Foros ›
VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 2019
Forum Index / Carreiras Populares en Galicia
Reply to topic

Author

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/01/19
17 Carreiras
118 Posts

Reply with quote Post Sun, 12 May 2019, 20:39
Post subject: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 2019

A min xa me parecía que, polo visto na web, ía ser unha soa volta. Circuito moi ben descrito por Kurty: primeiros 4 picando para abaixo (algo menos o terceiro). Logo sube baixa do 5 ó 7, e de ahí hasta a meta desfacer o baixado.
Calor facía abondo: sorte que a min,sen excesos,me gusta. E a maiores do avitu pasado o km 5, a min ofreceume auga un dos voluntarios de protección civil entre o 7 e o 8 creo lembrar (eu ía bastante adiante e igual logo quedou sen elas).
Referente á organización moi ben todo coma nas 2 carreiras precedentes do circuito pero....... eu "quedei" sen camiseta Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Resulta que se me pegaron as sábanas e cheguei sobre as 11:10 (a saída do 10k era ás 12) e cando fun recollela xa non quedaban tallas de adulto Enfadado
E non fun o único.... A explicación que daban era que os cativos que correran primeiro levaran as tallas dos adultos, pero se estamos inscritos no circuito e confirmamos asistencia á carreira,por algo será non?? Pensando
Ó final apañei unha para os meus sobriños.
En fin,haberá que madrugar mais na próxima Laughing
Abur meus Cool
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1183 Posts
Santiago de Comostela
Reply with quote Post Mon, 13 May 2019, 7:28

A carreira en termos xeral estivo ben, pero efectivamente non ten lóxica correr as 12:00 a proba absoluta, o percorrido está ben, sen nada reseñable que a identifique de outras, para os corredores un tanto solitaria e para o público sería máis amena con algunha pasada polo pobo, na miña opinión nestas probas buscamos máis diversión que outra cousa.
Primeira parte moi rápida e a segunda metade bastante corrible tamén, permite correr bastante rápido.
O da camiseta tamén me pasou a min jeje, nunca adoito collelas pero xusto nesta quixen ir por ela e pese a ter confirmado na web tampouco había tallas de adultos, o curioso é que había un montón de xente que non correu que a levaba posta, no meu caso non me importa pero entendo que hai xente que as colecciona etc e se debería agardar a repartir a non participantes cando a proba xa teña comezado.

www.youtube.com/channe...ZpQ/videos
gil.b

Novo foreiro
Novo foreiro
8/04/13
141 Carreiras
38 Posts
santiago de compostela
Reply with quote Post Mon, 13 May 2019, 9:48
Post subject: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 20

A CARREIRA DE MAZARICOS MOITO MILLOR O PERCORRIDO MOI MAL O TEMA DAS CAMISETAS PARA ALGO SE CONFRIMAN AS CARREIRAS E PEOR A FALTA DE AGUA NA META
Siro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/06/14
65 Carreiras
161 Posts
El Burgo La Coruña
Reply with quote Post Mon, 13 May 2019, 11:31

El circuito estuvo bien, solo se hizo duro por el tremendo calor corriendo a las 12 de la mañana. Lo que no tiene sentido es que llegues 45 mts antes y no tengas tu camiseta y te den talla 8 9 a los que pagamos una inscripción y tenemos derecho a ella y luego veas a fotógrafos, señoras mayores y familias todos con la camiseta puesta. Y sin duda lo peor ...la cantidad de gente que llegó y no habia agua porque no se fija nadie y todos cogen agua de 3 en 3 o incluso muchos antes de empezar. Nosotros fuimos al bar a comprar varias para darlas. Una pena todo esto, a ver si lo mejoran para las próximas. Ayer suspenso total
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1183 Posts
Santiago de Comostela
Reply with quote Post Mon, 13 May 2019, 19:37

El problema del agua tuvo que ser un despiste o que la llevaron a otros puntos de la carrera, pues durante la entrega de premios había varias cajas llenas para poder coger.

Last edited by mac-ray on Tue, 14 May 2019, 8:10; edited 1 time in total
Siro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/06/14
65 Carreiras
161 Posts
El Burgo La Coruña
Reply with quote Post Mon, 13 May 2019, 20:22

mac-ray escribió:
El problema del agua tuvo que ser un despiste o que la llevaron a otros puntos de la carrera, pues durante la entrega de premios había varias cajas llenas para poder cojer.
No fue así. Se les acabó porque no habia control y todos pillaron 2 o 3 al principio . Al final protestaron muchos como es lógico y fueron al super de al lado y compraron unas cajas de botellines más pequeños que igual al final hasta sobraron...no me quedé a los premios
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
230 Carreiras
1059 Posts
pontecesures e tamen milladoiro
Reply with quote Post Mon, 13 May 2019, 20:55

Penso que en días coma onte e mellor correr antes, pero planificalo para que tampouco sexan os pequenos que lles toque as 12. Pois me parece que inda que e sufrido preferimos sufrir nos a calor os nenos. O da auga co calor penso que deberían ter mais pois tamen entendo loxico que tal como se chaga a meta ca calor sumado o cansancio, algun precise mais de unha.

You´ll never run alone
53488595w

Novo foreiro
Novo foreiro
12/10/11
0 Carreiras
4 Posts

Reply with quote Post Mon, 13 May 2019, 22:03
Post subject: Re: VI Circuito de Carreiras Correndo pola Costa da Morte 20

Eu o da agua non tuben problema o chegar dos primeiros jeje
Amina

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
1/09/14
0 Carreiras
2716 Posts
A Coruña
Reply with quote Post Wed, 15 May 2019, 15:43

Ya se puede confirmar la asistencia a las dos siguientes carreras del circuito: Dumbría y Zas

Dumbría: championchipnorte.com/...os/id/1740

Zas: championchipnorte.com/...os/id/1741
Gabycao

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/11/18
3 Carreiras
78 Posts

Reply with quote Post Thu, 16 May 2019, 17:28

Como es circuito de dumbria a nivel de cuestas y eso??
Dieggokasas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/01/19
17 Carreiras
118 Posts

Reply with quote Post Sun, 19 May 2019, 18:09

Gabycao escribió:
Como es circuito de dumbria a nivel de cuestas y eso??
Eu viña preguntar o mesmo Silbar Silbar
Haber se alguen que a correra ou coñeza a zona nos pode decir algo (aínda que sospeito que moi chairs non vai ser Laughing Laughing )
Abur meus Cool
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1183 Posts
Santiago de Comostela
Reply with quote Post Sun, 19 May 2019, 18:19

eu solo corrín a versión de 5k de fai dous anos ? , e tratábase da típica carreira sube/baixa pero sen grandes costas, con parte en terra ao principio e no final de carreira a de 10k tiña unha zona tipo cross nunha parte arbolada que cando parecía que chegabas a meta aínda quedaban un par de minutos, pero dálle un toque especial e parece ser que sigue sendo igual, remata en asfalto unha vez saes desta parte tipo cross, que se ven un día de calor ímolo agradecer.

Dieggokasas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/01/19
17 Carreiras
118 Posts

Reply with quote Post Mon, 20 May 2019, 16:45

Moitas gracias pola info Mac-Ray, haberá que reservar un pouquiño para ó final da proba entón jejeje.
Abur meus Cool
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
364 Carreiras
3054 Posts

Reply with quote Post Mon, 20 May 2019, 17:35

O percorrido, é dos típicos do circuito, un sube e baixa constante, pero xa non ten o paso polo piñeiral, hai 2/3 anos que o cambiaron.
Eu corrina o ano pasado por 2ª vez e gustoume bastante máis este, son 2 voltas (o habitual) e ten alguns tramos por pistas de terra, moi corribles, e por suposto, algunhas costas considerables.
Dieggokasas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/01/19
17 Carreiras
118 Posts

Reply with quote Post Mon, 20 May 2019, 18:30

Graciñas Kurty. Daquela cambiaremos de táctica e iremos con algo de cautela na primeira volta a modo de recoñecemento ( Laughing estouno a escribir e nin eu mo creo Silbar así que haberá que ir forte dende o comezo Mr. Green
Abur meus Cool

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum