o percorrido está ben, sen nada reseñable que a identifique de outras, para os corredores un tanto solitaria e para o público sería máis amena con algunha pasada polo pobo, na miña opinión nestas probas buscamos máis diversión que outra cousa.
Primeira parte moi rápida e a segunda metade bastante corrible tamén, permite correr bastante rápido.
O da camiseta tamén me pasou a min jeje, nunca adoito collelas pero xusto nesta quixen ir por ela e pese a ter confirmado na web tampouco había tallas de adultos, o curioso é que había un montón de xente que non correu que a levaba posta, no meu caso non me importa pero entendo que hai xente que as colecciona etc e se debería agardar a repartir a non participantes cando a proba xa teña comezado.

www.youtube.com/channe...subscriber
gil.b

Novo foreiro
Novo foreiro
8/04/13
232 Carreiras
38 Mensaxes
santiago de compostela
Respostar citando Envío Lun, 13 Mai 2019, 9:48
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 20

A CARREIRA DE MAZARICOS MOITO MILLOR O PERCORRIDO MOI MAL O TEMA DAS CAMISETAS PARA ALGO SE CONFRIMAN AS CARREIRAS E PEOR A FALTA DE AGUA NA META
Siro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/06/14
65 Carreiras
164 Mensaxes
El Burgo La Coruña
Respostar citando Envío Lun, 13 Mai 2019, 11:31
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 2019

El circuito estuvo bien, solo se hizo duro por el tremendo calor corriendo a las 12 de la mañana. Lo que no tiene sentido es que llegues 45 mts antes y no tengas tu camiseta y te den talla 8 9 a los que pagamos una inscripción y tenemos derecho a ella y luego veas a fotógrafos, señoras mayores y familias todos con la camiseta puesta. Y sin duda lo peor ...la cantidad de gente que llegó y no habia agua porque no se fija nadie y todos cogen agua de 3 en 3 o incluso muchos antes de empezar. Nosotros fuimos al bar a comprar varias para darlas. Una pena todo esto, a ver si lo mejoran para las próximas. Ayer suspenso total
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1305 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 13 Mai 2019, 19:37
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 2019

El problema del agua tuvo que ser un despiste o que la llevaron a otros puntos de la carrera, pues durante la entrega de premios había varias cajas llenas para poder coger.

www.youtube.com/channe...subscriber

Última edición por mac-ray o Mar, 14 Mai 2019, 8:10; editado 1 vez
Siro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/06/14
65 Carreiras
164 Mensaxes
El Burgo La Coruña
Respostar citando Envío Lun, 13 Mai 2019, 20:22
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 2019

mac-ray escribió:
El problema del agua tuvo que ser un despiste o que la llevaron a otros puntos de la carrera, pues durante la entrega de premios había varias cajas llenas para poder cojer.
No fue así. Se les acabó porque no habia control y todos pillaron 2 o 3 al principio . Al final protestaron muchos como es lógico y fueron al super de al lado y compraron unas cajas de botellines más pequeños que igual al final hasta sobraron...no me quedé a los premios
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Lun, 13 Mai 2019, 20:55
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 2019

Penso que en días coma onte e mellor correr antes, pero planificalo para que tampouco sexan os pequenos que lles toque as 12. Pois me parece que inda que e sufrido preferimos sufrir nos a calor os nenos. O da auga co calor penso que deberían ter mais pois tamen entendo loxico que tal como se chaga a meta ca calor sumado o cansancio, algun precise mais de unha.

You´ll never run alone
53488595w

Novo foreiro
Novo foreiro
12/10/11
0 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Mai 2019, 22:03
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 20

Eu o da agua non tuben problema o chegar dos primeiros jeje
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Mér, 15 Mai 2019, 15:43
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 2019

Ya se puede confirmar la asistencia a las dos siguientes carreras del circuito: Dumbría y Zas

Dumbría: championchipnorte.com/...os/id/1740

Zas: championchipnorte.com/...os/id/1741
Gabycao

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/11/18
3 Carreiras
120 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 16 Mai 2019, 17:28
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 2019

Como es circuito de dumbria a nivel de cuestas y eso??
Dieggokasas

Maratoniano
Maratoniano
29/01/19
17 Carreiras
137 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 19 Mai 2019, 18:09
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 2019

Gabycao escribió:
Como es circuito de dumbria a nivel de cuestas y eso??
Eu viña preguntar o mesmo Silbar Silbar
Haber se alguen que a correra ou coñeza a zona nos pode decir algo (aínda que sospeito que moi chairs non vai ser Ríndose Ríndose )
Abur meus Molón
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1305 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 19 Mai 2019, 18:19
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 2019

eu solo corrín a versión de 5k de fai dous anos ? , e tratábase da típica carreira sube/baixa pero sen grandes costas, con parte en terra ao principio e no final de carreira a de 10k tiña unha zona tipo cross nunha parte arbolada que cando parecía que chegabas a meta aínda quedaban un par de minutos, pero dálle un toque especial e parece ser que sigue sendo igual, remata en asfalto unha vez saes desta parte tipo cross, que se ven un día de calor ímolo agradecer.

www.youtube.com/channe...subscriber
Dieggokasas

Maratoniano
Maratoniano
29/01/19
17 Carreiras
137 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 20 Mai 2019, 16:45
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 2019

Moitas gracias pola info Mac-Ray, haberá que reservar un pouquiño para ó final da proba entón jejeje.
Abur meus Molón
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 20 Mai 2019, 17:35
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 2019

O percorrido, é dos típicos do circuito, un sube e baixa constante, pero xa non ten o paso polo piñeiral, hai 2/3 anos que o cambiaron.
Eu corrina o ano pasado por 2ª vez e gustoume bastante máis este, son 2 voltas (o habitual) e ten alguns tramos por pistas de terra, moi corribles, e por suposto, algunhas costas considerables.
Dieggokasas

Maratoniano
Maratoniano
29/01/19
17 Carreiras
137 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 20 Mai 2019, 18:30
Asunto: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 2019

Graciñas Kurty. Daquela cambiaremos de táctica e iremos con algo de cautela na primeira volta a modo de recoñecemento ( Ríndose estouno a escribir e nin eu mo creo Silbar así que haberá que ir forte dende o comezo Mr. Green
Abur meus Molón





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos