Foros ›
SANTYAGO 10K CONTRA O CANCRO DE PÁNCREAS
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
eumealto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/02/14
12 Carreiras
483 Mensaxes
Muras
Respostar citando Envío Lun, 06 Mai 2019, 13:56
Asunto: Re: SANTYAGO 10K CONTRA O CANCRO DE PÁNCREAS

Sólo unha cousa máis: Nos resultados en PDF que aparecen en carreirasgalegas.com vexo que están os tempos de paso polos puntos intermedios dos kms 5, 8 e 9 pero parece que os do km 9 están mal pois dan tempos inferiores ós do km 8. ¿Habería algunha maneira de correxir estes tempos do km 9 e poder acceder a eles? Interésanme especialmente pois o meu pulsómetro quedouseme frito no km 4 e quería saber os ritmos ós que corrín na parte final. Angel
lobo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/12/10
240 Carreiras
183 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Mai 2019, 20:30
Asunto: Re: SANTYAGO 10K CONTRA O CANCRO DE PÁNCREAS

Pois eu... que podo decir, si estou no clube organizador!! Jajaja Si xa sempre é un orgullo defender esa camiseta, nesta carreira pois aínda máis.

Persoalmente gustame moito o tramo final pola zona vella, con varias "chicanes" do máis interesante.

Ademáis, non sei si vos pasa a vos tamén, pero as carreiras nocturnas sempre teñen un algo especial.

Para o ano, a repetir.
JacoboDC

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/06/13
65 Carreiras
704 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Xov, 09 Mai 2019, 13:31
Asunto: Re: SANTYAGO 10K CONTRA O CANCRO DE PÁNCREAS

Unha dúbida, por qué motivo se descalificou a Edymar Brea?
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Xov, 09 Mai 2019, 13:45
Asunto: Re: SANTYAGO 10K CONTRA O CANCRO DE PÁNCREAS

eumealto escribió:
Sólo unha cousa máis: Nos resultados en PDF que aparecen en carreirasgalegas.com vexo que están os tempos de paso polos puntos intermedios dos kms 5, 8 e 9 pero parece que os do km 9 están mal pois dan tempos inferiores ós do km 8. ¿Habería algunha maneira de correxir estes tempos do km 9 e poder acceder a eles? Interésanme especialmente pois o meu pulsómetro quedouseme frito no km 4 e quería saber os ritmos ós que corrín na parte final. Angel

Para iso é mellor que contactes directamente cos organizadores (santyago10k@gmail.com) ou con Carreiras galegas (info@carreirasgalegas.com)





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos